Tarkotus olis ukkelis kans lähteä liikenteeseen. Olisin vaan kysyny tietäskö kukaan kuinka ton välin pääsis helpoiten. Junalla vai lentäen edinburghiin ja sieltä bussilla? Vai? Pitäs lähiä Nessietä kattoon..
Lontoo-Invernes
7
1408
Vastaukset
- vie perille
Jos Lontooseen lennät Helsingistä easyjetillä, niin sama easyjet ja samalta kentältä (Gatwick) vie myös Invernessiin.
Esim. dep. Gatwick 13:40, arr. Inverness 15:20
£23.99
This is how your fare is calculated:
easyJet flight: £6.99
Airport operator charges and government taxes: £17.00
ja paluu:
dep. Inverness 15:50, arr. Gatwick 17:30
£12.99
This is how your fare is calculated:
easyJet flight: £7.99
Airport operator charges and government taxes: £5.00 - Kissus
Noin puolivälissä pitkää järveä on "turistikeskus" nimeltä Nessie exhibition. Siellä on maksullinen kiertokäynti joka kertoo Nessien etsinnästä ja siitä, miten on etsitty, mistä ja miten. Kannattaa käydä kierroksella sillä se oli hyvin mielenkiintoinen ja mielestäni puolueeton katsaus siihen mitä järvi pitää sisällään (lue: Onko Nessie vain legendaa vai piileekö takana jotain).
- Nessien nähnyt
Itse olen matkustanut tuon junalla käydessäni katsomassa Nessietä. Isommalla porukalla se oli oikein mukava kokemus.
PS Minulla on kuva aidosta Nesiestä ;) - yukr
ottakaa edinburghista 3pvn bussireissu, joka sisältää loch nessin. näkee aivan upeita maisemia ja kaikkee muutakin mahollista. suosittelen!
- junalla
olevan helpompi matkustaa. Mukava, hyvät junat. Itse matkustanut King's Crossilta Edinburgh'iin useasti junalla (www.gner.co.uk tosin nimi on nyk joku national east coast rail tai jotain siihen suuntaan). Sillä voi päästä edullisesti perille. Lentäen on mustettava, että kentällä joutuu aina jonkin verran odottamaan, eikä välttämättä tule ajallisestikaan paljo edullisemmaksi. Se on oma mielipiteeni.
- Nimetön
Mut en halua nähä Nessien kuvaa, vaan ottaa sen itte! :) Maisemien puolesta kuulemma olis toi juna kivempi, mut jos aikaa haluaa säästää istumiselta, ni sit lentäen. Kiitti kaikille!
- matkamies
Inverness on muuten kiva pieni kaupunki. Sitä on helppo katsella kävellen, joki on nätti, ja muutamia vanhoja rakennuksia näkyy. Majoituksen saa keskustastakin edullisesti - kun menee sillan yli vain pohjoispuolelle. Kaupat jms. katselee kahdessa päivässä, ja sitten voi siirtyä maaseudulle.
Joillakin keskustan kaduilla tuntuu kuin olisi siirtynyt 30 - 40 vuotta ajassa taaksepäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713338
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541879Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411540Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581152
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251135