Clomifenin sivuvaikutuksista

Olisin tiedustellut teiltä pitemmän aikaa Clomifenia käyttäneiltä tulevilta äideiltä,että onko kukaan teistä kärsinyt varsinkin voimakkaasta unettomuudesta tai iltapahoinvoinnista?
2549
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Hei! Olen itsekin käyttänyt kyseistä lääkettä nyt ensimmäistä kertaa, eli ensimmäinen 5 päivän kuuri takana. Itselläni oli 3 pvänä kovia vatsakipuja ja koko jakson aikana ja yhä edelleen (kierto nyt puolessavälissä) tolkuton unisuus. Nukun 12 tuntia vuorokaudessa, mikä on aivan epätavallista. Ei muita oireita. Tsemppiä sinulle hoidossa! Toivottavasti meitä onnistaa...

Äänestä

En ole noista kärsinyt, mutta minulla oli jonkin verran kuumia aaltoja!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Ensikertalainen kirjoitti:

Olisin tiedustellut teiltä pitemmän aikaa Clomifenia käyttäneiltä tulevilta äideiltä,että onko kukaan teistä kärsinyt varsinkin voimakkaasta unettomuudesta tai iltapahoinvoinnista?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu