perverssiäkö... ei kun t o s i rakkautta
kun 60:nen nai 30:sen
22
1020
Vastaukset
- Eiks yks ketju tossa jo riitä?
Oliko pakko tehdä uus alotus samasta aiheesta? Katso alempaa päivän uutinen
- aihe koluttu,
mutta onko vanhan miehen kanssa avioliitossa olleiden tai olevien ajatuksia näkynyt palstoilla?
Yritin lueskella ,mutta en löytänyt.
Kokemuksia itselläni on kahdesta parista. Molemmissa miehen täytettyä noin 75 vuotta tuli mukaan mustasukkaisuus nuorempia miehiä kohtaan- useitakin tässä 2
olen ollut vuosia ikäiseni ikäisen naisen kanssa töissäkin, hänen 20 vuotta vanhempi miehensä on edelleen fiksun oloinen ja puhuu miellyttävästi.
toinen pari on naapurini, vaimo 65v ja mies 82, mies tekee vielä kynähommia jatkuvasti ja verokalenteri näytti 90 000/45000 €, vuodelta 2007.
Nyt ovat jossain Afrikassa kuukauden matkalla,
kaikkea on, mutta kyllä nuori puolisosi virkistää huimasti.
Kyllä minuakin virkistää kun olen kahden kesken poikieni iloisten vaimojen kanssa jonkun illan, on se ihanaa, ei ikäiseni miesseura ole yhtikäs mitään.
Totta aina on ongelmia, toisilla, oli ikäerot minkälaiset vaan,
mutta ongelmat useimmiten alkavat jollain lailla rahasta euroista, sitä ei ole kaikkeen mihin haluaisi,
ko. olevilla parilla ei varmaan ole sellaisia murheita. - itsellesi?
Jos aiheesta on jo ketju, siihen voi aivan vapaasti lisätä omia mietteitään, asian tiimoilta.
Eipä tuo sinunkaan avauksessasi näkynyt.
Taidat olla liian nuori, tähän sakkiin. Eikö omanikäistesi palstalla asiasta tarpeeksi ole keskustelua?
Vanhan miehen; sinun sanojasi, vasta kuusikymmentä täyttäneestä miehestä. - kyllä sanonnan
itsellesi? kirjoitti:
Jos aiheesta on jo ketju, siihen voi aivan vapaasti lisätä omia mietteitään, asian tiimoilta.
Eipä tuo sinunkaan avauksessasi näkynyt.
Taidat olla liian nuori, tähän sakkiin. Eikö omanikäistesi palstalla asiasta tarpeeksi ole keskustelua?
Vanhan miehen; sinun sanojasi, vasta kuusikymmentä täyttäneestä miehestä.kun itse kysyy ja itse vastaa ,niin ei tule riitaa:)Olen kyllä eri henkilö kysyjän kanssa-kuka nyt alentuu itselle vastaamaan!!??
- aatu ab
Monihan näkee asian niin, että kuusikymppiselle kuuluu kuusikymppinen, naimakaupassakin.
Käytännössähän asia on on niin, että kovin harva kuusikymppinen mies 60 -naista valitsee. Sitä vastoin 50 on jo paljon todennäköisempi valinta. Katse suunnataan kuitenkin ikäluokkaan 40 .
Kyseisessä tapauksessa on valinnan kohteena ollut 30 -nainen. Ero normaalivalintatasoon on siten ollut vain 10 vuotta.- toteutuu
harvemmilla. Henkilökohtaisesti tunnen vain yhden miehen, jolla on huomattavasti nuorempi vaimo. Tuntemassani tapauksessa miehellä on vaikutusvaltaa ja rahaa, sekä hän on muutenkin poikkeuksellisen nuorekas. Naisia tunnen useita, joilla on nuorempi mies. Viidestä kymmeneen vuotta on aivan yleistä. Omassakin suvussani on vaikka kuinka monta tapausta.
- vanhalle naiselle
toteutuu kirjoitti:
harvemmilla. Henkilökohtaisesti tunnen vain yhden miehen, jolla on huomattavasti nuorempi vaimo. Tuntemassani tapauksessa miehellä on vaikutusvaltaa ja rahaa, sekä hän on muutenkin poikkeuksellisen nuorekas. Naisia tunnen useita, joilla on nuorempi mies. Viidestä kymmeneen vuotta on aivan yleistä. Omassakin suvussani on vaikka kuinka monta tapausta.
Olen täältä suomi24 sivuilta saanut tosi paljon palautetta 20-25 vuotta nuoremmilta miehiltä. Olen tavannut useampia ja he ovat erittäin innokkaita solmimaan suhteen kanssani. Sen sijaan omanikäiseni 60 deitit ei ole hylväksyneet minua
- 1943
vanhalle naiselle kirjoitti:
Olen täältä suomi24 sivuilta saanut tosi paljon palautetta 20-25 vuotta nuoremmilta miehiltä. Olen tavannut useampia ja he ovat erittäin innokkaita solmimaan suhteen kanssani. Sen sijaan omanikäiseni 60 deitit ei ole hylväksyneet minua
ovat yksilöllisiä. Itse en ole koskaan tuntenut vetoa itseäni nuorempiin miehiin. Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti. Biologisista syistä nainen ei tässä iässä voi saada lapsia, mies voi. Eli tasan ei ole onnen lahjat. Eikös silloin tällöin kerrota miehistä, jotka eläkkeellä ollessaan nauttivat pienistä lapsistaan. Ei ole paha asia, jos taloudelliset asiat ovat hyvin.
