kun 60:nen nai 30:sen

niinpä niin

perverssiäkö... ei kun t o s i rakkautta

22

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiks yks ketju tossa jo riitä?

      Oliko pakko tehdä uus alotus samasta aiheesta? Katso alempaa päivän uutinen

    • aihe koluttu,

      mutta onko vanhan miehen kanssa avioliitossa olleiden tai olevien ajatuksia näkynyt palstoilla?
      Yritin lueskella ,mutta en löytänyt.
      Kokemuksia itselläni on kahdesta parista. Molemmissa miehen täytettyä noin 75 vuotta tuli mukaan mustasukkaisuus nuorempia miehiä kohtaan

      • useitakin tässä 2

        olen ollut vuosia ikäiseni ikäisen naisen kanssa töissäkin, hänen 20 vuotta vanhempi miehensä on edelleen fiksun oloinen ja puhuu miellyttävästi.

        toinen pari on naapurini, vaimo 65v ja mies 82, mies tekee vielä kynähommia jatkuvasti ja verokalenteri näytti 90 000/45000 €, vuodelta 2007.
        Nyt ovat jossain Afrikassa kuukauden matkalla,
        kaikkea on, mutta kyllä nuori puolisosi virkistää huimasti.

        Kyllä minuakin virkistää kun olen kahden kesken poikieni iloisten vaimojen kanssa jonkun illan, on se ihanaa, ei ikäiseni miesseura ole yhtikäs mitään.

        Totta aina on ongelmia, toisilla, oli ikäerot minkälaiset vaan,
        mutta ongelmat useimmiten alkavat jollain lailla rahasta euroista, sitä ei ole kaikkeen mihin haluaisi,

        ko. olevilla parilla ei varmaan ole sellaisia murheita.


      • itsellesi?

        Jos aiheesta on jo ketju, siihen voi aivan vapaasti lisätä omia mietteitään, asian tiimoilta.
        Eipä tuo sinunkaan avauksessasi näkynyt.
        Taidat olla liian nuori, tähän sakkiin. Eikö omanikäistesi palstalla asiasta tarpeeksi ole keskustelua?

        Vanhan miehen; sinun sanojasi, vasta kuusikymmentä täyttäneestä miehestä.


      • kyllä sanonnan
        itsellesi? kirjoitti:

        Jos aiheesta on jo ketju, siihen voi aivan vapaasti lisätä omia mietteitään, asian tiimoilta.
        Eipä tuo sinunkaan avauksessasi näkynyt.
        Taidat olla liian nuori, tähän sakkiin. Eikö omanikäistesi palstalla asiasta tarpeeksi ole keskustelua?

        Vanhan miehen; sinun sanojasi, vasta kuusikymmentä täyttäneestä miehestä.

        kun itse kysyy ja itse vastaa ,niin ei tule riitaa:)Olen kyllä eri henkilö kysyjän kanssa-kuka nyt alentuu itselle vastaamaan!!??


    • aatu ab

      Monihan näkee asian niin, että kuusikymppiselle kuuluu kuusikymppinen, naimakaupassakin.

      Käytännössähän asia on on niin, että kovin harva kuusikymppinen mies 60 -naista valitsee. Sitä vastoin 50 on jo paljon todennäköisempi valinta. Katse suunnataan kuitenkin ikäluokkaan 40 .

      Kyseisessä tapauksessa on valinnan kohteena ollut 30 -nainen. Ero normaalivalintatasoon on siten ollut vain 10 vuotta.

      • toteutuu

        harvemmilla. Henkilökohtaisesti tunnen vain yhden miehen, jolla on huomattavasti nuorempi vaimo. Tuntemassani tapauksessa miehellä on vaikutusvaltaa ja rahaa, sekä hän on muutenkin poikkeuksellisen nuorekas. Naisia tunnen useita, joilla on nuorempi mies. Viidestä kymmeneen vuotta on aivan yleistä. Omassakin suvussani on vaikka kuinka monta tapausta.


      • vanhalle naiselle
        toteutuu kirjoitti:

        harvemmilla. Henkilökohtaisesti tunnen vain yhden miehen, jolla on huomattavasti nuorempi vaimo. Tuntemassani tapauksessa miehellä on vaikutusvaltaa ja rahaa, sekä hän on muutenkin poikkeuksellisen nuorekas. Naisia tunnen useita, joilla on nuorempi mies. Viidestä kymmeneen vuotta on aivan yleistä. Omassakin suvussani on vaikka kuinka monta tapausta.

        Olen täältä suomi24 sivuilta saanut tosi paljon palautetta 20-25 vuotta nuoremmilta miehiltä. Olen tavannut useampia ja he ovat erittäin innokkaita solmimaan suhteen kanssani. Sen sijaan omanikäiseni 60 deitit ei ole hylväksyneet minua


      • 1943
        vanhalle naiselle kirjoitti:

        Olen täältä suomi24 sivuilta saanut tosi paljon palautetta 20-25 vuotta nuoremmilta miehiltä. Olen tavannut useampia ja he ovat erittäin innokkaita solmimaan suhteen kanssani. Sen sijaan omanikäiseni 60 deitit ei ole hylväksyneet minua

        ovat yksilöllisiä. Itse en ole koskaan tuntenut vetoa itseäni nuorempiin miehiin. Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti. Biologisista syistä nainen ei tässä iässä voi saada lapsia, mies voi. Eli tasan ei ole onnen lahjat. Eikös silloin tällöin kerrota miehistä, jotka eläkkeellä ollessaan nauttivat pienistä lapsistaan. Ei ole paha asia, jos taloudelliset asiat ovat hyvin.


      • aatu ab.
        vanhalle naiselle kirjoitti:

        Olen täältä suomi24 sivuilta saanut tosi paljon palautetta 20-25 vuotta nuoremmilta miehiltä. Olen tavannut useampia ja he ovat erittäin innokkaita solmimaan suhteen kanssani. Sen sijaan omanikäiseni 60 deitit ei ole hylväksyneet minua

        Tuonikäiset miehet lähettävät "palautetta" monenkinikäiselle naisväelle.
        Naureskelevat itsekseen, kun joku 60 -hömpsä ottaa heidän tunnustuksensa vakavasti.


      • ok-ok
        1943 kirjoitti:

        ovat yksilöllisiä. Itse en ole koskaan tuntenut vetoa itseäni nuorempiin miehiin. Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti. Biologisista syistä nainen ei tässä iässä voi saada lapsia, mies voi. Eli tasan ei ole onnen lahjat. Eikös silloin tällöin kerrota miehistä, jotka eläkkeellä ollessaan nauttivat pienistä lapsistaan. Ei ole paha asia, jos taloudelliset asiat ovat hyvin.

        miehet sanovat: "voi, voi , kun en ollut lasteni kanssa, kun olivat pieniä. Ei ollut aikaa, työ vei. Nyt näiden uusien pienten kanssa ajattelen toisin" Mutta se jaksaminen. Miten me 60 olemme iloisia pienistä lapsenlapsista, kun tulevat käymään. Mutta myös, kun lähtevät.
        Jokainen nauttikoon onnestaan sen ajan, kun se kestää.


      • vanhenevat miehet
        aatu ab. kirjoitti:

        Tuonikäiset miehet lähettävät "palautetta" monenkinikäiselle naisväelle.
        Naureskelevat itsekseen, kun joku 60 -hömpsä ottaa heidän tunnustuksensa vakavasti.

        Onhan todistettu että miehen potenssi laskee iän myötä. Nuoret naiset saavat kai ikääntyvän miehen ajattelmaan että nyt onnistuu.

        Eivät nuoret naiset ehkes vaadi lakanoissa niin täysipainoista rakastelua kun ei ole kokemuksia. Valta kiehtoo joitakin naisia.


    • kysymys sinulle

      Mistäs moinen kysymys yleensä tuli aivoihisi?
      Et taida olla tunne asioissasi balanssissa.
      Kateus, se kateus. Anna olla toisten onni.
      Miltäs sinusta tuntuis jos sinun henkilökohtasia asioita väänneltäis noin pahasti vinoutuneeksi?

      • tyhjäätoimittava

        Täälläkin on keskusteltu, kuinka 60 ovat jo kyvyttömiä. Kuinka se kello äkkiä kalkattaa toisella tavalla?


      • täysin totta
        tyhjäätoimittava kirjoitti:

        Täälläkin on keskusteltu, kuinka 60 ovat jo kyvyttömiä. Kuinka se kello äkkiä kalkattaa toisella tavalla?

        Minä puhun omasta puolestani. Koen olevani viriili ja vieläpä hyvä sängyssä. Tiedän mitä haluan. Olen 60v Tälläinen on minun idini.


    • on.

      Tunnetut tapaukset ovat kaikki sellaisia, toinen on huomattavasti toista varakkaampi. Yleensä se nainen on se varattomampi, uhrautuvat rahasta! Tapaukset ovat kaukana suuresta rakkaudesta. Nämä liitot ovat kaikkea muuta kuin harmoonisia. Vähän säälin.

      • Oletko kade?

        Huhuhuh.
        Kaikkea sitä silmät näkevätkin, kaksituhatluvulla.
        Taisi olla monen nuoremman ja vanhemmankin naisen toiveuni tuo herra.
        Uhrautua,,,,,, hehheehhhhhihhiiiii


      • Tosi rakkautta
        Oletko kade? kirjoitti:

        Huhuhuh.
        Kaikkea sitä silmät näkevätkin, kaksituhatluvulla.
        Taisi olla monen nuoremman ja vanhemmankin naisen toiveuni tuo herra.
        Uhrautua,,,,,, hehheehhhhhihhiiiii

        Kuka mitäkin rakastaa. Joku nuoren naisen kiinteyttä, joku rahaa, joku valtaa tai mahdollista tulevaa asemaa valtakunnan ykkösnaisena.


      • kolmannen

        korvapuusti. Asiahan ei meille ulkopuolisille kuulu.


      • kolmannen kirjoitti:

        korvapuusti. Asiahan ei meille ulkopuolisille kuulu.

        Avauksessahan puhuttiin ikäryhmisrtä, ei nimistä. Saammehan me keskustella 30-vuotiaiden ja omanikäistemme liitoista, varsinkin, kun aihe on nyt ajankohtainen.

        Jostakin syystä aihe näyttää olevan joillekin kipeä.


    • en käsitä

      koko keskustelua asian tiimoilta.

      Kun kaksi täysi-ikäistä ihmistä solmii avioliiton, mitä täytistä se muille kuuluu?

      Mitä muiden määräilijöitä me kuvittelemme olevamme.

      Ihan tarpeeksi, kun pidämme omista asioistamme hyvää huolta, jos edes sitä osaamme.

      • itse osaa

        täällä löytyy kyllä neuvojia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe