Tyttöystäväni kolmekymppinen on kiva, fiksu, älykäs, nätti jne. Mutta toivoton 'viinapillu'. Juo viinaa suunnilleen kerran parissa kuussa, mutta juokin sitten älyttömiä määriä. Kännisenä tosin on täysin apina, en kestä ollenkaan sen seuraa kun se on juonut.
1: 1kk Tapaamisen jälkeen, emme vielä serustelleet.
Pari viikoa aikaisemmin oli seuraamme lyöttäytynyt mies, joka jelppikin tyttöystävääni aika lailla yhden paikallisen kusipään suhteen. Pano iltana oltiin kaupungilla ja join pääni aivan täyteen, filmi poikki ja heräsin aamula kivualiaasti ja vaivalloisesti yhdentoista aikoihin kun he tulivat herättämään. Tajusin heidän panneen keskenään. Jenni kertoi myöhemmin että oli ollut erityisen ihana kokemus.
2) Kolme kuukautta myöhemmin. Tällä kertaa jo seurustelimme.Sama mies. Ja taas alkoholilla osuutta asiaan. Olimme meillä kotona ja juuri riisuuntuneet kun mies tuli sisään huoneeseen. Kysyi että saisko tulla mukaan. Emme kieltäneetkään, joten kaveri kuoritui vaatteistaan alle aikayksikön. Mulla ei seisonut vielä, eikä tuntunut ottavan eteen. Kaveri kävi jalkoväliin, hieroi pillun pikaisesti läpimäräksi. Jenni otti multa suihin kunnes kaveri työntyi sisään, sitten ei tajunnut muusta kuin kaverin kullista enää mitään. Mies pani Jennille uuvuksiin ja ruiski spermat Jennin päälle. Ei kortsua.
3: Seuraava ilta ja taas alkolla osuutta, Jenni kysyi kapakasta tultuamme jotta saisko panna samaa kaveria. Annoin luvan ja niin he sitten panivat sohvallamme minun nukkuessani. Jenni samoi että ei ollut kummoista. En tiedä mitä oikeasti oli. Ei kortsua.
4 ja 5: Seuraavan 6 kk aikana. Sama kaveri, oli ollut yötä sen luona kännikeikan jälkeen. Aamulla sitten kaveri oli lähennellyt ja Jenni oli antanut. Oli kuulemma lähennellyt muulloinkin. Ei kortsua.
6 ja 7: Sama mies. Seuraavan vuoden aikana. Meillä kotona, he olivat jääneet meille nukkumaan ja mies oli sohvalta suunnistanut sänkyymme ja nainut Jenniä. Ei kortsua tälläkään kertaa.
8: Vuosi edellisen jälkeen. Ilosaarirokissa kun olimme eksyneet toisistamme. Pani jonkun hevibändin basistia ja kitaristia kuulemma. Molemmat olivat lauenneet sisään. Kitaristi kuulemme parin työnnön jälkeen. Kaiketi samoihin aikoihin panin puolestani jotakuta juuri ja juuri täysikäistä tyttöstä.
9: Ei taida tästä tietää itsekään. Noin vuosi edellisen jälkeen. Soitti kaupungilta että: "Tuu hakeen", "Mä oon täällä", "No täällä!", "Täällä menee autoja". Löysin lopulta ja kuskasin kotiin. Hän tahtoi kullia ja tajusin pian että nopein tapa jatkaa unia on panna sitä. Pian löytyikin märkä sperman hajuinen ja valuva pillu. Vain kolmesta ekasta panosta tiesin tällöin. Panin Jenniä pikaisesti ja laukesin sen naamalle jota hän inhoaa yli kaiken. Mielummin vaikka suuhun. Olipa tosi villi kosto. Aamulla ihmetteli että mitä tapahtui, miten se kotiin tuli jne. En sanonut mitään. Eikä hän spermoja ihmetellyt muuten kuin että taidettiin naida yöllä. Pidin tämän jälkeen pari kuukautta omaa rakastajarta, se huvin loppui kun lukukauden loppuessa ja naisen palatessa kotimaahansa.
10: 6kk myöhemmin. Tämä oli minun johdattelemanani juopottelun yhteydessä. Seurassamme meille päätyi jatkodrinkeille pari miestä. Aloimme pelaamaan Trivial Pursuitia ja muut halusivat pelata pienillä panoksilla, rahasta en halunnut pelata ja toinen vitsaillen miehistä sanoi että mehän voisimme pistää panokseksi Jennin yöksi. Tajusin haluavani nähdä heidän panevan Jenniä ja sanoinkin että asia sovittu, jos vain miehiltä löytyy sopiva panos. Ehdottelivat rahasummia. Sanoin että ei käy, vaan työpanos työpanoksesta. Miehet siis puunaisivat asuntomme ja piha-alueemme viimeisen päälle ja maalaisivat yhden seinän meiltä.
Jenni vielä vastusteli, mutta hiljeni kun sanoin sen panoista ja siitä että minua ei tosiaan nyt huvita siivota. Ja hänelle tuo peli on aina todella vakavaa ja hän ylpeilee sillä että ei koskaan ole hävinnyt. Olisimme varmaan voittaneet ilman pari tahallista mokaani... Joten siivosimme Jennin kanssa itse asuntomme ja pihamme. Ja miehet panivat Jenniä aamu neljästä puoleenpäivään niin paljon kuin vain pystyivät ja joivat olutta. Toki miehet ennättivät hiukan nukkumaankin.
Loppuvaiheessa ei Jenni jaksanut enää muuta kuin maata selällään. Etenkin toista miestä kiihotti panna toisen miehen tyttöystävää, hänellä alkoi seisomaan heti jos olin Jennin ja hänen kanssa samassa huoneessa. Hän myös sanoi että tosi mahtavaa panna kun mies on paikalla ja näkee kullin liikkuvan tyttöystävänsä pillussa. Suorastaan vaati katsomaan naimista.
-------------------------------------------------
Viimeisintä kaduimme molemmat hiukan, vaikka kyllähän tuo kiihottavaa oli. Oli vain Jenni hedelmällisimmillään ja lisäksi miehet olivat samalta melko pieneltä paikkakunnalta. Ei aavistustakaan jotta onko jutut levinneet. Tästä on aikaa vuosi, enkä muista panoista tiedä ainakaan. Selvinpäin hän ei ainakaan tunnusta pettäneensä koskaan ja vain nämä panot tunnustaa. Jos itse olisin pulmunen, niin voisi sitä kai ihan rehellisesti metakan nostaa.
Tyttöystävän panot
8
18463
Vastaukset
- Minä luulin olevani taukki...
on kiva, fiksu, älykäs jne.jne...tosin me taidamme ymmärtää nämä sanat hiukan eri tavalla, niin ainut sana, joka kuvaa sinua on juuri tuo nimimerkkisi.
- Taukki
Jesp, kuin kaksi persoonaa. Liian paljon juonut ja normaali. Normaali on kaikkea mitä kehuin, mutta känninen on täysin sietämätön tapaus.
- Minä luulin olevani taukki,...
Taukki kirjoitti:
Jesp, kuin kaksi persoonaa. Liian paljon juonut ja normaali. Normaali on kaikkea mitä kehuin, mutta känninen on täysin sietämätön tapaus.
on helppo tehdä kaikenkaista...tämä on niin vanha juttu, että luulis sinunkin siitä edes kuulleen...Ota kamasi ja käy!
- Taukki
Minä luulin olevani taukki,... kirjoitti:
on helppo tehdä kaikenkaista...tämä on niin vanha juttu, että luulis sinunkin siitä edes kuulleen...Ota kamasi ja käy!
... ei pariin vuoteen ole enää viinaa juonut. Siihen jäi sekoilutkin. Ja kuten sanoin, en ihan pulmunen ole ollut itsekään.
- MIES
No älä ota noita tyttöystäväsi teilailuja vakavasti, suhteessa on toisinaan ala/ylämäkiä.
- Taukki
Keskivaikeaan masennusdiagnoosiin toheltamiset loppui vähitellen. Mikä jäi kuitenkin niin kolminkeskinen seksi jäi kiinnostamaan. Viina ei.
- Sindi
Vaikka tämä oli ihan tosielämää ja kenties vakava asia, kiihotuin hirveesti!!!
Varsinkin tosta viimesestä...
Mutta onnee teidän suhteeseen sitä te luultavasti tarviittekin. Ja toivotaan että lähtee menee paremmin, ja et sun tyttöystäväs ymmärtäs kuinka ikävä ase viina on! =) - Juhis
VOI VITTU
mä oisin ainakin viiskytmiljoonaa vuotta sitten jättäny noin kamalan ihmisen kun sun tyttöystävä!!! Sitä seksii saa kuule muualtakin kun siltä sun gimmaltas, varsinkin perjantai - ja lauantai-iltasin löydät melkeen mistä vaan panokoneen. JÄTÄ JO SE IDIOOTTI HUORA
mikä muu se vois olla kun huora tai lutka hei HALOO!?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110