Härkäparissa

Miehet tällä osastolla,onko kesästä liian kauan?
Keripukkiko vaivaa,kun on niin vaisua kirjoittelua?
Toisaalta onhan härkäviikot painamassa päälle,eihän tässä mitään syytä olekkaan riemuita.
Naiset voisi silti perustaa oman kerhon jonne voisi sivullisetkin kirjoittaa,heikunkeikku,paapuri,viivatiina,meriläinen,meirikki,gj ja se käsipohja uimari ym yrittäkää edes.

33

1152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keripukki ole

kun leprassahan sormet tippuilee ettei voi kirjoi.....aaaah, minne se meni?

• Heikunkeikku

..pakosta lähtee käymään tos lähikaupas.
      Voin tuoda samalla kaikille jotain hyväskää. Suklaataa, jossa on semmosta ah ihanaa mömmöä sisällä, pari pussia salmiakkia ja limua.

• k/k

Mä haluisin äijä ruokaa,lihapiirakka krillimakkaralla,sipulii kans.

• Meriläinen

ei sit suklaata kun jään kiinni siihen.
        Mutta jätski ois ihan kivaa, kiitos, syvä niiaus.

• huh huh

etkä osaa edes kirjoittaa oikein montaakaan sanaa.

• Meriläinen
        huh huh kirjoitti:

etkä osaa edes kirjoittaa oikein montaakaan sanaa.

Ei kannata välittää, olen jo vähän odottanut jotain vastaavaa.
        Kyllä nää lakkaa kun aikaa menee.

• huh huh
        Meriläinen kirjoitti:

Ei kannata välittää, olen jo vähän odottanut jotain vastaavaa.
        Kyllä nää lakkaa kun aikaa menee.

ilmoitin häirinnästä ylläpidolle. Tämä on ihan tarkoituksellista toimintaa, kun vanhoja kaivetaan esiin.

• Meriläinen
        huh huh kirjoitti:

ilmoitin häirinnästä ylläpidolle. Tämä on ihan tarkoituksellista toimintaa, kun vanhoja kaivetaan esiin.

Ja mie luulen jopa tietäväni kuka on liikkeellä, ilmassa on jo tätä ollutkin.
        Kyllä ne sitten varmaan bannaa jos tää jatkuu.
        Oman tyhmyytensä tuo ihminen esille.

• jonkun olla myös HATZAn kaa.

Muuten, olis mukava jutella joskus vaikka naisista, ihan miesten kesken.

• k/k

aihe äijä porukassa,jokainen kuvittelee olevansa spesialisti ja kaikkien valheille nauretaan,se on veljeyttä parhaimmillaan.

• k/k kirjoitti:

aihe äijä porukassa,jokainen kuvittelee olevansa spesialisti ja kaikkien valheille nauretaan,se on veljeyttä parhaimmillaan.

muistelija, sen kovempaa se(hän) nuorena juoksi, jaksoi tehdä töitä tai touhuta naisten kanssa.:)

• k/k
        emw34 kirjoitti:

muistelija, sen kovempaa se(hän) nuorena juoksi, jaksoi tehdä töitä tai touhuta naisten kanssa.:)

ainoostaan heikot kädet rajoitti suoritusta.

• k/k kirjoitti:

ainoostaan heikot kädet rajoitti suoritusta.

eräällä vainhainkotityömaalla.

Olin hitsailemassa kolmikerroksiseen rakennukseen varauloskäynnin rappuja.
        Siinä viiden metrin hujakoilla eräs rakennusmies huuteli alas toiselle jotain kättäpidempää.
        Ei kuulemma kaveri ehtinyt, mutta eipä mitään, sen sattui kuulemaan eräs talon asukki, jolla oli sekä aikaa, että tahtoa auttaa!

Hän nappasi tarvikkeen käteensä ja lähti kiipeämään alumiinitelineitä kohti korkeuksia.
        Noin reilun metrin noustuaan, voimat uupuivat ja jämähti paikoilleen.
        No saatiin hänet siitä pelastettua takaisin maankamaralle. Eipä mies ollut milläskään, vaan alkoi alkoi selvittämään, että hänellä on vielä käsissä voimia, jos vain tasapaino ei olisi niin huono. Kertoi nostaneensa potilaspaareja ja toinen hänen kaveri piti tasapainoa yllä!:))

• aino-kaino

laitoin juuri uuniin.
      Nyt tuntuu jo yrttien tuoksu hivelevän hajuaistinta.

• Lieto L

härkäparia arvoisa herra Piikkiö tarkoittaa vai molempia tietenkin. Emppu ja htza harrastavat vain äijähöpinää.

• Heikunkeikku

Kotona ollaan:) Hitsi, et tos lähikaupas oli kauhee jono. Kaikilla oli muutama purkki maitoo. Jokunen oli kaapassu muutamat olutpullot mukaan.
      Että mua hävetti seistä siinä säkillinen karkkia kärrys. Yritin selitellä, ettei nää kaikki oo mulle ja mainitsin muutamien nimiä, joille niitä vien, mutta rupesivat vaan naureskelemaan ja sanoivat, ettei ton nimisiä oo olemaskaan. Siis IIK, että mua hävetti.

No täs teille nyt Hyväskää *heittää näyttöön ja sinne män*
      k/k:lle saa kelvata ens hätään perunalastut, emmä tienny, että pitäs kaikenmaailman piirakoita ja makkaroita ja muita tuoda. Jäätelöä onneks oli pakastimes.

Noh, entäs nyt.
      Keripukkiako, ääk, onko sitä liikkeellä?
      Siinähän taudis irtoilee vaikka mitä. Ruvetaanks paiskomaan kättä :) Vai heitetäänkö vaan huulta?

• Meriläinen

jo kerran huulettomana kulkenu tuol kadulla kun huuleni koneeseen heitin ja päiväkodin hoitajat sano etten saa tulla lähellekään kun kaikki muksut alko itkemään.
        Sen jälkeen oon päättäny olla vakava ja tosissani en enää huulia heittele.
        Että niin. :-)

• Heikunkeikku
        Meriläinen kirjoitti:

jo kerran huulettomana kulkenu tuol kadulla kun huuleni koneeseen heitin ja päiväkodin hoitajat sano etten saa tulla lähellekään kun kaikki muksut alko itkemään.
        Sen jälkeen oon päättäny olla vakava ja tosissani en enää huulia heittele.
        Että niin. :-)

Ei soo kivaa jos muksut alkaa huulettoman läsnäolles itkemään.
        Voihan sitä tällee keskustella ihan vakavastikin. Välillä voi kuiteskin Iskee silmää :)
        Tarkotan heittää katseita.

• Meriläinen
        Heikunkeikku kirjoitti:

Ei soo kivaa jos muksut alkaa huulettoman läsnäolles itkemään.
        Voihan sitä tällee keskustella ihan vakavastikin. Välillä voi kuiteskin Iskee silmää :)
        Tarkotan heittää katseita.

Mitäs ne sun oppilaat sanoo kun mä isken silmää jos sulla on musta silmä sen jälkeen.
        Tai milläs sä sitten niitten hommia katselet kun oot katsees pois heittäny.
        On tää elämä niiiiiin vaikeeta ja hauskaa.

• Heikunkeikku
        Meriläinen kirjoitti:

Mitäs ne sun oppilaat sanoo kun mä isken silmää jos sulla on musta silmä sen jälkeen.
        Tai milläs sä sitten niitten hommia katselet kun oot katsees pois heittäny.
        On tää elämä niiiiiin vaikeeta ja hauskaa.

...aina jotakin keksin. Mähän voisin sanoa oppilaille, että tänään soitamme "Mustat silmät, kaikkein kauneimmat" ja kerron, että oli pakko tintata ihteään, että tulisi luonnollisempi tunnelma tähän opetteluun, mikä soittokappaleen tulkinnalle on mitä oleellisinta.
        Niin onki, hirmu vaikeeta tää elämä. Mut niii-in yli-mukavaa.

• k/k

eksyttää puuron silmässäkin käynyttä miestä,hampaat keripukissa hölskyy.

• seppäpohojanmaalta
        Heikunkeikku kirjoitti:

...aina jotakin keksin. Mähän voisin sanoa oppilaille, että tänään soitamme "Mustat silmät, kaikkein kauneimmat" ja kerron, että oli pakko tintata ihteään, että tulisi luonnollisempi tunnelma tähän opetteluun, mikä soittokappaleen tulkinnalle on mitä oleellisinta.
        Niin onki, hirmu vaikeeta tää elämä. Mut niii-in yli-mukavaa.

Mua väsyttää, ei oikeen taharoo jaksaa innostua koko palsta kirijoottelusta. Oon vissihin jo höpöötelly omanosani tänne jaarituksiani.
        Ja mikään muutu kuitenkaan tätä samaa vanhaa menoa päivästä toisehen. On se tämä ihimisen osa, Tiituki nukkuu ja mä istun täs yksin ja välihin kattoon tuanne pimiälle maantielle.
        Oo oikeen elämäs oppinu palijon mitään, no jos ny oikeuren olla minä,,,selittelemättä.
        Tai oikeuren rakastaa vaikka horsmankukkaa ruusun sijaasta.
        Tai lopuutoonta maaliman maantietä ja oikeutta kulukia sitä omahan tahtihin.
        Ja oikeuren itkeä ohi sen "virallisen" suruajan.
        Vähän nämä on kaikeks kuitenki ja mua väsyttää.
        terv. seppä ja Tiitu

• Heikunkeikku
        k/k kirjoitti:

eksyttää puuron silmässäkin käynyttä miestä,hampaat keripukissa hölskyy.

...käydä puuron silmäs, mut meikäläisen puhe on yhtä puuroa. Puuroutuu sanat sillee ulostuloväylälle.
        Mut joo asiaan, hssss....*kuiskaten* älä kerro muille, mut mä Tiesin sen hampaitten hölskymisen, et keripukki tai mikä se oli, joku pukki sinne hampahiin vaikuttaa. Mutku Käsien paiskominen ja huulen heitto kuulosti niin mukavalta, et siks mä silleen. Höh, ja miltäs se olis kuulostanut jos olisin kirjottanut, että "Hei, Hoi kaikki palstalaiset, nyt aletaan heittelemään Hampahia."
        :)

• k/k
        Heikunkeikku kirjoitti:

...käydä puuron silmäs, mut meikäläisen puhe on yhtä puuroa. Puuroutuu sanat sillee ulostuloväylälle.
        Mut joo asiaan, hssss....*kuiskaten* älä kerro muille, mut mä Tiesin sen hampaitten hölskymisen, et keripukki tai mikä se oli, joku pukki sinne hampahiin vaikuttaa. Mutku Käsien paiskominen ja huulen heitto kuulosti niin mukavalta, et siks mä silleen. Höh, ja miltäs se olis kuulostanut jos olisin kirjottanut, että "Hei, Hoi kaikki palstalaiset, nyt aletaan heittelemään Hampahia."
        :)

kun ajattelin sun esittämii vaihtoehtoja,joskus oon nähnyt kun hampaita syljeskeltiin ,ei heitelty.
        Käsiä siin kyllä huiskittiin,toinen oli niin hoikka et sai lyömisestä tuomion ,ja sanottiin et ruoskinut oli kaverii.

• Heikunkeikku
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

Mua väsyttää, ei oikeen taharoo jaksaa innostua koko palsta kirijoottelusta. Oon vissihin jo höpöötelly omanosani tänne jaarituksiani.
        Ja mikään muutu kuitenkaan tätä samaa vanhaa menoa päivästä toisehen. On se tämä ihimisen osa, Tiituki nukkuu ja mä istun täs yksin ja välihin kattoon tuanne pimiälle maantielle.
        Oo oikeen elämäs oppinu palijon mitään, no jos ny oikeuren olla minä,,,selittelemättä.
        terv. seppä ja Tiitu

...kans on vähä semmosta, että ei oo sitä inspiraatiota samalla tavalla, kun keväällä ja kesällä. Pimeys väsyttää ja varmaan sekin, että ei ole läheskään niin paljon ulkona, kuin kesäisin. Ainakin muhun tämä talvi vaikuttaa niin, että oikein pitää Pakottaa ittensä tarttumaan johonkin tekemiseen.
        Kävin maanantaina apteekis ostamas C-vitamiinia ja B-vitamiinia, aattelin jos ne sais muhun vähän puhtia.
        Sulla on tänään varmaan vähä tavallista haikeampi mieli. Joskus näin. Semmosiakin päiviä tarvitaan. Joskus muhun iskee Paskapäivä, oon siitä tänne palstallekin kirjottanut. Se on semmonen päivä, että koko maailma kaatuu päälle. Mikään ei tunnu kivalta ja sitten on kovin paha mieli, kun menetin aviopuolison niin nuorena. Onneks melkein 30 vuotta saatiin olla yhdessä.

Älä kuitenkaan kirjottamista lopeta. Aina, siis AINA sun kirjotuksia on kiva lukea. Ja sit sekin vielä, että kirjotat niin kotoosella tavalla :)

• Meriläinen
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

terv. seppä ja Tiitu

Se on varmaan sellainen ohimenevä vaihe.
        Ei täällä aina mikään oikein sytytä ja sitten taas tulee hetki että kaikki on OK. Ja tekee mieli kirjotella.
        Yksin sitä minäkin mulla ei ole kuin nuo viherkasvit.
        Yksin mutta en yksinäisenä, just toi lupa antaa ittensä olla ja elää niin kuin tuntuu.
        Välillä kyllä itkettää ja surettaa, elämä on sellaista.
        Aina ei edes tiedä että mikä, jos päivä on mennyt samoin kun eilen niin mitä sitä suremaan.
        Mutta kun suru tulee niin parasta on antautua sille.
        Ja Rakkaus, mitä elämä olisi ilman sitä.
        Joskus taas oon onnellinen ja rakastan koko maailmaa niin että tuntuu että halkeen.
        Pieniä asioita ja suuria, sisaren lapsia ja sen lapsen lapsia.
        Jotain tuntematonta mummoa kaupassa kun hetken katseet kohtaa ja ryppyjen keskeltä tulee hymy.

Kirjottelet meille taas kun siltä tuntuu kerrot elämästäsi pohojanmaalla. Ja Tiitusta.
        Terveisin täältä meren ääreltä meriläiseltä

• Heikunkeikku
        k/k kirjoitti:

kun ajattelin sun esittämii vaihtoehtoja,joskus oon nähnyt kun hampaita syljeskeltiin ,ei heitelty.
        Käsiä siin kyllä huiskittiin,toinen oli niin hoikka et sai lyömisestä tuomion ,ja sanottiin et ruoskinut oli kaverii.

Voi voi, vai oli niin hoikka kaveri kysees :)
        Ei sais kyllä nauraa, mut minkä mä tälle naurulleni voin, ku se änkee huulten välistä.
        Mullakin on yks tutun tutun tuttu, joka teki jonku pikku rikoksen, näpisti jostain jotakin, mutku se oli alaikänen, niin se tuomittiin yhdyskuntapalveluun. Ja koska se oli niin niin laiha, niin sen piti mennä kaupungintalon eteen viikoks Lipputangoksi. Se oli toukokuus, ku täälä oli kuorofestarit.

• k/k
        Heikunkeikku kirjoitti:

Voi voi, vai oli niin hoikka kaveri kysees :)
        Ei sais kyllä nauraa, mut minkä mä tälle naurulleni voin, ku se änkee huulten välistä.
        Mullakin on yks tutun tutun tuttu, joka teki jonku pikku rikoksen, näpisti jostain jotakin, mutku se oli alaikänen, niin se tuomittiin yhdyskuntapalveluun. Ja koska se oli niin niin laiha, niin sen piti mennä kaupungintalon eteen viikoks Lipputangoksi. Se oli toukokuus, ku täälä oli kuorofestarit.

komeita tuttuja,sellasii omituisten otusten kerhon komistuksia.

• naamiohuveja

Kaarina.

• Piikkiö*

Vain vanha nikki johon ei vastailtu,löysin ja käytän,ilman kenenkään lupaa ja ilman huonoa omaatuntoa.

• naamiohuveja
        Piikkiö* kirjoitti:

Vain vanha nikki johon ei vastailtu,löysin ja käytän,ilman kenenkään lupaa ja ilman huonoa omaatuntoa.

kuntaliitoksesta miten verissäpäin.
        Sopuisasti ei tunnu asiota päätettävän ja viimeistään nimi tuntuu olevan se tiukimman väännön kohde.
        Tuttavani on kertonut asuneensa kolmessa eri kunnassa muuttamatta synnyinkodistaan minnekään.

• Kompromissi
        naamiohuveja kirjoitti:

kuntaliitoksesta miten verissäpäin.
        Sopuisasti ei tunnu asiota päätettävän ja viimeistään nimi tuntuu olevan se tiukimman väännön kohde.
        Tuttavani on kertonut asuneensa kolmessa eri kunnassa muuttamatta synnyinkodistaan minnekään.

Meiltä vaakuna ,naapurilta nimi ja maksumiehinä kuntalaiset.

• mitäkä mies

Mites kirjotat kun on niin hirveä kankkunen,eikä pukassa ole edes laajakaistaa.Oon kyllä sitä mieltä että putkaan pitäis saada vähintään 40" tv ja laajakaista,eihän siellä mitenkään viihdy kahtatoista tuntia.

Kaikki vaivat on tietysti päällä,keripukki,kankkunen,morkkis ja sitten vielä lompakko hukassa,kaameen näkönen kämppä,outojen ihmisten vaatteita jokapuolella,joku pitsi sukkanauha näppiksen päällä..huh,huh:))

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4605
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe