Lontoo-Invernes

lomaa tarvis

Tarkotus olis ukkelis kans lähteä liikenteeseen. Olisin vaan kysyny tietäskö kukaan kuinka ton välin pääsis helpoiten. Junalla vai lentäen edinburghiin ja sieltä bussilla? Vai? Pitäs lähiä Nessietä kattoon..

7

1394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vie perille

Jos Lontooseen lennät Helsingistä easyjetillä, niin sama easyjet ja samalta kentältä (Gatwick) vie myös Invernessiin.

Esim. dep. Gatwick 13:40, arr. Inverness 15:20
      £23.99
      This is how your fare is calculated:
      easyJet flight:   £6.99
      Airport operator charges and government taxes:   £17.00

ja paluu:

dep. Inverness 15:50, arr. Gatwick 17:30
      £12.99
      This is how your fare is calculated:
      easyJet flight:   £7.99
      Airport operator charges and government taxes:   £5.00

• Kissus

Noin puolivälissä pitkää järveä on "turistikeskus" nimeltä Nessie exhibition. Siellä on maksullinen kiertokäynti joka kertoo Nessien etsinnästä ja siitä, miten on etsitty, mistä ja miten. Kannattaa käydä kierroksella sillä se oli hyvin mielenkiintoinen ja mielestäni puolueeton katsaus siihen mitä järvi pitää sisällään (lue: Onko Nessie vain legendaa vai piileekö takana jotain).

• Nessien nähnyt

Itse olen matkustanut tuon junalla käydessäni katsomassa Nessietä. Isommalla porukalla se oli oikein mukava kokemus.

PS Minulla on kuva aidosta Nesiestä ;)

• yukr

ottakaa edinburghista 3pvn bussireissu, joka sisältää loch nessin. näkee aivan upeita maisemia ja kaikkee muutakin mahollista. suosittelen!

• junalla

olevan helpompi matkustaa. Mukava, hyvät junat. Itse matkustanut King's Crossilta Edinburgh'iin useasti junalla (www.gner.co.uk tosin nimi on nyk joku national east coast rail tai jotain siihen suuntaan). Sillä voi päästä edullisesti perille. Lentäen on mustettava, että kentällä joutuu aina jonkin verran odottamaan, eikä välttämättä tule ajallisestikaan paljo edullisemmaksi. Se on oma mielipiteeni.

• Nimetön

Mut en halua nähä Nessien kuvaa, vaan ottaa sen itte! :) Maisemien puolesta kuulemma olis toi juna kivempi, mut jos aikaa haluaa säästää istumiselta, ni sit lentäen. Kiitti kaikille!

• matkamies

Inverness on muuten kiva pieni kaupunki. Sitä on helppo katsella kävellen, joki on nätti, ja muutamia vanhoja rakennuksia näkyy. Majoituksen saa keskustastakin edullisesti - kun menee sillan yli vain pohjoispuolelle. Kaupat jms. katselee kahdessa päivässä, ja sitten voi siirtyä maaseudulle.

Joillakin keskustan kaduilla tuntuu kuin olisi siirtynyt 30 - 40 vuotta ajassa taaksepäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe