Kello oli jo lähes neljännestä vaille yli seitsemänkymmentäkolme. Olin juuri rantautunut Turkin sodasta, missä minua pistettiin miekalla polvesta suuhun saakka. Vieläkään en saa oikein nieltyä orin sarveiskullin kappaleita. No, kahdeksan bemariani lojuivat jo sikin sokin navetassa. Ilta oli tuuleton, vain harvakseltaan kuuluva GOOGLEn pauke häiritsi luonnon rauhaa, ja mätä laiturinikin oli uponnut. Olin kyykkykävelyllä katiskalle kunnes havahduin jonkun läsnäoloon. Henkilö oli minusta noin sadan metrin päässä. Henkilö vain seisoi ja katsoi yhdellä silmällään hievahtamatta. Mitä lähemmäksi pääsin häntä sitä kauheammaksi tilanne alkoi muodostua, sillä aloin huomata selvemmin henkilön kasvonpiirteitä, eikä ne olleet ihmisen. Ollessani noin kahdenkymmenen tiemetrin päässä oliosta, meni minulta jaloista tunto, oli näky senverran epätodellinen, hahmo oli noin 150 rcm pitkä, yllään sillä oli yksilahkeiset housut, naamana oli perse, ja takaa roikkui jokin uloke. Olin jo kasvotusten oliota, kuin transsista seurasin tapahtumaa, kun olion "suu" liikkui aiheuttaen kuin jotain sihinää ikäänkuin suolikaasua poistaen, sitten siitä kuului ääni selväksi savoksi: kyyki sinne suatanan katiskaasi! Tärinä ja kauhu oli sanoinkuvaamatonta.
Kerron itsestäni
Runttis
1
1863
Vastaukset
- piällysmies
erkaantunut tästä maailmasta.Psykiatreille löytyy teissä paljon töitä.Yritä päästä eroon niistä napeista ja mömmöistä.Älä myöskään viiltele itseäsi.sinä itsetunnoton onanisti.Äitis oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266