valokuvien tilaus

Mistä

Macilla yleensä vaaditaan pc selain vaikka mac vaihtoehto joillakin on katuu poikkeuksetta ja visa on myös yleensä maksuehtona ei visaa omista eikä pelkkien kuvatilausten takia viitsi visasta maksaa..

14

1671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

      Tuosta en oikeastaan tajunnut mitään, mutta kenties sulla on vaikeuksia kuvatilausten kanssa.

      Koetas uudestaan kirjoittaa tavalla jolla muutkin voi tilanteen ymmärtää.

      • Mistä

        Tilausohjelmat selaimet ovat pääsääntöisesti Windows käyttöjärjestelmään aloita lataus tästä alkaa nettitilaukset edellytetään win käyttistä pääsääntöisesti.
        Eirikuvasta on nyt selvinnyt onnistuu ehkä tilaus Firefoxs selaimella ei Safarilla.Fastlabilla sanotaan väh 600 mhz win vista
        järjestelmä vaaditaan, on myös ladattavissa mac tilausohjelma fastlabilla sekään ei sitten toimi kuitenkaan vaan kaatuu.


      • mika2
        Mistä kirjoitti:

        Tilausohjelmat selaimet ovat pääsääntöisesti Windows käyttöjärjestelmään aloita lataus tästä alkaa nettitilaukset edellytetään win käyttistä pääsääntöisesti.
        Eirikuvasta on nyt selvinnyt onnistuu ehkä tilaus Firefoxs selaimella ei Safarilla.Fastlabilla sanotaan väh 600 mhz win vista
        järjestelmä vaaditaan, on myös ladattavissa mac tilausohjelma fastlabilla sekään ei sitten toimi kuitenkaan vaan kaatuu.

        .... käyttää sellaisten firmojen palveluita, jotka suostuu macin käyttäjiä palvelemaan. Macporukka kasvaa nyt sellaista vauhtia, että olen jo omassakin varsin lyhyessa macin käyttöajassa ehtinyt huomata alkavan asennemuutoksen kauppiaissa.

        Aperturessa ja iPhotossa voi tilauksen tehdä suoraan, mutta se edellyttää sitä iStoretunnusta, jonka saa luottokortilla. Muuten sitten voi marssia vaikka fotoliikkeeseen muistikortin kanssa tai ainakin ifolorille voi lähettää postissa kuvat cd:läkin.

        Tarkoitan, että jos liike ilmoittaa järjestelmävaatimukseksi vindovs vistan, niin se pitää vain sitten hyväksyä ja käyttää muita palveluita. En oikein tiedä mahtaako suomessa enää muut kuvia tehdäkään kun ifolor.


      • Mistä
        mika2 kirjoitti:

        .... käyttää sellaisten firmojen palveluita, jotka suostuu macin käyttäjiä palvelemaan. Macporukka kasvaa nyt sellaista vauhtia, että olen jo omassakin varsin lyhyessa macin käyttöajassa ehtinyt huomata alkavan asennemuutoksen kauppiaissa.

        Aperturessa ja iPhotossa voi tilauksen tehdä suoraan, mutta se edellyttää sitä iStoretunnusta, jonka saa luottokortilla. Muuten sitten voi marssia vaikka fotoliikkeeseen muistikortin kanssa tai ainakin ifolorille voi lähettää postissa kuvat cd:läkin.

        Tarkoitan, että jos liike ilmoittaa järjestelmävaatimukseksi vindovs vistan, niin se pitää vain sitten hyväksyä ja käyttää muita palveluita. En oikein tiedä mahtaako suomessa enää muut kuvia tehdäkään kun ifolor.

        2 krt hinta tulee kuville kuin muistitikulta tai cd tehdään vaihtoehtona et netistä tilaa ilman cd tai muistitikkua Kävin kysymässä hintoja postituskulujen jälkeenkin suora nettitilaus olisi edullisempi.


      • 1stMacFinn
        Mistä kirjoitti:

        Tilausohjelmat selaimet ovat pääsääntöisesti Windows käyttöjärjestelmään aloita lataus tästä alkaa nettitilaukset edellytetään win käyttistä pääsääntöisesti.
        Eirikuvasta on nyt selvinnyt onnistuu ehkä tilaus Firefoxs selaimella ei Safarilla.Fastlabilla sanotaan väh 600 mhz win vista
        järjestelmä vaaditaan, on myös ladattavissa mac tilausohjelma fastlabilla sekään ei sitten toimi kuitenkaan vaan kaatuu.

        Missä vaiheessa se Fastlabin Macsofta kaatuu?

        Kokeilin, mutta en viitsinyt tilata. Ei kaatunut.


      • Mistä
        1stMacFinn kirjoitti:

        Missä vaiheessa se Fastlabin Macsofta kaatuu?

        Kokeilin, mutta en viitsinyt tilata. Ei kaatunut.

        Fastlabin mac ohjelman kuin lataa tulee "tilausohjelma" näytölle missä lukee digital photo servise kaatuu siihen.Jostain kohti pääsee eteen päin selaimella missä tulee valikko kuvien lataus kuin yrittää ruveta siirtämään raahaa kuvaa lataus kaatuu pysähtyy eikä eteen päin pääsyä ole.


      • 1stMacFinn
        Mistä kirjoitti:

        Fastlabin mac ohjelman kuin lataa tulee "tilausohjelma" näytölle missä lukee digital photo servise kaatuu siihen.Jostain kohti pääsee eteen päin selaimella missä tulee valikko kuvien lataus kuin yrittää ruveta siirtämään raahaa kuvaa lataus kaatuu pysähtyy eikä eteen päin pääsyä ole.

        Vedin ja pudotin tuohon satsin kuvia iPhotosta ja hyvin se toimi.

        En kyllä ymmärtänyt tuosta jumiselostuksesta taaskaan oikein mitään.

        Olkoon.


      • mika2
        Mistä kirjoitti:

        2 krt hinta tulee kuville kuin muistitikulta tai cd tehdään vaihtoehtona et netistä tilaa ilman cd tai muistitikkua Kävin kysymässä hintoja postituskulujen jälkeenkin suora nettitilaus olisi edullisempi.

        ... että maksaa täytyy, että kansantalous pyörii;-) no toivottavasti löydät palvelun macillesi. Jos ei nyt kertakaikkiaan mitään löydy, niin voitahan asentaa sen windowsin siihen rinnalle ja tilata kuvat sillä;-)
        Itse tilasin viimeksi kuvia ifiltä vuonna miekka ja kivi ja silloin pystyi netistä vielä tilaamaan, mutta ovat voineet muuttaa tsydeemejään isfolorin myötä. Laita nyt ainakin palautetta sinne, että tietävät menettäneensä asiakkaan.


      • T
        Mistä kirjoitti:

        Fastlabin mac ohjelman kuin lataa tulee "tilausohjelma" näytölle missä lukee digital photo servise kaatuu siihen.Jostain kohti pääsee eteen päin selaimella missä tulee valikko kuvien lataus kuin yrittää ruveta siirtämään raahaa kuvaa lataus kaatuu pysähtyy eikä eteen päin pääsyä ole.

        Oon käyttänyt FastLabin Mac -softaa vajaat pari vuotta. Leopardissa (10.5) on toiminut aina moitteetta. Toissapäivänä viimeksi lähetin puolisentoista sataa kuvaa... ongelmitta.

        Epäilen että ongelmat liittyvät nyt käyttikseen, pätkivään nettiyhteyteen tms.


    • Nordea-Mastercard ei maksa senttiäkään vuodessa ja sen sai ainakin viime vuonna helposti, joten ei luottokortin puute voine olla kuukausimaksusta kiinni.

      • silloin vajaat pari vuotta sitten tarkoittanut Nordean Stockmann-Mastercardia.


    • vaikka tuolta
      • Myös Macillä

        Olen myös Mac käyttäjä, mutta tilaus onnistuu ongelmitta kun olen käyttänyt Fotoq:n palvelua. Tilauksen aloitussivulla voi valita javalatauksen sijaan myös flash latauksen. Molemmat toimii itsellä tässä Win pöytäkoneessa sekä Macbookissa. Maksukin onnistuu luottokunnan korttien lisäksi kaikkien pankkien maksunapeilla.

        Eli täällä http://www.fotoq.fi


      • Myös Macillä kirjoitti:

        Olen myös Mac käyttäjä, mutta tilaus onnistuu ongelmitta kun olen käyttänyt Fotoq:n palvelua. Tilauksen aloitussivulla voi valita javalatauksen sijaan myös flash latauksen. Molemmat toimii itsellä tässä Win pöytäkoneessa sekä Macbookissa. Maksukin onnistuu luottokunnan korttien lisäksi kaikkien pankkien maksunapeilla.

        Eli täällä http://www.fotoq.fi

        on tilattu Maceilla sadoittain kuvia käden käänteessä. Maksu kyllä luotolla, ei ole tarvinnut muita vaihtoehtoja tutkia joten en niistä tiedä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      261
      2651
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1735
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      79
      1563
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1363
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1259
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1202
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1116
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      88
      1053
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      113
      1021
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      962
    Aihe