Hankin läppäriini bluetooth hiiren merkiltään Microsoft Notebook 5000. Ongelmana on, että välillä hiiri lakkaa toimimasta kokonaan. Kun asennan laitteen uudestaan, niin taas toimii.
Asennuksen yhteydessä vista antaa ilmoituksen.. HID data lakkasi toimimasta.
Miten saan hiiren toimimaan moitteettomasti??
Mouse Notebook 5000 bluetooth
3
1073
Vastaukset
- bluetooth-hiiren...
pois... Ei sentään pois, mutta poistin käytöstä ja laitoin tilalle perinteisen langattoman hiiren, johon tosi pikkunen nappula vastakappaleeksi läppäriin.
Jos sammutin läppärin jonkinlaiseen valmiustilaan, niin bluetooth toimi ok seuraavalla koneen käynnistyksellä. Mutta kun sammutin koneen "kunnolla", niin bluetooth piti aina aktivoida/asentaa uudestaan.- edelliseen....
bt-hiiri on logitech
- ahistaa
Itelläni sama hiiri mutta sellanen ongelma että lakkas yhtäkkiä toimimasta. vilkuttaa patterin valo vuorotellen vihreetä ja punasta.. vaikka patterit on uudet..ja oon koittanu useilla eri pattereilla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586