Vaimo ja talkkari

Aisan kannattaja

Tässä muutama vuosi sitten julkaisemani novelli uusintana....


-Mitä helvettiä sinä teet.

Jäykistyin ja käännyin ovelle kyrpä ja vaimoni stringit kädessäni . Saamarin saamari. olin unohtanut lukita kylppärin oven. Vaimoni seisoi ovella.

- Sinä hemmetin runkkari, nyt tämä saa loppua. Voisit käyttää munaasi muuhunkin kuin runkkailuun. Esimerkiksi vaikka minun tyydyttämiseen. Päästä irti siitä munasta. Et leiki sillä enää. Stringit pyykkikoriin ja housut jalkaan heti.

Häpeissäni pudotin stringit pyykkikoriin ja vedin housut ylös sekä menin vaimoni Lissun perässä olohuoneeseen. Hän istui jo sohvalla nauttien viiniä. Istuuduin häpeissäni nojatuoliin.

- Olen jo pitkään tiennyt harrastuksestasi runkkailusta.

Myönnettäköön, että seksielämämme oli viimeaikoina hieman hiipunut. Lissu oli kiimainen rehevä nainen ja halusi naida monta kertaa viikossa. Minä taas en ehkä niin usein.

- Nyt sinun kikkelileikkeihisi tulee loppu. Kun et jaksa tyydyttää minua, niin et kyllä enää runkkailekaan. nyt siihen tehdään kertaheitolla loppu.

Ihmettelin mitä hän tarkoitti. Hetken päästä se paljastui. Lissu otti kassistaan paketin ja avasi sen. En oikein tajunnut mikä siellä oli. Lissu nousi ylös ja käski seuraamaan häntä kylppäriin. Siellä hän asetti huolellisesti ostamansa siveysvyön päälleni ja lopuksi lukitsi sen pienellä lukolla.

- No niin, nyt on leikkisi leikitty. Kerkesitkö edes laueta.

Pudistin päätäni.
- Hyvä, sillä nyt et laukeakaan pitkään, pitkään aikaan. Siitä pidän minä huolen.

Hän näytti pientä avainta ja pisti sen itselleen talteen.

- Et taida käsittääkään mihin liemeen olet itsesi saattanut. Avain on minulla ja minä vapautan sinut sitten kun itse haluan. Saat pitää siveysvyötä jatkuvasti päälläsi ja samalla miettiä mitä tulikaan tehtyä ja mitä ei.

Menimme takaisin olohuoneeseen. Lissu otti lisää viiniä ja minäkin otin lasillisen, mutta Lissu sanoi, että en tarvinnut viiniä juuri nyt. Hän istui sohvalle ja käski minut polvilleen eteensä. Tilanne oli sellainen, että minulla ei ollut muuta mahdollisuutta. Asetuin siis hänen eteensä polvilleen.
Lissu nousi hetkeksi ylös ja riisui hameensa. Hänellä ei ollut alushousuja. Minun paljaaksi ajelemani pillu oli aivan silmieni edessä. Lissu istuutui ja levitti haarojaan.

- Katso sitä nyt oikein läheltä, sillä lähemmäksi et pääse pitkään aikaan.

Hän painoi päätäni haaroilleen posliiniksi sheivatulle pillulleen.

- Ihaile ja katso Kiimaista pillua. Runkkailessasi et varmaan haaveillut tästä.

Lissu työnsi sormensa pilluun ja alkoi masturboida. Katselin aivan vierestä. Kiimaisen pillun tuoksu tuntui nenässäni ja olisin halunnut nussia Lissua, mutta nyt se oli mahdotonta. Lissu otti sormen pois ja työnsi sen suuhuni.

- Maista miltä kunnon pillu maistuu. Tämä voi olla viimeinen kerta kun saat edes maistaa pilluani.

Nuolin hänen sormeaan ja mietin kuinka selviäisin tilanteesta, mutta en keksinyt mitään ulospääsyä.

Seuraavat päivät olivat piinallisia. Lissu ei noteerannut tilannetta mitenkään ja minä en uskaltanut ottaa asiaa puheeksi. Toivoin vain, että Lissu avasi siveysvyön ja vapauttaisi minut. Mutta ei. Sen sijaan hän muutaman kerran käski minut eteensä ja laskemaan housut alas jotta hän saisi ihailla " häkissä" olevaa kyrpääni. Toisinaan hän härnäsi sitä ja naureskeli avuttomuudelleni.
Yöpöydällään hän piti härskisti paria dildoaan. Usein iltaisin sain kuunnella niiden surinaa kun Lissu masturboi ja tyydytti itseään. Joskus sain katsoa aivan läheltä kun hän runkkaili dildolla. Sainpa jopa maistaa vitun makua Lissun työntäessä dildon suuhuni.
Usein hän sanoi, että panettaa aivan valtavasti ja tekisi hyvää saada kunnon kyrpää. Ehdotin, että hän vapauttaisi kullini vankilasta ja saisin nussia häntä. Siihen Lissu vain nauroi.

- Et sinä runkkari minua nussi. Ei sinusta siihen ole Kikkelisi pysyy häkissä. Sitä ei vapauteta pitkään. pitkään aikaan. Ja kun se vapautetaan, niin tokkopa sille mitään käyttöä enää löytyy.


Lissulla oli muutama vapaapäivä. heräsimme kumpikin kuitenkin samaan aikaan ja minä valmistauduin lähtemään töihin. Lissukin pukeutui. Ihmettelin, kun hän laittoi ylleen seksikkäät alus asut, tummanpunaiset kohottavat rintaliivit, sukkanauhaliivit ja sukat samaa sävyä, ja lopuksi vielä stringit. Hän katseli itseään peilistä.

- Ovatko nämä seksikkäät ja kiihoittavat.
Katsoi Lissua. Kyllähän näky oli kiihottava. sanoin sen hänelle ja menin hänen vierelleen. Suutelin poskelle ja hyväilin hänen täyteläistä takamustaan.

- Näpit irti runkkari. Eivät nämä ole sinua varten.

Ihmettelin mitä hän tarkoitti ja kysyin sitä.

- Keittiön viemäri on hieman tukossa ja soitin eilen talonmiehelle. Hän tulee kohta rassaamaan sen. ajattelin jospa hän sen jälkeen rassaisi sitä toistakin reikää jota sinä et ole rassannut pitkään aikaan. Minulla on sellainen kutina, että se tarvitsee kunnon rassausta.

Lissu nauroi ja laittoi hajuvettä. Sitten hän kietoi vain aamuitakin päälleen. Yritin sanoa mitä hän oikein tarkoitti.

- Juuri sitä mitä sanoin. Mutta menehän nyt töihin, sinulla on jo kiire. Ja sitä paitsi talkkari tulee aivan kohta ja en halua sinun olevan täällä häiritsemässä.

Ei hemmetti, talkkari panemassa vaimoani. Sitä en sallisi. Lissu vain nauroi.

- Runkkari menehän jo, että pääsen vielä meikkaamaan. Ja pidä puhelin auki jos vaikka tulisi asiaa.

Lähdin töihin sekavassa mielentilassa. Ehkä se kuitenkaan ei pitänyt paikkaansa. Ehkä Lissu vain halusi kiusata minua. Toisaalta keittiön viemäri oli hieman tukossa.

Työnteosta ei tullut mitään. Päässäni pyöri vain ajatus talkkarista joka kotonani nussi vaimoani.

Kello kymmenen sain tekstarin.
" Hei pikku runkkari. Onko kulli hyvin häkissä. Keittiön viemäri rassattu. Kohta rassataan sitä toista reikää. Siinä menee pitkään.
T. Kiimapillusi"

Luin viestin. luin toiseen kertaan ja vielä kolmannenkin. Pitikö se paikkansa. Oliko talkkari rassaamassa vaimoani. Soitin Lissulle, mutta se meni vastaajalle. Töitä en pystynyt tekemään, mutta kotiinkaan en voinut lähteä.

Kahdeltatoista tuli taas tekstari.
" Rööri rassattu. Kauan meni mutta kannatti. Talkkari sanoi, että pitää rassata vielä toisen kerran. Juodaan ensi kahvit ja rassataan sitten uudelleen. Osta viiniä tullessasi.
T. Rassattu kiimapillu

Päässäni pyöri. Ajattelin lähteä heti kotiin, mutta ei se käynyt päinsä. Síveysvyökin muistutti olemassaolostaan kullini yrittäessä jäykistyä. Olin aivan sekaisin.

Kello tuli neljä ja lähdin viinikaupan kautta kotiin. Lissu oli kuin ei mitään olisi tapahtunut. Hän oli pukeutunut normaalisti. Sänkymme oli pedattu. mutta lattialla lojui hänen alusvaatteensa. Katselin niitä ja vuoroin Lissua. Sanaakaan sanomatta hän tyynesti korjasi ne pois.
Koko illan yritin etsiä merkkejä olisiko talkkari todellakin pannut Lissua, mutta mitään en huomannut. Joimme hieman viiniä ja juttelimme niitä näitä. Oli jo aika myöhä ja menimme nukkumaan. Nuhkahdin taas siihen kun Lissu käynnisti dildon ja alkoi masturboida.

Aamulla toistui taas sama kuvio. Lissu pukeutui taas kiihottaviin alusasuihin. Tällä kertaa valkoinen alsuasusetti ja vähän tuoksua päälle. Hän kietaisi vielä ylleen läpinäkyvän aamutakin.
Katsoin häntä ja näky oli kiihottava. Hän suuteli poskeani ja painoi kätensä haaroilleni.

- Miten täällä häkissä on voitu. Oletko ollut kiltti.
Nyökkäsin ja painoin tiukemmin haarojani hänen kättään vasten.

- No, no pikku runkkari. Eipäs kiihotuta liikaa. Mene nyt töihin. Talkkari saattaa kohta tulla tarkastamaan eilisen työn tulokset. Ilmeisesti joudutaan rassaamaan vielä monta kertaa.

Ei, taasko saan olla epätietoisuudessa koko päivän. Tapahtuuko jotain vai onko tämä vain Lissun leikkiä.

Taas kymmeneltä sain tekstarin.
" Talkkaria tarkastuksella. Tehdään oikein perusteellinen rassaus. Menee pitkään.
T. Kiimapillusi

Taas se alkoi. Pääni oli sekaisin. Oliko kotonani joku nussimassa Lissua.

Puolen tunnin päästä tuli uusi tekstari kuvan kera. Järkytyin.

" Hei runkkari. Rassattiin ja imettiin kuten kuvasta näkyy. Jatketaan vielä uudestaan.
T. Kiimainen vaimosi

Ei voinut olla totta ja silti se oli. Tunnistin kotini. Lissu oli makuuhuoneessamme sängyn vierellä polvillaan talkkarin kyrpä suussaan. Minun oli päästävä kotiin. Heti. Sanoin työkavereille, että minulla oli huono olo ja menen kotiin.

Puoli tuntia ja oli kotona. Menin hiljaa sisälle. Makuuhuoneesta kuului ääniä. Avasin varovasti oven. Lissu oli sängyllä kontallaan ja talkkari nussi häntä takaapäin. Näky oli järkyttävä. Yritin sanoa jotain. mutta en saanut sanaakaan ulos. Lissu huomasi minut.

- Mitä sinä täällä teet. Sinunhan pitäisi olla töissä.
Yritin taas sanoa jotain, mutta Lissu nauroi ja jatkoi.

- No kun kerran olet täällä, niin katsopas nyt oikein tarkkaan kuinka naista nussitaan.

Lissu käänsi katsettaan talkkariin päin.

- Tero jatketaan. Haluan kunnon kyrpää. Nussi kovaa. Pilluni haluaa kyrpää. Näytetään pikku runkkarille kuinka nussitaan.


Talkkari katsoi minua naureskellen ja jatkoi panemista. " Ai että Lissulla on kiimainen ihan pillu."

Meinasin käydä talkkarin kimppuun, mutta hän oli sen verran isompi minua, että jätin ajatuksen. Terokin huomasi sen.
" Älä yritä mitään. Ole vain kiltisti ja ota oppia kuinka vaimoasi pannaan. Saatat vielä päästä nuolemaan liukkaita."

Lissu nauroi.

- Tuohan voisi olla hauska asia Saisi runkkarikin maistaa hyvin nussittua kiimapillua. Tero nussi nyt. En jaksa odottaa. Nussi syvääle ja kovaa.
Talkkari painoi kyrpänsä takaisin Lissun pilluun ja jatkoi nussimista. Katselin vain avuttomana kun kyrpä painui syvälle Lissun haarojen väliin.

- Nussi kovaa, paina kunnolla.

Märkä pillu litisi talkkarin nussiessa Lissua takaapäin. Lissu voihki ja huusi orgasmin partaalla. Talkkari otti Lissun lanteista kiinni ja painoi muutaman kerran pohjaan saakka. Lissu sai ensimmäisen orgasmin. Hän irrottautui talkkarista ja kellahti selälleen vuotelle avaten samalla haaransa levälleen.

- Jatka nussimista Tero. Haluan saada spermasi sisälleni.

Talkkari ohjasi jäykän kyrpänsä pillun huulille ja painoi sen sisään. Ja taas alkoi paneminen. Lissu loi katseen minuun.

- Katso kuinka vaimosi saa kunnon kyrpää. Katso ja ihaile kuinka vaimoasi nussitaan. Eikö näytä hyvältä. Aah, nussi, nussi. Näytä pikku runkkarille kuinka naista nussitaan. Näytä kuinka kiimapillua käsitellään oikein. Näyttääkö runkkari hyvältä?

En vastannut mitään. Talkkari painoi kyrpäänsä syvälle Lissun pilluun, antoi olla hetken sen siellä vatkaten samalla sitä. Lissu voihki nautinnoissaan. Hän nosti jalkansa ylös ja levitti haaransa auki. Talkkari otti hetkeksi kyrpänsä käteen ja hieroi sitä vasten Lissun pillua.

- Aaah se tekee hyvää. Aaah, minä saan kohta uudestaan. Nussi, nussi. Nussi kovaa. Haluan oikeaa kyrpää, enkä mitään runkkarin nysää. Pane, pane.

Lissu oli aivan kiimainen. Talkkari painoi kyrvän takaisin pilluun ja pano jatkui. Hän tarttui Lissun suurista rinnoista ja puristeli niitä. Otti kovat nännit sormien väliin ja hieroi niitä. Lissu nautti siitä. Hän huusi kiimassaan. Orgasmi oli lähellä. Talkkari otti kyrvän ulos pillusta. Runkkasi sitä muutaman kerran ja painoi sen takaisin pilluun. Samassa hän laukesi. Lissu oli juuri orgasmin rajoilla. Talkkari otti taas kyrvän ulos ja laski loput spermat Lissun paljaalle pillulle. Lissu sai orgasmin. Hän kiemurteli ja huusi nautinnosta. Talkkari puristi viimeiset tipat kyrvästään. Sitten hän otti Lissun stringit ja kuivasi kyrpänsä niihin kellahtaen sitten Lissun vierelle.

- Aaah se oli ihana orgasmi. Pitkästä aikaa kunnon pano. Edellisestä onkin jo pitkä aika. Eikö se ollut eilen kun viimeksi nussittiin Tero?

Samalla Lissu vilkaisi minua ja naurahti. Talkkari hyväili Lissun suuria rintoja. Hän suuteli Lissua. Käsi liukui alemmas, ei kuitenkaan haaroihin saakka. Lissu huokaili. Äskeinen orgasmi oli jo unohtunut ja kiima valtasi hitaasti Lissun. Hän katsahti minuun päin.

- Kulta hae meille kylmää juotavaa, olutta tai siideriä. Levätään hetki ja jatketaan sitten naitia. Keksitään sinullekin jotain tekemistä, ettei tarvitse vain tuijottaa oikeaa naitia.

Katsoi Lissua hieman ihmetellen ja menin sitten hakemaan nöyrästi juomia. Palasin makuuhuoneeseen. Lissu ja Tero juttelivat jotain ja naureskelivat.

- Jaaha, runkkari toi juomat. Sinäkin voisit riisuuntua. on paljon mukavampaa kun sinäkin olet alasti eikä vain me. Voisit samalla esitellä siveysvyötäsi.

Riisuuntua. Omassa makuuhuoneessa kun vieras mies oli panemassa vaimoani. Emmin pitkään.

- Etkö kuullut. Vaatteet pois ja nopeasti.

Lissun äänensävy oli hieman erillainen, käskevä ja voimakas. Ehkä se sai minut riisuuntumaan.

- No niin, tulepas tänne ja näytä sitä siveysvyötäsi.

Menin sängyn viereen. Lissu tarttui siveysvyöstä kiinni ja heilutti sitä.

- Eikö ole soma siveysvyö Tero? Siisti ja tehokas. Se estää täydellisesti runkkaamisen ja jopa sen, että runkkarin kulli ei edes pysty seisomaan. Kuitenkin se päällä voi käydä kusella. Ja mikä parasta. Sitä voi pitää päällä koko ajan vuorokauden ympäri. Töissäkin. Eiko niin pikku runkkari?

Mumisin jotain ja nyökkäsin. Talkkarikin tarttui siihen kiinni ja heilutteli sitä todeten sen olevan erinomainen. Sitten hän vei taas kätensä Lissun rinnoille. Hyväili niitä ja nauroi minulle sanoen, että nämäkin ovat erinomaiset, todella upeat isot ja kiinteät rinnat. Niitä on nautinto puristella ja hyväillä. Katso kuinka nännit hiljaa alkavat nöpöttää. Taitaa vaimosi olla taas kiimainen. Siihen ei ole kuin yksi lääke. Kunnon pano. Vai mitä?

En vastannut. Lissu voihki jo kiimassa.

- Pikku runkkari. Asetu haarojeni väliin ja ihaile kiimaista pilluani. Kohta se saa taas kyrpää. Talonmiehen kyrpää. Oikeaa kunnon munaa.

Menin Lissun haarojen väliin. Hän levitti ne auki. Näky oli kiihottava. Hänen ihanat rintansa ja kovat nännit. Mikä näky. Vartalo, rehevän kypsän naisen vartalo. Ja paljaaksi ajelemani pillu. Olisin raiskannut hänet jos minulla ei olisi ollut siveysvyötä, mutta .....

Lissu katseli minua hetken huvittuneena. Katseeni paljasti varmaan kiimani ja ajaukseni, mutta enhän voinut mitään. Siveysvyö teki tehtävänsä.

- Eikö ole ihana, kiihottava näky. Vaimosi pillu. Vaimosi hyvin nussittu kiimainen pillu. Ja kohta se saa taas uudestaan kyrpää. Talonmiehen oikeaa kalua, mutta ensin saat maistaa kiimapilluani. Nuole sitä.

Katsoin hölmistyneenä Lissua. Minäkö nuolisin hänen vastanussittua pillua jossa talkkarin spermat vielä olivat. Lissu otti päästäni kiinni ja painoi sitä haaroilleen.

- Nuole sitä. Nuole se ensin puhtaaksi. Et kai halua että talonmies saa likaista spermaista pillua. Nuole se todellakin ensin puhtaaksi. Sitten saat nuolla pilluni kiimaiseksi, valmiiksi nussittavaksi.

Lissu painoi päätäni haaroihinsa. Nussitun pillun tuoksu leijui sieraimiini. Yritin vastustella, mutta Lissu painoi väkisin pääni haaroihin. Märkä , spermainen karvoitus kosketti kasvojani. Lissu piti päätäni paikoillaan.

- Nuole runkkari nuole. Haluan munaa vielä tänään.

Taas voimakas, käskevä äänensävy. Nuolasin kerran pillunkarvoja. Suolainen maku täytti suuni.

- Jatka senkin runkku. Kerrankin saat maistaa oikeaa kunnon pillua. Hyvin nussittua pillua. Vaimosi pillua.

Nuolaisin uudelleen, ja uudelleen. Lissu piti päätäni paikoillaan.Lipaisin spermaista klitorista. Inhottava sperman maku täytti suuni.

- Hyvä juuri noin. Nuole ensin paikat puhtaaksi ja sitten pillu kimaiseksi niin, että nesteet valuu.

Jatkoin nuolemista. Lissu irroitti otteensa ja levitti haarojaan. Etsin kielelläni pillunvaon ja nuolin sitä. Hitaasti sain kieleni sisään ja sain pillun aukeamaan.

- Hienoa työtä runkarilta. Osaat sentään nuolla pillua. Hyvä, jatka noin. Se tekee hyvää.

Pillu alkoi kostua. Jatkoin työtä. Lissu huokaili jo siihen malliin, että hän olisi valmis. Nuolin kiivaammin ja kiivaammin. Olisin itse halunnut nussia häntä. Kiimassani olisin halunnut raiskata hänet. Mutta ...

Lissu otti päästäni otteen ja nosti sen pois. Katsoin häntä nöyränä ja ehkä alistuneena. Mitähän sitten. Talkkari nussisi häntä ja lähtisi sitten pois ja piinani olisi ohi. Ehkä keskustelemalla Lissu avaisi siveysvyön ja arki palaisi.
Lissu tuli vierelleni. Hän kuiskasi korvaani.

- Nuolit ja käytit kieltäsi ihanasti. Haluan palkita sinut. Haluaisitko runkata hieman?

Mitä Lissu sanoi. Halusinko runkata hieman. Halusin halusin runkata hieman. Halusin runkata enemmän. Halusin runkata paljon. Halusin nussia. Halusin ennen kaikkea laueta, päästää kaiken lastini ulos niin pitkälle kuin se vain lentäisi. Vastasin Lissulle myötävästi ja sanoin, että hän avaisi pian siveysvyön. En jaksaisi odottaa pitkään.

Lissu katsoi talkkaria ja sitten minua. Vallitsi hetken hiljaisuus. Lissu alkoi nauraa. Hän katseli minua ja nauroi suoraan minulle.

- Ei, ei runkkari. Nyt sinä olet käsittänyt aivan väärin. Et sinä runkkaile kulliasi ollenkaan. Se saa pysyä piilossaan aivan rauhassa. Et sinä ole todellakaan ansainnut vapautusta sille. Kullisi pysyy lukossa ja sillä selvä.

Katsoin kysyvän hämmentyneenä vaimoani. Ensin hän kysyy minulta haluanko runkata ja sitten hän kieltää sen. En ymmärtänyt alkuunkaan.

- Niin minä tarkoitin, että haluatko runkata oikeaa kunnon munaa. Nimittäin talkkarin kyrpää. Kokeile miltä tuntuu runkata oikeaa munaa isolla M:llä. Sinähän olet harjoitellut omalla pienellä nysälläsi. Näytä nyt mitä osaat. Runkkaa Teron kyrpä panokuntoon.

Lissu nousi sängyn laidalle. talkkari tuli hänen viereensä. Lissu käski minun mennä polvilleen Teron eteen. Nimenomaan taas käski. Juuri sillä sävyllä, mikä sai minut tekemään niin.

Lissu otti Teron velton kullin käteensä. Toisella kädellään hän tarttui käteeni ja.....
Tilanne oli inhottava. Lissu viemässä kättäni talkkarin veltolle munalle. En halunnut sitä. Yritin vetää kättäni pois, mutta Lissu tiukensi otettaan.

- Pane nyt kätesi Teron munalle ja runkkaa se panokuntoon. Enhän minä voi koskaan vapauttaa sinua siveysvyöstä jos en tiedä, että osaatko sinä enää edes runkata. Näytä nyt todelliset taitosi.

Lissu nauroi sanoilleen. Määrätietoisesti hän pisti käteni veltolle talkkarin munalle ja puristi sen kullin ympärille. Vilkaisin talkkaria. Hänkin nauroi ja sanoi, " Alas nyt nopeasti hommiin, että pääsen panemaan vaimoasi. Hänen kiimapilllunsa jo odottaa kyrpääni."
- Lissukin hoputti minua. Vastenmielisen hitaasti aloin runkata velttoa munaa. Minua inhoitti tilanne. Lissua ja talkkaria se sen sijaan nauratti.

- Pistä vauhtia siihen tumppukäteesi ja näytä mitä osaat. Kerrakin saat runkata oikeaa kyrpää. Kunnon kyrpää, joka kohta painuu kiimaiseen pilluuni. Ajattele sitä ja runkkaa kunnolla. Pilluni odottaa jo kuumana.

Runkkasin kovempaa ja muna alkoi pikkuhiljaa jäykistyä. Lissu poistui hetkeksi ja palasi mukanaan digi-kamera. Ei aikoi hän ottaa kuvia tilanteesta. Ilmeisesti koska hän tuli lähemmäs ja napsaisi ensimmäisen kuvan.

- Noin saadaan muistoksi hauskoja kuvia talvi-iltojen ratoksi. Jatka vaan runkkaamista, älä anna minun häiritä.

Runkkasin jo melko jäykkää kyrpää. Lissu napsi kuvia lisää. Sitten hän pisti kameran yöpöydälle.

- Taitaa kohta olla jo valmista. Kyllähän sinä runkata osaat jos vain yrität. Hieno homma vai mitä?

En vastannut. Talkkarin kyrpä seiso aivan jäykkänä sojottaen ylöspäin. Lissu tuli vierelleni. Hän katsoi talkkaria ja talkkari häntä. He hymyilivät ja naureskelivat.

- Nyt on vielä yksi asia tekemättä ennen kuin päästään nussimaan.

Katsoin Lissua kysyvästi ihmetellen. Nussisivat nyt nopeasti ja talkkari lähtisi sitten pois. Tilanne oli minulle aivan sietämätön. Mikä ihmeen asia oli vielä tekemättä.

- Teron kyrpä on vielä edellisen panon jäljiltä likainen ja limainen. En halua pilluuni sellaista kyrpää. Joten... Sinä pikku runkkari saat nuolla ja imeä sen puhtaaksi.

Mitä. Minä. Ei ikinä. Käteni oli vielä kivikovan kyrvän ympärillä.

- Kuulit aivan oikein. Ota se suuhusi ja nuole se puhtaaksi.

