Onnenmurusia

Tanssi-tuulispää

Kylläisenä
tyydytettynä

miten hyvältä
maistuvatkaan

pienet
onnenmuruset

suklaarusinan palaset

Ne joita en
vaikeina aikoina

kaipuultani
kivuiltani

pysty nielemään
saamaan alas

huomaamaan edes

Kuin orava
teen piiloon varastoa

jemmaan
pähkinöitä

kun vaan muistaisin

kun tulee pimeys
ja kylmä

oli niitä

onnenmurusia

10

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odelii

      Kiitos,

      pienestä se lähtee,
      ja muruset onnesta
      hykertelevät,
      päästessään toistensa
      seuraan...
      niistä tulee sitten oikea "onnenkökkö" ;O)

      Tämä tuli tarpeeseen,
      pieni on kaunista, aina vaan

      • Tanssi-tuulispää

        Ihan pienen pienin
        valinnoin

        ajatuksen
        aavistuksesta

        askel askeleelta

        matka käy
        kohti

        seikkailua

        - seikkailun nimi on

        elämä


    • runo64-1

      ....ja kuinka lumoavaa tekstiä.
      on rakkaus tullut kotiin ja sydän riemutsee
      onnen murusista....

      tämähän on lupaavaa
      että kauniita runojasi saa lukea täälläkin.
      kertakaikkisen upeaa kerrontaa.
      hyvä upea tanssi-tuulispää!!!

      • Tanssi-tuulispää

        Etsin murusia
        löysin ystäviä

        hain jotain
        ihan pientä

        koin jotain
        kovin suurta

        ystävien kesken
        ihmisyyttä


    • ....Onnenmurusia...
      Tämä oli kuules hyvä runo=)

      • Tanssi-tuulispää

        Ilman lukijaa
        ei runolla
        olisi tukijaa

        Kun toinen
        tulkitsee

        löytää ja
        innostuu

        runo elää
        kasvaa

        ja
        kenties

        runoilija
        kehittyy


        Kiitos sinulle :))


    • lindalinda1

      tällaisia onnenmurusia minäkin haluan haluan jem-
      mata pahan päivän varalle.

      Taitaa se kaipuu elää meissä kaikissa, ja niiden
      päivien, pimeyden ja kylmän keskellä on hyvä et-
      siä sieltä paikasta nimeltä jemma maukkaita muru-
      sia.

      Kiitos Sinulle runostasi, ja olet tervetullut
      joukkoomme.

      • Tanssi-tuulispää

        Kun ystäville
        tarjoilee
        pieniä
        ilon
        siemeniä
        talvella

        voi kesän lopulla
        nähdä
        auringonkukkia
        ikkunan
        alla
        loistossaan


        - Jääkukkien kera Sinua kiitellen :)
        t. Tuulis


    • mies-v57

      Vaikka tämä kaikki on hajallaan
      niin kuin räjähtänen tähden
      kappaleet pitkin avaruutta.
      Niin kuin sielu kun se petetään
      ja hylätään. Rikkinäisenä kulkurina.

      Silti minun usko on sinussa.
      Jotain, jotain minuun koskettavaa
      on sinussa. Kovia ja kiinteitä alueita.
      Mihin tarttua, ottaa kiinni ja luottaa.
      Uskoa että kaikki eheytyy yhdeksi.

      Yhdeksi niin että se soi kuin
      aito kristalli ja olemme yksi ja
      sama. Murusista ja kappaleista
      koostuva yksi Rakkaus. Ja emme
      vietä öitä kylmissämme. Hajallaan.

      Ei, vaivumme toisiimme. Otamme
      kaiken irti ja puramme energiamme.
      Syöksemme itsemme mukaan
      purkaukseen kuin laavan kuumaan
      virtaan. Sulamme lihas lihakseen.

      Minä uskon sinua ja sen pitää
      olla rakkautta.


      http://www.youtube.com/watch?v=myTzrtr46dI&feature=related


      Kiitos runostasi.

      Kun on kyky tallentaa
      onnen murusia, on jotain
      jokka ohittaa vaikeat ajat
      ja ikävän. Kaipuun.

      Ei oravakaan selviä talven
      yli ilman murusiaa.

      Ei ihminen Rakkauden
      haaksirikosta, uuteen
      Raakkauteen.

      Surusta iloon.

      Persoonallinen runosi
      josta pidin.

      Pikku kappalesta syntyi
      merkittävä sanoma ja
      erittäin hyvä runo.

      Viihdyin tekstissäsi ja
      sen ajatuksessa.

      Tervetuloa palstalle ja
      jäämme jännityksellä
      odottamaan lisää.

      • Tanssi-tuulispää

        Lempeästi minua sanoillasi kosketit
        ihoa syvemmälle kirjaimien siivin yletit
        ystävällisesti korvaani kuiskasit
        suoraan sydämeeni näppäimistölläsi naputtelit.

        Sanoilla on niin suuri valta
        ne voivat nostaa tähtiä alas taivaalta
        saavat toiset meistä näyttämään enkeleiltä
        jotkut saavat olon tuntumaan katalalta

        Sanoilla on kovin suuri valta
        - myös niillä joita ei sanota.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe