ProCaster PVR-6500 500gb

kannattaako

Onko kellään kokemusta kyseisestä laitteesta...tuntuis hinta/laatu olevan kohdallaan??

Onkohan kyseinen laite ollut missään testeissä ja jos niin kuinka pärjännyt?

9

2225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohdallaan
      • tikii

Samanlaisia itkufoorumeita löytyy joka merkille.
        Niihin jos perustaa ostopäätöksensä, täytyy olla kokonaan ilman boxia.

• ajatella
        tikii kirjoitti:

Samanlaisia itkufoorumeita löytyy joka merkille.
        Niihin jos perustaa ostopäätöksensä, täytyy olla kokonaan ilman boxia.

vaikka, niin että ostaa sen vähiten itketyn boxin ;)

• Eli enpä ostaisi. Vanhoissa malleissa paljon bugeja edelleen.

• ..........

Kesästä asti ollut PVR-6500T SE. Dreamboxin jälkeen paras boxi. Ominaisuudet ja käytettävyys huippua. Samalla hinnalla ei näitä ominaisuuksia muilta saa. Omistan myös saman hintaluokan Toppyn. Tämä hakkaa sen selvästi. Erityisen tyytyväinen seuraaviin: Hyvä EPG, helppo ajastus, neljän kanavan tallennus, nopea tiedonsiirto tietokoneelle.

Mulla ei ole vielä varsinaisia ongelmia tämän kanssa ollut, kaikki on pelannut. Sen verran palstoilta lukenut, että joukossa on paljon myös susia. Ilmeisesti mulla kävi säkä, kun sain suht toimivan. Ainoa vika on ollut, kun kerran meni jumiin ja joutui boottaamaan. Toisaalta Toppy on samassa ajassa juminut jo useamman kerran.

Se ettei ole tullut päivitystä kesän jälkeen, ei ole mielestäni outoa. Mulla oli Digialityn boxi vajaat pari vuotta johon ei tullut päivityksiä koko aikana ja se vittuili jatkuvasti. Harvalle boxille niitä joka kuukausi tuleekaan. Eiköhän tuohonkin ennen kesää taas tule.

Mulla on ollut kaikkiaan toistakymmentä eri boxia. Suurin osa markkinoiden myydyimpiä ja hyvin testeissä pärjänneitä. Yhtäkään boxia ei ole ollut, joka ei jossain vaiheessa olis alkanut temppuilla. Melkein puolet niistä on käynyt takuukorjauksessa. Laatu nykyisissä tallentavissa on parempi kuin ensimmäisissä versioissa, mutta vielä kaukana hyvästä. Olen huomannut, että välillä hyvää ei saa isollakaan rahalla.

Ostat sitten minkä tahansa boxin, osta se verkosta. Silloin sulla on pari viikkoa aikaa perua kauppa jos se ei miellytä. Vaivaahan siitä on, mutta parempi se kuin hakea liikkestä ja kiroilla sitten lopun ikää boxin kanssa, jonka ominaisuudet ei itselle sovi.

• JWW

kun vaan muistaa kerran kuussa katkaista virrat koneen takana olevasta katkaisimesta. Parin minuutin odottelun jälkeen taas virta päälle, niin toimii.

• voi tuollaiseksi

mennä, jos on verkkokaupassapisteessäcomissa töissä.

> "Ostat sitten minkä tahansa boxin, osta se verkosta. Silloin sulla on pari viikkoa aikaa perua kauppa jos se ei miellytä."
        Jaa Hans. Sitten kannattaa harkita tarkkaan, mistä verkkokaupasta ostaa. Jotkin hoitaa asiansa vastuullisesti, toiset vain keräävät rahat. Lähettävät ehkä myös tuotteen, jos siltä tuntuu.

• SEL

Puolisen vuotta pelasi kuin unelma, mutta sitten lopetti satunnaisesti nauhoittamasta ohjelmia EPG:n kautta, yleensä Mtv3 kanavalta. Vikaa etsitään. Ongelma lienee virittimen vaihdossa, koska eilen iltana kun yksi nauhoitus oli menossa, yritin käynnistää suoraan nauhoitusta, mitään ei tapahtunut.

• ongelma tääll

MInulla. Softan kun päivittää (siis ajaa vanhan uudestaan) niin toimii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5850
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3497
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      157
      2023
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      223
      1948
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      173
      1709
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1475
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1011
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      981
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      980
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      917
    Aihe