- aatu ab.
vanhalle naiselle kirjoitti:
Tuonikäiset miehet lähettävät "palautetta" monenkinikäiselle naisväelle.
Naureskelevat itsekseen, kun joku 60 -hömpsä ottaa heidän tunnustuksensa vakavasti. - ok-ok
1943 kirjoitti:
ovat yksilöllisiä. Itse en ole koskaan tuntenut vetoa itseäni nuorempiin miehiin. Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti. Biologisista syistä nainen ei tässä iässä voi saada lapsia, mies voi. Eli tasan ei ole onnen lahjat. Eikös silloin tällöin kerrota miehistä, jotka eläkkeellä ollessaan nauttivat pienistä lapsistaan. Ei ole paha asia, jos taloudelliset asiat ovat hyvin.
miehet sanovat: "voi, voi , kun en ollut lasteni kanssa, kun olivat pieniä. Ei ollut aikaa, työ vei. Nyt näiden uusien pienten kanssa ajattelen toisin" Mutta se jaksaminen. Miten me 60 olemme iloisia pienistä lapsenlapsista, kun tulevat käymään. Mutta myös, kun lähtevät.
Jokainen nauttikoon onnestaan sen ajan, kun se kestää. - vanhenevat miehet
aatu ab. kirjoitti:
Tuonikäiset miehet lähettävät "palautetta" monenkinikäiselle naisväelle.
Naureskelevat itsekseen, kun joku 60 -hömpsä ottaa heidän tunnustuksensa vakavasti.Onhan todistettu että miehen potenssi laskee iän myötä. Nuoret naiset saavat kai ikääntyvän miehen ajattelmaan että nyt onnistuu.
Eivät nuoret naiset ehkes vaadi lakanoissa niin täysipainoista rakastelua kun ei ole kokemuksia. Valta kiehtoo joitakin naisia.
- kysymys sinulle
Mistäs moinen kysymys yleensä tuli aivoihisi?
Et taida olla tunne asioissasi balanssissa.
Kateus, se kateus. Anna olla toisten onni.
Miltäs sinusta tuntuis jos sinun henkilökohtasia asioita väänneltäis noin pahasti vinoutuneeksi?- tyhjäätoimittava
Täälläkin on keskusteltu, kuinka 60 ovat jo kyvyttömiä. Kuinka se kello äkkiä kalkattaa toisella tavalla?
- täysin totta
tyhjäätoimittava kirjoitti:
Täälläkin on keskusteltu, kuinka 60 ovat jo kyvyttömiä. Kuinka se kello äkkiä kalkattaa toisella tavalla?
Minä puhun omasta puolestani. Koen olevani viriili ja vieläpä hyvä sängyssä. Tiedän mitä haluan. Olen 60v Tälläinen on minun idini.
- on.
Tunnetut tapaukset ovat kaikki sellaisia, toinen on huomattavasti toista varakkaampi. Yleensä se nainen on se varattomampi, uhrautuvat rahasta! Tapaukset ovat kaukana suuresta rakkaudesta. Nämä liitot ovat kaikkea muuta kuin harmoonisia. Vähän säälin.
- Oletko kade?
Huhuhuh.
Kaikkea sitä silmät näkevätkin, kaksituhatluvulla.
Taisi olla monen nuoremman ja vanhemmankin naisen toiveuni tuo herra.
Uhrautua,,,,,, hehheehhhhhihhiiiii - Tosi rakkautta
Oletko kade? kirjoitti:
Huhuhuh.
Kaikkea sitä silmät näkevätkin, kaksituhatluvulla.
Taisi olla monen nuoremman ja vanhemmankin naisen toiveuni tuo herra.
Uhrautua,,,,,, hehheehhhhhihhiiiiiKuka mitäkin rakastaa. Joku nuoren naisen kiinteyttä, joku rahaa, joku valtaa tai mahdollista tulevaa asemaa valtakunnan ykkösnaisena.
- kolmannen
korvapuusti. Asiahan ei meille ulkopuolisille kuulu.
kolmannen kirjoitti:
korvapuusti. Asiahan ei meille ulkopuolisille kuulu.
Avauksessahan puhuttiin ikäryhmisrtä, ei nimistä. Saammehan me keskustella 30-vuotiaiden ja omanikäistemme liitoista, varsinkin, kun aihe on nyt ajankohtainen.
Jostakin syystä aihe näyttää olevan joillekin kipeä.
- en käsitä
koko keskustelua asian tiimoilta.
Kun kaksi täysi-ikäistä ihmistä solmii avioliiton, mitä täytistä se muille kuuluu?
Mitä muiden määräilijöitä me kuvittelemme olevamme.
Ihan tarpeeksi, kun pidämme omista asioistamme hyvää huolta, jos edes sitä osaamme.- itse osaa
täällä löytyy kyllä neuvojia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312112Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601386Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038- 49978
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814