Onko West Hollywood/Sunset Strip turvallista aluetta liikkua yöllä? Ja luultavasti aika tuhdissa kännissä. Ilmeisesti mitään jengejä ei alueella ainakaan näkyvästi toimi. Mites muuten on pummeja/muuta sekopäistä sakkia kyseisellä alueella? Rokkareita ei lueta nyt näihin vaikka vähän häirikköjä olisivatkin. :)
Sunset Strip
4
1581
Vastaukset
- pärjää
kuten monissa muissakin paikoissa, ei kaikkein siisteintä aluetta ja pummeihin kyllä saattaa törmätä muttei heistä mitään haittaa ole ollut. Järki päähän vaan vaikka humalassakin oliskin ja jos alkaa herätyskellot soimaan niin vaihtaa reittiä.
- caribianpirate
Olin siellä viime vuonna juhlimassa. Voin sanoa että yöllä en kävellen siellä koskaan haluaisi uudestaan kulkea...edes ystävien seurassa. Hämärää porukkaa, diilereitä ja varkaita. Kulje iltaisin AINA taksilla! Itse liikuin hölmönä turistina metrossa ja eksyin...oli täpärällä että minua ei ryöstetty.
Pelottavampaa seutua kuin Moskovan keskustassa yöllä baarin jälkeen. Siellä myös käynyt.
- löytyy..
- Bagel
Mä olin syksyllä Losissa ja tuli käveltyä noin 5 km pitkin sunset strippiä illalla ja ei mua ainakaan pelottanut. Kerran tuli joku pummi mumisemaan jotain, mutta ei häirinnyt sen enempää. ja olen siis nuori 24-nainen enkä mikään iso korsto :D
Olin myös juhlimassa yhtenä iltana rokkipaarissa again yksin, eikä kyllä pelottanut ollenkaan. Tietysti järki päähän, mutta ei se ole niin pelottavaa aluetta kuin kuvitellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059