Kello oli jo lähes neljännestä vaille yli seitsemänkymmentäkolme. Olin juuri rantautunut Turkin sodasta, missä minua pistettiin miekalla polvesta suuhun saakka. Vieläkään en saa oikein nieltyä orin sarveiskullin kappaleita. No, kahdeksan bemariani lojuivat jo sikin sokin navetassa. Ilta oli tuuleton, vain harvakseltaan kuuluva GOOGLEn pauke häiritsi luonnon rauhaa, ja mätä laiturinikin oli uponnut. Olin kyykkykävelyllä katiskalle kunnes havahduin jonkun läsnäoloon. Henkilö oli minusta noin sadan metrin päässä. Henkilö vain seisoi ja katsoi yhdellä silmällään hievahtamatta. Mitä lähemmäksi pääsin häntä sitä kauheammaksi tilanne alkoi muodostua, sillä aloin huomata selvemmin henkilön kasvonpiirteitä, eikä ne olleet ihmisen. Ollessani noin kahdenkymmenen tiemetrin päässä oliosta, meni minulta jaloista tunto, oli näky senverran epätodellinen, hahmo oli noin 150 rcm pitkä, yllään sillä oli yksilahkeiset housut, naamana oli perse, ja takaa roikkui jokin uloke. Olin jo kasvotusten oliota, kuin transsista seurasin tapahtumaa, kun olion "suu" liikkui aiheuttaen kuin jotain sihinää ikäänkuin suolikaasua poistaen, sitten siitä kuului ääni selväksi savoksi: kyyki sinne suatanan katiskaasi! Tärinä ja kauhu oli sanoinkuvaamatonta.
Kerron itsestäni
Runttis
1
1928
Vastaukset
- piällysmies
erkaantunut tästä maailmasta.Psykiatreille löytyy teissä paljon töitä.Yritä päästä eroon niistä napeista ja mömmöistä.Älä myöskään viiltele itseäsi.sinä itsetunnoton onanisti.Äitis oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi793877Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693687Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks402203Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522169- 582064
- 511746
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051133- 601099