Utelias blondi taas kyselee; kenet haluaisitte seuraavaksi presidentiksi? Sana on vapaa niin miehille kuin naisillekin. Jos haluatte voitte perustella, ei pakollista.
Kenet haluat presidentiksi?
23
602
Vastaukset
- ...ngg
pitäisi kysyä, kuka pitäisi valita pääministerik-
si.
Nykyisen TP:n valtaoikeudet lähenevät jo mario-
netin kädenliikkeitä, mistä saa kiittää lähinnä
vallassa olevan taustajoukkoja. Itse karsiminen
alkoi jo Koiviston valtakaudella herran itsensä
aloitteesta ja niitä on tasaisesti lobbattu val-
taneiston (Sorsa-Lipponen) johtamien valiokuntien
mietinnöissä äänestyspöydälle asti.
Ja nyt, kun valtaa on karsittu arvovaltaan asti,
istuva TP onkin kaakattanut, ettei pääse tar-
peeksi esille kansainvälisillä forumeilla. Hän
on vain pelkkä PR-henkilö ja sellaiseksi jää.
Niinistökin istuu korkeammalla valtapallilla, jo-
ten hänenkään ei enää tarvitse alentaa itseään
hyväpalkkaiseksi kaupparatsuksi.
Miten olisi Kirsti Paakkanen? Nykyisellä ja täl-
lä ehdokkaallani on jotain yhteistä: He värjäävät
hiuksensa peittääkseen harmaansa.- miljoonapulu
Sulla oli perusteltu mielipide.
Kirsti Paakkanen oli huumorilla tuohon loppuun lisätty? - ...ngg
miljoonapulu kirjoitti:
Kirsti Paakkanen oli huumorilla tuohon loppuun lisätty?vaikka en ole kenenkään oma koira, loppukaneetti
pitää värittää - tässä tapuksessa kirjaimelli-
sesti. - hairioilmoitus
miljoonapulu kirjoitti:
Kirsti Paakkanen oli huumorilla tuohon loppuun lisätty?Moi Irmeli!
Kyllä se taitaa Sauli Niinistö olla seuraava presidentti. Kokenut poliitikko ja karismaattinen henkilö.
Kokemus sisä- ja ulkopolitiikasta erinomainen. Osaa ilmaista itsensä "sopivan vakavasti mutta ei yhtä pahantuulisesti kuin esim. Matti Vanhanen"
Puhelintolpan päässä roikkuminen tsunami-aaltoa karussa ei lisää poliittista osaamista mutta kasvatti Saulia varmasti ihmisenä. Omakohtainen kokemus tuosta järkyttävästä luonnonmullistuksesta hioi varmasti Saulista turhan ylimielisyyden pois.
Sauli on osaava poliitikko ja osaa olla edustava.
Kyllä hän on seuraava presidentti ja, uskallan väittää, ylivoimaisella ääntenenemmistöllä. - miljoonapulu
hairioilmoitus kirjoitti:
Moi Irmeli!
Kyllä se taitaa Sauli Niinistö olla seuraava presidentti. Kokenut poliitikko ja karismaattinen henkilö.
Kokemus sisä- ja ulkopolitiikasta erinomainen. Osaa ilmaista itsensä "sopivan vakavasti mutta ei yhtä pahantuulisesti kuin esim. Matti Vanhanen"
Puhelintolpan päässä roikkuminen tsunami-aaltoa karussa ei lisää poliittista osaamista mutta kasvatti Saulia varmasti ihmisenä. Omakohtainen kokemus tuosta järkyttävästä luonnonmullistuksesta hioi varmasti Saulista turhan ylimielisyyden pois.
Sauli on osaava poliitikko ja osaa olla edustava.
Kyllä hän on seuraava presidentti ja, uskallan väittää, ylivoimaisella ääntenenemmistöllä.Kommentoin tota Moi Irmeli tervehdystäsi! En tykännyt kun kutsuit mua Irmeliksi. Mistä tempaisit nimen Irmeli, phöh sanon mä.
Ahaa uskallat väittää Saulista valittavan seuraava pressa. Ja vielä ylivoimaisella ääntenenemmistöllä. Onko sulla jotain ennustajankykyjä? Mitä muuta osaat ennustaa.
Voitsitko olla kutsumatta mua enää Irmeliksi!
Taisitpa kokeilla riittääkö huumorini tuohon. Eikö näin olekin?
tai aittoniemi :=)
mut taitaa niinistö nyt saada sen minkä haloskalle häwis :=)- miljoonapulu
Onko tuo viimnen vastauksesi? Soini. Tavallaan ihan tykkään hänen tyylistään, sanoo suoraan eikä mielistele ketään ja puhuu niin, että blondikin ymmärtää. Aittoniemeä en ajattelisi.
