Aloittelijan kelkaksi suosittelen aivan muuta kuin uutta E-tekkiä!
E-tec vaati tietoa/taitoa ongelmatilanteessa, mm.jos tulppa pimenee matkaa taittaessa. Tulpat ovat hankalat vaihtaa(ainakin toinen vei 2 tuntia), ja niitä rikkoontuu säännöllisesti, koska kaasua pitää "pumpata" edestakaisin kelkalla ajaessa, ja perämoottorissa se on lähinnä tasakierrosajoa.(sama tekniikka polttoaineen syötössä evinrude)
Tulppa pitää myös asemoida kiristäessä kanteen oikeaan suuntaan suhteessa polttoainesuihkuun.
Aloita vaikka SDillä!
Ps. Ajettavuus, ja alusta HUIPPUA!!!
Nimimerkki. E-Tecin jäälle jättänyt...
Lynx 600 E-TEC
TIETOA aloittelijoille
3
10282
Vastaukset
- tälläpä
tuon toisen tulpan aukaisuun on olemassa ns erikoistyökalu jolla sen saa aika helposti auki ja kiinnkin
timo e-tec trim - trollipatrolli
Tulpat menny e.tec lynxistä? Niissä on 10000km/useamman vuoden takuu. Ei oo tuollaista ongelmaa tullut vastaan. Ja tulpat ei hajoa pumppamisesta. SDIssä oli sellaista ongelmaa ouolivuosikymmentä sitten.
Paras aloittelijan kelkka, ja ei tarvi vaihtaa ihan heti kun ei ole tarjolla 600-luokassa parempaakaan. :)- kelkkailija..
Ai ei ole parempaa..RR tuo lynxi on pehmee kun joku homosohva ja vaikka mitä tekis niin ei ole patikossa pollen veroinen mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965