Olen kolmekymppinen nainen Helsingistä. Elelen sinkkuna ja siksi kaipaisinkin uutta ystävää, mahdollisesti myöskin sinkkua, jolla olisi aikaa ja innostusta lähteä yhdessä viikonlopun rientoihin ja muihin menoihin. Ystäviä mulla toki on, mutta suurin osa on jo perheellisiä. Olen liikunnallinen, mutta viihdyn myös Helsingin yöelämässä sekä ulkomaanmatkoilla. Minut saa helposti innostumaan monista jutuista. Olen luonteeltani aika kiltti ja rauhallinen, mutta hyvin positiivinen. Etsin ihmistä, joka itseni lailla on hyvätapainen ja ottaa toiset ihmiset huomioon. Toivottavasti olet ihan normaali fiksu ihminen, jos nyt ketään normaaliksi voi luokitella :)En etsi tällä ilmoituksella miesseuraa, vaikken ikisinkuksi tunnustaudukaan! Mulle riittäisi hyvinkin lisää yksi luottoystävä, jolla on aikaa tehdä kaikkea kivaa yhdessä tai vain jutella.
Kirjoittelethan jo pian
[email protected]
Uusi ystävä pk-seudulta
Neiti79
1
609
Vastaukset
- mustahammas
sekä ystäviä että seurustelukumppaneita :
http://scandinaviasingles.com
Klikkaa sanaa "Search" ja valitse hakukriteerisi !
Tässä olisi ehkä yksi ehdokas :
http://scandinaviasingles.com/Browse/Profile/Bondenet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009