Juu eli olen hankkimassa Gamo merkkistä ilmakivääriä itselleni ja nyt on pieni onglema että en osaa päättää minkälaisen kun hintaa saa olla 0 - 150e ja tulee ihan "huvi" ammuntaa eli ammuskellaan pulloja ja tölkkejä...
Gamo Shadow 1000 olisi ihan hyvä mutta hintaa on vähän turhan paljon "huvi" ammuskeluun.
Eli ihan jotain perus ilmakivääriä etsimässä.
Ja jos on kokemuksia niin saa sanoa...
Gamo ilmakiväärit
15
3987
Vastaukset
- Noa46
Älä mene gamoa ostamaan, itellä ollu kaikissa enemmän ja vähemmän kiero piippu. Tiedän kun olen kilpaa ampunut jo vuosia.
Ota asiantunteva kaveri mukaan kauppaan. Suosittelen itse Vaikka upoa tai rt23vst:tä- 447za
Onko näin :O ??
Asiantuntevaa kaveria ei ole :/, mutta siis EI Gamoa tämä on ensimmäinen komenntti joka sanoo EI Gamoa. Hmm mutta hinnan pitäisi silti olla siihen 150e sijouttuva eli max. 150e
Eli minkä merkkinen siis pitäisi ostaa ( Merkki ja malli) Ja ase tulee siis huvi ammuskelua varten. - YLIL.EVP
VÄITTÄMÄSI ON TÄYSIN PERSIISTÄ! MULLA ON CAMO CFX ROJAL . 10V POIKANI AMPU 20M MATKALTA 10 LAUKAUSTA 2EURON SISÄÄN KAIKKI... ETTÄ AMPUJILLA ON EROA .YLIL .EVP
- 447za
Jaa, ja kukahan massahomo enää uskoo Suomi24:n forumeita. haista paska senkin kana.
- 447za
YLIL.EVP kirjoitti:
VÄITTÄMÄSI ON TÄYSIN PERSIISTÄ! MULLA ON CAMO CFX ROJAL . 10V POIKANI AMPU 20M MATKALTA 10 LAUKAUSTA 2EURON SISÄÄN KAIKKI... ETTÄ AMPUJILLA ON EROA .YLIL .EVP
KUKA SÄRKI (ei kala) NÄPPIKSESI CAPS LOKIN, KUN SINÄ ELÄÄ VAIMOSI PALKALLA KAPIAINENENEENENENEN ET OSAA DE DES KIRJOITA OLET TIKA.
- XXXXXXXXXXXXXX
... tuossa hintaluokassa Gamo olla ylivoimainen. Tuon hintaisesta aseesta ei mihinkään muuhun olekaan kuin hupiammuntaan...
- Antikaese Ona.
Näköjää ilimapillit suatava vähä äkkiä luvavarasiks. Pulloloeta ja purkkija vua hajottavat ryökäleet. Eevät ies taaluihi ammu.
- 447za
Antikaese Ona. kirjoitti:
Näköjää ilimapillit suatava vähä äkkiä luvavarasiks. Pulloloeta ja purkkija vua hajottavat ryökäleet. Eevät ies taaluihi ammu.
No pulloon on kivempi ampua kun se sentään kaatuu.
Ja on mulla taulujaki sitä vartehan ne on mut kyl niit pullojakin voi ammuskella. - muuttunut mies
447za kirjoitti:
No pulloon on kivempi ampua kun se sentään kaatuu.
Ja on mulla taulujaki sitä vartehan ne on mut kyl niit pullojakin voi ammuskella.Kyl määki kun nuar oli nii ampusi ilkul pulloi ja purnukoi mut sit kerra oli lomareissul tua jossai savos vai miss se ny oli nii joku tarttus minuu iha yhtäkkiä ja siitä asti uon ymmärtänä asseisiin liittyvät asijat niin kun pittää. Minnuun taes tarttuva oekee savolaesuus. Havvaetsin että uon rikkaampi kun kööhä kansa eli muut kun savolaeset. Ilimakot heitin kallavetteen. Ja kohta asekuapissa ollii hyvinnii monenmoesta isompoo ja tarkempoo asetta. Niin se vuan elämä muuttu kun minustae tuli oekee savolaenen.
- make
muuttunut mies kirjoitti:
Kyl määki kun nuar oli nii ampusi ilkul pulloi ja purnukoi mut sit kerra oli lomareissul tua jossai savos vai miss se ny oli nii joku tarttus minuu iha yhtäkkiä ja siitä asti uon ymmärtänä asseisiin liittyvät asijat niin kun pittää. Minnuun taes tarttuva oekee savolaesuus. Havvaetsin että uon rikkaampi kun kööhä kansa eli muut kun savolaeset. Ilimakot heitin kallavetteen. Ja kohta asekuapissa ollii hyvinnii monenmoesta isompoo ja tarkempoo asetta. Niin se vuan elämä muuttu kun minustae tuli oekee savolaenen.
mulla paineilma käyttöinen baikal 1270 max paine 250 bar luodin lähtönopeus 400m/s läpäisee 5cm paksun lankun eli ei ihan lelu.
- onsee
kyllä se gamo on mikä kannataa tosta hintaluokasta ostaa... laatuvehkeitä ne on ei mitään paskaa. Itellä on hunter realtree ja tarkka ja tehokas ase on.
- 447za
AirSotf-pelleille tuo olisi kova sana, koska ei enää feikkaisi, milloin osuu. Laaki kinkussa ja ulina päällä = osuma ....
- Derbi Senda R DRD
Kyllä gamo on hyvä ja tarkka, tehokaskin. Toissa vuonna kaverin kanssa mentiin mopoilla kantatie 39:llä ja ammuttiin melkein kahdenkymmenen kilometrin matkalta yli 200 katulamppua hajalle. Jäätiin sitten kiinni ja sitten kun joskus olen ansiotyössä odottaa maksaminen. Kymppitonneista puhutaan.
- 18 + 20
Oli tosi hyvä että oli ilmakivääri kun et oikein taida olla ruudinkeksijä;-)))
- ritsaroope
Vai vielä äidinkulta kiväärin tarvitsee että pääsee pahantekoon ja pikkulintuja ammuskeleen, eikö
se kivien heittely ja muu paikkojen särkeminen enää riitä. jotain vastuuta myös vanhemmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758