Golf IV pissapoika ei toimi.

qwertyyy

Olisiko tieto/kokemuksia asiasta.
Pyyhkijät kyllä pelaa mutta vesi ei lennä lasiin eikä ajovaloille. Sulakkeet ehjät. Pumppu ilmeisesti sökö. onko muita vaihtoehtoja? Pumppu sijaitsee ilmeisesti säiliön kupeessa.?

6

5998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on pakkasta

      kuuluukos edes surinaa?

      • qwertyy

        ei kuulu ei...


      • neloskoppanen
        qwertyy kirjoitti:

        ei kuulu ei...

        gölffi alla. takalasin pissis ollaa kertaallee putsattu ja taas olis sitä vaille. eli näin toimii juu. ja kaks vuotta sitten jouduin putsaa ihan totaalisesti tuulilasin pyyhkijän varret/juuret kun olivat ihan umpiruosteessa liitoskohistaan. aika hienoo ku aattelee että auto vm 00.


      • Lappeen likka

        Golf 1,4 l vm 2000. Pesunestettä tulee erinomaisen hyvin etuvalaisimme, mutta ei tuulilasille. Missä vika? Olen ottanut letkut pois suuttimista, mutta ei tule letkuunkaan vesi? Voiko olla vielä jäässä vai onko jokin muu tekninen vika? Millaisia kontrollitoimenpiteitä kannattaisi tehdä? Hyvät vinkit tarpeen kun kyseessä ajoturvallisuus!


      • hyvin voi
        Lappeen likka kirjoitti:

        Golf 1,4 l vm 2000. Pesunestettä tulee erinomaisen hyvin etuvalaisimme, mutta ei tuulilasille. Missä vika? Olen ottanut letkut pois suuttimista, mutta ei tule letkuunkaan vesi? Voiko olla vielä jäässä vai onko jokin muu tekninen vika? Millaisia kontrollitoimenpiteitä kannattaisi tehdä? Hyvät vinkit tarpeen kun kyseessä ajoturvallisuus!

        olla jäässä kun on tämmöstä keliä..itelläni käynyt myös noin ja on asettunu kun on saanu koko auton johonkin lämpöiseen sulamaan..hyvällä tuurilla siis vain jäässä :)..säiliöt ym on hyvin esillä ku ottaa etupuskurin pois.


    • Anonyymi

      Golfin tuulilasin pissapojan moottori on sangen mielenkiintoisessa paikassa. Sitä ei näy oikeastaan mitenkään, mikäli ei tiedä missä se sijaitsee. Etupuolelta katsottuna moottori on toisella puolella piilossa missä lamppujen pesimen moottori sijaitsee.
      Pinnankorkeuden anturi näkyy siellä edestä katsottuna vasemmalla alhaalla.
      Helppo nakki kun vain tietää moottoreita olevan kaksi sellaisissa autoissa joissa on lamppujen pesu myös.
      Enhän minäkään sitä tiennyt, nyt kuitenkin tiedän. Joten jos tästä on joillekin hyötyä niin siitä vaan. Sitähän varten nämä palstat on.
      Hakusanat: Golfin pissapoika ei toimi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe