Gamo ilmakiväärit

447za

Juu eli olen hankkimassa Gamo merkkistä ilmakivääriä itselleni ja nyt on pieni onglema että en osaa päättää minkälaisen kun hintaa saa olla 0 - 150e ja tulee ihan "huvi" ammuntaa eli ammuskellaan pulloja ja tölkkejä...

Gamo Shadow 1000 olisi ihan hyvä mutta hintaa on vähän turhan paljon "huvi" ammuskeluun.

Eli ihan jotain perus ilmakivääriä etsimässä.

Ja jos on kokemuksia niin saa sanoa...

15

3731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noa46

      Älä mene gamoa ostamaan, itellä ollu kaikissa enemmän ja vähemmän kiero piippu. Tiedän kun olen kilpaa ampunut jo vuosia.
      Ota asiantunteva kaveri mukaan kauppaan. Suosittelen itse Vaikka upoa tai rt23vst:tä

      • 447za

        Onko näin :O ??
        Asiantuntevaa kaveria ei ole :/, mutta siis EI Gamoa tämä on ensimmäinen komenntti joka sanoo EI Gamoa. Hmm mutta hinnan pitäisi silti olla siihen 150e sijouttuva eli max. 150e

        Eli minkä merkkinen siis pitäisi ostaa ( Merkki ja malli) Ja ase tulee siis huvi ammuskelua varten.


      • YLIL.EVP

        VÄITTÄMÄSI ON TÄYSIN PERSIISTÄ! MULLA ON CAMO CFX ROJAL . 10V POIKANI AMPU 20M MATKALTA 10 LAUKAUSTA 2EURON SISÄÄN KAIKKI... ETTÄ AMPUJILLA ON EROA .YLIL .EVP


      • 447za

        Jaa, ja kukahan massahomo enää uskoo Suomi24:n forumeita. haista paska senkin kana.


      • 447za
        YLIL.EVP kirjoitti:

        VÄITTÄMÄSI ON TÄYSIN PERSIISTÄ! MULLA ON CAMO CFX ROJAL . 10V POIKANI AMPU 20M MATKALTA 10 LAUKAUSTA 2EURON SISÄÄN KAIKKI... ETTÄ AMPUJILLA ON EROA .YLIL .EVP

        KUKA SÄRKI (ei kala) NÄPPIKSESI CAPS LOKIN, KUN SINÄ ELÄÄ VAIMOSI PALKALLA KAPIAINENENEENENENEN ET OSAA DE DES KIRJOITA OLET TIKA.


    • XXXXXXXXXXXXXX

      ... tuossa hintaluokassa Gamo olla ylivoimainen. Tuon hintaisesta aseesta ei mihinkään muuhun olekaan kuin hupiammuntaan...

      • Antikaese Ona.

        Näköjää ilimapillit suatava vähä äkkiä luvavarasiks. Pulloloeta ja purkkija vua hajottavat ryökäleet. Eevät ies taaluihi ammu.


      • 447za
        Antikaese Ona. kirjoitti:

        Näköjää ilimapillit suatava vähä äkkiä luvavarasiks. Pulloloeta ja purkkija vua hajottavat ryökäleet. Eevät ies taaluihi ammu.

        No pulloon on kivempi ampua kun se sentään kaatuu.
        Ja on mulla taulujaki sitä vartehan ne on mut kyl niit pullojakin voi ammuskella.


      • muuttunut mies
        447za kirjoitti:

        No pulloon on kivempi ampua kun se sentään kaatuu.
        Ja on mulla taulujaki sitä vartehan ne on mut kyl niit pullojakin voi ammuskella.

        Kyl määki kun nuar oli nii ampusi ilkul pulloi ja purnukoi mut sit kerra oli lomareissul tua jossai savos vai miss se ny oli nii joku tarttus minuu iha yhtäkkiä ja siitä asti uon ymmärtänä asseisiin liittyvät asijat niin kun pittää. Minnuun taes tarttuva oekee savolaesuus. Havvaetsin että uon rikkaampi kun kööhä kansa eli muut kun savolaeset. Ilimakot heitin kallavetteen. Ja kohta asekuapissa ollii hyvinnii monenmoesta isompoo ja tarkempoo asetta. Niin se vuan elämä muuttu kun minustae tuli oekee savolaenen.


      • make
        muuttunut mies kirjoitti:

        Kyl määki kun nuar oli nii ampusi ilkul pulloi ja purnukoi mut sit kerra oli lomareissul tua jossai savos vai miss se ny oli nii joku tarttus minuu iha yhtäkkiä ja siitä asti uon ymmärtänä asseisiin liittyvät asijat niin kun pittää. Minnuun taes tarttuva oekee savolaesuus. Havvaetsin että uon rikkaampi kun kööhä kansa eli muut kun savolaeset. Ilimakot heitin kallavetteen. Ja kohta asekuapissa ollii hyvinnii monenmoesta isompoo ja tarkempoo asetta. Niin se vuan elämä muuttu kun minustae tuli oekee savolaenen.

        mulla paineilma käyttöinen baikal 1270 max paine 250 bar luodin lähtönopeus 400m/s läpäisee 5cm paksun lankun eli ei ihan lelu.


    • onsee

      kyllä se gamo on mikä kannataa tosta hintaluokasta ostaa... laatuvehkeitä ne on ei mitään paskaa. Itellä on hunter realtree ja tarkka ja tehokas ase on.

    • 447za

      AirSotf-pelleille tuo olisi kova sana, koska ei enää feikkaisi, milloin osuu. Laaki kinkussa ja ulina päällä = osuma ....

    • Derbi Senda R DRD

      Kyllä gamo on hyvä ja tarkka, tehokaskin. Toissa vuonna kaverin kanssa mentiin mopoilla kantatie 39:llä ja ammuttiin melkein kahdenkymmenen kilometrin matkalta yli 200 katulamppua hajalle. Jäätiin sitten kiinni ja sitten kun joskus olen ansiotyössä odottaa maksaminen. Kymppitonneista puhutaan.

      • 18 + 20

        Oli tosi hyvä että oli ilmakivääri kun et oikein taida olla ruudinkeksijä;-)))


    • ritsaroope

      Vai vielä äidinkulta kiväärin tarvitsee että pääsee pahantekoon ja pikkulintuja ammuskeleen, eikö
      se kivien heittely ja muu paikkojen särkeminen enää riitä. jotain vastuuta myös vanhemmille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe