Kylläisenä
tyydytettynä
miten hyvältä
maistuvatkaan
pienet
onnenmuruset
suklaarusinan palaset
Ne joita en
vaikeina aikoina
kaipuultani
kivuiltani
pysty nielemään
saamaan alas
huomaamaan edes
Kuin orava
teen piiloon varastoa
jemmaan
pähkinöitä
kun vaan muistaisin
kun tulee pimeys
ja kylmä
oli niitä
onnenmurusia
Onnenmurusia
10
337
Vastaukset
- Odelii
Kiitos,
pienestä se lähtee,
ja muruset onnesta
hykertelevät,
päästessään toistensa
seuraan...
niistä tulee sitten oikea "onnenkökkö" ;O)
Tämä tuli tarpeeseen,
pieni on kaunista, aina vaan- Tanssi-tuulispää
Ihan pienen pienin
valinnoin
ajatuksen
aavistuksesta
askel askeleelta
matka käy
kohti
seikkailua
- seikkailun nimi on
elämä
- runo64-1
....ja kuinka lumoavaa tekstiä.
on rakkaus tullut kotiin ja sydän riemutsee
onnen murusista....
tämähän on lupaavaa
että kauniita runojasi saa lukea täälläkin.
kertakaikkisen upeaa kerrontaa.
hyvä upea tanssi-tuulispää!!!- Tanssi-tuulispää
Etsin murusia
löysin ystäviä
hain jotain
ihan pientä
koin jotain
kovin suurta
ystävien kesken
ihmisyyttä
....Onnenmurusia...
Tämä oli kuules hyvä runo=)- Tanssi-tuulispää
Ilman lukijaa
ei runolla
olisi tukijaa
Kun toinen
tulkitsee
löytää ja
innostuu
runo elää
kasvaa
ja
kenties
runoilija
kehittyy
Kiitos sinulle :))
- lindalinda1
tällaisia onnenmurusia minäkin haluan haluan jem-
mata pahan päivän varalle.
Taitaa se kaipuu elää meissä kaikissa, ja niiden
päivien, pimeyden ja kylmän keskellä on hyvä et-
siä sieltä paikasta nimeltä jemma maukkaita muru-
sia.
Kiitos Sinulle runostasi, ja olet tervetullut
joukkoomme.- Tanssi-tuulispää
Kun ystäville
tarjoilee
pieniä
ilon
siemeniä
talvella
voi kesän lopulla
nähdä
auringonkukkia
ikkunan
alla
loistossaan
- Jääkukkien kera Sinua kiitellen :)
t. Tuulis
- mies-v57
Vaikka tämä kaikki on hajallaan
niin kuin räjähtänen tähden
kappaleet pitkin avaruutta.
Niin kuin sielu kun se petetään
ja hylätään. Rikkinäisenä kulkurina.
Silti minun usko on sinussa.
Jotain, jotain minuun koskettavaa
on sinussa. Kovia ja kiinteitä alueita.
Mihin tarttua, ottaa kiinni ja luottaa.
Uskoa että kaikki eheytyy yhdeksi.
Yhdeksi niin että se soi kuin
aito kristalli ja olemme yksi ja
sama. Murusista ja kappaleista
koostuva yksi Rakkaus. Ja emme
vietä öitä kylmissämme. Hajallaan.
Ei, vaivumme toisiimme. Otamme
kaiken irti ja puramme energiamme.
Syöksemme itsemme mukaan
purkaukseen kuin laavan kuumaan
virtaan. Sulamme lihas lihakseen.
Minä uskon sinua ja sen pitää
olla rakkautta.
http://www.youtube.com/watch?v=myTzrtr46dI&feature=related
Kiitos runostasi.
Kun on kyky tallentaa
onnen murusia, on jotain
jokka ohittaa vaikeat ajat
ja ikävän. Kaipuun.
Ei oravakaan selviä talven
yli ilman murusiaa.
Ei ihminen Rakkauden
haaksirikosta, uuteen
Raakkauteen.
Surusta iloon.
Persoonallinen runosi
josta pidin.
Pikku kappalesta syntyi
merkittävä sanoma ja
erittäin hyvä runo.
Viihdyin tekstissäsi ja
sen ajatuksessa.
Tervetuloa palstalle ja
jäämme jännityksellä
odottamaan lisää.- Tanssi-tuulispää
Lempeästi minua sanoillasi kosketit
ihoa syvemmälle kirjaimien siivin yletit
ystävällisesti korvaani kuiskasit
suoraan sydämeeni näppäimistölläsi naputtelit.
Sanoilla on niin suuri valta
ne voivat nostaa tähtiä alas taivaalta
saavat toiset meistä näyttämään enkeleiltä
jotkut saavat olon tuntumaan katalalta
Sanoilla on kovin suuri valta
- myös niillä joita ei sanota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466