mokkula-->ps3

-jukkis-

mulla dna mokkula ja playstation3. kysymys kuuluu, onko mahdollista saada ps3:sta verkkoon ton mokkulan kautta jos ethernet kaapeli välissä? olen kokeillut ja suoraan se ei mene ainakaan mutta onkohan se edes mahdollista? jos joku on saanut toimimaan niin voisko antaa neuvoja mitä asetuksia pitää muuttaa ja miten??

36

9713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armani83

Itselläni on soneran 1m mokkula. Ensiksi kannattaa varmistaa että asut 3g alueella ja mokkulasi on 3g yhteydessä eli itselläni palaa soneran mokkulassa sininen valo. jos palaa vain vihreä/keltainen niin silloin kannattaa mobilepartner ohjelmasta asetukset käydä läpi ja sieltä valita network type: wcdma only
      band:gsm900/gsm1800/wcdma2100 näin saat mokkulan käyttämään vain nopeinta tapaa eikä sitä mikä on helpoiten saatavissa.

Seuraavaksi pitää laittaa verkkoasetuksista sen mokkulan yhteys jaettavaksi että muut koneet pystyvät menemään nettiin koneesi kautta.

Sen jälkeen vaan nettipiuha joko suoraan ps3:sesta tietokoneen verkkokorttiin tai perintesesti modeemiin.

Joidenkin asetusten jälkeen on vielä hyvä käynnistää tietokone uudestaan.

Toivottavasti oli vähän apua :)

• -jukkis-

..oli ja ei apua tuosta, kiitos :) siis tajusin kaikki mitä sanoit ja onnistuin tekemään ne mutta ps3 ei löydä jostain syystä koneeni ip osoitetta silloin kun laittaa "testaa verkkoyhteys".
        kaikesta näkee että koneeni ja pleikkari "keskustelee" ja hakee toisia mutta eivät vaan jostain syystä kohtaa...
        en tiiä pitäiskö kysyä sit dna:lta...osaisko ne neuvoa.

• -jukkis-

sain kuin sainkin ps3:sen löytämään mun ip-osoitteen kun tein kaikki manuaalisesti...ainoo vaan et nyt ip löytyy mut herjaa että "palvelimen kanssa kommunikoitaessa tapahtui virhe. Tämä on DNS-virhe (80710102)...huh huh...nyt meen nukkumaan ku jaksa enää...mut lähellä ratkaisua ollaan....kai :)))

• vaiheessa
        -jukkis- kirjoitti:

sain kuin sainkin ps3:sen löytämään mun ip-osoitteen kun tein kaikki manuaalisesti...ainoo vaan et nyt ip löytyy mut herjaa että "palvelimen kanssa kommunikoitaessa tapahtui virhe. Tämä on DNS-virhe (80710102)...huh huh...nyt meen nukkumaan ku jaksa enää...mut lähellä ratkaisua ollaan....kai :)))

voi olla että networkissa ollut vaikka joku katkos.
        Jos saat pelittämään, niin kerro kokemuksia käytöstä, elisan asiakaspalvelussa mulle sanottiin ettei mokkulaa suositella nettipelaamiseen siinä olevan vasteen takia, eli itseltä lähtisi data liian hitaasti esim. räiskintäpeleihin.
        Toivottavasti saat kuitenkin toimimaan.

• -jukkis-
        vaiheessa kirjoitti:

voi olla että networkissa ollut vaikka joku katkos.
        Jos saat pelittämään, niin kerro kokemuksia käytöstä, elisan asiakaspalvelussa mulle sanottiin ettei mokkulaa suositella nettipelaamiseen siinä olevan vasteen takia, eli itseltä lähtisi data liian hitaasti esim. räiskintäpeleihin.
        Toivottavasti saat kuitenkin toimimaan.

ei saatana jaksa enää...samaa dns virhettä se tarjoo tänäkin päivänä. Dnasta ei tullu mitään neuvoa..sanottiin vaan että "se on mahdollista mutta vaatii kikkailua"

• -jukkis-
        -jukkis- kirjoitti:

ei saatana jaksa enää...samaa dns virhettä se tarjoo tänäkin päivänä. Dnasta ei tullu mitään neuvoa..sanottiin vaan että "se on mahdollista mutta vaatii kikkailua"

...tuli yks vinkki lisää jota pitää testata kun on saanut oman pään resetoitua:)

• keiiiijo
        -jukkis- kirjoitti:

...tuli yks vinkki lisää jota pitää testata kun on saanut oman pään resetoitua:)

Pistä tietoa. Sain saman virheilmoituksen kun sinäkin eli herjaa DNS:stä. Epäilen kyuitenkin liian hidasta yhteyttä tai palomuuria, ,mutta apua kaipaan. Saisi edes pleikassa sen internet yhteystestin läpi... :-(

• -jukkis-
        keiiiijo kirjoitti:

Pistä tietoa. Sain saman virheilmoituksen kun sinäkin eli herjaa DNS:stä. Epäilen kyuitenkin liian hidasta yhteyttä tai palomuuria, ,mutta apua kaipaan. Saisi edes pleikassa sen internet yhteystestin läpi... :-(

ei, ei se vaan mee läpi...dns virhettä pukkaa..kukahan viisas tän nyt ratkaisis

• -jukkis-
        -jukkis- kirjoitti:

ei, ei se vaan mee läpi...dns virhettä pukkaa..kukahan viisas tän nyt ratkaisis

sain lainaan dna-telakan johon tulee mokkula kiinni......sitä kautta löysi heti yhteyden ja automatic....näyttäs toimivan ku rasvattu. ilman sitä en saanu millään.
        mut kaikille tiedoksi et jos ei mikää muu auta niin eiku ostamaan tällainen telakka "väliin"

• dsdsds
        -jukkis- kirjoitti:

sain lainaan dna-telakan johon tulee mokkula kiinni......sitä kautta löysi heti yhteyden ja automatic....näyttäs toimivan ku rasvattu. ilman sitä en saanu millään.
        mut kaikille tiedoksi et jos ei mikää muu auta niin eiku ostamaan tällainen telakka "väliin"

suosittelen vaihtamaan ihan tavalliseen laajakaistaan, ei tarvi turhaan sähläillä mitään ja toimii todella paljon varmemmin.. itse en enää ikinä edes yritä pelata mokkulalla nettipelejä :D

• Netti jakamista
        dsdsds kirjoitti:

suosittelen vaihtamaan ihan tavalliseen laajakaistaan, ei tarvi turhaan sähläillä mitään ja toimii todella paljon varmemmin.. itse en enää ikinä edes yritä pelata mokkulalla nettipelejä :D

Voiko joku kertoa tarkasti miten nettiyhteys jaetaan Windows XP:llä?

• jugis___
        dsdsds kirjoitti:

Itse taistelin joku aika sit mokkulan kautta päästä pleikka 3:lla nettiin mutta minullakin jotain virhetttä heitti. Vaikka sen saisi toimimaankin niin ping on niin suuri peleissä että tuskin pelaamisesta verkossa mitään tulee. Eli ping on siis joku viive. Eli vaikka pelaat ja jossai pelissä ammut jotakuta niin ykskaks se jota ammut onkii iha jossai muualla. Hommasin soneran 24megase laajakaistan niin tolla toimii pleikkakii netissä hyvä ja lataa hyvällä vauhdilla tavaraa tarvittaessa. n 1,9 megaa sekunnissa. :) Unohtakaa mokkulat ja hommatkaa laajakaista.

Mistä muute löytyy pleikkari 3 slim 120gb kanteen niitä modaus tarroja? Tai ees niihi isompii malleihi? Ite en löydä oikei ees kooklella niitä mistää suomesta. Mailatkaa vaikka mulle linkki [email protected]

Kiitos

• käytössä2

• PS3 + WLAN
        jugis___ kirjoitti:

Itse taistelin joku aika sit mokkulan kautta päästä pleikka 3:lla nettiin mutta minullakin jotain virhetttä heitti. Vaikka sen saisi toimimaankin niin ping on niin suuri peleissä että tuskin pelaamisesta verkossa mitään tulee. Eli ping on siis joku viive. Eli vaikka pelaat ja jossai pelissä ammut jotakuta niin ykskaks se jota ammut onkii iha jossai muualla. Hommasin soneran 24megase laajakaistan niin tolla toimii pleikkakii netissä hyvä ja lataa hyvällä vauhdilla tavaraa tarvittaessa. n 1,9 megaa sekunnissa. :) Unohtakaa mokkulat ja hommatkaa laajakaista.

Mistä muute löytyy pleikkari 3 slim 120gb kanteen niitä modaus tarroja? Tai ees niihi isompii malleihi? Ite en löydä oikei ees kooklella niitä mistää suomesta. Mailatkaa vaikka mulle linkki [email protected]

Kiitos

Mokkulassa tota viivettä varmaan on.

WLAN toimii mulla ihan ok. En tosin oo mikään heviuseri.
        Ihan kiva kun ei tarvii verkkopiuhoja vedellä, ja toi WIFLY-CITY antennilla voi parantaa kuuluvuutta.

• hamppupoika
        -jukkis- kirjoitti:

olin ensin ostamassa ps3 mutta sitten hankittiinkin dna mokkula. mutta todella kiva kuulla että tuollaisia telakoitakin on. : ) Harmittikin jo että enkö voikkaan ostaa kun ei netti toimi mutta helvetin hienoa!! :D

• saunis 0,5-4,5M
        hamppupoika kirjoitti:

olin ensin ostamassa ps3 mutta sitten hankittiinkin dna mokkula. mutta todella kiva kuulla että tuollaisia telakoitakin on. : ) Harmittikin jo että enkö voikkaan ostaa kun ei netti toimi mutta helvetin hienoa!! :D

telakoita ja reitittimiä. itsellä a-linkin wlan reititin jossa usb-portti mokkulaa varten. ruuhka aikoina mokkulan nopeus ei riitä pelaamiseen, eli omalla kohdalla yleensä 16-21 on heikoimmat nopeudet.

• voihan *****
        -jukkis- kirjoitti:

mistäsä sellasen telakan pierasit? olen etsiny kaikki kaupat ja en vaa ******** löydä sellasta! ps3 eikä vaa lähe toimii netti vaikka mitä tekis.

• heipähei ja moipamoi

moi, mulla on macintosh HD ja netti on soneran mokkulalla ja haluaisin pleikkari 3 nettiin. kun valitsen pleikan verkkoasetuksista helpon ja langattoman nii se löytää macin ja näyttää että signaali on 90% sit kun meen eteenpäin niin tulee että tarkistaa verkkoasetuksia ja sit tulee et yritys hankkia ip osoite on aikakatkaistu ja jos yritän manuaalisesti niin löytää ip:n mut sit tulee dns virhe.wii ja psp kyllä menee nettiin mut ei ps3 please voitekko auttaa.

• Mulla on

Itsellä on A-Linkin 3g mobilerouter eli pieni modeemi johon tuo mokkula kytketään ja siitä saa sitten kaapelilla ja langattomasti netin kaikkiin kodin tietokoneisiin, konsoleihin ym. Toimii todella hyvin eikä pätki peleissä.

• voi**********

DNA Mokkula MF60 toimiskohan ps3 tolla?

• dna-myyjä

tolla mokkulalla kaikki saavat vaivattomasti netin ps3 (DNA Mokkula MF60 )

• haissstapaaks
        dna-myyjä kirjoitti:

tolla mokkulalla kaikki saavat vaivattomasti netin ps3 (DNA Mokkula MF60 )

Ai en m vaan saaa :s paska kone ku ei vaa mene :D:D

• fgvkvbkj

Mokkula :/

• keijosetä

syynä ip virheeseen on se että ip osoitteeseen pitää lisätä yksi numero lisää.

• voi********

mutta miten?

• dna-myyjä

DNA Mokkula MF60 luo langattoman yhteyden kuten modeemit.

• dna-myyjä

lisäystä netin nopeus riippuu siitä kuinka nopean valitsette.
        nopeampi netti pätkiminen loppuu ja voit pelata samoinkuin muut modeemin omistajat.

• vastaa tähän

oisko kellää antaa neuvoo ku mulle tulee langaton yhtesy koneeseen ja ps3 toisesta huoneesta n.6m päästä. netti toimii mutta ps3 kuin blokkisi yhteyden ps3.. lagaa vietävästi ja nykyään connection interrupted ja 1 palkki pelkästään siis pelaaminen mahdototnta?? apua!

• PS3 Slim -09

sain soneran mokkulan pelaamaan ps3:lla ethernet kaapelilla kytkettynä läppäriin, dns virheilmoitus poistui kun muutin palomuurin asetuksista kohdan "estä kaikki saapuvat yhteydet" (Windows Vista), pleikkarissa automaattiasetukset.
      Suora online pelaaminen autopeleissä toimii kohtalaisesti mutta onhan muitakin online toimintoja, esim. Gran Turismo 5 Seasonal Events, automuseo, Remote Racing pelimoodit avautuvat vain verkkoyhteyden ollessa päällä vaikka niissä ajetaan tietokonetta vastaan, no automuseossa ei tietysti ajeta ollenkaan :P
      Pleikkarin ja pelien päivityksetkin onnistuvat mokkulalla joten tämänlaisessa käytössä suurehko ping ei haittaa.
      Varsinaiseen "live" nettipelaamiseen toisia vastaan tai toisten mukana on nopea langallinen laajakaista parempi valinta, nopeus on vakaa ja vasteaika karkeasti kymmenesosa mokkulan ajasta.

• hik hik, öhöm, hik...

Minkä hyödyn ajattelit edes saavan mokkula yhteydestä Ps3 konsoliin?
      Lataaminen onnistuu ehkä hyvin hyvin hitaasti mutta muut asiat ei.

Hik, oho, hik hik, sorry.

• hermotmenossa

Itselläni on tuo dna mokkula mf60 ja kaikki muu tuntus toimivan vallan mainiosti mut pleikkari jostain syystä tökkii..ja tökkimisellä tarkotan et ei toimi netti ollenka enää.. mokkula käytännössä makaa pleikan vieressä ja kun hakee langatonta yhteyttä ni pleikka löytää sen ja 100% signaali..kaikki sujuu hyvin, mut sitten ku tullaan yhteyden testaamisessa playstation network kohtaan ni siihen loppuu kaikki netti toiminta. Sen jälkeen se ei löydä enää mitään yhteyksiä eikä muutenka näy minkäänlaista eloo nettipuolella pleikassa ellei käynnistä uudelleen. Kaiken järjen mukaan ton pitäis ihan toimia, mutta joku bugi tässä nyt on...ihan alkuun pääsin jopa pelaamaan asti tolla mokkulalla mut sitte alko tää nykyinen meno. Jos jollakulla tähän on jonkin sortin apu ni tulis tarpeesee?

• JannU90

Itse hommasin verkkokaupasta tuon Netwjork n 3g reitittimen ja sain ps3:n yhdistettyä nettiin mokkulan kautta, mutta pelaamiseen siitä ei oikeen ole. Bf3 yrittäny pelata mut ei kerkiä kuin 10 sec pelata nii heti lentää pihalle serveriltä. En tiiä oisko mtn kikkaa et sais toimii iha kunnolla et jonku aikaa pääsis pelaileen.?

• LOL

Hankkikaa KIINTEÄ laajakaista eikä mitään vitun mokkuloita ni alkaa homma pelaamaan!

• hbkjbnij

No voi nyt hyvänen aika sentään hankkikaa samantien kunnollinen laajakaista tilalle ja modeemi! Ei ne mokkulat ole suunniteltu nettipelaamiseen alunperin.

• vtunmokkulapaska

Juu mullaki on mokkula ja pingi on normaalisti alle 90 :) ja 2 megan dna mokkula kysees... Mutta ku yritin kans jakaa verkon ps3:seen niin se työntää sitä IP osoitetta -.- enää 1 vuosi sopimusta ja lentää tuo paska vittuun ja tilalle 24 meganen modeemi... :)

• Sekasin

Sama dns virhe, ei reititintä mullakaan ja elisan huawei e169... taidan kokeilla mun läppärillä yhdistää... windows 7 on hankala

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3164
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2107
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2102
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1859
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1735
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1671
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1536
    9. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1234
    10. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      44
      1232
    Aihe