Jännä nähdä kuka on seuraava pressa.
- saa "puhuttua" .....
naimisiin kanssaan 30 v naisen ja vielä edustavan (ainakin kuvissa), ei voi kyllä olla aivan huono.
Toisaalta.......
.. em. ex-heillallahan käy vienti myös aika kivasti. Vaihtuvuutta on ollut (hyvä kysyntä), joten siitä voi päätellä kyvykkyyden heittäytyä tilanteisiin ja kyvyn vastata nopeisiin muutoksiin - dynamiikkaa.
Vaikka itse käännynkin ensin mainitun kannalle, uskoisin tilausta olevan nuorelle naispoliitikolle, uudelle kasvolle. Vaikka joku hedelmällisessä iässä oleva piirisihteeri ymv. maakunnasta. Näyttelijöistäkin saattaisi löytyä sopivia ehdokkaita.- miljoonapulu
Hm. Näkökanta tuokin :).
- omavika.
Ei tarvinne perusteluja?
- miljoonapulu
Sulle noin selvä asia. Ei tietty tartte perustella.
- Unreg.
siitä, mitä maata tarkoitat.
- miljoonapulu
Heh heh. Tarkoitin tietysti armasta Suomen maamme presidenttiä. :)
Muistan olla tarkempi kysymyksieni asettelussa ensi kerralla.
- Turha jobi!
Sillä ei ole mitään väliä! ihan turha jobi!
- miljoonapulu
Kommentoi miksi asian näin näet. Jos haluat, kommentoi, mutten pakota ;).
- Kiinnostat minua:)
Mä pidän peukkuja että ikäsi olisi sopiva:)
- miljoonapulu
Olen 41 vuotias. Miksi minä sinua kiinnostan?
Mä kysyn: kuka kysyy? Tasapuolisuuden vuoksi saat vastata. Mäkin vastasin nyt on siis sun vuoro.
Kenties joku rekisteröity kyselee rekisteröimättömänä? :) heh. - ,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-
miljoonapulu kirjoitti:
Olen 41 vuotias. Miksi minä sinua kiinnostan?
Mä kysyn: kuka kysyy? Tasapuolisuuden vuoksi saat vastata. Mäkin vastasin nyt on siis sun vuoro.
Kenties joku rekisteröity kyselee rekisteröimättömänä? :) heh.Olen 44;)
- gg-10
Sauli Niinistö olisi jo viime vaaleissa pitänyt valita.
- miljoonapulu
Minun mielestäni nykyinen on hyvä. Olen tykännyt.
Kyllä kansa tietää kun valitaan sitten seuraava. - gg-10
miljoonapulu kirjoitti:
Minun mielestäni nykyinen on hyvä. Olen tykännyt.
Kyllä kansa tietää kun valitaan sitten seuraava.Joo, kansahan on aina tiennyt. Valinnan jälkeen muutkin tietää kuin vain kansa. :)
Nytpä esitit visaisen kysymyksen. Ensin kuitenkin täytyy kiittää nykyistä presideniitä, ensimmäinen voimakas johtaja Urkin jälkeen. Hänen tekemistä päätöksistä kylläkin olen ollut usein eri mieltä, mutta hänellä on ollut mynaa enemmän kuin kahdella edellisellä yhteensä. Edelliset pomothan luovuttivat jo valtaoikeudet pois, joten pressan hommahan on enemmän pr-toimintaa.
Jos halutaan edustava presidentti, jolla on kokemusta ulkomaantoiminnasta ja edustavuutta, valintani olisi ehkä Linda Lampenius.
Jos taas halutaan syrjäytetyn kansan ongelmia ratkova henkilö, tuon esiin todellisen mustan hevosen eli Hannu Karpo.
Saulihan edellisissä kommenteissa on ollut suosikkina, mutta onko kelleen tullut mieleen että kun puolivallaton leskimies avioituu, häneltä lähtee loppukin valta pois. Kukapa haluaisi täysin vallattoman presidentin maan johtoon?- miljoonapulu
Olipa perusteellinen ja hyvä vastaus. Oli kiva lukea kirjoitustasi. Selvät näkemykset.
Kirjoituksiasi on yleensäkin kiva lukea. Anna tekstin virrata samaan tyyliin :).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282641- 1282315
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162053- 1292010
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121764Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161491276Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291152Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901110Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361029