Juu eli tietääkö joku missä tuulessa lentää pitkälle olen kokeillut myötä tuule 1.0 aloittaa mutta en saa kuin 138metrin siivuja laittakaa mielipiteenne odotan innolla! =D
Holmenkollen ski jump
5
1122
Vastaukset
- irjtsgpijrt
ku tuuli on palaamasa takasi eli punasella 1,3 ni sillon lähtee liikkeelle.. ite pääsin tollai 160,5m...
- iophipohoilkhhg
ite saanu 161m paljon kiinni hyppy tyylistä elikä. tuuliin 1.4m vastaan ja silleensä hyppy että aluks vaaka tasosssa, sitten jyrkentää kulmaa 20 asteeseen kun liitelee puitten yllä... korkeutta voi koittaa ottaa nostamalla hieman kulmaa (en suosittele) loppuun jyrkentää pieneen "syöksyyn" ja suoristaa ihan loppuun niin lopun vastaisen virtauksen voi hyödyntää ja metrejä tulee lisää
- Matti nykänen
Lähen 1.4 myötä tuules enkka 154m
- oiu12345
miten ihmeessä saattte noin pitkälle ite lähen 1.5 punaselle ja saan vaan 136.5 voitteko kertoo miten hypätään pitkälle
- mäkikotka
oiu12345 kirjoitti:
miten ihmeessä saattte noin pitkälle ite lähen 1.5 punaselle ja saan vaan 136.5 voitteko kertoo miten hypätään pitkälle
lähen 1.3 punasella menossa vastatuuleen päin niin oon hypänny 167
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645