Vauhdittaakseen sanojaan Lissu otti hiuksistani kiinni ja painoi päätäni talkkarin haaroille. Yritin vastustella. Talkkari otti kyrvästään kiinni ja ohjasi sitä suuhuni. Lissu piti päätäni paikoillaan.

- Avaa suusi ja nuole se puhtaaksi nyt heti. Vai haluatko piiskaa perseellesi talkkarin vyöllä.

Mietin hetken. Minulla ei ilmeisesti ollut muuta vaihtoehtoa. Selkäsaunaa en halunnut. Jos oikein nopeasti nuolisi, niin piina olisi pian ohi. Raotin suutani. Talkkari painoi kyrpäänsä suuhuni. Iso terska painui sisään.

- No niin ala lutkuttaa runkkupoika. Nuole, nuole kunnolla, jotta vaimosi saa puhdasta munaa.

Nuoli terskan päätä. Lissu otti taas kameran ja napsi muutaman kuvan. Yritin peittää päätäni, mutta Lissu käski kääntää pääni niin, että kasvot näkyisi kamerassa.

- Tulee taas upeita kuvia. Nuole kunnolla kyrvän varttakin.

Talkkari otti kyrvästään kiinni ja käänsi sen aivan ylös.

- Juuri noin. Nuole nyt pitkillä vedoilla koko vartta pitkin. Oikein hyvä. Runkkupoika osaa mitä vaan kun oikein yrittää.

Nuolin häpeissäni kullin vartta niin kuin Lissu halusi. Hän otti kuvia lisää.

- Oikein hyvää työtä. Minä haluan palkita sinut. Olet käyttäytynyt hienosti ja olen ylpeä sinusta. Haluaisitko nussia hieman?

Talkkari nauroi. Oliko tässä taas jotain kompaa. Vastasin kuitenkin myöntävästi, sillä minua panetti valtavasti. Lissu otti siveysvyön avaimen ja näytti sitä minulle. Hän hymyili hetken viekkaasti.

- Voi, voi pikku runkkari. En minä sinua vielä vapauta. Sinun pitää ansaita se paljon suuremmalla työllä kuin yhden kullin nuolemisella. Mutta sen sijaan kyllä sinä saat nussi.... Nimittäin antaa Teron nussiia sinua hetken suuhusi niin molemmat saavat nussia. Eikö niin.

Ja nauroi perään. Talkkari otti päästäni kiinni ja työnsi kyrpänsä suuhuni. Sitten hän alkoi nussia suutani. Hitaasti syvemmälle ja syvemmälle. Sitten ulos hetkeksi. Talkkari otti kameran ja tähtäsi sillä minua.

- Katso suoraan kameraan. Saadaan hienoja kuvia. Eikö tunnukin mukavalta kun pitkästä aikaa nussit.

Katsoin kameraan. Talkkari otti kuvan. Samalla hän työnsi kyrpäänsä syvemmälle . Minulta meinasi päästä oksennus. Kyrpä oli melkein kokonaan suussani. Talkkari veti sen hetkeksi taas ulos. Hän napsi kuvia lisää samalla nussien suuhuni. Eikö tämä koskaan lopu, ajattelin. Lissu otti vielä hetkeksi kameran.

- Otetaan muutama lähikuva sivulta. Ota kyrpä käteesi ja vie se suuhusi. Nuole kielellä terskan päätä. Oikein hyvä. Sinähän osaat olla kuin oikea pornomalli. Upeaa.

Lissu kuvasi vielä hetken. sitten hän käski minun lopettaa.

- Nyt minä haluan kyrpää. Haluan kovaa aitoa kyrpää. Hyvin nuoltua munaa kiimaiseen pilluuni. Sinä saat ohjata sen suoraan pillun huulille.

Lissu meni kontalleen sängylle. Hän levitti haarojaan. Talkkari asettui hänen taakseen.

- Runkkari, ohjaa kulli sisääni. Minä haluan munaa. Kiimainen pilluni haluaa munaa. Juuri tuollaista oikeaa kyrpää. Isoa, paksua kyrpää.

Otin kädelläni kiinni talkkarin munasta ja vein sen vaimoni pillun huulille. Ohjasin sitä hetken sisään. Lissun kiimainen pillu suorastaan imaisi sen sisään. Talkkari painoi kyrpää syvemmälle ja Lissu melkein huusi nautinnosta. Sitten talkkari alkoi nussia Lissua. Hitaasti vedellen ees taas.

- Kuule pikku runkkari. Emme tarvitse sinua enää. Sinä voit vaikka lähteä. Me nautiskelemme ja nussimme vielä pitkään ja monta kertaa. Käy sinä kaupassa ja voit vaikka käydä kaljallakin. Tule kotiin takaisin illalla kahdeksan aikaan.

Yritin sanoa jotain, mutta Lissu ei kuunnellet enää. Hän oli aivan kiimoissaan kun talkkari pani häntä takaa päin.
Puin päälleni ja olin lähdössä.

- Runkkari odota vielä hetki. Tero ota hetkeksi kyrpä pois pillustani.

Jäin ovelle odottamaan mitä vielä tulisi. Lissu otti pikkarinsa ja pyyhki niillä märkää vakoaan.

- Ota nämä mukaasi. Voit nuuhkia niistä vaimosi ihanna pillun tuosuja ja mehuja. Ja samalla voit ajatella mitä kaikkea mukavaa me Teron kanssa teemmekään. Niin ja osta minulle muutamat seksikkäät alusasut. Rintaliivit, sukkanauhaliivit ja sukat samaa sävyä. Ja tietenkin uudet stringit. Sellaiset mistä Tero pitää. Mikähän väri olisi sopiva. Kenties tumman punainen. Eikö niin Tero?

Talkkari vastasin myötävästi.

- Menehän nyt, että päästään jatkamaan hommia. Tero työnnä munasi pilluun. Haluan kyrpää. Sinun ihanaa kyrpää. Nussi, pane minua. Pane kunnolla. Nussi niin, että pyörryn.

Vaistomaisesti pistin pikkarit taskuuni ja lähdin. Eteisestä kuulin Lissu huutavan kiimoissaan kun talkkari työnsi kyrpänsä vaimoni pilluun.

Ajattelin vetää perskännin. Niin sekaisin olin tapahtumista. istuin oluella ja hypistelin taskussani vaimoni pikkareita. Olisin halunnut runkata niihin, mutta se siveysvyö, se siveysvyö.
Kävin välillä ostamassa Lissulle hänen haluamansa alusasut. Onneksi sellaiset löytyivat aika nopeasti. Sitten kävin vielä kaupassa ja menin uudestaan oluelle. Vessassa nuuhkin Lissun märkiä pikkareita ja oluttuopin ääressä mietin tapahtumia saamatta kuitenkaan niihin mitään selvyyttä.

Kello läheni jo kahdeksaa. Palasin kotiin. Lissu oli tehnyt ruokaa ja söimme nauttien hieman viiniä. Päivän tapahtumista vaimoni ei puhunut mitään ja minäkään en uskaltanut aloittaa aiheesta.
Valmistauduimme nukkumaan. Lissu halusi kokeilla ostamiani alusasuja. Hän pukeutui niihin ja tuli olohuoneeseen.

- Nämähän ovat aivan ihanat ja todellakin seksikkäät. Eikö sinustakin.

Nyökkäsin. Kyllä ne olivat seksikkäät. Lissun rehevä muodokas vartalo oli aivan upea näky tummanpunaisissa alusasuissa. Rinnat, ei suinkaan liian isot tulivat kuin tyrkylle rintaliiveissä.
Ja stringit joista hänen muodokkaat pakaransa tulivat seksikkäästi esiin.
Lissu tuli luokseni ja suuteli poskeani.

- Kiitos nämä ovat aivan ihanat alusasut. Juuri sellaiset joita ajattelinkin.

Vein käteni hänen rinnoillen ja yritin puristella niitä. Kiimani oli valtava.

- Sot, sot rukkari. Eipäs käydä käsiksi. Kiihottavatko nämä sinua. Olenko minä haluttava näky?

Kyllä olet, vastasin.

- Sehän on hyvä, varmaan ne miellyttävät sitten Teroakin. Mutta se me nähdään viimeistään viikonloppuna. vai mitä jos soitetaan heti Terolle ja pyydetään häntä tänne katsomaan miltä näytä.

Ei kai sentään enää. Ei missään nimessä. Eikä viikonloppunakaan.

- Ei ei me nyt enää Teroa häiritä. Antaa hänen levätä rauhassa. Koko päivän pano väsyttää varmaan häntäkin. Ainakin minua se väsyttää ja pillunikin on niin nussittu ettei siitä ole nyt mihinkään. Mennään nukkumaan huomenna on työpäivä.

Makasin selälläni vuoteessa. Vuoteessa jossa hetki sitten talkkari oli pannut vaimoani useaan otteeseen ja vaimoni nöyryyttänyt minua tavalla joka meni yli käsityskykyni.
Lissu tuli sänkyyn. Hän otti hieman peittoa pois päältäni ja katseli siveysvyötäni. Hän tartui siitä kiinni ja heilutteli sitä edes takaisin. Samalla hän leikki kiellellään korvassani. se sai minut hulluksi. Hän tiesi sen.

- Mitenkäs runkkarin kulli on voinut vankeudessaan.

Lissun käsi heilutteli siveysvyötä siihen malliin, että ilman sitä kullini olisi ponkaissut kattoon. Minua panetti. Minua panetti aivan vietävästi.
- En kestä enää. Avaa siveysvyö hetkeksi ja anna minun edes runkata. Voit sitten laitta sen takaisin, pyysin Lissulta.

- Sinähän opit nopeasti käytöstavat. Hienoa. Mutta pikku runkkarikulta. En minä vielä sitä avaa. Sinun pitää oppia paljon, paljon paremmat tavat ennen kuin pääset edes ajattelemaan runkkaamista saati sitten minun panemista. Nyt me teemme niin, että sinä harjoittelet minun palvomista ja palvelemista. Saat tästä lähtien hoitaa kaikki kotityöt. Siivouksen, tiskauksen, pyykinpesun, varsinkin minun. Kun nämä asiat alkavat hoitua, niin katsotaan sitten uudelleen. Siihen varmaan menee pari kolme viikkoa, ehkä kuukausikin. Mutta minulla on aika odottaa. Niin ja sillä aikaa Tero saa hoitaa minun tyydyttämisen. Tiedäthän sinä, että haluan munaa usein, jopa päivittäin ja Terolta minä saan munaa aina kun haluan. Eikö olekin hyvä ratkaisu.

En vastannut mitään. En osannut vastata mitään. Juuri sillä hetkellä minulla ei ollut mitään ajauksia. Pääni oli aivan tyhjä. Lissu kuiskasi korvaani.

- Ethän suinkaan halua, että toimistosi naiset saavat meiliinsä kuvia siitä kun runkkaat ja nuolet Teron kyrpää. Ethän halua....
Tämän sanottuaan Lissu käänsi selkänsä ja alkoi nukkumaan. Itse pyöriskelin vielä hetken sängyssä selvitellen ajatuksiani ennen kuin uni tuli silmään.
Seuraava aamu oli kiusallinen. Vaimoni tuskin puhui minulle. Nautimme aamukahvin ja tein lähtöä töihin. Lissu jäi vielä hetkeksi kotiin. Tarkkaile meiliäsi olivat viimeiset sanat jotka jäivät soimaan korviini astuessani ulos.
Päivän mittaan sain useita meilejä, lähinnä vain kuvia. Talkkarin kyrpä kädessäni, talkkarin muna suussani. Joissain oli teksti. Maistuuko? Eikö ole upea muna? Iltapäivällä tuli pidempi meili.

"Panettaa aivan vietävästi. Soita Terolle ja sano, että kiimaisen nartun pillu kaipaa rassausta. Kysy mihin aikaan hän pääsisi panolle. Tässä on numero. Muista olla ystävällinen ja kiitä häntä puolestani eilisestä hurjasta kyydistä. Meilaa sitten minulle aika. Niin ja sinä menet töistä suoraan kotiin. Siivoat ja pistät paikat järjestykseen. Katsotaan sitten kuinka olet onnistunut."

Luin meilin kahteen kertaan, ehkä kolmeenkin. Soita. Minäkö soittaisin talkkarille ja sanoisin. Olisitko ystävällinen ja tulisit panemaan vaimoani. En, sitä en tee.
Hetken päästä sain taas meilin.
" Runkkari, en ole saanut vastaustasi milloin sinun oma kiimapillusi saa taas oikeaa munaa. Sinulla on kymmenen minuuttia aikaa, muuten kyseinen kuva on toimistosi naisilla."
Liitteenä oli kuva minusta alastomana ylläni vain siveysvyö. Olin lyöty. Yht'äkkiä tajusin todellisen tilanteeni. Lissu oli saleteissa. Hänellä oli kuvia, joita en missään nimessä halunnut kenenkään nähtäväksi. Tartuin kännykkään ja naputtelin numeron....
Esitin asian. Tero kiitti ilmoituksesta ja sanoi että koska hänen serkkunsa Japa on käymässä menevätkin he yhteistuumin meille vierailulle.
Pääni oli aivan sekaisin kun ajattelin että minä olen täällä töissä sillä aikaa kun kaksi miestä hoitelee kiimaista vaimoani.
Kello tuli neljä ja kiiruhdin kotiin. Avasin oven ja kuulin makuuhuonesta kahden miehen murinaa ja vaimoni kiimaisia kiljahduksia. Menin makuuhuoneeseen ja näin Lissun kontillaan Teron nussiessa häntä takaapäin samalla kun hän otti Japalta suihin. Samalla Japa laukesi Lissun suuhun, niin että kiiltävä tahmea sperma tahri vaimoni namamn osan valuessa lakanoille. Tero jatkoi Lissun työstämistä takaapäin. Katsoin tapahtumaa epäuskoisena smalla kun Lissu huomasi minun seisovan oviaukossa. Lissu sanoi käskevään sävyyn että, mene keittiöön tiskaamaan ja jätä meidät rauhassa paneskelemaan. Jätä toki makuuhuoneen ovi auki niin saa tiskatessa kuunnella kun minua nussitaan oikein kunnolla.
Menin keittiöön siivoamaan. Laittaessani astioita pesukoneeseen kuulin makuuhuoneen ääniä.
Ahh tekee hyvää. Nussikaa kovempaa. Ihanaa saada munaa kumpaankin reikään yhtä aikaa. Mitä, antaako Lissu myös peppua näille kahdelle sankarille vaikka minulta kyseinen herkku on lukuisista aneluista huolimatta jäänyt ikuisiksi ajoiksi vain haaveeksi.
Avasin hanan jotta ei tarvitsisi kuulla kaikkea.
Se ei kuitenkaan peittänyt kaikkia ääniä. Kuulin kuinka vaimoni huusi kiimassaan orgasmin lähestyessä. Sitten tuli hiljaista.
Hetken päästä he tulivat keittiöön. Talkkari ja hänen serkkunsa olivat pukeutuneet. Vaimollani oli yöpuku päällään. Talkkari tuli luokeni.
- Kyllpäs vaimosi olikin tänäänkin kiimainen. Taisi kunnon sandwich olla mieluinen yllätys. Oli todella hyvä pano. Mutta nyt meidän pitää lähteä kotiin.
Talkkari suuteli vielä vaimoani.
- Ah se teki hyvää. Nähdään sitten illalla ja jatketaan sopiihan että Japakin tulee vielä mukaan. Vaimo vastasi että tottahan toki miellä jäi vielä paljon kesken. Runkkupoju saa pitää minut kuumana teille.
Talkkari ja hänen serkkunsa lähtivät ja jäimme kaksistaan. En osannut sanoa mitään. Vaimoni otti lasillisen viiniä ja kaatoi minullekin. Istuimme keittiön pöydän ääreen. Rohkaisin mieleni ja sanoin.
- Kultani. Olet saanut minut täysin valtaasi ja saat minut näköjään tekemään mitä haluat. Se on aika nöyryyttävää. Pyytäisin sinulta kuitenkin yhtä asiaa. Avaa tämä siveysvyö ja anna minun edes runkata, vaikka sinun silmiesi edessä. Pyydän todellakin että sallit sen minulle. Anna minun runkata edes kerran viikossa.
Vaimoni katsoi minua hymyillen. Hän otti lasin viiniä. Hiljaisuus oli piinallista.
- Kulta teen mitä haluat jos annat minun edes runkata ja laueta.
Hän sytytti savukkeen ja maistoi lisää viiniä.
- Voi pikku runkkarini. Itse olet itsesi tuohon tilanteeseen saattanut. Kuka käski sinua haistelemaan pyykkikorista alushousujani ja runkkaamaan niihin. Kuka? Ei kukaan. Itse sinä sen päätöksen teit. Mitä tulee siihen, että avaisin siveys vyön ja antaisin sinun runkata. Se ei todellakaan ole vielä ajankohtaista. Ensin sinun pitää osoittaa, että sinuun voi luottaa. Sinun pitää näyttää, että rakastat minua kaikin tavoin. Sinun pitää osoittaa, että palvot minua ja teet kyselemättä kaiken mitä pyydän. Et koskaan asetu minua vastaan. Ymmärrätkö?
Nyökkäsin vain.
- Kun pystyt osoittamaan tämän kaiken, niin harkitsen asiaa uudestaan. Pistämmekö jonkin koeajan. Olisiko kaksi viikko hyvä vai kenties kuukausi. Mitä mieltä olet?
Koeaika, ei hemmetti. Lukittuna viikko tai pari. Mietin hetken vastaustani.
- Olisiko kenties viikko sopiva aika. Kyllä siinä ajassa pystyn jo soittamaan luottamukseni.
Jäin odottamaan vastausta. Hän poltti savukkeen loppuun ja joi viinilasinkin tyhjäksi.
- Kaada minulle lisää viiniä.
Ahaa, ensimmäinen testi. Hain pullon ja kaadoin viiniä lasiin.
- Viikko taitaa olla ihan liian lyhyt aika. Ethän äsken osannut edes tyhjentää tuhkakuppia. Luottamus, rakastaminen ja palvominen syntyy pienistä asioista. Tokkopa edes kahdessa viikossa opit käyttäytymään. Sovitaan, että olet kokonaisen kuukauden lukittuna. Irroitan siveysvyön vain silloin kun käyt pesulla ja silloin aina minun valvonnan alla. Katsotaan kuukauden päästä on tilanne ja palataan sitten asiaan. Eikö niin ole hyvä?
En sanonut mitään. Ajattelin vain kuukautta olla muna häkissä vailla mahdollisuutta edes saada se seisomaan saati sitten runkata. Aika epämiellyttävä tilanne minulle, mutta en voinut sille mitään.
- Selvä on kulta. Tehdään niin kuin sanot. Pidän siveysvyötä kuukauden ja yritän parhaani, jotta olisit tyytyväinen. Tottelen sinua kaikessa.
Ajattelin mielessäni mitä kaikkea nöyryytyksiä hän keksisi kuukauden aikana.
- Vaimoni nauroi.
- Hienoa, että olemme päässeet yhteisymmärrykseen. Tämä on ensi askel luottamuksen palauttamisessa.
Mutta nyt sinulla on tehtävä. Minusta piiskaaminen tuntuu aika mukavalta ja kiihottavalta. Saatkin mennä kaupungille ja ostaa vaikkapa kolme erillaista piiskaa. Kyllä sinä tiedät mistä niitä saa. Ja osta myös sellainen dildo jonka saa vöillä lanteille kiinni. Jos vaikka saisit joskus käyttää sitä kun Tero on poissa. Ja sitten käyt ostamassa minulle seksikään viettelevän mustan alusasusetin. Rintaliivit, sukkanauhaliivit, sukat, alushousut. Sellaisen, joka saa Teron ja Japan kiimaisiksi haluamaan minua. Niin hehän tulevat illalla meille ja arvaat varmaan miksi.
Vaimoni nauroi ivalliseti minulle. Häpesin, en voinut tilanteelle mitään. Nousin ylös ja menin makuuhuoneeseen pukeutumaan. Hän tuli perässäni.
- Ennen kuin lähdet niin nuole pilluni ja peppuni puhtaiksi. Ne ovat aivan täynnä Teron ja Japan spermaa, enkä halua sotkea paikkoja.
Katsoin vaimoani. Hän asettui sängylle, nosti yöpuvun helman ylös ja levitti haaransa.Ihana pillu oli edessäni. Aikaisemmin olisin painanut kyrpäni suoraan pillun perukoille, mutta nyt asetuin makuulle hänen haarojen väliin. painoin pääni kummulle ja aloin nuolla sitä. Laskin päätäni alemmas ja etsin kielelläni pillunraon ja painoi kieleni sisään. Miehen ja naaraan limat olivat sekoittuneet ja valuivat kielelleni. Nuolin kiivaammin ja vaimoni selvästi nautti siitä. Jatkoin, kunnes Lissu sanoi että puhdista peppu myös. Tuntui aika iljettävältä nuolla toisen tahrimaa peppureikää mutta minkäs teet minulla ei ollut kauheasti vaihtoehtoja. Yht´äkkiä Lissu keskeytti minut.
- Nyt saa riittää. Sinulla on asioita hoideltavana ja minä haluan levätä iltaa varten. Pidä puhelin auki jos tarvitaan vielä jotain erikoista kaupungilta. Äläkä pese kasvojasi. On paljon mukavampaa ostaa minulle alusasuja kun sinulla on koko ajan nussitun pilluni tuoksu naamallasi. Menehän nyt, minä haluan levätä.

Puin päälleni ja sekavin tuntein lähdin kaupungille parrassani ja kasvoillani kiimaisen naisen tuoksu sekoittuneena talkkarin limoihin. Suunnistin ensin naisten alusvaateliikkeisiin. En halunnut mennä niihin piiskojen kanssa.
Minua ei nolostuttanut ollenkaan ostaa naisten alusasuja. Olinhan tehnyt sen ennenkin ostaessani Lissulle lahjoja. Ja sehän on aivan normaalia, että mies ostaa naiselleen seksikkäitä alusasuja. Mutta nyt tilanne oli toinen. Viettelevät alusasut vaimolleni, jotka hän laittaisi illalla ylleen toisten miesten iloksi. Ei hemmetti. Ostan hänelle puuterin värisen vanhanmallisen "tätikorsetin". Ajatus nauratti minua, mutta muistin kuukauden koeajan ja aamun kuvat. Lissun sanat "palvot ja tottelet minua kaikessa". Nöyränä astuin erääseen liikkeeseen. Onneksi siellä ei ollut muita asiakkaita.
Huoliteltu keski-ikäinen myyjä tervehti ja kysyi kuinka voi palvella. Kerroin hänelle asiani. Valehtelin vain sen kenen iloksi ja nautinnoksi asut olivat tarkoitettu. Itse asiassa löysin aika nopeasti asusteet. Ne olisivat varmaan seksikkään näköiset Lissun yllä. Myyjä pakkasi ne lahjapakettiin ja maksoin ostokset. 140 euroa, aika kallista silmäniloa vieraille miehille.

Jatkoin matkaa seksikauppoihin, mutta päätin ensin käydä oluella. Istuessani tuopin äärellä sain tekstarin. Se oli vaimoltani.
" Hei runkkari. Käy tässä seksikaupassa. Siellä on valmiina nimelläsi paketti. Sinun tarvitsee ostaa vain ne kolme piiskaa. T. talkkarin kiimapillu.

Luin viestin uudelleen. Talkkarin kiimapillu. Raivostuin. Kassissa uudet viettelevät alusasut vaimolleni ja pelkästään talonmiehen sekä hänen serkkunsa iloksi. Mihin liemeen olinkaan itseni keittänyt. Ajattelin vaimoni ottamia kuvia. Talkkarin muna suussani. Ei, niitä ei kukaan saisi nähdä. Ei koskaan. Alistuneena nousin ylös ja suuntasin kulkuni seksiliikkeeseen.

Liikkeessä oli naismyyjä ja muutama asiakas. Nuorehko pariskunta ja yksi mies. Katselin hetken ympärilleni ja näin piiskoja roikkumassa eräällä hyllyllä. Katselin niitä ja kokeilin miltä ne tuntuivat kädessä samalla kuitenkin miettien miltä ne tuntuisivat perseelläni. Ei ratsupiiskaa missään nimessä. valitsin kolme kevytttä piiskaa jotka vaikuttivat siltä, että ne eivät sattuisi ja tuntuisi perseelläni. Menin kassalle.

- Täällä piti olla valmiina paketti nimelläni.
Sanoin nimeni ja myyjä nouti isohkon paketin. Samalla pariskunta tuli kassalle maksamaan omia ostoksiaan. Vilkaisin heitä.

- Otan lisäksi nämä kolme piiskaa. Pitää vähän kouluttaa vaimoa, jotta aviolliset velvollisuudet hoituisivat paremmin, sanoin rehvastellen.

Myyjä katsoi minua ja hymyili.
- Vaimonne soitti tänne aikaisemmin tänään ja hän halusi hieman toisenlaiset piiskat. Olenkin jon pakannut ne valmiiksi. Kun niitä käyttää saa kyllä kenet tahansa nöyräksi ja kuuliaiseksi.

Häkellyin ja punastuin. Hikipisarat kohosivat otsalleni. Toivottavasti kukaan ei huomannut.

- Hyvä on, otan ne. Tietääpähän ainakin mitä on tulossa.

Samassa puhelimeni soi. Vaimoni soitti. vastasin. Hän käski ensin minun olla hiljaa ja kuunnella mitä hän sanoi ja toimia sitten annettujen ohjeiden mukaan. Hän esitti kysymyksiä. Vastasin niihin lähinnä " Kyllä kulta, tai aivan kulta". Sitten hän halusi puhua myyjän kanssa.
Pariskunta seurasi kiinnostuneena tilannetta. Annoin puhelimen myyjälle.

- Kyllä, kyllä meiltä sellainen löytyy...... Aivan, se on helppokäyttöisempi ja paljon huomaamattomampi kuin aikaisempi..... Kyllä, lisätäänkö sellainen vielä ostoksiin...... Selvä on kyllä sanon. Kiitos ja kuulemiin.

Myyjä antoi puhelimen takaisin. Hän katsoi suoraan silmiini ja hymyili hieman erikoisesti.

- Niin kulta mitä vielä..... Kyllä kulta tulen suoraan kotiin.

Suljin puhelimen. Pariskunta seurasi kiinostuneena tilannettani. Häpesin. Mitähän vaimoni vielä halusi minun hankkivan. Katsoin myyjää kysyvästi. Myyjä avasi tiskiltä laatikon ja otti paketin esiin. Näin heti, että se oli CB.

- Vaimonne halusi, että otatte vielä tällaisen. SE on hieman pienenpi kuin se joka on nyt yllänne. Kiinnitys on tiukempi, joten minkäänlaiseen erektioon ei ole mahdollisuutta. Kuitenkin tämä on miellyttävämpi ja helpompi käyttää kuin aikaismpi versio. Huomaatte sen käytössä nopeasti. Kun siihen tottuu, niin sitä voi käyttää viikkoja tai jopa kuukausia ilma haittoja.

Olisin halunnut vajota maan alle. Pariskunta seurasi mielenkiinnolla tilannettani. naine kuiskasi miehen korvaan jotain. Kuulin sen selvästi.

- Kulta haluaisitko sinäkin tuollaisen siveysvyön?
- Ei hemmetti, en ikinä. Minä haluan munani heiluvan vapaana housuissani. Kesäkin on tulossa ja naiset kaunistuu. On mukava kävellä kaupungilla puolijäykkä kulli housuissa tietäen, että kotona odottaa kiimainen vaimo.

Olin aivan paniikissa. En minä tällaisia nöyryytyksiä halunnut, vaikka lupasinkin totella vaimoani kuuliaisesti. Maksoin ostokset luottokortilla enkä edes katsonut laskun loppu summaa. Tärisevin käsin kirjoitin nimeni kuittiin, otin ostoskassin ja poistuin liikkeestä. Tunsin kuinka pariskunnan katseet porautivat selkääni ja kuulin vielä miehen sanovan naiselleen ja myyjälle.

- Taitaa miehellä olla kovat oltavat kotona.
- Niin on ja vielä kovemmaksi ne muuttuu, myyjä vastasi.

Sanat jäivät soimaan korviini kun astuin liikeestä ulos. Otin taksin ja sanoin osoitteeksi kotimme lähellä olevan kapakan.
Halusin ottaa kännin, oikean kunnon perskännin ja näyttää sitten vaimolleni kuka on kuka ja kuka käskee ketä.
Taksi ajoi kapakan eteen. Maksoin ja otin ostokset, onneksi ne olivat pakattu niin, että päälle päin ei voinut tietää mitä ne sisälsivät.
Astuin kapakkaan ja valitsin syrjäisen vapaan pöydän, laitoin ostokset tuolille ja menin tiskille. Tilasin tuplakossun ja kumosin sen heti tiskillä. Tilasin uuden samanlaisen sekä tuopin. Ne kädessä menin pöytään ja sytytin savukkeen. Mietin päivän tapahtumia.

Alkoholin vaikutus alkoi hitaasti tuntua. En sietäisi enää tätä tilannetta. Kun menisin kotiin asiat muuttuisivat täysin. Se olisi vaimoni, joka saisi nauttia piiskoista perseellään. Ajatus kiihotti, piiskaisin hänen perseensä aivan punaiseksi. Sitten hän laittaisi ostamani alusasut ylleen ja viihdyttäisi minua koko illan ja yön. Panisin häntä vuoron perään joka reikään. Ja aamulla hän saisi nuolla persettäni pitkään. Minä katsoisin pornoleffoja ja hän työskentelisi kielellään ahkerasti perseelläni. Sitten vihdoin antaisin hänelle luvan imeä kyrpäni panokuntoon.

Hän asettuisi sängylle kontalleen levittäen perseensä eteeni. Hitaasti hän riisuisi mustat stringinsä ja ihana posliini pillu aukenisi eteeni. Kokeilisin sitä sormellani ja samalla kuulisin sanat jotka olisivat mannaa korvilleni.

- Kulta rakas. Olen ollut sinulle hyvin tuhma. Anna minulle piiskaa. kouluta minut taas takaisin kuuliaiseksi, tottelevaiseksi ja uskolliseksi vaimoksi. Ja tiedäthän, että piiskalla saat pimppini kostumaan sinua varten.

Pimppi piiskalla kostean kiimaiseksi. Hauska kulla se vaimoni suusta. Piiskaa hän tulisikin saamaan alkuviikkoina paljon. Sitä vartenhan ne ostettiinkin.

Kossu ja olut tekivät tehtävänsä. Annoin ajatuksen lentää.

Lissu edessäni kontallaan sängyllä perse levällään, minulla ohut ratsupiiska kädessäni.

- Levitä persettäsi jotta pillusi tulee esille. haluan ottaa siitä muutaman kuvan.

Lissu levitti persettään ja takapillu aukeni komeasti esille. Otin muutaman kuvan ja tartuin sitten piiskaan uudestaan. Pistin sen hänen vaolleen ja hankasin piiskalla pillunvakoa.

- Vai saa piiska pillusi kostumaan. Hyvä, sitten saatkin sitä lähiaikoina usein. Tästä lähtien pidät pillusi jatkuvasti kosteana valmiina minulle. Et voi koskaan tietää milloin minua panettaa.

- Kyllä pidän kultani. Pimppini on vain ja ainostaan sinua varten. Se on sinun käytössä aina kun haluat. Vain sana niin levitän sen sinulle.

Ei vielä sivalluksen sivallusta piiskalla ja jo nyt hän puhui noin mukavia. Mitähän piiska saisi aikaan. Se piti kokeilla heti. Napautin muutaman kevyen sivalluksen pakaroille, ihan vain kokeeksi. Sitten kolme napakkaa, pieni tauko ja uudestaan kolme sivallusta. Kuulostelin hieman, mutta Lissu ei päästänyt ääntäkään.

- No niin. Nämä olivat harjoittelua. Nyt saat piiskaa kunnolla. Ensin viisi kertaa, pieni tauko ja taas viisi kertaa. Sitten kokeilen pilluasi, onko se tarpeeksi kostea ja liukas nussittavaksi.

Ajatus sai minut nauramaan. Otin piiskasta hyvän otteen ja annoin mennä oikein kunnolla. Viisi ja tauko. Pistin piiskan hetkeksi vaolle ja hankasin sitä voimakkaasti. Lissu voihkaisi. Viisi sivallusta lisää, joka kerta kovempaa ja kovempaa. Lissu äänähti muutaman kerran. Hyvä, piiska siis tuntui. Härskisti työnsin kaksi sormeani pilluun. Se oli kostea ja liukas. Piiskalla oli näköjään hyvä vaikutus. Runkkasin häntä sormillani.

- Onko pillusi valmiina panoon, vai tarvitsetko vielä lisää piiskaa, kysyin ja jatkoin runkkaamista.

- Kyllä on. Se odottaa kiimaisena kyrpääsi. Nussi minua minä pyydän.

Nautin tilanteesta ja myhäilin itsekseni. Pillu oli kyllä kostea, mutta perse ei punoittanut vielä tarpeeksi, joten piiskaus jatkui. Annoin taas viisi sivallusta Jo ensimmäisellä Lissu valitti.

- Hyvä, että äänesi kuuluu. Tiedän silloin, että piiska tuntuu ja sehän on tarkoituskin. Saat vielä kahdeksan kertaa, ensin neljä ja sitten neljä.

- Ei kulta rakas, pyydän ei enempää.

- Ole hiljaa. Minä tiedän ja päätän kuinka paljon sinä tarvitset. Itse asiassa taidat tarvita hieman erikoisempaa piiskausta.

Annoin taas neljä reilua sivallusta, hetken hengähdys tauko ja sitten loput neljä. Lissu valitti ja voihki äänekkäästi. Se oli mannaa korvilleni. Perse punotti upeasti ja otin taas muutaman kuvan. Sitten käskin hänen kääntyä selälleen. kaivoin rinnat esille. Puristelin niitä ja hieroin nännejä. Ne nöpöttivät aivan kovina.

- Taidat olla kiimainen ja munan puutteessa.

- Kyllä olen. Nussi minua, minä haluan kyrpääsi. Nai minua, nai kovaa minä pyydän.

Ihania sanoja, mutta en halunnut vielä panna häntä. Halusin ensin antaa vaimolleni kunnon opetuksen ja näyttää hänelle kenen pillin mukaan tästä lähtien mentiin.

- Nosta jalkasi ylös ja levitä haarasi. Haluan, että horopillusi on näyttävästi esillä.

