Pohjois-Italian majoitus

don'tknow

Olisiko vinkkejä, mistä kannattaisi lähteä hakemaan suhteellisen edullista majoitusta, kun matkakohde on Pohjois-Italia, Veronan ja Venetsian seutu? Matkakohdetta ei ole vielä tarkasti lyöty lukkoon, joten jos vain jotain vinkkejä on siellä suunnassa olevista majoituspaikoista, niin otetaan erittäin kiitollisina vastaan!!

Onko olemassa esim. jokin sivusto, josta löytyisi vaikkapa huoneistoja Italiasta?

Kiitos..

9

4651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...tästä

      www.bed-and-breakfast-in-italy.com

      Ja kun paikkakunta alkaa hahmottua niin senkus haet accommodation ko. paikkakunnan nimi, tmv. Niin sitä muutkin tekee...

    • eu01

      Itselläni on hyvät kokemukset Vicenzan esikaupungissa (Altavilla) olevasta Best Western Tre Torri hotellista. Aito neljän tähden Best Western uskomattomaan hintaan 50 euroa/ kahden hengen huone/ yö, reilu aamiainen sisältyy hintaan. Lisätiedot: http://www.bestwestern.it/BW/EN/98219_hotel_Vicenza . Etsi ns. Early Web Special- hintoja.

      Vicenza on ihana, näkemisen arvoinen, UNESCOn maailmanperintölistalla oleva kaupunki. Hotelli ei sijaitse keskustassa, mutta HUOM! 400m päässä hotellista on pieni rautatieasema (Altavilla Tavernelle), josta useat suorat junayhteydet mm. Bresciaan, Desenzano del Gardaan, Veronaan, Padovaan ja Venetsiaan. Tosi hyvä sijainti siinä mielessä.
      Vicenzan vanhaan kaupunkiin vie paikallinen linja-auto, itse käytin junaa (1 pysäkki).

      PS. Yllä olevasta linkistä saat lisätiedot hotellista. Jostain syystä varaussysteemi näyttää tällä hetkellä hintoja kesäkuusta eteenpäin, mutta jos "taistelet" vähän, niin hyvät hinnat ja vapaat huoneet löytyy jo helmikuustakin. Erittäin hyvä hinta/laatu suhde! Myös perheelle kolmen hengen huoneita reilun 60 euron hintaan.

      • automatkailija

        Yövyimme viime kesänä kaksi yötä aivan hotellinne lähellä vastaavanlaisessa 4 tähden paikassa (Castelli), joka maksoi silloin kahdelta henkilöltä ja kahdelta yöltä aamiaisineen yhteensä 106 euroa. Varasin sen saksalaisen www.hrs.de kautta, jolla on myös laaja kielivalikoima. Hotellien hinnat ovat hyvin vaihtelevia varausajankohdasta riippuen. Yleensä viimetipan varaaja ja varaamatta hotelliin menevä maksaa huomattavasti kalliimman hinnan. Hrs:llä on edulliset hinnat ja selkeät varausehdot, joten olen aika paljon käyttänyt sitä. Tällä hetkellä kyseisen hotellin omat sivut antavat kesäkuun alkuun kalliimman hinnan kuin Hrs:n.
        Mitä kautta varaat yleensä hotelleja?


      • eu01
        automatkailija kirjoitti:

        Yövyimme viime kesänä kaksi yötä aivan hotellinne lähellä vastaavanlaisessa 4 tähden paikassa (Castelli), joka maksoi silloin kahdelta henkilöltä ja kahdelta yöltä aamiaisineen yhteensä 106 euroa. Varasin sen saksalaisen www.hrs.de kautta, jolla on myös laaja kielivalikoima. Hotellien hinnat ovat hyvin vaihtelevia varausajankohdasta riippuen. Yleensä viimetipan varaaja ja varaamatta hotelliin menevä maksaa huomattavasti kalliimman hinnan. Hrs:llä on edulliset hinnat ja selkeät varausehdot, joten olen aika paljon käyttänyt sitä. Tällä hetkellä kyseisen hotellin omat sivut antavat kesäkuun alkuun kalliimman hinnan kuin Hrs:n.
        Mitä kautta varaat yleensä hotelleja?

        Itse olen käyttänyt booking.com:ia ja toki myös hrs.de on ihan hyvä/luotettava, testattu on. Toisaalta tiettyjen hotelliketjujen omat varaussysteemit tarjoavat pääsääntöisesti parhaat hinnat itse, kuten mainittu bestwestern, tai esim. accorhotels.com, ichotelsgroup.com.


      • sirppu69
        eu01 kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt booking.com:ia ja toki myös hrs.de on ihan hyvä/luotettava, testattu on. Toisaalta tiettyjen hotelliketjujen omat varaussysteemit tarjoavat pääsääntöisesti parhaat hinnat itse, kuten mainittu bestwestern, tai esim. accorhotels.com, ichotelsgroup.com.

        Halvimman hinnan saat kun etsit mieleisesi hotellin esim. booking.comin tms. kautta ja menet sen jälkeen suoraan ko. hotellin omille sivuille. Matkatoimistot ja vastaavat ottavat aina omat komissionsa päältä, joten ne nostavat huonehintaa.

        Itse kiertelimme Pohjois-Italiaa 3vkoa kesäkuun alussa varaten ainoastaan ensimmäisen ja viimeisen yön majapaikat. Hotellihuone löytyi aina helposti kun nettailimme puhelimen avulla kaupungin hotellisivustoja. Etsimme vain kaupungilla suojaamatta olleen wlan-liittymän ;)


    • automatkailija

      Pohjoisen Adrian rantakaupunkien omilla sivuilta löytyy paljon agenzioita, jotka tarjoavat kaikenlaista majoitusta. Etsi rantakaupunkien nimillä esin www.Jesolo (Caorle, Lignano, Bibione jne). Loppu toimii seuraavilla .info tai .com tai .it. Toisilla kaupungeilla on useampia eri loppuisia sivuja.
      Tällä agenzialla on asuntoja useammista kaupungeista www.lampo.it. Hinnat ovat korkeimmillaan heinä- ja elokuussa. Katso tarjoisten ajankohdat tarkkaan.
      Se, mihin majoitut riippuu paljolti siitä, onko auto käytössä vai ei. Joka paikasta ei liikkuminen julkisilla ole niin näppärää.

    • loma-asunto

      Olemme vuokranneet menestyksellisesti ja edullisesti homeawayn kautta viikoksi loma-asunnon iseo järveltä. Interhomen sivustoilla on myös hyviä
      loma-asuntoja edullisesti ainakin jos viivyt viikon samassa paikassa.

      • don'tknow

        Vuokrasimme loma-asunnon homeawayn kautta, aivan loistava vinkki!! Kiitos todella paljon!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe