Moro.Ois tievossa kaks Arctic cattia.
Arctic cat wildcat 700 ja El tigre ext special 550.
Onko mitään kokemuksia näistä kelkoista?? Hyviä huonoja puolia??
Kävin kumpaaki koeajamassa ja melko ärhäköitä kumpukimVarsinki tuo ext special tuntu melko salamalta, mutta ei tuo wildcattikaa ihan laiskalta tuntunu :)
tarvittas tietoja Arctic cat kelkasta
10
2886
Vastaukset
- teemu¨¨'
Itellä oli wildcatti sillon 90-luvun alussa. justiin semmonen 700 kuutioinen.Oli ihan sairaan nopea ja tehokas.Kavereitten kans aina otettiin kilpailu että kuka nopeiten järvenpäässä, nii joka ikinen kerta voitin willikissalla :) En mitään remonttia koskaa tehny siihen.Mutta tehoa riitti
Kaverilla sitte oli justiin kans tuo ext special.se oli ainut joka melkeen haasto minun wildcatin, mutta ei ihan.Se oli kans tosi ärhäkkä.Mutta kaveri muistaakseni joutu tekemään siihen älyttömiä remontteja.Enemmän korjasi ku sai ajaa - kari l
aikanaan muistan ku olin kattomassa kelkkojen nopeuskisoja.Oli semmonen pitkä pelto ja katottiin kuka päästä päähän nopeiten ajaa.Oli vaikka mitä eri kelkkoja, mutta tais aina olla tämä ext special joka voitti.Oli semmonen kelkka että alussa ei kiihtyny kylläkään mitenkää hyvin, mutta sitte ku se pääsi vauhtiin nii se pyyhälsi kaikista ohi. Sama kelkka voitti useaanki kertaan.
- meeksi
mulla on toi ext 550 efi ja siinä tehoo kyl löytyy ja mukavasti. ainut et matto sais olla pitävämpi mut kyl muuten kulkee ja kiihtyy aika näppärästi. =) huiputkin siinä 150km´h
- juha'''''
hä nyt sulla joku vika kyllä omassa catissa, ku mulla on kans tuo nomri ext special ja nyt pari viikkoa sitte kokeiltiin ku saatiin kunnon karhea tela, nii järveä pitkin mittari näytti siinä 160.ei siinä tarkkaa lukemaa nähny muta ihan jumalaton vauhti nuin vanhaksi kelkaksi.
- meeksi
juha''''' kirjoitti:
hä nyt sulla joku vika kyllä omassa catissa, ku mulla on kans tuo nomri ext special ja nyt pari viikkoa sitte kokeiltiin ku saatiin kunnon karhea tela, nii järveä pitkin mittari näytti siinä 160.ei siinä tarkkaa lukemaa nähny muta ihan jumalaton vauhti nuin vanhaksi kelkaksi.
joo no osasyy voi olla se tela mut joskus tuntuu et välillä kiihtyy ja kulkee paremmin ja sit taas tuntuu et joskus ei tehoo ookkaan enää niin hirmuna. mutta vika voi ola myös päässä..=) mut en oo nyt vaihtanu tohon tulppii enkä oo muutenkaan kerenny huoltamaan ku ostettiin se kaks viikkoo sitte... mut kyl siitä tehoa löytyy se on selvä juttu. mutta hei kysynpähän äkkiä et millo kantsiis vaihtaa männät ja laakerit? tuolla on ajettu nyt vähän päälle 7000km ja kyllä sen pitäis olla totta.
- juha'''''
meeksi kirjoitti:
joo no osasyy voi olla se tela mut joskus tuntuu et välillä kiihtyy ja kulkee paremmin ja sit taas tuntuu et joskus ei tehoo ookkaan enää niin hirmuna. mutta vika voi ola myös päässä..=) mut en oo nyt vaihtanu tohon tulppii enkä oo muutenkaan kerenny huoltamaan ku ostettiin se kaks viikkoo sitte... mut kyl siitä tehoa löytyy se on selvä juttu. mutta hei kysynpähän äkkiä et millo kantsiis vaihtaa männät ja laakerit? tuolla on ajettu nyt vähän päälle 7000km ja kyllä sen pitäis olla totta.
No riippuu vähän mutta kyllä laakereilla voi reilu 10000 km ajaa.Männät pysyy kunnossa jos ei hulluna revitä ja saa öljyä
- Anonyymi
juha''''' kirjoitti:
Mulla on semmoinen ext special ja huiput jäällä 180
- catti 1
no joo mul on itellä kans tommonen ext special. ku me ostettiin se ni sehän oli pätkä tietenki. ja ku sillä meni vähänki umpiselle jäi melekein kiinni.mutta se kuluki niin perkeleen lujaa. tein itse siihen jatko palat alustaan että mahtuis karkeampi tela. telahan on summitista. rupes pääsemään kulukeeki nyt jotain 140. ku on puolipitkä. kokeilkaapa tätä joilla on ac ext special ostatte= puolipitkän telan teette jatko palat kumminki puolin alustaa ja korotatte alustaa mulla 32cm harjalla oleva tela 550 summitista. kyllä näyttää pääsevän ku on puolipitkä ja tehoa ON RUNSAASTI.
- ArcticCatCougar450
Kertokaas amatöörille jäähytysnesteen vaihto ohjeita!!
- Anonyymi
Ne toi mii tosi hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan1085157Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan393533- 1742926
- 162829
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281552Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631426Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj141237- 771065
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää381000Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13952