voiko häävieras pukeutua valkoiseen hameeseen, vai loukkaako se jotenkin morsianta? mitä jos hame ei ole täysin valkoinen vaan siinä on muitakin värejä koristeena, mutta pääväri on kuitenkin valkoinen? minä en näistä säännöistä oikeen tiedä... onkos sitten sillä mitään merkitystä onko hame polviin asti vai pitkä kun kirkkoon ollaan menossa? jostain olen kuullut ettei ainakaan olkapäät saisi olla paljaana kirkossa.
voiko vieras pukeutua valkoiseen?
2
995
Vastaukset
- täysin
valkoinen on etiketin mukaan varattu morsiamelle. Se, minkä pituista hametta tilaisuuteen vierailta toivotaan käy ilmi kutsusta, ns.pukukoodi. Jos pukukoodia ei ole ilmaistu on hamen pituuden valinta sinun. Kyllä kirkkoon voi mennä polvipituisessa tai lyhyessä hameessa. Eikä tuo olkapäiden paljauskaan taida nykyään olla niin nuukaa, tuskin ovelta käännytetään. Mutta mielestäni kirkoissa on aina sen verran viileää, että kanttaa jotain olla hartioilla ja käsivarsilla. Kokonaisuus ratkaisee!!
- niin ei haittaa
mutta valkoinen on morsiamen väri häissä, muut vieraat pukeutuvat: miehillä tummapuku, naisilla kauniit juhlavat asut,jakkupuvut käyvät hyvin, mikäli ne on juhlavaa kangasta, muista aina että häät ovat suurimpia juhlia mitä ihmisillä yleensä on, hautajaiset ovat toiset suuret juhlat, muut ovat sitten syntymäpäiviä tms vastaanottoja.
Yleensä häissä ei pitkiä pukuja käytetä, ellei ole frakkihäät, et kertonut sitä.Pukuhäissä, esim eko ihmiset voivat tulla hippivaatteissaan, nehän ovat yleensä pitkiä hameita,kirjavia tai yksvärisiä, intilaisilla yms on myös tapana pitkiin hameisiin. häät ovat aina tapahtuma, pukeudu parhaimpiisi, sillä jäät valokuviin ikuiseksi ajoiksi. Hyvää juhlaa sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819