Tippi

???

Mikä on sopiva tipin suuruus esim. siivoojalle, kantajalle, baarimikolle jne jne.?
Kysyy: Eka reissu Dominikaanisiin.

8

1840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mykkyrässä

      onnesta on siivooja sitten! Jos raha tuo onnen. Onhan se omaa älliä käytettävä tuossakin asiassa. Ja huomioitava maan hintataso. Eikä kaikesta tarvitse kuvitella "tipittävää" olevan. Tuota en itse ole tarvinnut koskaan miettiä eikä kysellä, eikä liioin jaella.

    • Nuuga

      Siivoojalle 50 Dop
      Kantajalle = ei mitään
      Baarimikolle = 100-150 Dop

      • Hyvä palvelu

        Siivojalle 5-10$ pari kertaa viikossa.
        Baarimikolle/tarjoilijoille 1$/palvelu.
        Ruokasalin "omalle tarjoilijalle" jos pitää meistä hyvää huolta 5-10$ pari kertaa viikossa.
        Kantajalle 1$
        Muille tipitettäville vähän tilanteen ja palvelun mukaan.


      • rahayksikkö?
        Hyvä palvelu kirjoitti:

        Siivojalle 5-10$ pari kertaa viikossa.
        Baarimikolle/tarjoilijoille 1$/palvelu.
        Ruokasalin "omalle tarjoilijalle" jos pitää meistä hyvää huolta 5-10$ pari kertaa viikossa.
        Kantajalle 1$
        Muille tipitettäville vähän tilanteen ja palvelun mukaan.

        oliko tuo usd vaiko mikä?


      • USD
        rahayksikkö? kirjoitti:

        oliko tuo usd vaiko mikä?

        $=USD=USA:n dollari


      • baarimikolle

        reilusti ja kantajalle ei mitään!!? Baarimikko ei tarvitse yhtään enempää kuin kantaja! Kantaja sentään raahaa sinun turhaa rättiä täynnä olevan väskysi haluamaasi kohtaan. Baarimikko tekee jo palkan edestä viinan ja kaljan jakoa. Ja yleensä helppoa hommaa. Ruokakuppilan väki on taas sitten erikseen.


      • Ei liikaa
        baarimikolle kirjoitti:

        reilusti ja kantajalle ei mitään!!? Baarimikko ei tarvitse yhtään enempää kuin kantaja! Kantaja sentään raahaa sinun turhaa rättiä täynnä olevan väskysi haluamaasi kohtaan. Baarimikko tekee jo palkan edestä viinan ja kaljan jakoa. Ja yleensä helppoa hommaa. Ruokakuppilan väki on taas sitten erikseen.

        Kantajalle ehdottomasti tippiä heti huoneesi ovella 2 dollaria. Kantajan palveluita voit käyttää lomallasi muutenkin. Kantajat tekevät yleensä tippinsä eteen muutakin, kuin kantavat. Palvelevat taitojensa mukaan muutenkin.
        Maksa sille kantajalle lähtiessäsikin. Meillä Suomalaisilla on Domeissa vielä hyvä maine.
        Samalle baarimikolle/taroilijalle ei kannata ilman mitään erikoispalveluita päivässä antaa tippiä kuin 1-2 dollaria. Illan lopuksi voi vielä muistaa, jos on ollut tyytyväinen palveluun.
        Huoneen huoltajat pitää huomioida ennen baarimikkoja/tarjoilijoita.
        Loma ei ole pilattu henkilökunnan puolesta, vaikka et käyttäisi rahaa yhtään.
        Rentouttuvaa lomaa Dominmatkaajille.

        Hyvää lomaa!


      • Nuuga

        Baarimikolla tarkoitin ruokalan tarjoilijaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe