...näkyy Jan Vapaavuori vahvistaneen allekirjoituksellaan 22.12.2008:
http://www.ymparisto.fi/download.asp?contentid=96333&lan=fi
Ja minulta lupaa kysymättä ovat höllentäneet vaatimuksia siitä, mitä esittivät ensialkuun. Taas on lobbarit lobanneet ja normit lieventyneet:
Ulkoseinä 0,14--->0,17
Maata vasten 0,14--->0,16
Ulko-ovet 0,7--->1,0
Ei sillä, että minulla mitään noita höllennyksiä vastaan olisi - ne on ehdottomasti järkeen käypiä.
Uudet lämmöneristysnormit...
2
1128
Vastaukset 2
- esim hirstalo-
teollisuudella olisi ollut pulmia saavuttaa 0.14 seinän u-arvo.
Rakennusala ilmeisesti onnistui puhumaan suomen ykkökommarille Vapaavuorelle järkeä.
Kovin on K-mainen suomi, eli Kommunistinen. On K-okoomus ja K-kauppa. Perustelut, K-okoomuksen kaudella purjeveneet pakkorekisteröitiin ja rakennusmääräykset tiukentuivat entisestään, mm. pakko energiatodistus. Talon energiakulutukseen kuitenkin vaikuttaa eniten asukkaat, toisin kuin pakastimen toimintaan.
K-kauppa on kommunistinen, koska se sijoittaa lähikauppanassa aivan välittömään pientaloasutuksen naapuriin välittämättä rakennusaikaisista häiriöistä ja liikenteen ja kaupan käytön aiheuttamista häiriöistä.
Ei ole tässä kommarimaassa omaisuus suojattu vaikka krisseleiden kolmessa käskyssä ja perustuslain 15 pykälässä niin määrätään.- AnttiPantti
Pidettiin poikien kanssa hiukan palaveria kun tiedettiin , että Raunokin on tän asian puitteissa hääränny ja sitä pähkäillyt puoleen ja toiseen.
Sitten painoi vaakakupisssa noitten Tampereen dosenttienkin mietteet. Ei me niille paljoa annettu painoa, mutta pikkusen kuiteski.
ja täshän nää: http://www.ymparisto.fi/default.asp?contentid=308006&lan=fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121417
- 46935
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145730- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118530Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e109505Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 55478
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 5478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410