Pueraria mirifica?

Nainen 50+

Saakohan tuota Pueraria mirificaa luontaistuotekaupoista, vai onko netistä tilaaminen ainoa vaihtoehto? Olen kuullut, että tuosta olisi apua vv-oireissa. Yhtä ja toista on tullut kokeiltua, mutta vähin tuloksin. Hormoneja en haluaisi alkaa käyttää. Eniten rassaa huonosti nukutut yöt.

92

10236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa,kuin

      netistä tilaamalla.Minä olen käyttänyt sitä ja todennut ihan hyväksi.Ihokin kukoistaa pitkästä aikaa.

      • Nainen 50+

        Ehdinkin jo tilata tuota netistä. Soitin johonkin luont.tuotekauppaan, eivät olleet kuulleetkaan ko. tuotteesta. Kiva, jos ihokin kohentuisi. Se on jotenkin väsähtäneen oloinen nykyään.


      • kohentunut

        merkittävästi? Onko veltostunut iho kiinteytynyt ja rypyt oienneet? Vai onko kaikki vain suurta lupausta ihmelääkkeestä? Kertokaa te muutkin, jotka olette käyttäneet ko. lääkettä kokemuksistanne pitempiaikaisesta käytöstä!


      • Nainen 50+
        kohentunut kirjoitti:

        merkittävästi? Onko veltostunut iho kiinteytynyt ja rypyt oienneet? Vai onko kaikki vain suurta lupausta ihmelääkkeestä? Kertokaa te muutkin, jotka olette käyttäneet ko. lääkettä kokemuksistanne pitempiaikaisesta käytöstä!

        Itse aion ainakin kertoa kokemuksistani, kunhan niitä kertyy. Vielä en ole tilaamiani tuotteita saanut. Koen, että on suorastaan velvollisuus kertoa kokemuksistaan erilaisten hoitojen tehosta. Sillä tavoin muutkin saavat hyötyä. Periaatteeni on: anna hyvän kiertää. Toki pettymyksistäkin on hyvä kertoa.


      • kyseistä..
        kohentunut kirjoitti:

        merkittävästi? Onko veltostunut iho kiinteytynyt ja rypyt oienneet? Vai onko kaikki vain suurta lupausta ihmelääkkeestä? Kertokaa te muutkin, jotka olette käyttäneet ko. lääkettä kokemuksistanne pitempiaikaisesta käytöstä!

        tuotetta kolme viikkoa. Aloitin ottamalla yks per/pv, mutta olen nyt viikon ajan ottanut aamulla ja illalla yhden. Hikoiluun ja huonoon yöuneen en ole vielä saanut apua. En tiedä, kuinka kauan viitin jatkaa, jollei pian ala auttamaan..


      • olisi..
        kyseistä.. kirjoitti:

        tuotetta kolme viikkoa. Aloitin ottamalla yks per/pv, mutta olen nyt viikon ajan ottanut aamulla ja illalla yhden. Hikoiluun ja huonoon yöuneen en ole vielä saanut apua. En tiedä, kuinka kauan viitin jatkaa, jollei pian ala auttamaan..

        tosi kiva saada kuulla muittenkin kokemuksia tuotteen vaikutuksen alkamisajasta.


      • tullut
        kohentunut kirjoitti:

        merkittävästi? Onko veltostunut iho kiinteytynyt ja rypyt oienneet? Vai onko kaikki vain suurta lupausta ihmelääkkeestä? Kertokaa te muutkin, jotka olette käyttäneet ko. lääkettä kokemuksistanne pitempiaikaisesta käytöstä!

        kirkkaampi ja ei ole niin väsyneen värinen.Rypyt ei kyllä ole oienneet,eikä oikene millään konsteilla,tietenkään.Olen syönyt niitä pillereitä noin viisiviikkoa.Ensi viikolla olen menossa gynelle,ehkä aloitan hormooni hoidon jos se edes on mahdollista.Minulla on niin kovat nivelsäryt ettei niiden kanssa enään pärjää,olen seisoma työssä.Kuumat aallot on nyt pysynyt aika hyvin kurissa,mutta kun hermotkin menee ihan pienimmästäkin välillä.Ainahan sitä kannattaa kokeilla mikä vaan käy ja auttaa.Kerro sitten miten sinulla auttoi puerira tapletit.


      • itselläni..
        tullut kirjoitti:

        kirkkaampi ja ei ole niin väsyneen värinen.Rypyt ei kyllä ole oienneet,eikä oikene millään konsteilla,tietenkään.Olen syönyt niitä pillereitä noin viisiviikkoa.Ensi viikolla olen menossa gynelle,ehkä aloitan hormooni hoidon jos se edes on mahdollista.Minulla on niin kovat nivelsäryt ettei niiden kanssa enään pärjää,olen seisoma työssä.Kuumat aallot on nyt pysynyt aika hyvin kurissa,mutta kun hermotkin menee ihan pienimmästäkin välillä.Ainahan sitä kannattaa kokeilla mikä vaan käy ja auttaa.Kerro sitten miten sinulla auttoi puerira tapletit.

        niihin on auttanut omega3 kapselit ja hermoihin olen saanut huojennusta neuromax fortesta(vahvaa B1,6 ja 12-vitamiinia) Itse olen käyttänyt Puerariaa kolmisen viikkoa, eikä hikoilu ole vielä hävinnyt. Iho on tullut jotenkin sileämäksi ja kuulaammaksi, mutta hoitohan pitäis kestääkin 3-6kk, ehkä ollaan vaan liian hätäisiä.

        Kerro sitten jatkosta, kun olet käynyt gynellä.


      • jaksamista
        itselläni.. kirjoitti:

        niihin on auttanut omega3 kapselit ja hermoihin olen saanut huojennusta neuromax fortesta(vahvaa B1,6 ja 12-vitamiinia) Itse olen käyttänyt Puerariaa kolmisen viikkoa, eikä hikoilu ole vielä hävinnyt. Iho on tullut jotenkin sileämäksi ja kuulaammaksi, mutta hoitohan pitäis kestääkin 3-6kk, ehkä ollaan vaan liian hätäisiä.

        Kerro sitten jatkosta, kun olet käynyt gynellä.

        enää koskaan luontaistuotetta,sillä se eräs pitkään myynnissä ollut,otettiin nopeasti pois markkinoilta.
        Jos on luontaistuote,se ei ole lääke.
        Parasta kun en käytä mitään,kokeillut olen hormonikorvaushoidonkin,ei sopinut.
        Olen varmaan niin herkkä,että huomaan heti jos ei sovi.


      • ....Aino...
        jaksamista kirjoitti:

        enää koskaan luontaistuotetta,sillä se eräs pitkään myynnissä ollut,otettiin nopeasti pois markkinoilta.
        Jos on luontaistuote,se ei ole lääke.
        Parasta kun en käytä mitään,kokeillut olen hormonikorvaushoidonkin,ei sopinut.
        Olen varmaan niin herkkä,että huomaan heti jos ei sovi.

        minä olen käyttänyt pian jo 4 kuukautta, oma ihoni on kyllä kohentunut huomattavasti ja myös hiukset vahventuneet mielestäni. Eivät ole rypyt tasaantuneet eikä taida tasaantuakkaan millään, mutta ihon laatu on huomattavasti parantunut, suorastaan hehkuu:) Söin alkuun vain 1 kapselin päivässä mutta parin viikon jälkeen vaihdoin annostustani niin että joka toinen päivä otan 2 kapselia ja joka toinen vain 1 kapselin. Tuntuu itselleni sopivalta määrältä. Itselläni ei juurikaan ole yöhikoilua ollut, mutta unen laatu on parantunut, nukun nyt kyllä yöni hyvin ja katkotta. Auttoi myös minua vaivanneeseen limakalvojen kuivuuteen ja pissavaivoihin. :)


      • vm.55
        Nainen 50+ kirjoitti:

        Itse aion ainakin kertoa kokemuksistani, kunhan niitä kertyy. Vielä en ole tilaamiani tuotteita saanut. Koen, että on suorastaan velvollisuus kertoa kokemuksistaan erilaisten hoitojen tehosta. Sillä tavoin muutkin saavat hyötyä. Periaatteeni on: anna hyvän kiertää. Toki pettymyksistäkin on hyvä kertoa.

        olisi kiva jos kertoisitte myös ikänne koska itse olen huomannut sen että luontaistuotteet joita itse käytin vuosia auttoivat noin vuoden verran ja taas kun vv,oireet tulivat voimakkaammiksi kun ikää tuli lisää ja taas kokeilin uutta ja tehokkaampaa valmistetta,mutta loppujen lopuksi siirryin käyttämään hormonikorvaus hoitoa pienellä annostuksella,puolitin miedoimman pillerin ja pärjäsin sillä hyvin kunnes puolen vuoden kuluttua siirryin hormonikierukkaan ja geeliä käytän puolitoista-kaksi senttiä mittatikulla mitaten ja olen saanut avun tällä annostuksella.


      • ............
        ....Aino... kirjoitti:

        minä olen käyttänyt pian jo 4 kuukautta, oma ihoni on kyllä kohentunut huomattavasti ja myös hiukset vahventuneet mielestäni. Eivät ole rypyt tasaantuneet eikä taida tasaantuakkaan millään, mutta ihon laatu on huomattavasti parantunut, suorastaan hehkuu:) Söin alkuun vain 1 kapselin päivässä mutta parin viikon jälkeen vaihdoin annostustani niin että joka toinen päivä otan 2 kapselia ja joka toinen vain 1 kapselin. Tuntuu itselleni sopivalta määrältä. Itselläni ei juurikaan ole yöhikoilua ollut, mutta unen laatu on parantunut, nukun nyt kyllä yöni hyvin ja katkotta. Auttoi myös minua vaivanneeseen limakalvojen kuivuuteen ja pissavaivoihin. :)

        tuotetta saa ja onko luontaistuote vai lääkärin kautta?


      • olen tilannut..
        ............ kirjoitti:

        tuotetta saa ja onko luontaistuote vai lääkärin kautta?

        netistä www.ainterol.fi

        Itse olen vm-55 ja monta luontaistuotetta kokeillut, mutta mikään ei ole pidemmän päälle enää auttanut. Nyt on tämä tuote ollut kokeilu käytössä kolmisen viikkoa. Eli on vielä aikaista puhua tuloksista, mutta olisko pikkasen yöuni parantunut ja hikoilut samaten laantuneet, muttei kokonaan poistunut. Ihokin tuntuu paremmalta, sekä samaten hiukset.

        Mulla on ollut viime kesästä asti tosi vaikeat vv-oireet. Yöuni katkonaista jatkuvan vessajuoksun ja hikoilun takia ja yksinkertaisesti vaikka olin väsynyt, niin en vain pystynyt nukkumaan.
        Viimeisistä menkoista alkaa olemaan jo lähes vuosi aikaa. Elikkä nyt onkin jo tosivaihtarit kysymyksessä ja jos saan avun Puerariasta, niin silloin se on hyvää tavaraa. Palaan asiaan ja tuloksiin muutaman viikon päästä:)


      • käyttänyt
        ....Aino... kirjoitti:

        minä olen käyttänyt pian jo 4 kuukautta, oma ihoni on kyllä kohentunut huomattavasti ja myös hiukset vahventuneet mielestäni. Eivät ole rypyt tasaantuneet eikä taida tasaantuakkaan millään, mutta ihon laatu on huomattavasti parantunut, suorastaan hehkuu:) Söin alkuun vain 1 kapselin päivässä mutta parin viikon jälkeen vaihdoin annostustani niin että joka toinen päivä otan 2 kapselia ja joka toinen vain 1 kapselin. Tuntuu itselleni sopivalta määrältä. Itselläni ei juurikaan ole yöhikoilua ollut, mutta unen laatu on parantunut, nukun nyt kyllä yöni hyvin ja katkotta. Auttoi myös minua vaivanneeseen limakalvojen kuivuuteen ja pissavaivoihin. :)

        Anteriolin Pueraria Mirificaa vai Solgarin PM Phytogen Complex (sis. myös puer. mirif.)? Tai oletko kenties vertaillut onko vahvuudessa eroja?


      • Puerariaa..
        kyseistä.. kirjoitti:

        tuotetta kolme viikkoa. Aloitin ottamalla yks per/pv, mutta olen nyt viikon ajan ottanut aamulla ja illalla yhden. Hikoiluun ja huonoon yöuneen en ole vielä saanut apua. En tiedä, kuinka kauan viitin jatkaa, jollei pian ala auttamaan..

        nyt kuukauden ja yöuni on parantunut huomattavasti, eikä pissallakaan ole tarvinnut käydä, kuin kerran yössä. Hikoilu on myös laantunut aika hyvin:)


      • Nainen 50+
        käyttänyt kirjoitti:

        Anteriolin Pueraria Mirificaa vai Solgarin PM Phytogen Complex (sis. myös puer. mirif.)? Tai oletko kenties vertaillut onko vahvuudessa eroja?

        Olen käyttänyt Puerariaa reilun viikon. Vielä en ole huomannut mitään vaikutusta, mutta katsotaan, josko jatkossa olisi jotain raportoitavaa. Purkissa on sata kapselia, joten minun "kokeeni" kestää reilut kolme kuukautta.


    • Apua saa!

      Hei!
      Työskentelen yrityksen kanssa joka lanseeraa huhti/toukokuussa lääkäreiden kehittämän,tieteellisesti tutkitun, 20 vuotta kehitellyn luonnonmukaisen tuotteen vaihdevuosien ongelmiin. Sen toimivuus on 80-90 %. Sitä ovat kokeilleet sadat naiset eri maissa ja lähes kaikki ovat saaneet helpotuksen viimeistään 3 kk kuluttua käytön aloittamisesta, monet jo aiemminkin.
      Jos siis haluat päästä oireistasi eroon, ota yhteyttä niin kuulet lisää :)

      [email protected]

      • ja mitä sisältää??

        Aikas suoraa ja rohkeaa markkinointia vai tyrkytystäkö tuo on?? Eikös moinen ole täällä kielletty? ;)
        Varmasti kiinnostaa kyllä minuakin, kerro tarkemmin, mikä yritys, mitä tuote sisältää.


      • tuote..

        Viimeksi vastaavanlaista tuotetta myytiin apteekissa(mahtoiko olla silloinkin lääkäreiden tutkimaa),joka kuitenkin ennen pitkää vedettiin pois markkinoilta, kun sen todettiin aiheuttavan maksavaurioita..


      • epäilen käytävän
        tuote.. kirjoitti:

        Viimeksi vastaavanlaista tuotetta myytiin apteekissa(mahtoiko olla silloinkin lääkäreiden tutkimaa),joka kuitenkin ennen pitkää vedettiin pois markkinoilta, kun sen todettiin aiheuttavan maksavaurioita..

        piilomanipulointia ja -mainontaa erään tuotteen avulla. Jos kaikki mitä mainostetaan olisi todella tehokasta, niin kyllä se olisi jo Kela korvattavissa ja lääkäreiden määräämää. Hädässä olevaa on helppo käyttää hyväksi varsinkin kun haluaa tulla hyväksikäytetyksi ja uskoa blaseboihin kun mikään muu ei auta. Kukkaro siinä vain vailtuu.


      • kokemusta on
        epäilen käytävän kirjoitti:

        piilomanipulointia ja -mainontaa erään tuotteen avulla. Jos kaikki mitä mainostetaan olisi todella tehokasta, niin kyllä se olisi jo Kela korvattavissa ja lääkäreiden määräämää. Hädässä olevaa on helppo käyttää hyväksi varsinkin kun haluaa tulla hyväksikäytetyksi ja uskoa blaseboihin kun mikään muu ei auta. Kukkaro siinä vain vailtuu.

        ja siinä luvataan,että rinnat suurenee?,myös iho ja hiukset nuorenee.
        Mutta,voidaan käyttää vaihdevuosiin?

        Jotenkin,en usko,käytin apteekin tuotetta,joka ei ole enää myynnissä ja minulle tuli ihottumaa,myös kovia ylävatsakipuja.
        Oli kyllä sappikivet,mutta ei ole aiemmin vaivannut kun sitä tuotetta käytettäessä alkoi kivut?
        En käytä enää mitään luontaistuotetta,ei sovi minulle ja kalliita todella!


      • tarkoitat varmaan
        kokemusta on kirjoitti:

        ja siinä luvataan,että rinnat suurenee?,myös iho ja hiukset nuorenee.
        Mutta,voidaan käyttää vaihdevuosiin?

        Jotenkin,en usko,käytin apteekin tuotetta,joka ei ole enää myynnissä ja minulle tuli ihottumaa,myös kovia ylävatsakipuja.
        Oli kyllä sappikivet,mutta ei ole aiemmin vaivannut kun sitä tuotetta käytettäessä alkoi kivut?
        En käytä enää mitään luontaistuotetta,ei sovi minulle ja kalliita todella!

        tuota Puerariaa mitä olit käynyt katsomassa??
        Itse kyllä käytän sitä, mutta mikä on tuo tuote mitä susan.jantti...jne mainostaa tuossa pari riviä ylempänä. Tuskin samaa puerariaa tarkoittaa, sehän on jo myynnissä?? Olisi mukava tietää tuostakin, mikä sitten onkaan tulossa keväällä.. Niin ja se että myydään apteekissa, ei todellakaan tarkoita että se turvallista on. Riittää kun lukee luontaistuote- keskusteluosioista ihmisten kokemuksia :) Tosin puolesta ja vastaan on aina molemmin puolin, toisille sopii luontainen, toisille kemiallinen. Kaikillehan ei samat tuotteet sovi. Yhtä yhteisen hyvän tuottavaa tuotetta ei kait olekkaan.


      • Nainen 50+
        tarkoitat varmaan kirjoitti:

        tuota Puerariaa mitä olit käynyt katsomassa??
        Itse kyllä käytän sitä, mutta mikä on tuo tuote mitä susan.jantti...jne mainostaa tuossa pari riviä ylempänä. Tuskin samaa puerariaa tarkoittaa, sehän on jo myynnissä?? Olisi mukava tietää tuostakin, mikä sitten onkaan tulossa keväällä.. Niin ja se että myydään apteekissa, ei todellakaan tarkoita että se turvallista on. Riittää kun lukee luontaistuote- keskusteluosioista ihmisten kokemuksia :) Tosin puolesta ja vastaan on aina molemmin puolin, toisille sopii luontainen, toisille kemiallinen. Kaikillehan ei samat tuotteet sovi. Yhtä yhteisen hyvän tuottavaa tuotetta ei kait olekkaan.

        Olen käyttänyt Puerariaa n. kolme viikkoa. Nukun kyllä paremmin, mutta finnejä on tullut. Aiemmin minulla ei ole ko. ongelmaa ollut, ei edes nuorena. Onko jollain muulla ilmennyt kyseistä ilmiötä Puerarian käytön myötä?


      • X54
        Nainen 50+ kirjoitti:

        Olen käyttänyt Puerariaa n. kolme viikkoa. Nukun kyllä paremmin, mutta finnejä on tullut. Aiemmin minulla ei ole ko. ongelmaa ollut, ei edes nuorena. Onko jollain muulla ilmennyt kyseistä ilmiötä Puerarian käytön myötä?

        Olen käyttänyt 1/2 v. Pueraria Mirificaa, aluksi 2/pv, sitten 1/pv ja nyt 1kpl/joka 2. pv. Hikoilu loppui, ja nukun tosi hyvin. Ihossa, hiuksisa tai rinnoissa en ole huomannut muutosta, mutta annostushan on tosi pieni ja jos teho loppuu lisään annostusta. Olin vkon käyttämättä ja hikoilu palasi mutta loppui taas muutamassa pv:ssä kun aloin taas käyttää.


    • niiskuliini33

      kaksi purkkia Ainterol Pueraria Mirifica - kapseleita (500mg) hintaan 30€ postarit, sis. yhteensä 187 kapselia (toisen purkeista olen siis avannut), koska olen huomannut ettei sovi itselleni. Olen ostanut tuotteet viralliselta Ainterol-myyjältä. Jos kiinnostuit, laita sähköpostia: [email protected].

      • mietin vielä

        Jokohan sait ne kaupan? ja mitä haittaa tai vaivaa sulle tuli, ettei ne sopineet? Kolmetoista ilmeisesti ehit käyttämään..


      • Nainen 50+
        mietin vielä kirjoitti:

        Jokohan sait ne kaupan? ja mitä haittaa tai vaivaa sulle tuli, ettei ne sopineet? Kolmetoista ilmeisesti ehit käyttämään..

        Kerronpa oman tarinani. Minä aloin käyttää Pueraria Mirificaa viime vuoden alkupuolella. Muutaman viikon kuluttua vaikutus alkoi tuntua. Unihäiriöt jäivät historiaan, ja olin taas onnellinen, nukuin yöni sikeästi kuin lapsi. Jatkoin valmisteen käyttöä, ja kerroin hyvistä kokemuksistani muillekin. Syyskuussa sitten ilmestyi yllättäen vuoto, vaikka kuukautisten loppumisesta oli jo muutama vuosi. Ensin oli vatsakipua, ja epäilinkin alkuun umpisuolta. Menin gynekologille. Kohdun limakalvo oli kuulemma paksuntunut. Lääkäri arveli, että käyttämäni luontaistuote (Puer. Mirifica) oli syynä tilanteeseen, ja minun olisi viisainta lopettaa sen käyttö. Tein lääkärin neuvon mukaan ja lopetin tuotteen käytön. Pikkuhiljaa yöunet alkoivat taas reistailla: aamuyöllä sitä pyörii ja kierii sängyssä, on vähän lämmintäkin, peittoa pitää potkia sivuun yms. Tuttua varmaan monelle. Yritän ottaa rauhallisesti ja ajatella, että tämä on välivaihe, joka menee ohi joskus. Hoidan kuntoani liikunnalla, opettelen positiivisuutta ja yritän pitää painon kurissa terveellisellä ravinnolla yms.
        Kaikkea hyvää teille samassa elämänvaiheessa oleville!


      • utelias vaan
        Nainen 50+ kirjoitti:

        Kerronpa oman tarinani. Minä aloin käyttää Pueraria Mirificaa viime vuoden alkupuolella. Muutaman viikon kuluttua vaikutus alkoi tuntua. Unihäiriöt jäivät historiaan, ja olin taas onnellinen, nukuin yöni sikeästi kuin lapsi. Jatkoin valmisteen käyttöä, ja kerroin hyvistä kokemuksistani muillekin. Syyskuussa sitten ilmestyi yllättäen vuoto, vaikka kuukautisten loppumisesta oli jo muutama vuosi. Ensin oli vatsakipua, ja epäilinkin alkuun umpisuolta. Menin gynekologille. Kohdun limakalvo oli kuulemma paksuntunut. Lääkäri arveli, että käyttämäni luontaistuote (Puer. Mirifica) oli syynä tilanteeseen, ja minun olisi viisainta lopettaa sen käyttö. Tein lääkärin neuvon mukaan ja lopetin tuotteen käytön. Pikkuhiljaa yöunet alkoivat taas reistailla: aamuyöllä sitä pyörii ja kierii sängyssä, on vähän lämmintäkin, peittoa pitää potkia sivuun yms. Tuttua varmaan monelle. Yritän ottaa rauhallisesti ja ajatella, että tämä on välivaihe, joka menee ohi joskus. Hoidan kuntoani liikunnalla, opettelen positiivisuutta ja yritän pitää painon kurissa terveellisellä ravinnolla yms.
        Kaikkea hyvää teille samassa elämänvaiheessa oleville!

        No mitä sille paksuntuneelle limakalvolle sitten tehtiin? Tuliko se itselleen pois niiden vuotojen myötä, vai saitko keltarauhashormoonikuurin vai mitä?


      • niiskuliini33
        mietin vielä kirjoitti:

        Jokohan sait ne kaupan? ja mitä haittaa tai vaivaa sulle tuli, ettei ne sopineet? Kolmetoista ilmeisesti ehit käyttämään..

        ovat kaupan. Itse ajattelin kokeilla pillereitä, koska monessa paikassa on lupailtu niiden vaikuttavan suotuisasti rintojen kokoon. Vähän yli yhden purkin ehdin syömään, ja ilmeisesti koska en itse ole lähelläkään vaihdevuosi-ikää, sain hieman omituisia oireita: unihäiriöitä ja kuumotusta, joten päätin lopettaa niiden syönnin. Taitaavat siis olla aika tujua tavaraa..


      • Nainen 50+
        utelias vaan kirjoitti:

        No mitä sille paksuntuneelle limakalvolle sitten tehtiin? Tuliko se itselleen pois niiden vuotojen myötä, vai saitko keltarauhashormoonikuurin vai mitä?

        Mitään ei tehty. Oma keho hoiti homman vuodon avulla. Sen verran kuitenkin pelästyin, että jätin tuotteen käytön lääkärin suosituksen mukaan. Harmi sikäli, että Pueraria todella toimi hyvin, toisin kuin muut kokeilemani tuotteet.


      • Haluaisin kokeilla:)
        niiskuliini33 kirjoitti:

        ovat kaupan. Itse ajattelin kokeilla pillereitä, koska monessa paikassa on lupailtu niiden vaikuttavan suotuisasti rintojen kokoon. Vähän yli yhden purkin ehdin syömään, ja ilmeisesti koska en itse ole lähelläkään vaihdevuosi-ikää, sain hieman omituisia oireita: unihäiriöitä ja kuumotusta, joten päätin lopettaa niiden syönnin. Taitaavat siis olla aika tujua tavaraa..

        niin, siis mistä tuollaista tuotetta saa tällä hetkellä?


      • mie :)
        Haluaisin kokeilla:) kirjoitti:

        niin, siis mistä tuollaista tuotetta saa tällä hetkellä?

        hei, minkälaisia tuotteita näitä on (voide, tabletti tms.), ja mitä niistä käytätte? ja tietysti tuo tieto kiinnostaa, että mistä niitä saa?


      • niiskuliini33
        mie :) kirjoitti:

        hei, minkälaisia tuotteita näitä on (voide, tabletti tms.), ja mitä niistä käytätte? ja tietysti tuo tieto kiinnostaa, että mistä niitä saa?

        Mielestäni tabletteja ei enää edes saa EU:n sisällä myydä, koska ne luokitellaan uuselintarvikkeeksi (?) ja niiden turvallisuus ilmeisesti täytyy ensin testata ennen kuin niitä voidaan taas alkaa myymään. Luontaistuotekaupoista ja netistä on saanut ennen ostettua, mutta nykyisin ilmeisesti saa enää ulkoisesti käytettäviä tuotteita eli voiteita.. Minulla on edelleen myytävänä hieman vajaa 2 purkkia Puerariatabletteja, että jos olet kiinnostunut, niin laita ihmeessä sähköpostia tulemaan: [email protected]


      • on ja ei ole
        niiskuliini33 kirjoitti:

        Mielestäni tabletteja ei enää edes saa EU:n sisällä myydä, koska ne luokitellaan uuselintarvikkeeksi (?) ja niiden turvallisuus ilmeisesti täytyy ensin testata ennen kuin niitä voidaan taas alkaa myymään. Luontaistuotekaupoista ja netistä on saanut ennen ostettua, mutta nykyisin ilmeisesti saa enää ulkoisesti käytettäviä tuotteita eli voiteita.. Minulla on edelleen myytävänä hieman vajaa 2 purkkia Puerariatabletteja, että jos olet kiinnostunut, niin laita ihmeessä sähköpostia tulemaan: [email protected]

        Puerariaa ei ole myyty normaalissa luontaistuotekaupassa, vaan ainoastaan netissä. Tilata niitä saa omaan käyttöön EU:n ulkopuolelta. Kyllähän tässä viime aikoina on tutkittujakin tuotteita vedetty pois markkinoilta ja jopa olivat reseptillä saatavia ja todettu vaarallisiksi. Puerarian ei ainakaan ole todistettu olevan käyttäjälle vaarallista.


      • haluan ostaa
        niiskuliini33 kirjoitti:

        Mielestäni tabletteja ei enää edes saa EU:n sisällä myydä, koska ne luokitellaan uuselintarvikkeeksi (?) ja niiden turvallisuus ilmeisesti täytyy ensin testata ennen kuin niitä voidaan taas alkaa myymään. Luontaistuotekaupoista ja netistä on saanut ennen ostettua, mutta nykyisin ilmeisesti saa enää ulkoisesti käytettäviä tuotteita eli voiteita.. Minulla on edelleen myytävänä hieman vajaa 2 purkkia Puerariatabletteja, että jos olet kiinnostunut, niin laita ihmeessä sähköpostia tulemaan: [email protected]

        No onko sulla niitä pilsuja myytävänä vai ei? kun et sähkikseen ole vastannut..!


      • Valima_
        haluan ostaa kirjoitti:

        No onko sulla niitä pilsuja myytävänä vai ei? kun et sähkikseen ole vastannut..!

        Olen 14-vuotias, kohta 15. Rintojeni koko on jo vuosia ollut ongelma ja tiedän, että ne vielä vuosia kehittyisivät, mutta suoraansanottuna tiedän 'jo', että ne eivät tästä enää paljoa suurene. Tietääkö kukaan, voiko tämän ikäinen tosiaan tuommoisia käyttää?


      • XX
        Valima_ kirjoitti:

        Olen 14-vuotias, kohta 15. Rintojeni koko on jo vuosia ollut ongelma ja tiedän, että ne vielä vuosia kehittyisivät, mutta suoraansanottuna tiedän 'jo', että ne eivät tästä enää paljoa suurene. Tietääkö kukaan, voiko tämän ikäinen tosiaan tuommoisia käyttää?

        Ei voi käyttää, eikä sitä enää Suomesta saakkaan. Odota vaan rauhassa rintojesi kasvamista ihan itsekseen, koska mulla alkoi rinnat pukata pintaan vasta kuustoistaveenä ja nykyään ovat 85B kokoa ja ihan luomut:)


    • minnaa66

      Hei!
      Mistä olette tilanneet tuota? Kestikö toimitus kauan?

    • uulllla

      iHerbistä saa.

    • Vaihtoehto tämäkin

      Onko kukaan saanut apua ihan kotimaisista marjoista vv-oireisiin? Syön päivittäin erilaisia kotimaisia marjoja 2-5 dl (tyrniä joka aamu ja kaikki välipalat jotain marjaa myslin, jogurtin jne kanssa) ja vv-oireet on tänä talvena pysyny ihan siedettävinä. Yöllä nukuttaa, lievään hikoiluun herään korkeintaan 1-2x ja nukun taas. Päivisin olo ihan ok, aaltoja muutama iltapainotteisesti. Iho ja kynnet voi hyvin. Itselleni pidän tätä hyvin toimivana vaihtoehtona ja vinkki tuli gynekologilta. Toki marjojen hankkimiseen piti nähdä vaivaa. En uskaltaisi tilata jotain "ulkomaan rohtoa" josta ei voi tietää mitä muuta se minussa vaikuttaa vaikka vv-oireita lievittäisikin. "Kasvi-pohjaisuus" ei vakuuta minua turvallisuudesta sillä jos siitä näin lupaavaa apua on koettu vv-oireisiin, sen täytyy olla tuhtia tavaraa. Rohto on ollut niin vähän aikaa markkinoilla ettei pitkän ajan vaikutuksista tiedetä eikä ymmärtääkseni luotettavaa tutkimustietoa ole.

      • ihmeellistä asiaa..

        Olenpa minäkin syönyt koko ikäni marjoja ja viimeiset 10vuotta tosi paljon. Mustikoita poimin 100l verran pakkaseen ja niitä olen painanut koko talven. Karpaloita sain myös muutaman ämpärillisen ja niitä otan myös sellaisenaan päivittäin. Mustaviinimarja ja puolukka kuuluvat myös päivittäiseen valiooni. Nyt en ole tyrniä käyttänyt, mutta edellisenä talvena joka päivä. Näistä huolimatta olen saanut keskikovat vv-vaivat, en saanut tarpeeksi yöunta, kun hikoilu yllätti useamman kerran yössä.

        Kyllähän sitä ihmiset vetävät tupakkaakin, vaikka haitat ovat tiedossa. Samoin on viinan läträämisen kanssakin. Entäs lisäaineet ja säilöntäaineet e-koodeineen?

        Moni käyttää noita em, mutta ei silti uskalla käyttää lisäestrogeeniä vaivoihinsa!!?


    • Hyötykäyttöön

      Minulla olisi kolme 100:n kpl:een purkkia pueraria mirifica-kapseleita tarpeettomana kaapissani, jos jotain kiinnostaisi ostaa. Ne on tilattu Ainterol Natural products USA:n kautta ja niillä on käyttöaikaa vielä yli puoli vuotta. Kaikki ovat vielä sinetöityjä eli avaamattomia. Ostin ne silloin, kun kuulin, että niiden myynti loppuisi eu:n alueella, mutta en sitten jatkanutkaan niiden käyttöä jostain syystä.

      • pueraria

        Voisin ostaa 1tai kaksikin purkkia. Laskeskelin vaan, että miten nopeesti itse käytän. 1kps/pv olis 200pv ja menis jotenkin vielä viimeisen käyttöpv sisään. Mitä pyydät purkeistasi?


      • pueraria

        No laitatko "hyötykäyttöön"?


    • Hyötykäyttöön

      Voisin ottaa 25 e kahdesta purkista, mutta etkö ottaisi kaikki kolme hintaan 30 e? Kiva, että joku kiinnostui tarjouksesta. Miten hoidetaan kauppa?

      • pueraria

        Hintasi on liian kallis ja sillä kolmannella purkilla en tekisi mitään, kun päiväys menisi umpeen ennen purkin tyhjenemistä. Olen tilannut vastaavaa jauheena ja se maksaa postareineen n.12€ ja on säilyvyyttäkin, joten antaa olla..


    • Artikkeli

      Wiki: Pueraria mirifica

      Pueraria mirifica on Aasiassa kasvava hernekasvi, jonka juuria on käytetty rohdoksena.

      Pueraria mirifica on isokokoinen köynnöskasvi. Silla on kolmilehdykkäiset, kiiltävät lehdet, violetit kukat, karvaiset palkohedelmät ja myhkyräiset, päältä ruskeat, sisältä valkoiset juuret. Se kasvaa Thaimaan sademetsissä.

      HUOM!
      Kasvia sisältäviä ravintolisiä on vedetty Euroopassa pois markkinoilta, koska niiden ominaisuuksia ei tunneta riittävän hyvin. Kielto perustuu "uuselintarvikkeita" koskevaan säännökseen.

    • Hyötykäyttöön

      Jos 10 e / purkki (esim. 3 kk:n kuuri) on liikaa, niin voi voi. En ajatellutkaan rikastuvani purnukoillani. No, roskiin vaan.

      • OSTAJA

        Heippa sulle "Hyötykäyttöön"!

        Ostan tuolla hinnalla purnukkasi. Toivottavasti et heittänyt vielä rostiin. Laitatko spostia osoitteeseen [email protected]


      • paula59
        OSTAJA kirjoitti:

        Heippa sulle "Hyötykäyttöön"!

        Ostan tuolla hinnalla purnukkasi. Toivottavasti et heittänyt vielä rostiin. Laitatko spostia osoitteeseen [email protected]

        Minulla olis samaa tavaraa jauheena pari pussia.käyttöaikaa vaikka kuinka.Toimi minulla hyvin monta vuotta mutta nyt en enää tarvitse joten jäävät käyttämättä.Jos kiinnostaa laita postia [email protected]


      • Hyötykäyttöön
        OSTAJA kirjoitti:

        Heippa sulle "Hyötykäyttöön"!

        Ostan tuolla hinnalla purnukkasi. Toivottavasti et heittänyt vielä rostiin. Laitatko spostia osoitteeseen [email protected]

        Voi harmi. Olin unohtanut tämän sivun kuukausiksi, enkä ajoissa huomannut ilmoitustasi. olisit vaikka ilmaiseksi saanut ne, mutta nyt taitaa olla liian myöhäistä. Toisaalta pvm on parasta ennen eikä viimeinen käyttöpäivä.


      • kokeilija

        Täällä joku kyseli aiemmin apua tuon ko. tuotteen (Pueraria ) tilaamiseen englanninkielisiltä sivuilta eli kimppatilausta? (Jos oikein olen käsittänyt, niin sitä vielä saisi Aasian kautta?) Minulla on sama ongelma, en osaa englantia, mutta haluaisin tuota puerariaa kokeilla. Minulla on nyt ollut käytössä muutaman viikon tuo Lady Care laite, joka kyllä rauhoitti kuumia aaltoja, mutta ilmeisesti aiheuttaa (ainakin vielä tässä vaiheessa) melko pahoja itkuraivareita (pms-oireita). Tai jos jollakin on jäänyt varastoon tuotetta, jossa on käyttöaikaa jäljellä, ottaisin mielelläni kokeiluun.


      • tyytyväinen
        kokeilija kirjoitti:

        Täällä joku kyseli aiemmin apua tuon ko. tuotteen (Pueraria ) tilaamiseen englanninkielisiltä sivuilta eli kimppatilausta? (Jos oikein olen käsittänyt, niin sitä vielä saisi Aasian kautta?) Minulla on sama ongelma, en osaa englantia, mutta haluaisin tuota puerariaa kokeilla. Minulla on nyt ollut käytössä muutaman viikon tuo Lady Care laite, joka kyllä rauhoitti kuumia aaltoja, mutta ilmeisesti aiheuttaa (ainakin vielä tässä vaiheessa) melko pahoja itkuraivareita (pms-oireita). Tai jos jollakin on jäänyt varastoon tuotetta, jossa on käyttöaikaa jäljellä, ottaisin mielelläni kokeiluun.

        Ei mullakaan ole kielipäätä, mutta se ei ole este. Google kääntäjä kyllä kääntää sivun. Google selain tai Opera, niin kyllä hoituu. Olen tilannut jo pitkään www.ainterol.co.uk Kapseleita ei lähetetä Suomeen, mutta Pueraria R4-jauhe toimitetaan Suomeen. En kyllä tajua, että mikäs ero siinä on, mutta ei haittaa. Jauhe on mukava sekoittaa, vaikkaa viiliin tai jogurttiin.


      • kokeilija2lk
        tyytyväinen kirjoitti:

        Ei mullakaan ole kielipäätä, mutta se ei ole este. Google kääntäjä kyllä kääntää sivun. Google selain tai Opera, niin kyllä hoituu. Olen tilannut jo pitkään www.ainterol.co.uk Kapseleita ei lähetetä Suomeen, mutta Pueraria R4-jauhe toimitetaan Suomeen. En kyllä tajua, että mikäs ero siinä on, mutta ei haittaa. Jauhe on mukava sekoittaa, vaikkaa viiliin tai jogurttiin.

        Hei. Mukavaa että viestiini vielä joku vastasi, ku luulin että tämän ketjun aktiivisuus olis ollu jo "menneen talven lumia". Miten tuo ko. tuote erilaisiin vaihtarioireisiin on tehonnut, esim. sinulla tyytyväinen? Ja kauanko olet käyttänyt ja miten nopeasti vaikutus alkoi tuntua? Kuinka kauan toimitus Suomeen kestää ja jauheko ei jää tulliin?
        Nimimerkkini pitäisi olla kai utelias, sen verran monta kysymystä tuossa tuli, mutta kiva jos jaksat vastata, kun näiden asioiden kanssa olen aika yksin ollut.
        Täällä ensi kerran luin siitä että PMS-oireita voisi olla vielä vaihdevuosissakin ja samalla tajusin että niitä on ollut jo lähes 10v. sitten jolloin luulin vain olevani niin loppuun palanut. Tosin siitäkin varmaan osittain oli kyse, silloin elämä ei helppoa ollut. Olisikohan jo silloin ollut kyse hormooneista? Minulla alkoi hurjat vuodot n. 4vuotta sitten, jotka katkaistiin keltarauhashormoonikuurilla (Primolut) Ensimmäisen kuurin jälkeen, kesti melkein vuoden enneńkuin alkoi vuotaa uudelleen, niin ettei loppua tullut ja sen jälkeen tarvittiin useampi Primolut-kuuri muutaman kk. välein vuodon katkaisemiseen. Kunnes vuoden tauon jälkeen, gyne totesi että kohdun limakalvo on tosi paksu ja määräsi Primolutia niin kauaun kun vuotoja vielä tauon aikana tulee. Olen nyt 55v. ja viimeinen vuoto tällä erää on tullut 08/12 mutta on vaihtarioireitakin ollut ihan kiitettävästi! Joista häiritsevimmät on ehkä nyt hikoilu, (tosin vähentynyt huomattavasti Lady Caren käytön myötä) huono yöuni, ahdistus, aloitekyvyttömyys, vetämätön olo, mielialan vaihtelu raivokohtauksesta loputtomaan itkuun. Kotona viel kaksi nuorta ja murrosikäisen kanssa en tahdo jaksaa vääntää yhtään. (Olen yksin kahden poikani kanssa) Viime keväänä nousi verenpaine, ja jatkuvat paniikki-ja ahdistusikohtaukset pakottivat
        pitkälle sairaslomalle. Lääkityksenä Valdoxan (mielialalääke) ja Melatoniini sekä tosi pieni annos unilääkettä. (1mg Imovane) Nyt olen syksyn jotenkin töissä jaksanut, mutta olo ei hyvä ole ja se vähäinenkin liikunta on jäänyt, joka kuitenkin oireita varmaan helpottaisi.
        Täällä joku kirjoitti siitä, että tuon puerarian epäiltiin kasvattaneen kohdun limakalvoa,
        joten miten sińulla? Millaiset käyttöohjeet sillä on?


