Koneeni temppuili, taas kerran, ja painoin tarmokkaastai Crtl Alt Del. Näyttö sammui hetkeksi ja kun se jälleen näkyi, näyttö oli kääntynyt "kyljelleen"! Mitä mahdoin tehdä - tai pikemminkin, mitä pitäisi tehdä, jotta saisin näytön taas normaaliasentoon??? Kyllähän konetta näinkin pystyy käyttämään, mutta niska taitaa väsyä...
90 astetta vastapäivään!
PMH7
2
230
Vastaukset
- onnistuu
Jos sinulla on näyttö, jonka saa kierrettyä pystyasentoon jalustassaan, niin hommahan on selvä. :)
Itse pystyn kiertämään kuvaa 90 asteen pykälin Vistassa: Control Panel -> nVidia Control Panel -> Display -> Rotate Display.
Toivottavast löydät noilla vinkeillä omasta näytönohjaimestasi vastaavan asetuksen.- PMH7
Kierto takaisin onnistui! Joskin mulla on XP, eikä kierto-kohtaa kovin helposti löytänyt! Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368