Paras hiileri

....

mikäs teidän mielestä on paras hiileri? Itse yritän olla shammylla hiileri mutta olen kuullu että esim druidi olis aika hyvä. Mielipiteitä?

5

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..-.-.-....--.-

      Ite en oo ikinä hiileri toiminu paitsi 33 levelille asti olen yhen priestin vääntänyt. no eroja on se mitä luulen tietääväni että shaman healeri on jotenkin paras mm. areenoissa instanttien healiensa takia jotka on kuulemma todella hyviä raideissakin. Druid on taas kuulemma paljon healaavan. No minä en teidä kun en ikinä parannellu paljon ketään mutta yämä mitä kirjoitin saattaa olla totta. Olen ainakin kuullut jotain. Mutta jatka vaan shamaanias se on hyvä healeri kun on hyvä healer gear sitten

      • Jokaisella luokalla on omat tehtävänsä. Paladiini on ykkönen tankin healauksessa, muilla healereilla on omat vahvuutensa eri asioissa. "Parasta" ei ole olemassa.


    • Daronz

      Parasta healeria ei ole kuten Termak sanoikin. Jokaisella on oma tehtävänsä. Mutta jos ajatellaan 5 manien kannalta, niin itse suosin priestiä monipuolisuutensa takia.


      PvP onkin sitten asia erikseen. Paladini on ainakin oman näkemyksen mukaan ylivoimaisesti paras PvP healeri physical dmg vastaan kestävyytensä ansiosta, kun taas priestit ja resto druidit tuntuvat lähinnä räsynukeilta. Shammyista en oikein osaa sanoa. Mutta eiköhän tämäkin muutu kun pelaajat saavat PvP gearia alle.

    • vastaajille!

      Sain taas enempi selkoa tähän hommaan, kiitoksia vaan :)

    • Muuan12v

      Overwathchin paras hiiler on mercy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe