...käyttää kokopitkää mekkoa vai onko se morsiamen yksinoikeus?
Voiko kaaso...
4
2767
Vastaukset
- morsian 2010
Tottakai! Kysy vaikka morsiusparilta, jos et ole varma.
- liian taffi
Täytyy näin häävieraana kertoa, että näytti hiukan kornilta kun kaaso oli paklattu ja puettu yhtä satumaiseen mekkoon kuin morsian, vaikkakin mekon väri oli punainen. Tuntui että kaaso erottui enemmän kuin morsian ja näki että suurin osa vieraiden katseista haki kaasoa kun itse päivän pääkoriste jäi tämän varjoon.
- Nimetön
Miten bestman pukeutuu? Saman kaavan mukaan kuin sulhanen. Kyllä kaasokin silloin pukeutuu saman kaavan mukaan kuin morsian tai piirun alle ettei vie juhlakalulta loistetta.
- että yhtä pitkä tai lyhyemp...
Itse olen lukenut sellaisen ohjeen että kaason mekko saisi olla korkeintaan yhtä pitkä kuin morsiamen, tai lyhyempi. Useimmiten morsiamen mekot tietenkin ovat pitkiä joten sillä ei sinänsä ole väliä mutta jos morsian olisi valinnut polvipituisen mekon, olisi vähän kieltämättä outoa jos kaaso tulisi täyspitkässä iltapuvussa.
Kaikki nämä säännöt tähtäävät siihen että morsian on illan kuningatar ja muut naiset ovat häntä vaatimattomampia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34657- 1481616
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211074viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829