Paras 4T 450cc

Harrastaja420

Elikkäs haluaisin kokemuksia 4t 450cc crossi ja enska peleistä..

Tarkotuksena olis hommaa tyyppihyväksytty kesto vehje jolla ajaa metsässä montuilla ja radalla..

Kilpiin täytyy laittaa koska en halua autoa ja rataa ei ole pihassa..

Kuntopyöräksi mahdollisimman luotettava pikkunelari hakusessa siis.

Eli aikalailla yammu/honda linjoilla ilmeisesti liikuskellaan

joten sanokaapas nyt viisaammat että mitkä mallit/vuosimallit ovat tyyppihyväksyttyjä suomen kaduille

ja kyseisten mallien tyyppivioista olisi myös mukava kuulla...

11

4012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekisteröityä

eli honda lienee pois pelistä.jos käytyttyä meinaa niin KTM:mää löytyy eniten

• adnoh

• tossa lienee

• adnoh
        tossa lienee kirjoitti:

sama 5 vaihteinen moottori kuin crossissa,ei kovinkaan hyvä jos ajelee tiellä ja hitaassa maastossa

Siinä on x kone, joka on ihan erilainen ominaisuuksiltaan kun R-kone

• vaihtoehto jos
        adnoh kirjoitti:

Siinä on x kone, joka on ihan erilainen ominaisuuksiltaan kun R-kone

uutta on hankkimassa

• Yammusetä

Haet pikkunelaria vai nelipuokkia siis??

Kotarin heikkous huonot joustinlaitteet; aika oleellilset kuitenkin maastossa. Moon huomannu.

Jammusta ei voi kai sanoa muuta huonoa ku vähä vanhahtava ulkonäkö. Niin... ja koneeseen aika vähän löytyy standardiosia, eli remppaaminen on kallista. Tiedä sitten Kotarin osalta (kokemuksia?).

Summa summarum: osta kaksitahti eli Porkkanaraastin. Tulee edullisemmaksi ku laukee.

• 1234567895656

Tietääkseni kyllä tyyppihyväksytyt crossitkin saa "muutoskatsastettua" kilpiin...saahan ne punakilpiseksikin..ja kaduilla liikkuu kyllä ihan rekisteröityjä crosseja.... netissä nyt ekana tuli vastaan Valkokilpinen vm91 250cc 2t suzuki Rm
        ja onhan noita nelitahtejakin kilvissä esim smotoukoilla..

Ja kiitos vaan mutta en Halua porkkanaraastinta semmonen ku on jo kaapissa..ja nelareihin rakastuneena en voisi kuvitella nauttivani 2 tahtisen kyydeistä :D nelarin alavääntökun on ajotyylilleni välttämätön..kaks tahdeil on tullu kurvailuu mut en tykkää ku pitää olla niin tarkkana vaihteittenkans ja kaasu kokoajan tapissa että jaksaa liikkua...itse olen lähinnä enduro/smoto" puolen miehiä että rossi radalle tuskin tulee lähdettyä..ja kaduilla ei tule ajettua muutakuin metsään mennessä lyhyitä matkoja..että 5 lovinen laatikkokaan ei haittaa..että varmaan kilpien/alustan puolesta liikuskellaan enempi endurojen perässä..jaja eikös nämä 450cc aika pikkusii nelareita oo? :) jaja mahtaisikohan endoru malleissa sitten olla yhtään enempi vakio osaa että olisi sen puolesta halvempi huoltaa? ku ei kait niis paljo käytössä ole eroa kuin alusta ja vääntävämpi kones?

• tai sit ei
        1234567895656 kirjoitti:

Tietääkseni kyllä tyyppihyväksytyt crossitkin saa "muutoskatsastettua" kilpiin...saahan ne punakilpiseksikin..ja kaduilla liikkuu kyllä ihan rekisteröityjä crosseja.... netissä nyt ekana tuli vastaan Valkokilpinen vm91 250cc 2t suzuki Rm
        ja onhan noita nelitahtejakin kilvissä esim smotoukoilla..

Ja kiitos vaan mutta en Halua porkkanaraastinta semmonen ku on jo kaapissa..ja nelareihin rakastuneena en voisi kuvitella nauttivani 2 tahtisen kyydeistä :D nelarin alavääntökun on ajotyylilleni välttämätön..kaks tahdeil on tullu kurvailuu mut en tykkää ku pitää olla niin tarkkana vaihteittenkans ja kaasu kokoajan tapissa että jaksaa liikkua...itse olen lähinnä enduro/smoto" puolen miehiä että rossi radalle tuskin tulee lähdettyä..ja kaduilla ei tule ajettua muutakuin metsään mennessä lyhyitä matkoja..että 5 lovinen laatikkokaan ei haittaa..että varmaan kilpien/alustan puolesta liikuskellaan enempi endurojen perässä..jaja eikös nämä 450cc aika pikkusii nelareita oo? :) jaja mahtaisikohan endoru malleissa sitten olla yhtään enempi vakio osaa että olisi sen puolesta halvempi huoltaa? ku ei kait niis paljo käytössä ole eroa kuin alusta ja vääntävämpi kones?

porokkanaraastin lienee se palajon puhuttu gotari...

on niissä sekin ero et pumput on erilaiset.
        ja jos ei konerempas paritonnia paina niin sit kannattaa ostaa jo uusi pyörä muutenkin.

kyllä kaksipuolikkaalla kaksitahtisella ajaa aika hyvin ilman jatkuvaa selaamista... minusta.

• esselte89
        tai sit ei kirjoitti:

porokkanaraastin lienee se palajon puhuttu gotari...

on niissä sekin ero et pumput on erilaiset.
        ja jos ei konerempas paritonnia paina niin sit kannattaa ostaa jo uusi pyörä muutenkin.

kyllä kaksipuolikkaalla kaksitahtisella ajaa aika hyvin ilman jatkuvaa selaamista... minusta.

auttakaa alottelevaa crossailijaa. sain halvalla kaverilta 250 rm -87 vuosiltaan niin syö ihan pirusti tulppia. tulpat ovat sit nokasta aina öljyssä,valskaisko jostaki alakerran öljyä sylinteriin tai jtn??.

• Asiawing...

Katso Asiawing LX450, jos budjetti on tiukassa, mutta haluat silti uuden pyörän ja kilpiin. Tehoa ei takuulla puutu kuten ei yleensäkään isoissa nelareissa. :D

• Honda CRF 450

Älä kuule sekaannu noihin Taiwanin tuliaisiin. Eikä siellä Asiawingissä varmasti oo niitä polleja läheskään sitä ku jossain japsi/euro vehkeessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe