Elikkä on semmonen ongelma että purin entisen mp3:sen (creativen 512mb) ja tein siitä mustitikun. toimi muuten ihan hyvin mutta en saa nyt poistettua tiedostoja sieltä. kun menee sinne muistin kansioon ja valitsee kaikki tai edes yhden tiedoston ja koittaa poistaa, se kyllä poistuu näkyvistä mutta kun ottaa sen pois usb:stä ja laittaa takas ne tiedostot on tullut takas. olen koittanut poistaa file shredderilläkin mutta sama juttu. jollain joku niksi tähän?
USB muistitikku ongelma
tuubi-
4
557
Vastaukset
- roskista silloin
kun se tikku on kiinni ja poista sieltäkin.
- tuubi-
ei auta asiaa. ei tuu mitään roskakoriin.
- se sanoo
tuubi- kirjoitti:
ei auta asiaa. ei tuu mitään roskakoriin.
jos menet kometoriville ja koetat sieltä poistaa
esim.
del mundoku.doc - tuubi-
se sanoo kirjoitti:
jos menet kometoriville ja koetat sieltä poistaa
esim.
del mundoku.docse sanoo ettei sitä löydy mutta en oo varma mitä tarkotat tolla enkä varmaa koittanu oikein =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984