Tuommonen hassu(?) ongelma tuli vastaan, kun yritin importoida yhtä jpeggiä tuonne flashiin, niin flash sulkeutu yhtäkkiä ilman mitään varoitusta/kysymystä/selitystä. Okei käynnistin flashin uudestaan ja yritin taas ctrl r, ja sama juttu. Noo käynnistin sitten koko koneen uudestaan ja flashin uudestaan ja edelleen sama homma. Kokeilin sitten myös fotarilla avata sieltä samasta kansiosta niitä jpegei ja heti kun yritin aukasta sitä kansiota, niin fotari sammu samaan tyyliin ilman mitään varotusta.
Niin että mikä hemmetin bugi tämä tämmöinen on? Ei tosin taida johtua flashistä, jos kerran fotarikin rupes alkamaan?
Ongelma tosin ratkes sillä että siirsin koko kuvakansion eri paikkaan. Saattaa olla että quicktimelläkin/ituneksella oli jotain osuutta asiaan, kun ongelma ilmaantu heti seuraavana päivänä sen asentamisesta.
Niin ja mikä on kunnei tuosta uudesta F8:sta saa enää quicktime tiedostoakaan tehtyä, kun se mussuttaa jostain väärästä flash versiosta? Laitoin kyllä publishing settingit flash 5:selle, mutta ei silti näytä wörkkiwän.
Flash 8 sulkeutuu importoidessa
Falshkia
0
548
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238