Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lontoo-Invernes

lomaa tarvis

Tarkotus olis ukkelis kans lähteä liikenteeseen. Olisin vaan kysyny tietäskö kukaan kuinka ton välin pääsis helpoiten. Junalla vai lentäen edinburghiin ja sieltä bussilla? Vai? Pitäs lähiä Nessietä kattoon..

7

1381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vie perille

      Jos Lontooseen lennät Helsingistä easyjetillä, niin sama easyjet ja samalta kentältä (Gatwick) vie myös Invernessiin.

      Esim. dep. Gatwick 13:40, arr. Inverness 15:20
      £23.99
      This is how your fare is calculated:
      easyJet flight:   £6.99
      Airport operator charges and government taxes:   £17.00

      ja paluu:

      dep. Inverness 15:50, arr. Gatwick 17:30
      £12.99
      This is how your fare is calculated:
      easyJet flight:   £7.99
      Airport operator charges and government taxes:   £5.00

    • Kissus

      Noin puolivälissä pitkää järveä on "turistikeskus" nimeltä Nessie exhibition. Siellä on maksullinen kiertokäynti joka kertoo Nessien etsinnästä ja siitä, miten on etsitty, mistä ja miten. Kannattaa käydä kierroksella sillä se oli hyvin mielenkiintoinen ja mielestäni puolueeton katsaus siihen mitä järvi pitää sisällään (lue: Onko Nessie vain legendaa vai piileekö takana jotain).

      • Nessien nähnyt

        Itse olen matkustanut tuon junalla käydessäni katsomassa Nessietä. Isommalla porukalla se oli oikein mukava kokemus.

        PS Minulla on kuva aidosta Nesiestä ;)


      • yukr

        ottakaa edinburghista 3pvn bussireissu, joka sisältää loch nessin. näkee aivan upeita maisemia ja kaikkee muutakin mahollista. suosittelen!


    • junalla

      olevan helpompi matkustaa. Mukava, hyvät junat. Itse matkustanut King's Crossilta Edinburgh'iin useasti junalla (www.gner.co.uk tosin nimi on nyk joku national east coast rail tai jotain siihen suuntaan). Sillä voi päästä edullisesti perille. Lentäen on mustettava, että kentällä joutuu aina jonkin verran odottamaan, eikä välttämättä tule ajallisestikaan paljo edullisemmaksi. Se on oma mielipiteeni.

    • Nimetön

      Mut en halua nähä Nessien kuvaa, vaan ottaa sen itte! :) Maisemien puolesta kuulemma olis toi juna kivempi, mut jos aikaa haluaa säästää istumiselta, ni sit lentäen. Kiitti kaikille!

      • matkamies

        Inverness on muuten kiva pieni kaupunki. Sitä on helppo katsella kävellen, joki on nätti, ja muutamia vanhoja rakennuksia näkyy. Majoituksen saa keskustastakin edullisesti - kun menee sillan yli vain pohjoispuolelle. Kaupat jms. katselee kahdessa päivässä, ja sitten voi siirtyä maaseudulle.

        Joillakin keskustan kaduilla tuntuu kuin olisi siirtynyt 30 - 40 vuotta ajassa taaksepäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe