Sain pitkän prosessin seurauksena vihdoinkin tunnuksen paypaliin, joka on vieläpä vahvistettu. Eli nyt voin alkaa käyttelemään paypalia.
Mutta kuinka ostan mitään paypalilla ulkomailta?
Paypal balance on 0, koska sinne pitäisi ilmeisesti jotenkin saada balanssia omalta tililtäni, mutta kuinka teen tämän?
Korttina Visa electron. Sen pitäisi nykyään toimia.
paypalin käyttö..
69
47171
Vastaukset
- ...
Paypal-pikaopas
Paypal on eräänlainen online-maksunvälityspalvelu jonka kautta saat siirrettyä rahaa lähes mihin päin maailmaa tahansa pelkän sähköpostiosoitteen perusteella. Paypal:n etuja ovat helppous, edullisuus, turvallisuus (vaikka tästä kyllä kuulee muitakin mielipiteitä) ja se että et tarvitse luottokorttia. Maksaminen on ilmaista mutta rahan vastaanottamisesta Paypal ottaa pienen välityspalkkien.
Paypal tilin voit siis avata myös tavallisella Visa Electron -pankkikortilla. Toki luottokortinkin rekisteröiminen onnistuu mutta Paypalin etuna on juuri se että luottokortitonkin voi maksaa ulkomaille. Ainakin Sampon, Nordean ja Osuuspankin Electron-kortit toimivat Paypalin kanssa. Myös OP:n kortti siis toimii nykyään (08.05.08 lähtien). Jos käytät korttiasi netissä enemmänkin niin suosittelen ottamaan ylimääräisen tilin jota käytät pelkästään Paypal- ja muihin nettimaksuihin. Tällä tilillä pidät vain tarvittavan (pienen) määrän rahaa. Tämä siltä varalta jos kuitenkin kortin tiedot jostain vuotavat niin et menetä merkittäviä summia. Ainakin itse olen senverran vainoharhainen että käytän tätä tapaa vaikka koskaan ei ole mitään ongelmia tullutkaan. Jos et halua käyttää korttia ollenkaan niin siirry seuraavaan ohjeeseen. Kortin käyttämisen etuna on että aina maksaessa siirretään kortiltasi vain täsmälleen tarvittava summa ja näin itse Paypal-tilillä ei käytännössä tarvitse koskaan pitää ylimääräistä rahaa.
Paypal:n käyttö on erittäin turvallista kunhan käytät ostoksia tehdessäsi omaa järkeäsi. Älä tee ostoksia epäilyttävän näköisiltä nettisivuilta tai huonopalautteisilta huutokauppamyyjiltä. Älä kerro salasanaasi kenellekään, edes Paypal itse ei sitä sähköpostilla sinulta kysy IKINÄ. Vaihda salasanaa usein ja tyhjennä selaimesi välimuisti aina käytön jälkeen. Älä vastaa epäilyttävän näköisiin sähköposteihin tai seuraa linkkejä joiden kohteesta et ole varma. Liikkeellä on myös paljon todella aidon näköisiä valesähköposteja ja Paypal-sivuja joten ole tarkkana mihin salasanasi syötät.
Paypal:n hyväksyviä liikkeitä on pelkästään Paypal:n sivulla listattu yli 42000. Myöskin eBay nettihuutokaupassa lähes jokainen myyjä hyväksyy Paypal-maksun. Itse olen tehnyt satoja Paypal siirtoja ilman suurempia ongelmia.
Sitten tiliä avaamaan ->
1.
Hanki tili Samposta, Nordeasta tai Osuuspankista Visa Electron -kortilla varustettuna jos et sellaista vielä omista
2.
Nordean Electron -kortin verkko-ominaisuus pitää aktivoida verkkopankissa jotta maksuja pystyisi netissä suorittamaan, ilman aktivointia kortti ei Paypalin kanssa toimi. Lisätietoa Nordean nettisivulta. Sampon Electron ja tietääkseni myös Osuuspankin kortti toimivat ilman aktivointia.
3.
Mene osoitteeseen https://www.paypal.com/. Paypal sivun osoitteen alku on aina https://www.paypal.com/. Jos se on jotain muuta, olet valesivulla jolla koitetaan saada kalastettua salasanasi.
4.
Paina sivun ylälaidasta "Sign Up" linkkiä
5.
Valitse "Personal Account". Tämä on yleensä paras vaihtoehto peruskäyttäjälle. Valitse vielä tiputusvalikosta "Finland"
6.
Nyt voit syöttää henkilötietosi. Käytä toimivaan, mielellään EI-ilmaissähköpostiosoitetta. Kaikki yhteydenpito ja maksut tapahtuvat tämän sähköpostisoitteen kautta
7.
Lue käyttöehdot ja hyväksy rekisteröinti painamalla "Agree and Create Account"
8.
Nyt sinun tulisi saada sähköpostiviesti jossa olevaa "Click here to activate your account " linkkiä painamalla saat tilisi avattua. Syötä salasanasi kun sitä kysytään avautuvalla sivulla.
9.
Tämän jälkeen tulee vielä syöttää tili- ja korttitiedot. Tämä tapahtuu klikkaamalla "Profile" linkkiä
10.
Syöta ensin tilitiedot painamalla "Bank account" linkkiä. Voit valita joko "Checking" tai "Savings" tilityypin, tällä ei tietääkseni ole mitään merkitystä. Tilinumerokohtaan (Account Number) tulee syöttää Electron -korttiin liitetyn tilin tilinumero kokonaisuudessaan ilman väliviivoja tai välejä. Muiden kohtien tulisi olla melko itsestäänselviä
11.
Tallenna tiedot painamalla lopuksi "Add bank account"
12.
Tämän jälkeen voit syöttää korttisi tiedot painamalla Profile-sivulla "Credit Cards" linkkiä.
13.
Jos olet syöttämässä Electron -kortin tietoja niin valitse korttityypiksi "Visa". Card Number kohtaan tulee kortin etupuolella oleva 16-numeroinen luku. Expiration Date kohtaan tulee kortin viimeinen käyttöpäivä joka löytyy myöskin kortista. Card Verification Number löytyy kortin takaa, syötä luvun 3 viimeistä numeroa. Paina "Help finding your Card Verification Number" linkkiä jos et löydä numerosarjaa. Syötä vielä laskutusosoite.
14.
Varmenna tili (Verify Account)
15.
Tililtäsi veloitetaan nyt pieni summa ($1.95) jotta tiedot saadaan varmennettua. Kun rahat siirtyvät tililtäsi (kestään. 3-5 arkipäivää), näet tiliotteesta nelinumeroisen koodin (Membership Number). Koodin voit syöttää "Complete Account Verification" kohdasta
16.
Jos tiliotteessa ei koodia näy niin soitto luottokuntaan ja kysy Paypal koodia niin todennäköisesti ymmärtävät heti mistä on kysymys.
17.
Valmista! Paypal tilille ei tarvitse erikseen siirtää rahaa vaan maksut kulkevat suoraan pankkitililtäsi. Kokeile ensin ostoksia pienemmillä summilla ja tee isompia hankintoja vasta kun käyttö alkaa sujua ja olet tehnyt muutamia onnistuneita kauppoja.
Kannattaa lukea vielä Paypal:n sivulta tarkempia käyttö- ja turvallisuusohjeita. Itse maksaminen on erittäin helppoa. Yleensä myyjä lähettää sinulle sähköpostilla laskun jonka kautta maksu onnistuu. eBaystä ostettaessa maksu onnistuu huudon päätyttyä myös suoraan kohteessa olevaa linkkiä seuraamalla.
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=paypal ohjeet&btnG=Google-haku&meta=lr=lang_fi&aq=f&oq=
http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtopic55102.html- noobers_
olen tehnyt nuo kaikki 16 kohtaa jotka tuossa mainitaan..
ohhoh, eli käytännössä vaikka balanceni on paypalissa nolla, pystyn ostelemaan, koska lasku menee sitten vain pankistani? - öhöm,
noobers_ kirjoitti:
olen tehnyt nuo kaikki 16 kohtaa jotka tuossa mainitaan..
ohhoh, eli käytännössä vaikka balanceni on paypalissa nolla, pystyn ostelemaan, koska lasku menee sitten vain pankistani?Ei tarvitse mitään balansseja hallita. Tililtä lähtee suoraan rahat.
- ja ei ole ilmaista??
öhöm, kirjoitti:
Ei tarvitse mitään balansseja hallita. Tililtä lähtee suoraan rahat.
"Maksaminen on ilmaista mutta rahan vastaanottamisesta Paypal ottaa pienen välityspalkkien. "
- Entä jos tilille tulee pienempi summa kuin välityspalkiio, ja jos tämä tapahtuu useamman kerran - siis meneekö tili miinukselle = pankkitili hupeneekin Paypalin välityspalkkioihin?
"4.... Valitse tilityypiksi “Personal”. Tämä on yleensä paras vaihtoehto peruskäyttäjälle mutta jos haluat myös vastaanottaa maksuja, valitse “Premier”...."
Käsitykseni on että myös Personal-tilimuodolla voi paypalissä vastaanottaa maksuja.
Tietääkö tätä kukaan? - 35
ja ei ole ilmaista?? kirjoitti:
"Maksaminen on ilmaista mutta rahan vastaanottamisesta Paypal ottaa pienen välityspalkkien. "
- Entä jos tilille tulee pienempi summa kuin välityspalkiio, ja jos tämä tapahtuu useamman kerran - siis meneekö tili miinukselle = pankkitili hupeneekin Paypalin välityspalkkioihin?
"4.... Valitse tilityypiksi “Personal”. Tämä on yleensä paras vaihtoehto peruskäyttäjälle mutta jos haluat myös vastaanottaa maksuja, valitse “Premier”...."
Käsitykseni on että myös Personal-tilimuodolla voi paypalissä vastaanottaa maksuja.
Tietääkö tätä kukaan?Käsittääkseni hyvin pienien summien vastaanottaminen on ilmaista.
- Anonyymi
35 kirjoitti:
Käsittääkseni hyvin pienien summien vastaanottaminen on ilmaista.
Kuinkahan pienistä paloista puhutaan
- peisi
Miten tuota rahaa oikein saa siirettyä tuonne tilille? Löysin tarvittavat tilinumerot ja oman tunnuksen joka laitetaan viesti kohtaan mutta pitääkö tuo siirto tehä ulkomaan siirtona vai normaalisti kotimaan tilisiirtona? Ainakin ilmoitettu konttori näytäisi olevan helsinkissä.
Toiseksi olen antanut 2 pankki tiliä jotka ovat edelleen tarkistuksessa(molemat olleet yli viikon)
eli miten pankin nimi ilmoitaan ihan osuuspankki vai tuolla pankin omalla tunnuksella?
Visa kortin annoin myös ja siitä tuli varmenne tunnus ja sen annoin ja nyt on varmennettu mutta silti nuo tilit ovat tarkistuksessa ja koitin jo rahaa siirtää mutta ei ole mitään ilmestynyt tuonne paypal tilille. Jos joku viisaampi osaisi neuvoa ihan kädestä pitäen miten tuota raha sinne siirtelen.- peisi
Tämä viesti on vain siksi että unodin laittaa edelisessä viestissa merkin että S-postiin tule ilmoitus kun tähän vastataan :)
- hämmentynyt
siis minulle on käynyt aivan sama asia ja kaipaan apua kipeaästi! tein kaiken oikein ja luin ohjeet huolellisesti ja toimin tasan niiden mukaan. paypaliin olisi pitänyt mennä 20 euroa, mutta nyt on mennyt päälle kaksi viikkoa eikä rahojani näy missään. Tilistä siis on se 20 egee lähtenyt, muttei niitä koskaan mihinkään tullut eli tosi kiva kun 20 euroa hävisi taivaan tuuliin eikä paypalissa ole tällä hetkellä olenkaan rahaa enkä ymmärrä mihin ne on mennyt ja miten ihmeessä se pitäisi että että ne rahat oikeasti menisi tililleni paypaliin. tämä turvajuttu on ehkä vähän liikaa koska sitä on aivan mahdottoman vaikeata käyttää. jopa yksinkertaistetutkin ohjeet vaikuttuvat aivan hölmöiltä ja mahdottomilta. joten jos joku osaisia kertoa toiminta ohjeet klikkaus klikkaukselta niin kiitän ja palvon sinua ikuisesti.
- AnSSi
Monta päivää meni, jotta sait koodin ?
- pelkästään
Tilinumeron ja pankin niin varmistus viestiä ei tullut koskaan.
Sitten annoin visa kortin numeron ja varmistus tuli muutamassa päivässä. - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pelkästään kirjoitti:
Tilinumeron ja pankin niin varmistus viestiä ei tullut koskaan.
Sitten annoin visa kortin numeron ja varmistus tuli muutamassa päivässä.onko outoa että kun rekkasin vaan paypaliin tässä ja nyt, niin se ei edes vaatinut mitään varmistuskoodeja tai muita hässäköitä eikä lähettänyt sähkäriin mitään (tai ei kysellyt mitään rekisteröintijuttua sen kautta) ?? kun nyt jo maksoin yhen ebayjutun sen kautta ja se näkyy siellä.
eli vaikka balance on nolla niin maksu on mennyt tililtä nyt ? - Esimerkiksi että
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
onko outoa että kun rekkasin vaan paypaliin tässä ja nyt, niin se ei edes vaatinut mitään varmistuskoodeja tai muita hässäköitä eikä lähettänyt sähkäriin mitään (tai ei kysellyt mitään rekisteröintijuttua sen kautta) ?? kun nyt jo maksoin yhen ebayjutun sen kautta ja se näkyy siellä.
eli vaikka balance on nolla niin maksu on mennyt tililtä nyt ?Voiko paypallillä menettää rahaa? = että tili meneekin miinukselle, ja että sitten joutuukin johonkin perintä-skaannukseen.
HUOMIO- siis Asange on uuri kertonut että Paypal, visa, jne. eivät ole luotettavia.
Eli VOISIKO JOKU JOKA todella tietää paypalin, vastata tähän miten on paypal tilin kanssa. Onko se täysin luotettava ja että jos saldo on nolla, niin silloin ei voida tilille ottaa velaksi?
Mieluummin siis joku paypalin asiantuntija vastaisi tähän, mtta jokainenhan voi kertoa tietonsa asiasta jos sitä on. Esimerkiksi että kirjoitti:
Voiko paypallillä menettää rahaa? = että tili meneekin miinukselle, ja että sitten joutuukin johonkin perintä-skaannukseen.
HUOMIO- siis Asange on uuri kertonut että Paypal, visa, jne. eivät ole luotettavia.
Eli VOISIKO JOKU JOKA todella tietää paypalin, vastata tähän miten on paypal tilin kanssa. Onko se täysin luotettava ja että jos saldo on nolla, niin silloin ei voida tilille ottaa velaksi?
Mieluummin siis joku paypalin asiantuntija vastaisi tähän, mtta jokainenhan voi kertoa tietonsa asiasta jos sitä on.
- mkamu
Paras ja ajantasainen Paypal opas löytyy täältä -> http://www.maksukamu.com/
- f.e.dzerzhinskys
Joo mää oon vähän tämmönen urpo, en oikein tajua mistään mitään!
- 14
Urpo voi loukkaantua tuosta.
- Tohelo -79
Hei! Laitoin 07.08.2012 paypal tilille 80€. Olin jo aiemmin siirtänyt onnistuneesti 200€, mutta nyt en ilmeisesti mennyt ohjeiden mukaan kun otin edellisestä tilisiirrosta copy-pastena tilinumeron ja laitoin siihen tuon 80€.
Rahat lähti kyllä matkaan paypalille, mutta ei minun paypaliin.
Hävisivätkö rahat lopullisesti? Kuitenkin on sama nimi molemmissa tileissä jne.
Onko mahdollista, että rahat palautuvat joskus automaattisesti?
Paypalin helpistä ei mitään apua ollut kun joku automaatti syöttää vastauksen..- Molon Potsi
Voipi olla, että rahnukka palautuu odotusajan jälkeen mikä esim. katevarausaika on Visa Electronilla jos ei veloitusta koskaan tulekaan. En muista tarkkaa aikaa, oliko se 3 viikkoa vai joku 20 päivää. Tämä selvis mulle kun yritin tilata Play.comista op:n visa electronilla eikä se onnistunut mutta joka korjailun jälkeen lähti euro lisää katevarauksiin.
Ota yhteys pankkiin niin kertovat mihin se 80 euroa lähti ja miten toimia. Tee se nettipankin viestittelyn kautta, ei ne puhelimessa mitään ala tehdä ja pankissa menee vaan turhaan aika.
- astasr rg
Paypalissa on resolution center jonka kautta voi kirjoitella sinne ja selvitellä asioita.
Kirjaudu tilillesi ja menet resolution centeriin ja alat tekstailla, kyllä asia selviää. - Tohelo -79
Niin hullua kun olikin niin rahat palautuivat juuri äskön tililleni kun soitin pankkiin!=) Eli kesti sen 17 päivää palautua automaattisesti. Kiitoksia kaikille avustaneille!
- piippola1
Koko systeemi haiskahtaa... Siirrän siis ensin pankkitililtäni rahaa Visa-tilille, josta siirrän rahaa PayPal-tilille ja josta siirrän rahaa myyjän tilille.
On vittu kummaa touhua.- klexx
Huhuh...Et ymmärtänyt yhtään mitään.
Rahat pois tyhmiltä :)))
- Ylva Hubatus
Kun mä maksan PayPal:illa kiinalaiselle Hui Lai Lee:le,niin mun Nordean tilille ilmestyy katevaraus kyseiselle summalle.
Tämä katevaraus veloitetaan mun tililtä, kun Hui Lai Lee postittaa tilaamani IT-härpäkkeen.
Näin yksinkertaista se on. - ristola1
Kuinka minulle voi maksaa paypal:in kautta ????
- Huuhaa!
Paypal on alussa painajainen, mutta kun ei ole kiirettä muodostaa sitä, kuten itse jokunen hetki, asia aivan tuntematon ja 7kuukautta kesti tavara Israelista, 2011 jouluk-2012 henäkuu, tulos rahoja ei ole näkynyt ja tullissa sisäinen tutkinta siitä mitä tekivät. Tod.näk.jatkuu Hallinto-oikeuteen. 3vuotta aikaa valittaa. Valtavat puhelin laskut ja joka paikassa herjaus; ostit jotain kiellettyä. Nyt se kielletty on tuossa tullattuna. Suomi meininkiä. Koitan vielä ajan kera ja sellainen auttaa joka maksaa sillä enemmän eli toimia pitäisi. Koittavat poistaa käteisen rahan, jotta petoksia voi
tehdä vain laillista rahaa jakaen kuten Jyrki Katainen 10000e (Kimmo Sasi) Tutkimus
ilman kilpailutusta ja valtion rahoittajat vielä henk.koht.painostetaan siihen. H.700000e ja rahat lopulta hmm.. - juskus
Että semmosta juttua taas, no jatka samaan malliin.
Muista ottaa iltapill..... - dsd2
Miksi vitussa en voi liittää Visa Electronia PayPal - tiliini? Valittaa vaan jotain paskaa et tili on suljettu, mutta oikeasti tili on käytössä ja toimii minulla on vaadittava verkkopankki. Pitääkö tilin asetuksista muuttaa jotain? Vituttaa.
- kyuyy
Sun pitää omassa verkkopankissa aktivoida se kortti niin että voit maksaa netissä sillä.
Jos on Nordea niin omilla sivuilla on sellainen paikka jossa homman voi tehdä.
Jos ei ole tämä ongelma niin sit ei voi auttaa ;)
- juu näin
Joissain pankeissa se systeemi ei toimi. Mulla on koivunlehtipankin elektrooni, siellä ainakin toimii ilman erillisiä säätöjä.
- kauppaa ulkomaille
Avasin juuri PayPal-tiliä. Saanko PayPalilta jonkin tilinumeron, jonka voin sitten ilmoittaa ostajalle, joka on ostamassa minulta veneen. vai miten tämä homma toimii. Mistä tiedän, että saan sovitun kauppasumman. Missä vaiheessa voin luovuttaa veneen ostajan agentille.
Onko tästä PayPalista näin päin kokemuksia.- karvalakkimasa
Ei paupalia kannata käyttää ostoksissa jossa saat rahaa tilillesi, paypal ryöstöraiskaa siitä aikamoisen osan itselleen. Yli tonnista menee jo lähes satanen ja kymppitonnista reilu tonni.
- sfsdfsfsd
karvalakkimasa kirjoitti:
Ei paupalia kannata käyttää ostoksissa jossa saat rahaa tilillesi, paypal ryöstöraiskaa siitä aikamoisen osan itselleen. Yli tonnista menee jo lähes satanen ja kymppitonnista reilu tonni.
Lol kuulostaa reilulta. Pahempi kuin pankit.. taidanpa kiertää kaukaa
- Älä vielä myy
Mieti kahdesti ennenkuin myyt veneesi ulkomaille!!
http://venenetti.fi/keskustelut/t8283
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=KAL_newssite/AMLayout&cid=1194823131872&p=1194596113763&packedargs=packedargs=AMArticleCommentThreadDetails:currentPage=2&pagename=KALWrapper - tietämätön
Miten tuo Pay pal oikein toimi J.jos ostan esin ruotsista.Voinko siis tehdä maksun euroissa?Vaihtako Pay pal automaattisesti eurot kruunuiksi,vai miten homma oikein käy???
- 3433443
PayPal hoitaa kyllä valuutan vaihdon.
http://www.maksukamu.com/paypal/ - orppooollaina
Tuota en oikeestaan tiennytkään että jos paypal -tilillä ei oo eurookaan, niin silti voi ostaa ja se lähtee sitten PP:hen liitetyltä pankkitililtä.
Olen aina tehnyt sillee, että kaverille soitto että heitä sinne mun tilille rahaa omalta paypaltililtäs, ja annan sit joskus takas (tässä tapauksessa raha näkyy heti PP-tilillä).
Oppia ikä kaikki...hyvä palvelu.
Hinnat vaan on kaupoissa erilaiset kun kattoo VPN:llä muualta tai kotikoneelta täältä.- bbajaja
Voinko lisätä rahaa paysafecardilla?
- ----dd-----
No en ole itse lataillut sinne koskaan rahaa, vaan pelkästään antanut tietyn korttini tiedot.
Ihan helposti sillä makselee. Ainoa että jos vaihtaa korttia tai tiliä, pitää muistaa päivittää uusi numero PayPaliin.
Verkkokaupoissa maksaminen toimii usein jopa helpommin jos on PayPal, koska ei tarvitse itse naputella mitään, kirjautuu vain PayPaliin ja hvyäksyy maksun.
Kun ostaa ulkomaisesta verkkokaupasta, jossa eri valuuttaa, laskee PayPal kokonaishinnan euroina (jos korttiisi on eurotilille), joten viimeistään tajuat miten paljon fyrkkaa tililtäsi lähtee. - käytössä2
----dd----- kirjoitti:
No en ole itse lataillut sinne koskaan rahaa, vaan pelkästään antanut tietyn korttini tiedot.
Ihan helposti sillä makselee. Ainoa että jos vaihtaa korttia tai tiliä, pitää muistaa päivittää uusi numero PayPaliin.
Verkkokaupoissa maksaminen toimii usein jopa helpommin jos on PayPal, koska ei tarvitse itse naputella mitään, kirjautuu vain PayPaliin ja hvyäksyy maksun.
Kun ostaa ulkomaisesta verkkokaupasta, jossa eri valuuttaa, laskee PayPal kokonaishinnan euroina (jos korttiisi on eurotilille), joten viimeistään tajuat miten paljon fyrkkaa tililtäsi lähtee.DX:stä voi nykyään ostaa myös suoraan VISAlla.
Vaikka värivalot vesihanaa $3.
http://www.dealextreme.com/p/water-color-led-faucet-221155?r=34774240
Tai fillariin kännykälle paikka (laukku):
http://www.dealextreme.com/p/bike-bicycle-top-tube-storage-bag-217689?r=34774240
- ja eikun pelloomaan!
Mää ostin just splinter cell blacklistin ja paypalin kate oli muhkeat 0.00 euroa.
Otti maksun tililtä seuraavana arkipäivänä. - huhuh3
Miksei paypal hyväksy Visa Electronia, herjaa että valitse toinen kortti.. Ei ota luottokorttiakaan, herjaa samaa. Todella ihme homma alkaa jo hermot mennä.
- Mistä johtuu?
Paypal, täysin sonta palvelu, jonka turvarajat on viety niin koviksi, ettei edes itse pääse enää kirjautumaan koko roskaan. Jääpi monet bisnekset tekemättä, kun ei mozilla saatikka ie ei pysty lataamaan koko sivua ollenkaan.
- häh?
Käytän Mozillaa ja aina päässyt kirjautumaan PayPaliin.
Olisko sulla vikaa asetuksissa, tms.? - Enihan ymmärrä
Hei, mulla ei ole Paypalia enkä ole ajatellut hankkiakaan, mutta kuka osaa selittää, miksi mun luottokorttilaskulla näkyy kuitenkin jotain Paypal-veloituksia? Viittaako tämä johonkin hämärään, ts. petokseen tms, vai voiko olla ihan simppeli selitys tähän?
- 1710
Oletko varma ettei se ollut Paytrail?
Suomen Verkkomaksut on nyt Paytrail
- reppanaaa
Osaisko joku neuvoa, mitä oon tehny väärin: Olen tehnyt tunnukset ebayhin ja paypaliin, olen vahvistanut kortin tiedot paypaliin. En vain pysty suorittamaan maksua. tai siis Paypal tiliäni ei voida jostain syystä käyttää.. Mikä tässä mättää? Olen koittanut myös niin että siirrän rahat paypal tilille, mutta maksu ei onnistu.. ja pankin puolesta kaiken pitäisi olla oikein ja toimia... mikä mulla on mennyt väärin ja missä?
- reppanaaa
"We are not able to process your payment using your PayPal account at this time. Please return to the merchant's website and try using a different payment method (if available)."
- Juntti
Moro lisäilin kolmepäivää sitten paypaltilille rahaa 20e eikä ole vieläkään tullut perille, onko normaalia? En ole lisänyt paypalille mitään korttini tietoja.
Kiitos jo etukäteen - Juntille
Rahat pitäisi siirtyä ihan muutamassa arkipäivässä, ettei sitten ollut viikonloppu välissä? Apua itse PayPalin käyttöön sain tästä ohjeesta: http://goo.gl/H0lUoT
- MaksuKortti
Voinko laittaa PaySafe card:ilta rahaa PayPal tilille... Siis onko ne nettisivut joihin voi laittaa sen paysafe cardin PIN koodin ja sitten laittaa sen paypal nimen johon ne rahat haluaa, niin onko ne luotettavia? Ja jos tiedätte jonkin sellaisen luotettavan sivun niin linkkiä kiitos.
Kiitos vastauksista jo etukäteen. PaySafe Card/ paypaliin/ mahdollista/ Nettisivut Vaihtoon/ paypal profiili/ rahan saaminen paypaliin. - tietovuori
Paypal käsittää varainsiiron hepostikin. Jos ymmärrys ei riitä on syytä kysyä jälkikasvun etc... mielipide kaupantekoon...
- anjuska1
pitääkö mun avata joku uus pay pal tili esim nordea pankis ennenkö voi maksaa kyseillä menetelmällä
- Osuneeko_ensinkään
Ei. Tili tehdään paypallille. Mutta pitää varmistaa omasta pankista, että on mahdollisuus maksaa kansainväisiä maksuja. Ainakin nordeassa tämä oli oletuksena pois, mutta sen sai laitettua päälle ja turvallisuussyistä poistin sen aina maksun jälkeen.
- Tixxi
Tietääkö joku miten paypalin kanssa maksetaan Google play:ssä? Loin uuden paypal tilin johon en halua liittää korttiani mutta siirsin sinne tililtäni rahaa, joka nyt näkyy siellä saldossa. Kun yritän käyttää paypalia maksutapana saan vain jonkin herjauksen että paypalissa valittu maksutapa on virheellinen. Enkö siis pysty maksamaan peliä tällä tavalla?
- Voi_itku
Mistä löydän sen viimeisen turvakoodin? Nordea ei enään postita kuukausitiliotteita.
Olen kokeillut sitäkin ohjeessa näkyvää "1234", mutta uhkaavat sulkea tilin ja lähettää poliisin perään. Salon Nordea ei osaa neuvoa ollenkaan.- kgjfutj
Itsellä on OP-tili ja PayPal. Omalla kohdalla puhelinnumero täytyi ilmoittaa PayPal tilille ja sama numero OP konttoriin. Kun numero oli vahvistettu OP tilille, pääsi tililtä siirtämään PP tilille rahaa.
Eli siis puhelimeen tulee PayPalista tekstiviesti jossa numero, mikä etsitään avainlukulistasta jne.
Kuukausi tiliotteita siihen ei tarvitse. Avainlukulista ja toimiva puhelinnumero, joka on ilmoitettu ja vahvistettu PP ja pankin kummasakin päässä.
- Anonyymi
Täysin kelvoton sýsteemi.
Eilen oli lukuisia ongelmia kun yritin siirtää omalta pankkitililtäni rahaa PayPal-tillle. Paypal pyysi toistakymmentä kertaa tekstiviesti- , sähköposti ja muita varmennuksia. Varmensin itseni ja siirrot useita kertoja pankkitunnuksilla.
Tehtyäni SEPA-siirron pankkitililtä PayPaliin rahat lähtivät tililtä mutta eivät ilmestyneet PayPaliin.
Usean tunnin jälkeen sain yhteyden chat-palveluun, jossa asia ei selvinnyt. Sen jälkeen minulle soitettiin PayPalista (englanniksi, suomeksi ei saa palvelua) ja pyydettiin jälleen useita varmennuksia (tilinumero, tekstiviestivarmennus ja henkilökohtaiset tiedot), siitä huolimatta että PayPal soitti minulle.
Paypal kertoi että on turvallisuusriski kun asiakas pankkitunnuksillaan siirtää rahaa omalta pankkitililtään PayPal-palveluun ja heidän täytyy varmistaa siirron oikellisuus (pankkitunnistuksesta huolimatta).
PayPalin mukaan ongelma oli käyttämässäni Chrome-selaimessa.
Lopulta tänään rahat ilmestyivät PayPal-tililleni. Rahojen maksajana nakyy PayPal, joten PayPal on ottanut rahat haltuunsa tarkistuksen ajaksi.
Tarkistuksen luonnetta en ymmärrä, koska maksoin rahat pankkitunnuksilla pankkitililtäni PayPalin tilille.
Tänään yritin maksaa ostoksen verkkokaupassa (Proshop.fi). Ostoksen maksu keskeytyi 21 kertaa. Minulle tuli tekstiviestivarmennuspyyntö 11 kertaa, 2 kertaa pyydettiin vaihtamaan salasana ja niistä huolimatta maksu ei onnistunut. Joka kerta tuli ilmoitus "Emme juuri nyt pysty viimeistelemään ostostasi, palaa kauppiaan sivulle ja yritä uudestaan"
48 minuutin ja yli 20 yrityksen jälkeen yritin ottaa yhteyttä chat-palveluun. Chat-palvelu ei toiminut lainkaan. Soitin PayPalille. Jälleen palvelu vain englanniksi. PayPal selitti että jälleen on kyseessä turvallisuusriski ja maksua ei voi suorittaa. Sanoivat että voin yrittää maksaa uudestaan 72 tunnin kuluttua.
PayPalin mukaan he eivät osaa sanoa missä vika on, selittivät vain että kyseessä on turvallisuusriski.
Ei tarvinne selittää, että mikään kauppa ei odota 72 tuntia keksen olevan maksutapahtuman suorittamista (ProShop odottaa 10 minuuttia)
Tuote jäi ostamatta.
Nyt yritin siirtää rahat PayPalista takaisin pankkitillleni siinä onnistumatta. PayPalin ilmoitus:"Ilmeni jokin ongelma. Emme pystyneet juuri nyt siirtämään rahoja pankkiin".
En nyt pysty siirtämään omia rahojani oamlta PayPal-tilitäni omalle pankkitilleni. Tili on sama jolta siirsin rahat PayPaliin.
PayPalissa on nyt yli 1000 euroa rahaa jumissa, eikä ole tietoa milloin ne saa sieltä siirrettyä takaisin omalle pankkitilleni.
PayPal on täysin kelvoton systeemi. Rahan siirtäminen omalta pankkitililtä pankkitunnuksilla on "turvallisuusriksi", ostosten maksaminen suureen verkkokauppaan ei onnistu koska se on turavllisuusriski, eikä omia rahoja saa sirrettyä takaisin omalle pankkitilille.
Kehotan välttämään PayPalin käyttöä.- Anonyymi
Mikä saa vastamaan toistakymmentä vuotta vanhaan ketjuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä saa vastamaan toistakymmentä vuotta vanhaan ketjuun?
Vanhassa ketjussa on vielä lupa sano n-sana tai ja arvostella paypal p-sanaksi.
Samoja kokemuksia on itselläni kuin yllä olevalla rahojen siirron ihan kaiken muun kanssa kun paypalista kyse. V-sana koko paypal.
- Anonyymi
Mulla on pyörinyt jo vuosia esim. netflixin yms. palveluiden kuukausimaksut paypalin kautta. Hyvin on toiminut. Ei ole tarvinnut mitään laittaa sinne tilille.
- Anonyymi
Tuo varmaan kertoo kyseisestä firmasta oleellisen. Varmaan ihan hyvä kunnes...
https://fi.trustpilot.com/review/www.paypal.com - Anonyymi
Ihan pa systeemi,oon ootellu rahaa jo 2 kk enkä oo vieläkään saanut käyttöön
- Anonyymi
Sinne pitäisi itse siirtää rahaa. Ei sitä odottelemalla ilmesty.
Hyvin toimii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne pitäisi itse siirtää rahaa. Ei sitä odottelemalla ilmesty.
Hyvin toimii.Ei pidä. Luottokortin numero riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä. Luottokortin numero riittää.
Se on toinen, joskin typerämpi, vaihtoehto.
Jos annat Paypalille vapaan pääsyn luottokortillesi, sen kautta voidaan laskuttaa miten paljon tahansa. Jos vain siirrät Paypaliin sen verran rahaa kuin tarvitset niihin ostoksiin, joita aiot tehdä, sinulta ei voida laskuttaa sen enempää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos annat Paypalille vapaan pääsyn luottokortillesi, sen kautta voidaan laskuttaa miten paljon tahansa. Jos vain siirrät Paypaliin sen verran rahaa kuin tarvitset niihin ostoksiin, joita aiot tehdä, sinulta ei voida laskuttaa sen enempää.Sinä et ymmärrä PayPal maksuista yhtään mitään. Miksi et ota selvää ?? Miksi lässytät ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos annat Paypalille vapaan pääsyn luottokortillesi, sen kautta voidaan laskuttaa miten paljon tahansa. Jos vain siirrät Paypaliin sen verran rahaa kuin tarvitset niihin ostoksiin, joita aiot tehdä, sinulta ei voida laskuttaa sen enempää.Jos mikään muu ei auta....
https://raha.fi/kysymyksia-ja-vastauksia-paypalin-kaytosta/
- Anonyymi
Paypal on syvältä perseestä suosittelen pysymään kaukana.
Sinne pitää ilmoittaa aivan kaikki tiedot, se ei ole anonyymi maksutapa, kirjautuminen on toisinaan helvetin vaikeaa, rahan siirto itselle on jumalattoman vaikeaa, veloittavat hemmetinmoisia summia välistävetoa jne.
En todellakaan suosittele kenellekään.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap162138Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842078- 1011377
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101196Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1451170Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663811153Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.249886Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173864- 63834
- 59811