HP 6715s lisämuistia

osaako joku auttaa...

Heippa

Laitetaan nyt tännekin tämä sama kysymys.

Mulla on tollanen pari vuotta vanha kannettava ja sen sai elisalta kun teki nettiyhteyssopimuksen. En nyt muista paljonko se makso mutta ei se hirveesti ollu. Nyt mulla on sellanen ongelma että pitäisi saada tietää paljonko siihen voi lisätä muistia. Avasin veljeni kanssa sen takakannen ja siinä oli vain yksi muistipaikka ja nyt siinä oli 512 muisti.

Tässä on nyt tietoja mitä siitä etukannesta sain:

HP Compaq 6715s
Windows Vista Home Basic

Veli sanoi että normaalisti koneissa on pari paikkaa mihin muistia voi laittaa mutta me nähtiin vain yksi. Onks tää joku ihan halpamalli vai voiko siihen yhteen sitten vaan vaihtaa isompi ja kuinka ison.

Ohjekirja on hävinny muuton yhteydessä ja siitä olis varmaan nähny mitä sinne voi lisätä.
Auttakaa jos joku tietää tai mistä saan tietää ja huoltoon ei oo varaa sitä viedä.

Katselin tuolta MB vertailusivuilta tietoja kannettavien muisteista ja siellä oli vain jostain DDR-muisteja. Tää muisti mikä on täss' mun koneessa niin siinä ei mainita mitään DDR-muistista mutta onko sitten sama. Voin vielä laittaa sen tekstin mikä siinä muistissa lukee jos siitä on apua:

PC2-5300S-555-12-A2.512MB.2RX16.667

3

2354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansanhuveja.net

juu.. siellä on piilossa toinen paikka muistille kovokotelossa, tai oikeastaan kovon alla.
      max mitä koneeseen voi laittaa on 4gt.
      osta 2x 2gt:tä ja unohda se 512nen, koneen muisti on DDR2 667MHz Huom jos joku atk nero vois laittaa ne sulle..ettet riko kiinnikeitä sieltä toisesta muistipaikasta..mul kävi niin, sain onneks korjattua.. mul pelittää paremmin kun kaveril joka osti olevinaan tehokoneen..ole hyvä

• kansanhuveja.net

667MHz DDR II SO-DIMM
        tämä on tarkka muistin nimi, unohtui tuo so-dimm

• aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      45
      3141
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1917
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1900
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      78
      1690
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1502
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1388
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      26
      1322
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1319
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1157
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      110
      1123
    Aihe