FightClub

Äksä...

Seuraavat lainaukset ovat Iltalehden kirjoituksesta 8.1.09

”Jari Sarasvuon Trainers' House -yritys aloittaa pian Fight Club -nimisen kurssin, jonka tavoitteena on koulia sohvaperunoista "arkitaistelijoita".
Kurssin nimestä huolimatta osanottajat eivät ottele nyrkein, vaan he kokoontuvat treenaamaan itseään ruumiillisesti ja henkisesti 5-6 aamuna viikossa viiden kuukauden ajan.
Kurssin ehtoihin kuuluu, että mikäli osanottaja ei saavuta asettamiaan tavoitteita, hän joutuu maksamaan 1 890 euron osallistumismaksun kaksinkertaisesti Trainers' Houselle.”

Hah. Sarasvuo on ottanut mallia alkuperäisestä SeaOrgin RPF:stä. Tämä on tietysti tsoukki enkä ole ihan tosissani. En usko Sarasvuon kumppaneineen syyllistyvän väärinkäytöksiin, joita on esiintynyt SeaOrgissa, mutta ajatus on ehdottomasti sama. Ja niin kauan kuin LRH oli itse puikoissa, RPF:ssä oli kysymys juuri samoista asioista kuin Sarasvuon FightClubissa. Ja uskon näin olevan periaatteessa vieläkin. Ylilyönneistä huolimatta.

3

1771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Norad-

Nyt sitten Sarasvuo haastetaan oikeuteen tekijänoikeusrikkomuksista ja salaisten uskonnollisten juttujen paljastamisesta?

Aiotaanko myös kohdella PTS:nä ja pistää salainen palvelu asialle?

Pitäisikö hänelle vihjata ilmeisesti tulossa olevasta operaatiosta?

• Äksä...

Sarasvuon puolesta, mies osaa varmasti hoitaa asiansa.

Oman kertomansa mukaan hän on vieraillut scientologian pääpaikalla ja keskustellut johtavien PR-ihmisten kanssa.

Hän ei tietääkseni auditoi ihmisiä ja tiedolla ei ole omistajaa - vain menetelmillä.

• Dekkari.

..scientologia-juttua,kun seuraavan kerran kohtaamme...

D:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3573
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2419
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2234
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2017
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1552
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1449
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1282
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1240
    9. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1239
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1235
    Aihe