Horopillu, se tuntui kiihottavalta sanalta. Lissu nosti jalkansa ylös ja levitti haaransa Pillu oli hienosti esillä. Painoin käteni mättäälle ja hieroin turvoinneita häpyhuulia. Lissu voihki kiimoissaan.

- Nyt pdät haarasi levällään niin, että pillusi on koko ajan esillä. muista koko ajan.

Hain toisen piiskan, monisäikeisin " kevyemmän ". Näytin sitä Lissulle. Samalla aloin piiskata hänen reisien sisäpntää. Kevyesti, mutta kuitenkin tuntuvasti. Lissu yritti laitaa haaransa kiinni, mutta käskin häntä avaamaan ne ja pitämään ne levällään. Asetin piiska hänen vaolleen.

- Ei, ei sinne. Pyydän älä piiskaa pimppiäni.

- Hiljaa huora. Ensiksikin minä piiskaan sinua mihin haluan ja milloin haluan. Ja toiseksi. Pillusi tarvitsee opetuksen. Kunnon opetuksen, jotta se tietää ketä varten se ainostaan on.

Kyrpäni seisoi kovana. Sitä se oli tehnyt jo pitkän aikaa. En vieläkään halunnut nussia häntä. Oli vielä koulutuksen aika. Otin muutamia kuvia piiska Lissun vaossa. Sitten asetin tyynyn Lissun pään alle.

- Otan ensin yhden videoclipin. Kuuntele tarkaan. Sinä sanot juuri niin kuin käsken. Oletko ymmärtänyt?

Vaimoni ei sanonut mitään. Otin ratsupiiskan ja sivalsin muutaman kunnollisen pakaroille.

- Oletko ymmärtänyt, kysyin uudelleen.

Piiskalla oli vaikutus. Myöntävä vastaus tuli heti.

- Kun kuvaan niin sanot seuraavat sanat." Kulta, olen ollut tuhma ja jakanut pilluani ja persettäni vieraille miehille. Nyt se saa loppua. Piiskaa pilluani ja opeta se olemaan kiimainen vain sinulle." Muistatko sanat?

Annoin vielä ratsupiiskalla vauhtia. Sitten aloin kuvata. Yllättävän reippaasti Lissu lausui nuo sanat, mutta halusin hieman nauttia.

- Otetaan uudestaan ja pistä tunnetta mukaan.

Kuvasin toisen kerran ja se menin paremmin.

- Olet todellakin ollut tuhma ja haluat nyt, että kitken sellaiset ajatukset päästäsi ja pillustasi. Saamasi pitää.

Riisuin alushousuni ja asetuin polvilleni niin, että Lissun pää jäi perseeni alle ja pillu oli suoraan edessäni valmiina piiskattavaksi. Painoin persettäni lähemmäs Lissun kasvoja.

- Nuole persettäni huora.

Tunsin kuinka Lissun kieli hitaasti alkoi liikkua perseelläni. Otin piiskan pillun päältä ja sivalsin muutaman kerran reisiä. Lissu yritti pistää haaransa kiinni.

- Haarat auki heti ja keskity vain perseeni nuolemiseen.

Painoin persettäni vasten Lissun kasvoja ja pyörittelin sitä hetken hänen naamallaan. Hänen kielensä painui hitaasti persereikääni.

- Hyvä huora, juuri noin. Se tuntuu mukavalta. Ja nyt pidät haarasi koko ajan levällään. Saat mitä pyysit.

Sivalsin muutaman kerran suoraan pilluun. Lissu äännähti. Kolme kertaa hieman kovempaa. Lissu sulik haaransa. Painoin persettäni tiukempaa hänen naamalleen.

- Enkö sanonut, että pidä haarasi auki ja pillu esillä.

Hän avasi ne uudelleen ja piiskasin heti hänen reisiään.

- Noin pidä aivan levällään ja työnnä kielesi syvälle perseeseeni.

Hän teki niin kuin käskin. Nyt pillu oli näyttävästi esillä. Annoin sille kolme sivallusta. Ei ääntäkään. Taas kolme sivallusta hieman kovempaa ja Lissu alkoi valittaa. Sivalsin taas kolme kertaa ja Lissu yritti sulkea haaransa.

- Haarat auki heti, sanoin ja piiskasin koko ajan haaroja ja pillua. Samalla pumppasin persettäni Lissun naamaa vasten. Mahtoi olla mukavaa kun suihkussa käynnistäkin oli yli vuorokausi.

- Tämähän on nautinnollista ratsastusta. Tamma nuolee herransa persettä ja herra antaa piiskalla vauhtia. Tätä meidän pitää harrastaa useamminkin. Eikö niin?

Lissu ei vastannut. Hän vaikeroi allani kun jatkoin pillun piiskausta. En välittänyt sattuiko se vai ei. Sivalsin muutaman kerran reilummin. Reidet punoittivat ja pillukin sai väriä.

- Nyt avaat haarasi niin auki muin ikinä saat. Annan vielä muutaman sivalluksen ja samalla näytät kuinka hyvin osaat käyttää kieltäsi perseressäni.

Lissu nosti jalkansa ylös ja aukaisi haaransa aivan auki niin, että pillukin oli avonaisena näytillä. Sivalsin pari kevyttä suoraan pilluun. Sitten nopeasti viisi kunnollista piiskan iskua. Ne varmaan sattuivat. Lissu vaikersi allani.

- Onko horopillusi oppinut tavoille.

Kyllä on, kuului hento voihkiva ääni perseeni alta.

- Hienoa. Eikö ollutkin mukavaa ratsastusta. Tätä me teemmekin seuraavien viikkojen aikana usein. Ratsastamme yhdessä ja minä määrään piiskalla vauhdin. Ja tietenkin aina ennen suihkussa käyntiä. Pitäähän sinun saada maistaa oriin kiimaisia makuja.

Nauroin päälle ja nousin satulasta. Käskin Lissun kontillen sängylle perse levälleen. Piiskauttu kiimainen takapillu oli valmiina nussittavaksi. Painoin kivikovan kyrpäni sisään niin syvälle kuin se meni.

- No niin pikku hutsu. Näytä mitä pillusi osaa.

Lissu katsoi minua kysyvästi.

- Näytä mitä osaat tehdä vitullasi ja perseelläsi.

Hitaasti Lissu alkoi pyörittää persettään vasten kyrpääni.

- Noin osaathan sinä jotakin.

Otin nännit sormieni väliin ja pyörittelin niitä. Välillä vedin niitä ja taas pyörittelin. Se mahtoi sattua, mutta nautinto oli minun.

- Hyvä tästä lähtien muistat pyörittää persettäsi juuri noin ja vieläkin paremmin.

Olin laukeamassa. Lopetin naimisen ja menin Lissun eteen. Painoin kyrpäni hänen suuhunsa ja aloin nussia. Kesti vain hetken kun laukesin. Lissu yritti vetää päätään pois, mutta pidin tiukasti kiinni ja laskin kaiken hänen suuhunsa niin, että hänen oli nieltävä kaikki spermani. Lopuksi käskin vielä hänen nuolemaan kyrpäni puhtaaksi. Lissu ei ollut lauennut ja hän odotti vielä kiimaisen näköisenä. Halusi ilmeisesti itselleen orgasmin. Mutta olin tiukkana.

- Maistuiko pitkästä aikaa aviomiehen spermat. Varmaankin. Mutta nyt meillä on muuta ohjelmaa. Pukeudut nopeasti. Pistät yllesi mustan alusasusetin, sinähän tiedät. Sitten laitat vaalean läpikuultavan paidan ja myös vaalean leningin josta sukkanauhaliivit paistavat läpi. Ja korkokengät tietenkin. Niin ja meikkaa itsesi pikku hutsun näköiseksi. Aikaa on puoli tuntia. Me lähdemme kaupungille ostoksille.
Jätin makuuhuoneen oven auki ja hain itselleni oluen. Herra oli palannnut taloon.
Samalla heräsin todellisuuteen kun taskussani pirisi kännykkä, se oli Lissu kun soitti…

9

21492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laita lisää...

      Onhan tuohon jatkoa, onhan!

      Nm. Talkkari?

    • Laitahan

      ihmeessä jatko tulemaan. Tää oli tosi hyvä

    • jape!

      toivottavasti tulee jatkoa aisankannattajan elämässtä :)

    • tommi_j

      Aika jees tarina.

    • Tuleekohan koskaan.

      Jatkoa olisi kiva saada.

    • kooysi

      WhatsApp?

    • Haaveilua

      Hyvä tarina mitenkähän jatkuu...
      Haluaisin itse tuohon Lissun mieheksi:-)

    • Aisurihaaveilija

      Olisin vaikka valmis maksamaan että pääsisin tuohon käsittelyyn.

    • Anonyymi

      Jatkoa tai uusi tarina?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe