Lilia, Lilian

rorg

Moi!

Tykkäättekö nimestä Lilia/Lilian? Liliana olisi söpö myös mutta onko liian pitkä? Fiona ja Adalia ovat perheen pienten kaksostyttöjen nimet. Kävisikö Lilian jatkoksi?
Ava, Odessa ja Minea kiinnostaa myös kovasti!
Mielipiteitä?
Terv. Amanda

14

5888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rorg

      Niin, unohtui tuossa vielä mainita että uusia nimiehdotuksia saa ehdotella niin paljon kuin jaksaa! :)

      Terv. Amanda

    • Täti

      Suomalaisen suussa Lilia kääntyy usein Liljaksi.
      Lilian on kaunis, mutta käytössä ehkä vähän hankala.

      Odessa ja Minea ovat kauniit nimet, Avasta en niin välitä.

      Tässä vielä muutama ehdotus Fionan ja Adalian sisarelle:

      Beata, Sa(a)ga, Diana,
      Greta, Clara, Brita,
      Edit(h), Inga, Claudia,
      Lydia, Sofia, Regina,
      Tilda, E(e)dla, Lisbet,
      Julia, Olga, Liana, Lumia

      • rorg

        Hei vaan ja kiitos ehdotuksista! Lilian on kyllä tainnut valloittaa minun ja miehen sydämmet aika täysin. Mutta tuli tossa pari muutakin aika ihanaa ehdotusta! Tässä kommenttia:

        Beata, Sa(a)ga, Diana,- Ei miehen mieleen. Saga on nätti, mutta ei miehen mielestä käy Fionaan ja Adaliaan. Minulle olisi kyllä kelvannut! :)

        Greta, Clara, Brita,- Greta ja Clara ovat ihania. Brita ei ihan nappaa.

        Edit(h), Inga, Claudia,- Tätini on Eedit joten siitä tulee mieleen vain Eedi-täti. Ingasta emme liiemmin välitä. Claudia on kyllä upea! Se laitettin hetimietintämyssyyn. Kiitos ideasta!

        Lydia, Sofia, Regina,- Sofia, aina yhtä kaunis. Reginasta ja Lydiasta emme ole ihan varmoja.

        Tilda, E(e)dla, Lisbet,-Tilda on hauska ja herttainen, ei vaan ehkä taida sopia meidän tyyliin. Katsotaan! Edla on nätti. Lisbet voisi mennä toisesta nimestä mutta ehkä kuitenkin se perinteinen Elisabet :)

        Julia, Olga, Liana, Lumia- Lumia on tosi nätti, samoin kuin Julia mikä vaan sattuu olemaan sukulaistyttären nimi :( Olga, ei kiitos ja Liana on super ihana, mutta taitaa muistuttaa liikaa Fionaa.

        Kiitos tosi paljon!
        T: Fionan ja Adan äiti


    • sisiliskosisko

      koska kuten jo tuossa mainittiin niin Lilia kääntyy hurjan äkkiä suomalaisen suussa Liljaksi.

      Avasta en tykkää, menettänyt makunsa kun yleistynyt niin kovasti :s mutta jos tykkäätte niin mikäs siinä! Minea ja Odessa on ihan kivoja, mutta voisin ehdottaa vielä:

      Sofi
      Matilda
      Mariel
      Ethel
      Silvia
      Elise
      Emily/Emilie
      Aurelia
      Rebekka
      Saaga
      Magdalena

      • rorg

        Moikka ja kiitos sinullekin nimien ehdottelemisesta! Nättejä ehdokkaita löytyi :)

        Sofi- ei ehkä tässä muodossa. Sofiaa mietitty.
        Matilda- tosi ihana!
        Mariel- nätti nimi, Marielle on miehen mielestä kivempi kirjoitusasu. Mietitään!
        Ethel- ei kiitos
        Silvia- kaunis ja ylväs
        Elise- herttainen nimi! Kiitos ideasta!
        Emily/Emilie- kaunis, mutta Emily on muuaalla maailmassa niin suosittu etä on mielestäni menettänyt hohtonsa.
        Aurelia- no nyt nappasi kunnolla! Aurora on myös hieno.
        Rebekka- ei kiitos
        Saga- miehen mielestä ei sovi tyyliin, musta kyllä sopisi Fionan ja Adalian kanssa hyvin :)
        Magdalena- ei kiitos

        Kiitos ehdotuksista! Pistetään mietintämyssyyn :)
        Terv. Amanda


      • sia vaaville
        rorg kirjoitti:

        Moikka ja kiitos sinullekin nimien ehdottelemisesta! Nättejä ehdokkaita löytyi :)

        Sofi- ei ehkä tässä muodossa. Sofiaa mietitty.
        Matilda- tosi ihana!
        Mariel- nätti nimi, Marielle on miehen mielestä kivempi kirjoitusasu. Mietitään!
        Ethel- ei kiitos
        Silvia- kaunis ja ylväs
        Elise- herttainen nimi! Kiitos ideasta!
        Emily/Emilie- kaunis, mutta Emily on muuaalla maailmassa niin suosittu etä on mielestäni menettänyt hohtonsa.
        Aurelia- no nyt nappasi kunnolla! Aurora on myös hieno.
        Rebekka- ei kiitos
        Saga- miehen mielestä ei sovi tyyliin, musta kyllä sopisi Fionan ja Adalian kanssa hyvin :)
        Magdalena- ei kiitos

        Kiitos ehdotuksista! Pistetään mietintämyssyyn :)
        Terv. Amanda

        Lilian on ihana!
        Muita:
        Lidia
        Liidia
        Vivian
        Bettiina
        Isla
        Amelia
        Juudit
        Onerva


    • Eräs lukija

      Lilian on ihan hauska nimi, Lilia sekoittunee Liljaan kuten täällä on jo todettu. Ava ja Minea ovat kivoja myös, Odessasta en alkuunkaan välitä, siis ei mitenkään huono nimi mutta ei ehkä suomalaiselle.

      Avalia voisi olla ihan hauska nimi, mutta liian lähellä Adaliaa. Entäs Aava? Mimosa? Viveka?

      • rorg

        No hei! Lisää ihania nimiä tipahtelee koko ajan. Kiitos siitä teille!

        Vivian- aivan ihana.
        Avalia- todella, todella kaunis. Harmi vaan että se on liian lähellä Adaliaa.
        Viola, Violet- harkinnassa. Nättejä!
        Toiseksi nimeksi ollaan mietitty Sofiaa tai Sofieta.
        Lidia-ihana samoin kuin Livia.

        Mitäs pidätte? T: Fian ja Adan onnellinen äiti


    • karseiden nimien jatkoksi

      Vanhemmat sisarukset voisivat kadehtia, jos nuorimmalle annettaisin joku kunnollinen nimi.

      • rorg

        Noh, kaikilla omat mielipiteensä. Me satumme rakastamaan tyttäriemme nimiä ja nimet pukevat Fionaa ja Adaliaa ehdottoman hyvin. Ja ollaan saatu vaan hyvää palautetta tyttöjen nimistä. Olen pahoillani jos et tykkää. Elämä on!

        Yst. terveisin Amanda


    • Toimii kyllä tämä nimi aivan mainiosti ja monesti olen saanut kuulla kuinka kaunis ja hieman erikoinen se on, joten suosittelen!

      Terveisin, Lilian

    • :)

      terveisin lilian

    • Anonyymi

      Ihana

    • Anonyymi

      No itse henkilökohtaisesti en pidä, mutta mieti itse, ovatko nimien näköiset sekä jos sukunimi on tyyliin virtanen, niin anna reilut ja rehdit suomalaiset nimet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe