Pidä mielessäsi vaikka olisitkin proxyn takana. Yleensä isot yritykset eivät lähde oikeustoimiin keskustelupalstojen hörhojä vastaan vaikka käytössä olisikin tuhansia lakimiehiä. Mutta voit silti olla ennakkotapaus.
IP voidaan jäljittää
33
939
Vastaukset
- pelätä?
MS ihmisten vai linux-uskovaisten?
Ilmeisesti linux-uskovaisten kun lakimiesten armeijasta puhut.
Huh, onneks oon win-mies 8)- Pentin...
IPtä. Tuohan on ollut jo kauan tiedossa, joten ei mitään uutta, mutta on muistutuksena kaikille törkyviestien lähettäjille :)
- rekisteröityneistä kirjoitt...
"Microsoft on tunnettu kiristäjä ja uhkailija joka on saavuttanut nykyisen valta-asemansa erittäin epämääräisin keinoin"...
- American dynamo
exergy kirjoitti:
Nyt siis siirryttiin uhkailulinjalle ;D
Vahvistaa vain käsityksiäni.Meitä luullaan ilmeisesti yhdeksi ja samaksi henkilöksi. Mitä luulet, oletko sinä minä, vai päinvastoin?
- pirulliseen :)
American dynamo kirjoitti:
Meitä luullaan ilmeisesti yhdeksi ja samaksi henkilöksi. Mitä luulet, oletko sinä minä, vai päinvastoin?
Multinikit huomataan nopsaan, kiinni jäit, häpeä, hyi hyi!
- nörtti..
Mun IP on 2,5 vuotta. Mitähän ne tekee mulle?
- 127.0.0.1
http://wiki.ubuntu-fi.org/Tor
penttikin käyttää tuota. tor ja privoxy ubuntu-koneessa ja selaimena firefox tor-buttonilla.
jossain oli kuvakaappauskin penan työpöydästä.- yststfhh
ei ne nyt sentään kädettömiä ole Interpolissa ja Torin nodet löytyy kyllä.
- pikkuasiassa..
yststfhh kirjoitti:
ei ne nyt sentään kädettömiä ole Interpolissa ja Torin nodet löytyy kyllä.
interpol ei virka-apua anna ihan pikkuasioissa ja toisaalta jossain vinku-intiassa sijaitsevan exit noden ylläpitäjä voi nauraa partaansa jos suomen poliisi kyselee käyttäjien tietoja.
ja ainahan voi tor-liikenteen vielä kierrättää anonymousen jne kautta. - sryfgh
pikkuasiassa.. kirjoitti:
interpol ei virka-apua anna ihan pikkuasioissa ja toisaalta jossain vinku-intiassa sijaitsevan exit noden ylläpitäjä voi nauraa partaansa jos suomen poliisi kyselee käyttäjien tietoja.
ja ainahan voi tor-liikenteen vielä kierrättää anonymousen jne kautta.Jos joku isohko firma laittaa pyörät pyörimään niin kyse ei ole enää pikkuasiasta. "ossain vinku-intiassa sijaitsevan exit noden ylläpitäjä voi nauraa partaansa jos suomen poliisi kyselee käyttäjien tietoja. ". No eihän ne suomalaiset kysele niitä. Tor on pelkkä syötti. Usko huviksesi.
- ei merkitystä
sryfgh kirjoitti:
Jos joku isohko firma laittaa pyörät pyörimään niin kyse ei ole enää pikkuasiasta. "ossain vinku-intiassa sijaitsevan exit noden ylläpitäjä voi nauraa partaansa jos suomen poliisi kyselee käyttäjien tietoja. ". No eihän ne suomalaiset kysele niitä. Tor on pelkkä syötti. Usko huviksesi.
ei firman koolla ole oikeusvaltioissa mitään merkitystä teon tuomittavuuden suhteen. jossain venäjällä kylläkin.
>Tor on pelkkä syötti.
tuo pitää paikkansa. aika iso osa exit nodeista on eri tiedustelupalvelujen ylläpitämiä.
"jos tästä vitusti kulkee liikennettä, niin osa voi olla meillekin tärkeää" -asenteella.
- American dynamo
Tuo lyhyt uhkaus oli erittäin paljastava. Se kertoi mm. seuraavaa:
- Joku rakastaa minua.
Näin on, koska tämä henkilö, tai Taho haluaa varoittaa suuren yrityksen (MS, en usko, että tarkoitti HS:ia) kostotoimista ja pyrkimyksistä saada ylimitoitettu tuomio varoittavaksi esimerkiksi muille, jotta nämä eivät uskaltaisi välittää lukemaansa kritiikkiä eteenpäin, jos firman nimi on MS.
Hesarillehan tämä vain on promootiota suoraselkäisestä uutisoinnista, koska se esittää kritiikkiä kyseenalaista tuotetta myyvää yritystä kohtaan.
- Microsoft ehkä osallistuu taholtansa palstan keskusteluihin ja pyrkii antamaan valheellisella informaatiolla vastusta niille, jotka kertovat MS:n bugisista tuotteista, oikeussotkuista ja pääministeritason ryvettämisestä, kun on pyritty luomaan maahamme totalitaarista MS-infrastruktuuria. Kepun MS-kytkökset ovat huomattavia, sopii muistaa.
- Mikäli kanne nostettaisiin MS:n toimesta, tulisi julki myös se, että se on levittänyt perätöntä tietoa keskustelupalstalla ammattivalehtelijoiden välityksellä.
- Mac- ja linux-yhteisö hyötyisivät suuresti MS:n sohiessa ilmaan. Ne seuraisivat tilannetta ja hyödyntäisivät asiaa markkinoinnissaan. Lööppikamaa: Microsoft haastoi henkilön oikeuteen henkilön sanomisesta.
Voi pojat, mitä luulette, voisiko binäärikaupan väki olla todella noin yksinkertaista?- srtyxgh
Esiintyä rekisteröidyllä nimimerkilläsi?
- American dynamo
srtyxgh kirjoitti:
Esiintyä rekisteröidyllä nimimerkilläsi?
Keneksi minua luulit? Ei minulla ole rekisteröityä nimimerkkiä. Miksi olisi? Ketä vihaat, mitä pelkäät?
American dynamo kirjoitti:
Keneksi minua luulit? Ei minulla ole rekisteröityä nimimerkkiä. Miksi olisi? Ketä vihaat, mitä pelkäät?
Oletan että tuo oli minulle tarkoitettu sillä minua syytetään/epäillään myös rekisteröimiskikkailusta jonka Seriffi pystyisi välittömästi kumoamaan mikäli avaisi suunsa. Olen jo antanut luvankin tähän että mikäli pystyy niin saa selvittää IP:ni ja tarkastamaan onko samasta IP:stä tullut muilla nimimerkeillä liikennettä. Jolloin paljastuu ettei ole.
Nyt siis siirryttiin uhkailulinjalle vaiko? Onpa aika merkillistä touhua että tällaisellä keskustelupalstalla aletaan mielipiteiden vuoksi uhkailemaan oikeustoimilla.
Siinä on vain se huono puoli että myös vastapuolen on paljastettava kasvonsa, suomessa kun ei toistaiseksi käydä oikeutta pimeistä kopeista käsin.
Olisikohan parempi lopettaa uhkailu heti.- voi..
exergy kirjoitti:
Oletan että tuo oli minulle tarkoitettu sillä minua syytetään/epäillään myös rekisteröimiskikkailusta jonka Seriffi pystyisi välittömästi kumoamaan mikäli avaisi suunsa. Olen jo antanut luvankin tähän että mikäli pystyy niin saa selvittää IP:ni ja tarkastamaan onko samasta IP:stä tullut muilla nimimerkeillä liikennettä. Jolloin paljastuu ettei ole.
Nyt siis siirryttiin uhkailulinjalle vaiko? Onpa aika merkillistä touhua että tällaisellä keskustelupalstalla aletaan mielipiteiden vuoksi uhkailemaan oikeustoimilla.
Siinä on vain se huono puoli että myös vastapuolen on paljastettava kasvonsa, suomessa kun ei toistaiseksi käydä oikeutta pimeistä kopeista käsin.
Olisikohan parempi lopettaa uhkailu heti.ei sheriffi enää nykyään näe ip:tä eikä pysty edes sen perusteella poistamaan viestejä vaan kaikki pitää poistaa yksitellen.
- Vai?
exergy kirjoitti:
Olisikohan parempi lopettaa uhkailu heti."Olisikohan parempi lopettaa uhkailu heti" ...or else...?
- IP.
voi.. kirjoitti:
ei sheriffi enää nykyään näe ip:tä eikä pysty edes sen perusteella poistamaan viestejä vaan kaikki pitää poistaa yksitellen.
Ei nää ei, että siltä on turha vahvistuksia anoa...minkä ko. hlö tietää hyvin ;)
- Awdawd
exergy kirjoitti:
Olisikohan parempi lopettaa uhkailu heti.Ei se sherif pysty eroittamaan kävijöitä saman proxyn alta. Mutta jos laittomuuksista on kyse niin poliisi kyllä voi pyytää logit ISP:ltä.
- ytuurery
exergy kirjoitti:
Olisikohan parempi lopettaa uhkailu heti.En ainakaan tästä ketjusta löydä mitään uhkailuun viittaavaa. Kuka on uhkaillut sinua? Oikeustoimilla?. Ehkä lääkityksesi on pielessä. Toki kun olet hävinnyt niin monta väittelyä niin en ihmettele etteikö se olisi voinut vaikuttaa mielenterveyteesi. Mutta jaksamista ongelmissasi. Kyllä ne harhat häipyvät kun saat lääkityksesi kohdalleen skitsofreniassasi. Kaikkea hyvää sinulle toivoen.
- narinaako
Noh tää palsta on huumorilinjalla. Mutta en ainakaan itse lähtisi kuvailemaan jotain firmaa rikoksen tunnusmerkein.
- Freightliner
Onpas pipo kireällä!
miten jäljität IP:n proxyn läpi JA varsinkin anonyymi proxyn...?
Vinkki: kovasti sellaiset niukasti tietoja antavat edes viranomaisille! :-D- rtyrtyrtyry
Voisiko mieleesi välähtää että eräät kansainväliset tahot saattaisivat tehdä omia proxyja joissa käyttäjä luulee olevansa "turvassa"?
- on oma
rtyrtyrtyry kirjoitti:
Voisiko mieleesi välähtää että eräät kansainväliset tahot saattaisivat tehdä omia proxyja joissa käyttäjä luulee olevansa "turvassa"?
proxy inkuvintian siirtomaa-alueella mikämikämaassa?
- fgthrty
on oma kirjoitti:
proxy inkuvintian siirtomaa-alueella mikämikämaassa?
Isi olisi äiti ja äiti isi?
rtyrtyrtyry kirjoitti:
mieleen, että eräät kansainväliset tahot pääsee tiettyihin järjestelmiin heittämällä sisään, tiettyjen julkaisemattomien ovien kautta! :-D
- zxcvbgbv
djmosse kirjoitti:
mieleen, että eräät kansainväliset tahot pääsee tiettyihin järjestelmiin heittämällä sisään, tiettyjen julkaisemattomien ovien kautta! :-D
Ehkä valitsen tiedetyn takaportin kuin tietämättömän.
- ghjuytr
http://www.hs.fi/keskustelu/Pentagonin verkkoon ufojen per%E4ss%E4 murtautunut britti luovutetaan USA:han/thread.jspa?threadID=130405&tstart=0&sourceStart=20&start=20
Voidaan luovuttaa USA:n turvallisuuselimille vastoin tahtoasi. - ja mafiatyylinen
Tarkoitatko sitä että isoa yritystä (esim. Microsoft) ei saisi aiheesta kritisoida? Mutta sitten esim. vaihtoehtojen käyttäjiä ja niitä vaihtoehtoja (linux ja Mac) saa mollata ja herjata ja vielä valheisiin perustuen ihan niin paljon kuin haluaa?
Toivottavasti Suomi ei sentään niin korruptoitunut vielä ole vaikka Suomi onkin menettänyt jo kasvonsa mitä korruptioon tulee.- aloittaja
Varsin neutraali aloitus. Johtopäätöksesi ovat täysin omiasi. Halusin vain tuoda esiin asian.
aloittaja kirjoitti:
Varsin neutraali aloitus. Johtopäätöksesi ovat täysin omiasi. Halusin vain tuoda esiin asian.
Jos et tarkoittanut Microsoftin lakimiehiä niin sitten olit muotoillut aloituksesi huonosti sillä suurin osa taisi vetää aloituksesta tuollaisen johtopäätöksen. Vai uhkaako Tux lakitoimilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252103Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001