      • tyytyväinen 57v
        kokeilija2lk kirjoitti:

        Hei. Mukavaa että viestiini vielä joku vastasi, ku luulin että tämän ketjun aktiivisuus olis ollu jo "menneen talven lumia". Miten tuo ko. tuote erilaisiin vaihtarioireisiin on tehonnut, esim. sinulla tyytyväinen? Ja kauanko olet käyttänyt ja miten nopeasti vaikutus alkoi tuntua? Kuinka kauan toimitus Suomeen kestää ja jauheko ei jää tulliin?
        Nimimerkkini pitäisi olla kai utelias, sen verran monta kysymystä tuossa tuli, mutta kiva jos jaksat vastata, kun näiden asioiden kanssa olen aika yksin ollut.
        Täällä ensi kerran luin siitä että PMS-oireita voisi olla vielä vaihdevuosissakin ja samalla tajusin että niitä on ollut jo lähes 10v. sitten jolloin luulin vain olevani niin loppuun palanut. Tosin siitäkin varmaan osittain oli kyse, silloin elämä ei helppoa ollut. Olisikohan jo silloin ollut kyse hormooneista? Minulla alkoi hurjat vuodot n. 4vuotta sitten, jotka katkaistiin keltarauhashormoonikuurilla (Primolut) Ensimmäisen kuurin jälkeen, kesti melkein vuoden enneńkuin alkoi vuotaa uudelleen, niin ettei loppua tullut ja sen jälkeen tarvittiin useampi Primolut-kuuri muutaman kk. välein vuodon katkaisemiseen. Kunnes vuoden tauon jälkeen, gyne totesi että kohdun limakalvo on tosi paksu ja määräsi Primolutia niin kauaun kun vuotoja vielä tauon aikana tulee. Olen nyt 55v. ja viimeinen vuoto tällä erää on tullut 08/12 mutta on vaihtarioireitakin ollut ihan kiitettävästi! Joista häiritsevimmät on ehkä nyt hikoilu, (tosin vähentynyt huomattavasti Lady Caren käytön myötä) huono yöuni, ahdistus, aloitekyvyttömyys, vetämätön olo, mielialan vaihtelu raivokohtauksesta loputtomaan itkuun. Kotona viel kaksi nuorta ja murrosikäisen kanssa en tahdo jaksaa vääntää yhtään. (Olen yksin kahden poikani kanssa) Viime keväänä nousi verenpaine, ja jatkuvat paniikki-ja ahdistusikohtaukset pakottivat
        pitkälle sairaslomalle. Lääkityksenä Valdoxan (mielialalääke) ja Melatoniini sekä tosi pieni annos unilääkettä. (1mg Imovane) Nyt olen syksyn jotenkin töissä jaksanut, mutta olo ei hyvä ole ja se vähäinenkin liikunta on jäänyt, joka kuitenkin oireita varmaan helpottaisi.
        Täällä joku kirjoitti siitä, että tuon puerarian epäiltiin kasvattaneen kohdun limakalvoa,
        joten miten sińulla? Millaiset käyttöohjeet sillä on?

        Kolmen viikon käytön jälkeen alkoi hikoilu väistyä. Aloitin ottamaan ensin aamulla 2mitallista ja illalla saman verran. Kun vaivat alkoi helpottamaan, niin aloin pienentämään annosta ja tällä hetkellä otan 1/mitta (n.250mg) joka toinen pv. Pyrin pitämään kuukauden paussin puolen vuoden välein ja otan silloin myös 10 pv Lugesteron 200mg. Iho pysynyt hyvänä, sekä hiukset ja yöt nukun todella hyvin

        . Olen kokeillut Estrogeliä, mutta en saanut siitä apua hikoiluun, eikä 2kk käytön jälkeen tullut edes vuotoa Terolutin kans.


    • kokeilija2lk

      Jatkan vielä kun yritin tilausta tehdä, se sivu ilmoittaa ettei ostoskoria ole ja pyytää käyttämään etsi-ruutua, mutta kun sitä kokeilin, on lopputulos sama? Olenko ainoa tyhmä joka en osaa ilmeisesti yksinkertaista asiaa? Voisikohan joku neuvoa?

      • mallas1

        Hei. Minulla oli ongelmana tilatessa ettei päässyt maksamaan...ostoskori näytti ostokset. Myöhemmin samana päivänä tilaus onnistui, joten ajattelin että sivustot jumittaa välillä. Kannattaa kokeilla myöhemmin uudelleen. Minäkin kokeilen nyt ensimmäistä kertaa tätä tuotetta. Tilaus ei ole vielä tullut, mutta innokkaana odottelen, kun on niin paljon kehuttu Puerariaa.


      • kokeilija2lk
        mallas1 kirjoitti:

        Hei. Minulla oli ongelmana tilatessa ettei päässyt maksamaan...ostoskori näytti ostokset. Myöhemmin samana päivänä tilaus onnistui, joten ajattelin että sivustot jumittaa välillä. Kannattaa kokeilla myöhemmin uudelleen. Minäkin kokeilen nyt ensimmäistä kertaa tätä tuotetta. Tilaus ei ole vielä tullut, mutta innokkaana odottelen, kun on niin paljon kehuttu Puerariaa.

        Hei
        Oletko jo saanut tuotteesi ja kuinka kauan toimitus kesti?


      • mallas1
        kokeilija2lk kirjoitti:

        Hei
        Oletko jo saanut tuotteesi ja kuinka kauan toimitus kesti?

        Toissapäivänä tuli Postiin ja aikaa kului 15 vrk tilauksesta. Otan yhden mitallisen aamuin illoin (mitta tulee mukana). Saitko sinä tilauksesi tehtyä? Toivottavasti. Minulla on samat vaivat kuin sinullakin, ehkä hermot kaikista pahimpana. Kokoajan on tunne, kuin kävisin ylikierroksilla enkä silti saa mitään aikaiseksi. Ja kaikki ottaa päähän.....myös yöhikoilut pahentuneet viime kuukausina.


      • tyytyväinen57
        mallas1 kirjoitti:

        Toissapäivänä tuli Postiin ja aikaa kului 15 vrk tilauksesta. Otan yhden mitallisen aamuin illoin (mitta tulee mukana). Saitko sinä tilauksesi tehtyä? Toivottavasti. Minulla on samat vaivat kuin sinullakin, ehkä hermot kaikista pahimpana. Kokoajan on tunne, kuin kävisin ylikierroksilla enkä silti saa mitään aikaiseksi. Ja kaikki ottaa päähän.....myös yöhikoilut pahentuneet viime kuukausina.

        Hei mallas1 ja kokeilija2lk! Itse käytän myös vahvaa B-vitamiinia ja tällä haavaa käytössä Berex original- Taannoin käytin myös neuromax fortea, jossa on kolmea 1, 6 ja B-12 vitamiinia. Jotenkin tuntuu, että berex rauhoittaisi enempi.

        Sun kantsis ehkä ottaa se 2mittaa aamuin illoin, ainakin aluksi ja myöhemmin harventaa tuntemuksien mukaan. Olen itse käyttänyt jo reilu kolmisen vuotta. Käyn kerran vuodessa gynen tutkimuksissa ja ultralla.


      • mallas1
        tyytyväinen57 kirjoitti:

        Hei mallas1 ja kokeilija2lk! Itse käytän myös vahvaa B-vitamiinia ja tällä haavaa käytössä Berex original- Taannoin käytin myös neuromax fortea, jossa on kolmea 1, 6 ja B-12 vitamiinia. Jotenkin tuntuu, että berex rauhoittaisi enempi.

        Sun kantsis ehkä ottaa se 2mittaa aamuin illoin, ainakin aluksi ja myöhemmin harventaa tuntemuksien mukaan. Olen itse käyttänyt jo reilu kolmisen vuotta. Käyn kerran vuodessa gynen tutkimuksissa ja ultralla.

        Kiitos vinkistä, pitääpä ostaa tuota berexiä :)


      • kokeilija2lk
        tyytyväinen57 kirjoitti:

        Hei mallas1 ja kokeilija2lk! Itse käytän myös vahvaa B-vitamiinia ja tällä haavaa käytössä Berex original- Taannoin käytin myös neuromax fortea, jossa on kolmea 1, 6 ja B-12 vitamiinia. Jotenkin tuntuu, että berex rauhoittaisi enempi.

        Sun kantsis ehkä ottaa se 2mittaa aamuin illoin, ainakin aluksi ja myöhemmin harventaa tuntemuksien mukaan. Olen itse käyttänyt jo reilu kolmisen vuotta. Käyn kerran vuodessa gynen tutkimuksissa ja ultralla.

        Kiitos tiedoista. Sain tilauksen tehtyä tänään, kun sain apua siihen. Minkä ikäisiä olette tyytyväinen57v ja mallas1 olette ja onko teillä vielä menkkoja? Minulla on nyt ollut joulukuun puolesta välistä alkaen tuo Lady care-magneetti joka kyllä rauhoitti kuumia aaltoja, mutta ei kokonaan niitä poistanut. Jätin nyt Lady caren viikonloppuna kokeeksi pois ja ainakaan vielä ei ole hikoilu merkittävästi lisääntynyt. Itku/raivokohtauksia ei nyt ole muutamaan viikkoon ollut, mutta etenkin yöllisiä ahdistuskohtauksia on ollut. Miten tuttua muuten onkaan tuo että olo on ylikierroksilla mutta silti ei mitään jaksa, eli ei saa aikaiseksi. Miten tuota Puerariaa käytetään silloin kun vuotoja ei enää ole, mutta kohtu ym. on jäljellä? Eli pitääkö silloinkin pitää taukoja, kun täällä on kerrottu että puolen vuoden välein tulisi pitää taukoa?


      • tyytyväinen57
        kokeilija2lk kirjoitti:

        Kiitos tiedoista. Sain tilauksen tehtyä tänään, kun sain apua siihen. Minkä ikäisiä olette tyytyväinen57v ja mallas1 olette ja onko teillä vielä menkkoja? Minulla on nyt ollut joulukuun puolesta välistä alkaen tuo Lady care-magneetti joka kyllä rauhoitti kuumia aaltoja, mutta ei kokonaan niitä poistanut. Jätin nyt Lady caren viikonloppuna kokeeksi pois ja ainakaan vielä ei ole hikoilu merkittävästi lisääntynyt. Itku/raivokohtauksia ei nyt ole muutamaan viikkoon ollut, mutta etenkin yöllisiä ahdistuskohtauksia on ollut. Miten tuttua muuten onkaan tuo että olo on ylikierroksilla mutta silti ei mitään jaksa, eli ei saa aikaiseksi. Miten tuota Puerariaa käytetään silloin kun vuotoja ei enää ole, mutta kohtu ym. on jäljellä? Eli pitääkö silloinkin pitää taukoja, kun täällä on kerrottu että puolen vuoden välein tulisi pitää taukoa?

        Moi! Olen 57v ja omat menkat tulivat viime vuonna vielä 2kertaa. Ainakin olen itse saanut Ainterolilta infoa, että paussin suositus olis 3kk välein 1kk taukoa. Itse käytän pienempää annosta, niin silloin taukoa voi pitää harvemmin. Sain kyllä suosituksen pitää nykyisellä annostuksella 5kk välein. En ole aivan varma, olisiko kuukautiseni jatkuneet näin pitkään ilman Puerarian käyttöä, kyllä se varmastikin pitää hormoonitoimintani yllä. Taukoa täytyy pitää, jos kohtu on tallella.


      • mallas1
        kokeilija2lk kirjoitti:

        Kiitos tiedoista. Sain tilauksen tehtyä tänään, kun sain apua siihen. Minkä ikäisiä olette tyytyväinen57v ja mallas1 olette ja onko teillä vielä menkkoja? Minulla on nyt ollut joulukuun puolesta välistä alkaen tuo Lady care-magneetti joka kyllä rauhoitti kuumia aaltoja, mutta ei kokonaan niitä poistanut. Jätin nyt Lady caren viikonloppuna kokeeksi pois ja ainakaan vielä ei ole hikoilu merkittävästi lisääntynyt. Itku/raivokohtauksia ei nyt ole muutamaan viikkoon ollut, mutta etenkin yöllisiä ahdistuskohtauksia on ollut. Miten tuttua muuten onkaan tuo että olo on ylikierroksilla mutta silti ei mitään jaksa, eli ei saa aikaiseksi. Miten tuota Puerariaa käytetään silloin kun vuotoja ei enää ole, mutta kohtu ym. on jäljellä? Eli pitääkö silloinkin pitää taukoja, kun täällä on kerrottu että puolen vuoden välein tulisi pitää taukoa?

        Mulla on kuukautiset heitelleet koko ikäni. Jos vähänkään muutoksia elämäntilanteessa, niin on saattaneet olla melkein vuodenkin pois. Nuorempana tuli turhaan tehtyä raskaustestejä sen vuoksi, ennen kuin tajusin että mulla ne heittelee miten sattuu. Viimeksi mulla on ollut lokakuussa menkat, mutta mulla siis tavallista tämmöinen. Ikää on 50 vuotta. Sais kyllä jäädä jo kokonaan pois. Aiemmin kokeilin estrogeeni-geeliä ja siihen keltarauhashormoni jolla tuli tyhjennysvuoto. Sitä en jaksanut montaa kuukautta kun tuli niin pahat sivuvaikutukset mm. paha turvotus esim. kasvot oli kuin potkupallo. Siitä tosiaan jäi vielä reseptille keltarauhashormonia, jota aion ottaa 2-3:n kk välein jos ei tule normaalia tyhjennysvuotoa. Olen käsittänyt myös että kannattas pitää puolen vuoden jälkeen taukoa. Ehkä tyytyväinen57 osais vastata, kun on käyttänyt niin kauan.


      • mallas1
        mallas1 kirjoitti:

        Mulla on kuukautiset heitelleet koko ikäni. Jos vähänkään muutoksia elämäntilanteessa, niin on saattaneet olla melkein vuodenkin pois. Nuorempana tuli turhaan tehtyä raskaustestejä sen vuoksi, ennen kuin tajusin että mulla ne heittelee miten sattuu. Viimeksi mulla on ollut lokakuussa menkat, mutta mulla siis tavallista tämmöinen. Ikää on 50 vuotta. Sais kyllä jäädä jo kokonaan pois. Aiemmin kokeilin estrogeeni-geeliä ja siihen keltarauhashormoni jolla tuli tyhjennysvuoto. Sitä en jaksanut montaa kuukautta kun tuli niin pahat sivuvaikutukset mm. paha turvotus esim. kasvot oli kuin potkupallo. Siitä tosiaan jäi vielä reseptille keltarauhashormonia, jota aion ottaa 2-3:n kk välein jos ei tule normaalia tyhjennysvuotoa. Olen käsittänyt myös että kannattas pitää puolen vuoden jälkeen taukoa. Ehkä tyytyväinen57 osais vastata, kun on käyttänyt niin kauan.

        Ollaan näköjään kaikki täällä samaan aikaan ja tyytyväinen57 oli ehtinyt vastatakkin samaan aikaan kun minä kirjoittelin omaa viestiä :)


      • kokeilija2lk
        tyytyväinen57 kirjoitti:

        Moi! Olen 57v ja omat menkat tulivat viime vuonna vielä 2kertaa. Ainakin olen itse saanut Ainterolilta infoa, että paussin suositus olis 3kk välein 1kk taukoa. Itse käytän pienempää annosta, niin silloin taukoa voi pitää harvemmin. Sain kyllä suosituksen pitää nykyisellä annostuksella 5kk välein. En ole aivan varma, olisiko kuukautiseni jatkuneet näin pitkään ilman Puerarian käyttöä, kyllä se varmastikin pitää hormoonitoimintani yllä. Taukoa täytyy pitää, jos kohtu on tallella.

        Kiitos tiedoista. Mulla on viimeiset menkat tähän mennessä olleet viime elokuussa ja sitä ennen varmaan edellisen vuoden lopulla. Luulin kyllä jo ettei niitä enää tulisi. Oliko sulla tyytyväinen57 jo omat menkat lippuni, silloin ku puerarian käytön aloitit ja jos niin kuinka kauan ne oli olleet pois? Gyne, joka on mua hoitanut jo 30v. määräsi viimeksi homeopaattisia valmisteita jotka tuohon hikoiluun ei kyllä pahemmin ole vaikuttanut, nukkumiseen ehkä vähän. Kun en hormooneihin halua koskea, niin jotain muuta on keksittävä.
        Mutta kun lapset alkaa olla jo isoja 17v. ja 23v. niin haluaisin jaksaa vielä jotain. Vieläköhän mulla alkaisi menkut puerarian käytön myötä? Mikä hormooni tuo Lugesteron muuten on? Ja pitääkö tuon kuukauden tauon aikana käyttää jotain hormoonia, jos pärjää ilman?


      • koneilija2lk
        mallas1 kirjoitti:

        Ollaan näköjään kaikki täällä samaan aikaan ja tyytyväinen57 oli ehtinyt vastatakkin samaan aikaan kun minä kirjoittelin omaa viestiä :)

        Joo huomasin kyllä, mutta silti tärkeä kuulla molempien kokemuksia. Täältä palstalta oon saanu sellaista tietoa, josta ei lääkärit ole puhuneet mitään. Olisin näihin oireisiin osannut suhtautua ihan eri tavalla, kun olisin tiennyt että vaihdevuosioireisiin kuuluu muutakin kuin kuumat aallot..
        Ja olisin niihin myös aiemmin apua osannut hakea, eikä olisi tarvinnut vuosia kärsiä.


      • avun saanut
        koneilija2lk kirjoitti:

        Joo huomasin kyllä, mutta silti tärkeä kuulla molempien kokemuksia. Täältä palstalta oon saanu sellaista tietoa, josta ei lääkärit ole puhuneet mitään. Olisin näihin oireisiin osannut suhtautua ihan eri tavalla, kun olisin tiennyt että vaihdevuosioireisiin kuuluu muutakin kuin kuumat aallot..
        Ja olisin niihin myös aiemmin apua osannut hakea, eikä olisi tarvinnut vuosia kärsiä.

        Moi.olen käyttänyt Ainterolia monta vuotta.Kohtu on poistettu joten en ole taukoja pitänyt.Annosta kyllä pienentänyt alkuajoista.Iho ja limakalvot ovat kunnossa ja mieliala hyvä.Melatoniini on hyvä unilääke jos on muuten huonouninen vaikka ei olisi menopaussi oireitakaan.


      • kokeilija2lk
        avun saanut kirjoitti:

        Moi.olen käyttänyt Ainterolia monta vuotta.Kohtu on poistettu joten en ole taukoja pitänyt.Annosta kyllä pienentänyt alkuajoista.Iho ja limakalvot ovat kunnossa ja mieliala hyvä.Melatoniini on hyvä unilääke jos on muuten huonouninen vaikka ei olisi menopaussi oireitakaan.

        Täällä kaikki vastanneet ovat olleet sellaisia, joilta on kohtu poistettu ja minulla se on vielä jäljellä. Joten näin ollen haluaisin tietää, että kun taukoa pidetään ilmeisesti n. 3-5kk välein (pienelläkin annoksella) ja menkkuja ei ole enää viime elokuun jälkeen tullut, (sitä ennenkin jo yli puolen vuoden tauko) niin täytyykö siitä huolimatta käyttää jotain hormoonia sen tauon aikana, vai tulisiko vuoto ilmankin?
        Olen nyt joutunut käyttämään koko ajan pientä annosta unilääkettä melatoniinin lisäksi, joka kyllä tehosi aluksi, mutta teho lopppui muutamassa päivässä. Apteekissa (melatoniini on lääkärin määräämä)
        sanottiin, että joillekin käy niin. Jos yritän nukkua ilman, on pari tuntia pisin aika jonka saan nukuttua ja töissä pitää kuitenkin jaksaa.
        Haluaisin päästä ainakin unilääkkeestä eroon, joten olen kiitollinen jos Pueraria siihenkin auttaisi. Jos joku on päässyt unettomuudesta, olipa aiheuttaja hormoonit tai joku muu syy,niin kuulen mielelläni vinkkejä aiheesta.


      • tyytyväinen57
        kokeilija2lk kirjoitti:

        Täällä kaikki vastanneet ovat olleet sellaisia, joilta on kohtu poistettu ja minulla se on vielä jäljellä. Joten näin ollen haluaisin tietää, että kun taukoa pidetään ilmeisesti n. 3-5kk välein (pienelläkin annoksella) ja menkkuja ei ole enää viime elokuun jälkeen tullut, (sitä ennenkin jo yli puolen vuoden tauko) niin täytyykö siitä huolimatta käyttää jotain hormoonia sen tauon aikana, vai tulisiko vuoto ilmankin?
        Olen nyt joutunut käyttämään koko ajan pientä annosta unilääkettä melatoniinin lisäksi, joka kyllä tehosi aluksi, mutta teho lopppui muutamassa päivässä. Apteekissa (melatoniini on lääkärin määräämä)
        sanottiin, että joillekin käy niin. Jos yritän nukkua ilman, on pari tuntia pisin aika jonka saan nukuttua ja töissä pitää kuitenkin jaksaa.
        Haluaisin päästä ainakin unilääkkeestä eroon, joten olen kiitollinen jos Pueraria siihenkin auttaisi. Jos joku on päässyt unettomuudesta, olipa aiheuttaja hormoonit tai joku muu syy,niin kuulen mielelläni vinkkejä aiheesta.

        Pueraria saattaa laittaa uudelleen hormoonitoimintasi käyntiin ja siten vuodot alkavat uudelleen, itselleni kävi näin. Käytä nyt muutaman kuukauden Puerariaa ja katsele ja kuulostele tuloksia ja voit vaikka tilata gyneltä ajan kohdun limakalvon ultrausta varten, vaikka siihen paussiaikaan. Itselläni alkoi monasti vuoto parin kk Puerarian käytön jä'lkeen, eikä se tahtonut loppua ilman progesteronia. Tilasin joskus Iherbistä Dimiä, mutta se ei sopinut mulle, koska sain joka kokeilussa ison pääsäryn. Kuten kyllä saan useista progesteroneistakin. Pitäis kaiketi taas kokeilla Dimiä..


      • kokeiluja2lk
        tyytyväinen57 kirjoitti:

        Pueraria saattaa laittaa uudelleen hormoonitoimintasi käyntiin ja siten vuodot alkavat uudelleen, itselleni kävi näin. Käytä nyt muutaman kuukauden Puerariaa ja katsele ja kuulostele tuloksia ja voit vaikka tilata gyneltä ajan kohdun limakalvon ultrausta varten, vaikka siihen paussiaikaan. Itselläni alkoi monasti vuoto parin kk Puerarian käytön jä'lkeen, eikä se tahtonut loppua ilman progesteronia. Tilasin joskus Iherbistä Dimiä, mutta se ei sopinut mulle, koska sain joka kokeilussa ison pääsäryn. Kuten kyllä saan useista progesteroneistakin. Pitäis kaiketi taas kokeilla Dimiä..

        Olen täältä lukenut tuosta IHerbista, saako tuota Puerariaa sieltä tai jostain muualta vielä kapseleina? ja onko se samaa tavaraa, kuin Ainterolin?
        Kerroit et sulla alkoi vuoto parin kuukauden jälkeen, jatketaanko siitä huolimatta Puerarian käyttöä?


      • tyytyväinen57
        kokeiluja2lk kirjoitti:

        Olen täältä lukenut tuosta IHerbista, saako tuota Puerariaa sieltä tai jostain muualta vielä kapseleina? ja onko se samaa tavaraa, kuin Ainterolin?
        Kerroit et sulla alkoi vuoto parin kuukauden jälkeen, jatketaanko siitä huolimatta Puerarian käyttöä?

        Itse ainakin jatkoin, mutta en ole ihan satavarma aiheuttiko juuri Pueraria vuotoni, vai oisko mulla vaan jatkuneet vuodot ilmankin.

        Iherbistä ei ainakaan viimeisempien tietojeni mukaan (en kyllä ole käynyt sivuilla pitkään aikaan) saanut 100% Puerariaa sisältävää kapselia. Se sisältää muitakin aineita, mutta on varmaan kyllä ihan varteen otettava ja se sisälsi muistaakseni myös sitä Dimiä. Täytyykin käydä katsahtamassa sivua.

        Omasta mielestäni jauhe on parempi vaihtoehto ainakin Ainterolin vahvassa Puerariassa. Alussa ei saanut, kuin kapselina ja 1 kps sisälsi 500mg täyttä ainetta.
        Ensin käytinkin aamuin illoin sen kapselin, mutta kun alkoi tehoamaan, niin pudotin 250mg joka tai joka toinen pv. Oli aika hankalaa, kun piti avata se kapseli ja jättää toinen puoli odottamaan. Jauheessa sitä ongelmaa ei ole ja itse sekoitan jogurttiin tai useimmin viiliin.


      • edellinen
        tyytyväinen57 kirjoitti:

        Itse ainakin jatkoin, mutta en ole ihan satavarma aiheuttiko juuri Pueraria vuotoni, vai oisko mulla vaan jatkuneet vuodot ilmankin.

        Iherbistä ei ainakaan viimeisempien tietojeni mukaan (en kyllä ole käynyt sivuilla pitkään aikaan) saanut 100% Puerariaa sisältävää kapselia. Se sisältää muitakin aineita, mutta on varmaan kyllä ihan varteen otettava ja se sisälsi muistaakseni myös sitä Dimiä. Täytyykin käydä katsahtamassa sivua.

        Omasta mielestäni jauhe on parempi vaihtoehto ainakin Ainterolin vahvassa Puerariassa. Alussa ei saanut, kuin kapselina ja 1 kps sisälsi 500mg täyttä ainetta.
        Ensin käytinkin aamuin illoin sen kapselin, mutta kun alkoi tehoamaan, niin pudotin 250mg joka tai joka toinen pv. Oli aika hankalaa, kun piti avata se kapseli ja jättää toinen puoli odottamaan. Jauheessa sitä ongelmaa ei ole ja itse sekoitan jogurttiin tai useimmin viiliin.

        lisäystä vielä: Iherbistä saa Pueraria Mirifica Estro Balance, veggie caps, joka sisältää 100mg Puerariaa, Dimiä 50mg ja B12 vitm.paljon taisi olla myös biotiinia ja jotain muutakin. Tätä taidan itsekkin tilata. Se kyllä on siellä vissiin aika kysyttyä tavaraa, kun on aina loppu varastosta.


      • kokeilija2lk
        edellinen kirjoitti:

        lisäystä vielä: Iherbistä saa Pueraria Mirifica Estro Balance, veggie caps, joka sisältää 100mg Puerariaa, Dimiä 50mg ja B12 vitm.paljon taisi olla myös biotiinia ja jotain muutakin. Tätä taidan itsekkin tilata. Se kyllä on siellä vissiin aika kysyttyä tavaraa, kun on aina loppu varastosta.

        Kuulostaa tosi hyvältä. Juuri jotain tuollaista tarvitsisin! Nyt jälleen kerran nousee vain pulmaksi kielitaidottomuus! Neuvoisitko ko. tuotteen nimen ja sivun osoitteen? Ja onko tuo tuote kapseleina, entä paljonko maksaa?
        Soitin aiemmin luontaistuotekauppaan ja kysyin jotain puerariaa, niin kertoivat et Solgarilla on tuote, jossa on puerariaa 80mg ja jotain muitakin aineita, en vain muista mitä. Kun taukoa käytössä pidetään, pitääkö silloin välttämättä käyttää jotain hormoonia et vuoto alkaisi? Mitenkähän mulla mahtaisi käydä, ku käytin n. vuosi sitten keltarauhashormoonia (primolut) ja silläkään ei vuotoa enää tullut ja gyne sanoi et nyt ollaan pohjalla. käytätkö jotain hormoonia puerarian tauon aikana ja jos niin mitä? Olen itsekin käynyt vuoden välein gynellä ja viime käynnistä alkaa olla jo vuosi aikaa, joten taidan käydä ennenku aloitan puerarian käytön.


      • tyytyväinen57
        kokeilija2lk kirjoitti:

        Kuulostaa tosi hyvältä. Juuri jotain tuollaista tarvitsisin! Nyt jälleen kerran nousee vain pulmaksi kielitaidottomuus! Neuvoisitko ko. tuotteen nimen ja sivun osoitteen? Ja onko tuo tuote kapseleina, entä paljonko maksaa?
        Soitin aiemmin luontaistuotekauppaan ja kysyin jotain puerariaa, niin kertoivat et Solgarilla on tuote, jossa on puerariaa 80mg ja jotain muitakin aineita, en vain muista mitä. Kun taukoa käytössä pidetään, pitääkö silloin välttämättä käyttää jotain hormoonia et vuoto alkaisi? Mitenkähän mulla mahtaisi käydä, ku käytin n. vuosi sitten keltarauhashormoonia (primolut) ja silläkään ei vuotoa enää tullut ja gyne sanoi et nyt ollaan pohjalla. käytätkö jotain hormoonia puerarian tauon aikana ja jos niin mitä? Olen itsekin käynyt vuoden välein gynellä ja viime käynnistä alkaa olla jo vuosi aikaa, joten taidan käydä ennenku aloitan puerarian käytön.

        Jos alat käyttämään tuota Iherbin Estro balancea, niin ei siinä tarvii mitään taukoa pitää. Siinä on jo itsellään tuo Dim, joka tasapainottaa hormoonit. Muistaakseni se maksoi jotain vaja 15€. Ei ole mullakaan kielipäätä, mutta google kääntäjä kyllä kääntää. Selaimena mulla on Chrome ja kirjoitan googlettamalla esim: Iherb Pueraria Mirifica Estro Balance, veggie caps ja google tarjoa sulle sivun ja klikkaa "käännä tämä sivu" Siitä se lähtee pankki tai luottokortilla voi maksaa. Kapselina on juu.


      • edellinen
        tyytyväinen57 kirjoitti:

        Jos alat käyttämään tuota Iherbin Estro balancea, niin ei siinä tarvii mitään taukoa pitää. Siinä on jo itsellään tuo Dim, joka tasapainottaa hormoonit. Muistaakseni se maksoi jotain vaja 15€. Ei ole mullakaan kielipäätä, mutta google kääntäjä kyllä kääntää. Selaimena mulla on Chrome ja kirjoitan googlettamalla esim: Iherb Pueraria Mirifica Estro Balance, veggie caps ja google tarjoa sulle sivun ja klikkaa "käännä tämä sivu" Siitä se lähtee pankki tai luottokortilla voi maksaa. Kapselina on juu.

        Kävin katsomassa uudelleen, niin hinta on 11,75€


      • kokeilija2lk
        edellinen kirjoitti:

        Kävin katsomassa uudelleen, niin hinta on 11,75€

        Lämmin kiitos vaivannäöstä, kun viitsit ottaa selvää asioista. Oletko itse käyttänyt tuota IHerbin Puerariaa ja jos niin kuinka kauan? Entä oletko huomannut eroa Ainterolin ja tämän IHerbin valmisteen välillä käytännössä?
        Minulla tällä hetkellä oikeastaan suurin ongelma on unettomuus, mutta kun en tiedä johtuuko se kokonaan vaihdevuosista vai onko osittain myös masennuksen oire? Joten osaisitko sanoa tai tietääkö joku muu, kumpiko valmiste tehoaa paremmin unettomuuteen?


      • tyytyväinen57
        kokeilija2lk kirjoitti:

        Lämmin kiitos vaivannäöstä, kun viitsit ottaa selvää asioista. Oletko itse käyttänyt tuota IHerbin Puerariaa ja jos niin kuinka kauan? Entä oletko huomannut eroa Ainterolin ja tämän IHerbin valmisteen välillä käytännössä?
        Minulla tällä hetkellä oikeastaan suurin ongelma on unettomuus, mutta kun en tiedä johtuuko se kokonaan vaihdevuosista vai onko osittain myös masennuksen oire? Joten osaisitko sanoa tai tietääkö joku muu, kumpiko valmiste tehoaa paremmin unettomuuteen?

        Itse en ole kärsinyt unettomuudesta, muuta kuin hikoilun takia, ennen Puerarian käyttöä. Ennen heräsin n.tunni välein pitkin yötä käännellen tyynyä ja peitto peitto päälle. Siitä on aikaa kun käytin yhden purkin Sitä Iherbin Estro balancea, mutta muistaakseni en siitä nopeaa apua saanut, kun se sisältää niin vähän Puerariaa. Vosin kyllä harkita alkaa käyttämään Iherbin Puerariaa, kun pitäis tuota paussia harkita. Yleensä hikoiluni ovat palanneet parin viikon lopettamisen jälkeen. Kyllä kannatan 100% jauheen käyttöä, kun sitä voi aluksi ottaa max annoksen 2krt/pv ja vähentää sitten vaikutuksen mukaan. Jos sulla on vaivana vain tuo unettomuus, eikä hikoilua, niin sitten kannattais kokeilla jotain unettomuuteen sopivaa luontaisvalmistetta esim Unihiekka valeriaana. Itselläni ei ole kokemusta niistä.

        Yrtin jo eilen vastata, mutta 24 ei pelannut


      • kokeilija2lk
        tyytyväinen57 kirjoitti:

        Itse en ole kärsinyt unettomuudesta, muuta kuin hikoilun takia, ennen Puerarian käyttöä. Ennen heräsin n.tunni välein pitkin yötä käännellen tyynyä ja peitto peitto päälle. Siitä on aikaa kun käytin yhden purkin Sitä Iherbin Estro balancea, mutta muistaakseni en siitä nopeaa apua saanut, kun se sisältää niin vähän Puerariaa. Vosin kyllä harkita alkaa käyttämään Iherbin Puerariaa, kun pitäis tuota paussia harkita. Yleensä hikoiluni ovat palanneet parin viikon lopettamisen jälkeen. Kyllä kannatan 100% jauheen käyttöä, kun sitä voi aluksi ottaa max annoksen 2krt/pv ja vähentää sitten vaikutuksen mukaan. Jos sulla on vaivana vain tuo unettomuus, eikä hikoilua, niin sitten kannattais kokeilla jotain unettomuuteen sopivaa luontaisvalmistetta esim Unihiekka valeriaana. Itselläni ei ole kokemusta niistä.

        Yrtin jo eilen vastata, mutta 24 ei pelannut

        Unettomuus on noussut suurimmaksi ongelmaksi hikoilun jonkin verran vähennyttyä. Toki edelleen saan kuumia aaltoja, myös yöllä kun olen hereillä, mutta varsinaista yöhikoilua ei ole viime aikoina ollut. Ahdistus, unettomuus, sydämen tykytykset, kuivuus vaikuttaa unettomuuden lisäksi elämän laatuun. Kun näistä hormooneista en juuri tiedä, niin mitä hormoonia kun pitäisi sen puerarian tauon aikana käyttää? Oletko kertonut gynelle että Puerariaa käytät?


      • tyytyväinen57
        kokeilija2lk kirjoitti:

        Unettomuus on noussut suurimmaksi ongelmaksi hikoilun jonkin verran vähennyttyä. Toki edelleen saan kuumia aaltoja, myös yöllä kun olen hereillä, mutta varsinaista yöhikoilua ei ole viime aikoina ollut. Ahdistus, unettomuus, sydämen tykytykset, kuivuus vaikuttaa unettomuuden lisäksi elämän laatuun. Kun näistä hormooneista en juuri tiedä, niin mitä hormoonia kun pitäisi sen puerarian tauon aikana käyttää? Oletko kertonut gynelle että Puerariaa käytät?

        Joskus kerroin gynelle käyttäväni luontaistuotetta ja sen auttavan hikoiluun. Hän vaan hymähti, että sotii hänen etikkaansa vastaan eli heidän mielestään se on lumetta.

        Olisko sun nyt kuitenkin parempi alkaa käyttämään jotain hormoonia, kun sulla on noin paljon noita vaivoja.

        Itse käytän paikallihoitona Ovestinpuikkoja virtsavaivojen ehkäisyyn.


    • pienirintainen

      Moikka Pueraria mirifican käyttäjät! Olen 23-vuotias ja rintani ovat todella pienet 70-AA . Oon miettinyt tässä nyt 2viikkoa tuon tuotteen tilaamista, mutta kapseleiden muodossa. Saakohan sitä jostain europaan sisältä esimerkiksi tilattua kapseleina? Käyttääkö kukaan ja minkä firman valmistetta? En itse tykkäisi kokeilla jauhetta, sekottaen sitä johonkin..

    • Viihdevuodet

      Nuorille vastaukseksi, ettei rintojen koolla ole mitään merkitystä, olet kaunis omana itsenäsi. Suorin tie hyvinvointiin, on hyväksyä itsensä sellaisena, kuin on ja myrkyttää itseään mahdollisimman vähän millään mömmöillä ja lääkkeillä. Luonnollisuus on terveellisintä.

      Rypistyville voi vain todeta, että ihmisen elämänkaareen kuuluu ns. vanheneminen. Ikuista nuoruutta ei ole olemassakaan, joten sitä ei edes kannata tavoitella. Ne rahat jotka tuhlaa ryppyvoiteisiin ja luontaispillereihin, voi käyttää esim. matkustamiseen ja saa paljon enemmän hyvinvointia sieltä reissulta. Muutama ryppy sinne tänne, ei haittaa mitään. Juokaa piparminttu- ja kamomillateetä, niin nukuttaa.

    • Tarkkana

      Tällainenkin varoitus aiheesta:

      http://www.tauti.biz/fi/terveys/201307/100409.html#.U1Af1Vf-p3k

      Sydänongelmaiset älkää ottako Pueraria Mirificaa.

      • pettynyt..

        Eipä kannata käyttää myöskään laillisia hormoonihoitoja :( Kokeilin käyttää Angeliq vuodotonta hoitoa 3kk ajan. Ekan kk käytön jälkeen alkoi vuoto, joka kesti kuukauden ja sitten viikon paussi ja alkoi taas ja rinnat erittäin kipeät. Lopetin käytön ja vuoto loppui, sekä myös rintojen kipeys.


    • kokeilija2

      Vanha ketju, mutta vastaan kuitenkin. Tuota Pueraria Mirificaa ei saa kaupoista, mutta netistä kylläkin. <<<

    • HotFlashes

      Tilasin i herb:stä 100kpl purkin ja aloitan käytön huomenna. Olen 48-vuotias. Kohtu poistettu 6 vuotta sitten. Vv-oireita alkoi pari vuotta sitten, mutta pysyneet kurissa vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Nyt hikoilua kasvoissa ja niskassa koko ajan useammin, myös yöllä.

      • Anonyymi

        Vieläkö löytyy tuoretta tietoa mistä saa ainterolia.Todella hyvä tuote. Olen 66v ja käyttänyt hyvin tuloksin kohta kymmenen vuotta


      • Anonyymi

        Ainterol Europe. En kyllä ole ihan varma toimittavatko Suomeen kapseleita, kun niiden myynti on ainakin kielletty Suomessa ja ennen tuolla sivulla oli, että eivät toimita kapseleita Suomeen. Jauhetta ja uutetta pystyi tilaamaan, mutta niitä ei ole enää valikoimissa. Olen tilannut muualta jauheena, löytyy aika monesta paikasta, esim. suoraan Thaimaasta, edullista ja ihan hyvääkin, ei ehkä ihan yhtä voimakasta kuin Ainterol, mutta pitää vaan sitten ottaa vähän enemmän. Tuo uute oli minusta parasta ja todella tehokasta.

        On se harmillista, että näin hyvää tuotetta ei saa myydä, oliskohan liian kova kilpailija synteettisille hormoneille. Mulla ei puerariasta ole ollut mitään haittavaikutuksia, pelkkää hyvää vaan. Lieneekö sen ansiota sekin, että ei ole ryppyjä juuri nimeksikään, kaikki aina ihmettelevät, että miten voin näyttää niin nuorelta. Hiukset voi hyvin ja iho on tosiaan ihan hehkeä suorastaan. Ei mitään vv-oireita, vaikka selvästi vaihtarit ovat alkaneet jo pari vuotta sitten. Puolen vuoden välein pidän kuukauden tauon ja otan aika pientä annostusta. Kokeilepa tilata tuota jauhetta jostain, löytyy mm. ebaysta ja etsystä.


      • Anonyymi

        Voisiko Purearian kanssa käyttää muutamana päivänä kuukaudessa bio identtistä progesteronivoidetta? Minulla on hyvin auttanut vaihtarioireisiin tuo Purearia, mutta nyt muutaman kuukauden käytön jälkeen neinaa taas kuumat aallot iskeä päälle. Siksi ajattelin, että pitäiskö rinnalle ottaa tuo Progesteronivoide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko Purearian kanssa käyttää muutamana päivänä kuukaudessa bio identtistä progesteronivoidetta? Minulla on hyvin auttanut vaihtarioireisiin tuo Purearia, mutta nyt muutaman kuukauden käytön jälkeen neinaa taas kuumat aallot iskeä päälle. Siksi ajattelin, että pitäiskö rinnalle ottaa tuo Progesteronivoide.

        No minä ainakin käytän! Kuukautisten aikaan en käytä mitään, sitten päivät 6-12 puerariaa, päivät 13-20 molempia ja päivät 21-26 pelkästään progesteronivoidetta (natural progesterone cream) ja kuukautiset tulevat sitten päivänä 28 tai 29. Jos ei ole enää kuukautisia, niin sitten varmaan jotenkin eri tavalla pitää käyttää. Aluksi käytinkin vain tuota progesteronivoidetta pms-oireisiin ja se auttoikin vuosien ajan loistavasti. Sitten alkoi vaihtarioireet ja lisäsin mukaan puerarian. Meni jonkin aikaa, että löysin tuon mulle sopivan rytmin. Aluksi mulle tuli mm. päänsärkyä, nukuin huonosti ja olin kuukautisten aikaan ärtynyt. Eli oli liikaa estrogeenia. Sitähän pueraria lisää tai voimistaa. Progesteroni tasapainottaa. Nykyään on ihana olo eikä mitään vaivoja, vaikka ikää 50 .


      • Anonyymi

        Kiitos neuvosta:) Mikä Purearia valmiste sinulla on? Minulla oli edellisistä kuukautisista noin puoli vuotta aikaa ja kuumat aallot sekä uniongelmat vaivasivat melkoisesti. Kun aloin Pureariaa käyttämään alkoivat kuukautiset uudelleen. Ne ovat tulleet reilun kuukauden välein ja nyt taas on pidempi väli. Jotenkin tuntuu, että ehkä tarvisin progesteronia kaveriksi, mutta en halua synteettistä progestinia käyttää. Mietin myös, että lisääköhän Vitex progesteronia? Riittäisiköhän se pelkästään?


    • Anonyymi

      Lisäksi vielä sellainen kysymys, että minkälaisella annostuksella otat progesteroivoidetta? Laitatko voiteen vaginaalisesti vai muuten?Lugesteronhan on myös bio idettinen ja saa Suomesta, mutta on aika vahva, 100mg tai 200mg. Sen voi ottaa joko oraalisesti tai vaginaalisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe