Onko kellään kokemusta kyseisestä laitteesta...tuntuis hinta/laatu olevan kohdallaan??
Onkohan kyseinen laite ollut missään testeissä ja jos niin kuinka pärjännyt?
ProCaster PVR-6500 500gb
9
2225
Vastaukset
- kohdallaan
mutta laatu ei välttämättä kun noita lukee:
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=60142&page=9
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=72791- tikii
Samanlaisia itkufoorumeita löytyy joka merkille.
Niihin jos perustaa ostopäätöksensä, täytyy olla kokonaan ilman boxia. - ajatella
tikii kirjoitti:
Samanlaisia itkufoorumeita löytyy joka merkille.
Niihin jos perustaa ostopäätöksensä, täytyy olla kokonaan ilman boxia.vaikka, niin että ostaa sen vähiten itketyn boxin ;)
Eli enpä ostaisi. Vanhoissa malleissa paljon bugeja edelleen.
- ..........
Kesästä asti ollut PVR-6500T SE. Dreamboxin jälkeen paras boxi. Ominaisuudet ja käytettävyys huippua. Samalla hinnalla ei näitä ominaisuuksia muilta saa. Omistan myös saman hintaluokan Toppyn. Tämä hakkaa sen selvästi. Erityisen tyytyväinen seuraaviin: Hyvä EPG, helppo ajastus, neljän kanavan tallennus, nopea tiedonsiirto tietokoneelle.
Mulla ei ole vielä varsinaisia ongelmia tämän kanssa ollut, kaikki on pelannut. Sen verran palstoilta lukenut, että joukossa on paljon myös susia. Ilmeisesti mulla kävi säkä, kun sain suht toimivan. Ainoa vika on ollut, kun kerran meni jumiin ja joutui boottaamaan. Toisaalta Toppy on samassa ajassa juminut jo useamman kerran.
Se ettei ole tullut päivitystä kesän jälkeen, ei ole mielestäni outoa. Mulla oli Digialityn boxi vajaat pari vuotta johon ei tullut päivityksiä koko aikana ja se vittuili jatkuvasti. Harvalle boxille niitä joka kuukausi tuleekaan. Eiköhän tuohonkin ennen kesää taas tule.
Mulla on ollut kaikkiaan toistakymmentä eri boxia. Suurin osa markkinoiden myydyimpiä ja hyvin testeissä pärjänneitä. Yhtäkään boxia ei ole ollut, joka ei jossain vaiheessa olis alkanut temppuilla. Melkein puolet niistä on käynyt takuukorjauksessa. Laatu nykyisissä tallentavissa on parempi kuin ensimmäisissä versioissa, mutta vielä kaukana hyvästä. Olen huomannut, että välillä hyvää ei saa isollakaan rahalla.
Ostat sitten minkä tahansa boxin, osta se verkosta. Silloin sulla on pari viikkoa aikaa perua kauppa jos se ei miellytä. Vaivaahan siitä on, mutta parempi se kuin hakea liikkestä ja kiroilla sitten lopun ikää boxin kanssa, jonka ominaisuudet ei itselle sovi.- JWW
kun vaan muistaa kerran kuussa katkaista virrat koneen takana olevasta katkaisimesta. Parin minuutin odottelun jälkeen taas virta päälle, niin toimii.
- voi tuollaiseksi
mennä, jos on verkkokaupassapisteessäcomissa töissä.
> "Ostat sitten minkä tahansa boxin, osta se verkosta. Silloin sulla on pari viikkoa aikaa perua kauppa jos se ei miellytä."
Jaa Hans. Sitten kannattaa harkita tarkkaan, mistä verkkokaupasta ostaa. Jotkin hoitaa asiansa vastuullisesti, toiset vain keräävät rahat. Lähettävät ehkä myös tuotteen, jos siltä tuntuu.
- SEL
Puolisen vuotta pelasi kuin unelma, mutta sitten lopetti satunnaisesti nauhoittamasta ohjelmia EPG:n kautta, yleensä Mtv3 kanavalta. Vikaa etsitään. Ongelma lienee virittimen vaihdossa, koska eilen iltana kun yksi nauhoitus oli menossa, yritin käynnistää suoraan nauhoitusta, mitään ei tapahtunut.
- ongelma tääll
MInulla. Softan kun päivittää (siis ajaa vanhan uudestaan) niin toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243497- 1572023
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2231948Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1731709Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011- 67981
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21980Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917