KOHU PAISUU!

URA LOPUSSA?

Nyt kohu on tullut jo Suomeenkin. Tänään ilmastynyt seitsemänpäivää lehti uutisoi myös Christinan kohusta. Christina "mediahuora" jäi jälleen kiinni säälittävästä kopioinnista. Tällä kertaa kyse ei ollut Britneystä, vaan Lady Gagasta. Enemmän jutusta tässä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001487&posting=22000000040552773

Kaikkein eniten ihmettelen Christinan epäammatimmaista suhtautumista asiaan. "onko hän mies" ja muut kommentit jättävät monet hänen faninssakkin ihmetykseen . Lady Gaga näistä tämän jutun on voittanut ja suhtautunut hyvin tyynesti, ammatimaisesti.

Viime päivinä USA:ssa kirjoitellaan jo toisestakin jutusta, nimittäin Christinan uran tilasta, sillä Christinan ura ei ole ollut kertaakaan hänen läpimurtonsa jälkeen näin alhaalla. Christinan kaikkien aikojen floppi kokoelma floppasi erittäin pahasti ja muutenkin hänen mediakiinnostavuus on alhaalla. Saa nähdä onnistuu Christina vielä nousta kaikkien näitten floppejen jälkeen...

Minusta jos Christina ei enää pystyy tarjoamaan hyviä kappaleita ihmisille niin hän voisi lopettaa. Britney ja Madonna ovat liian kovaa seuraaa kärjessä. Christinan pop-prinsessa titteli on jo valunut aivan muille, Beyoncelle, Rihannalle ja nyt jo Lady Gagakin on noussut kärkiryhmään, enkä nää Christinassa mitään, joka tekisi hänet artistima noita paremmaksi. Ääni ei riitä, vaan kokonaisuus ratkaisee...
Tysä koko eukko ja aivan kauheaa musaa

21

1729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viesti.

      Etpä ollut sitten kauan jaksanut olla poissa täältä?Britney se "mediahuora" on.Todelliset artistit kuten Christina,tekevät työtään,eivätkä ole julkisuudessa vasta kun on aihetta promoamiselle.Sen sijaan Britney yrittää kalastella jatkuvasti huomiota,jotta hänen levynsä vielä myisivät,kun monet ihmiset maailmalla ovat jo kyllästyneet sekä häneen että hänen liukuhihnatuotantoonsa.

      Christina jaksaa kiinnostaa yhä,mutta tällä hetkellä hän on keskittynyt lapseensa ja todennäköisesti kesällä ilmestyvään uuteen pitkäsoittoonsa.Näköjään Britney-faneille merkitsee eniten levymyynti&raha,kuin laadukkuus,omaperäisyys ja riskien ottaminen silläkin uhalla,että levy ei olisi mikään listajyrä.

      (Kun Britney sai lapsensa,niin kylläpä oli hänkin ns. "ura ohi"-vaiheessa.)

      Mutta tekstistäsi niin näkyy se,että et ole perehtynyt Christinan tuotantoon ja musiikkiin,kun et voi kommentoida asiallisesti ja perustella näkemyksiäsi ilman lapsellisia kommentteja.

      Christina on edelleen suuri uhka upealla,loistavalla äänellään,kameleonttimaisuudellaan,lahjakkuudellaan,
      magakiertuiellaan,ennen kaikkea laadukkuudellaan ja valtavirrasta eroamisellaan.Christinassa on lisäksi yksinkertaisesti karismaa.

      Rihannaa ja Lady Gagaa ei voi ikipäivänä verrata Christinaan.(En tarkoita sitä,ettenkö pitäisi myös heistä.He vain ovat vielä aloittelijoita,jotka eivät ole tehneet läheskään yhtä suurta vaikutusta.Lady Gaga on vielä suht. "nevöhööd"-tyyppi maailmalla,vaikka sinkut ovat saaneet menestystä.Rihannalla myös sinkut myyneet hyvin,mutta Good Girl Gone Badin myynti maailmalla oli pettymys.Beyonce myy todella hyvin Yhdysvalloissa,mutta muuten Dangerously In Loven jälkeen levymyynnin menestys USA:N ulkopuolella paljon hiljaisempaa.)

      P.S Seiska on pahin roskalehti ikinä ja Britney on valovuosia Madonnan perässä.Esim. Celine Dion on myös todella kirkkaasti B:n edellä:myynyt nimittäin yli 200 miljoonaa levyä ja ääni sanoinkuvaamaton.Lisäksi mm. Mariah Careyhin verrattuna B zero.Niin js Christinan mediakiinnostavuus edelleen korkealla,jos et sitä tiennyt^^

      • Tällä hetkellä USA:n listalla

        ykkösenä just dance kappaleella ja poker face kappaleella Kanadassa. Ja Lagy Gaga parhaillaan jyrää Englannin top-3:ssa ja johtaa Suomen listaakin. Lisäksi hän itse tekee kappaleensa, hänen ääni on upea ja hän tanssii. Täydellinen artisti. Britney, Rihanna ja Christina eiväy todellakaan tee yhtä hyviä esityksiä... Mitä hittoa puhut siitä Rihannan levystä. Sehän on vieläkin listoilla vaikka se on ollut jo puoltoista vuotta yli! Se levyhän on megamenestys. Sori vaan en voi mitään, että media kirjoittelee Christinasta kaikkea huonoa tällä hetkellä ja olen niin varma, että hänen uusi levy floppaa. Ja enkä tajua. Miten blackout on liukuhiha tuotantoa jos se oli aivan uudenlainen albumi. Mä vaan rakastan Britneyn tanssikappaleita. Niissä ei pidäkkään olla mitään suurta tarinaa


      • levy oli
        Tällä hetkellä USA:n listalla kirjoitti:

        ykkösenä just dance kappaleella ja poker face kappaleella Kanadassa. Ja Lagy Gaga parhaillaan jyrää Englannin top-3:ssa ja johtaa Suomen listaakin. Lisäksi hän itse tekee kappaleensa, hänen ääni on upea ja hän tanssii. Täydellinen artisti. Britney, Rihanna ja Christina eiväy todellakaan tee yhtä hyviä esityksiä... Mitä hittoa puhut siitä Rihannan levystä. Sehän on vieläkin listoilla vaikka se on ollut jo puoltoista vuotta yli! Se levyhän on megamenestys. Sori vaan en voi mitään, että media kirjoittelee Christinasta kaikkea huonoa tällä hetkellä ja olen niin varma, että hänen uusi levy floppaa. Ja enkä tajua. Miten blackout on liukuhiha tuotantoa jos se oli aivan uudenlainen albumi. Mä vaan rakastan Britneyn tanssikappaleita. Niissä ei pidäkkään olla mitään suurta tarinaa

        myynnillisesti petymys.Näin uutisoitiin.(Levyn myynti maailmanlaajuisesti jutun mukaan about 3 miljoonaa,joka on kuulemma pieni lulu,kun ajatellaan Umbrellan megamenestystä.)

        Lady Gaga on nyt vain valitettavasti vielä aloittelija,joka ei ole vielä noussut niin kuuluisaksi kuten esim. Rihanna,joka tunnetaan kaikkialla.

        Gagan täydellisyydestä artistinakin voi olla montaa eri mieltä,mutta yhtäkään esitystä en ole vielä häneltä nähnyt.(Jos ne kerta ovat niin hyviä,niin ehkä sitä pitäisi vilkaista sitten.Epäilen kuitenkin,että allekirjoittaisen väitteesi.)Minä ainakin pidän Christinan esityksiä todella energisinä,kekseliäinä,luovina,rentoina,
        elegantteina...

        Minä ainakin olen lukenut Christinasta viime aikoina lähes pelkästään positiivisia juttuja.Kumma juttu,jos eteesi tulee vain negatiivisia.

        Kesällähän se sitten nähdään mitä käy,mutta uskon kyllä,että fanit kyllä ostavat sen.(En jaksaisi odottaa kesään asti,mutta hyvää kannattaa odottaa:)Mutta JOS Christinan levystä ei tule mikään hitti,niin pääasia kunhan kuulostaa hyvältä ja tulevaisuudessa tulee vielä levyjä&kiertueita.

        Senkus rakastat Britneyn kappaleita.Ne vain ovat mielestäni perustanssijumputuksia ehkä parilla koukulla,joita soitetaan jossain baareissa,kunnes ne unohtuvat ja kenties uutta matskua tulee päälle.(yhtä kuin kertakäyttömusaa)Blackoutissa oli silti kriitikoiden mukaan myös jotain uutta (elektro-saundi mikälie..),jonka vuoksi Circus on tavallaan pettymys siihen verrattuna.Ja mitä tulee tarinoihin,niin minuun eivät iske mitkään kännäystarinat ja peuhaamiset.


      • musiikkia ja Britney
        Tällä hetkellä USA:n listalla kirjoitti:

        ykkösenä just dance kappaleella ja poker face kappaleella Kanadassa. Ja Lagy Gaga parhaillaan jyrää Englannin top-3:ssa ja johtaa Suomen listaakin. Lisäksi hän itse tekee kappaleensa, hänen ääni on upea ja hän tanssii. Täydellinen artisti. Britney, Rihanna ja Christina eiväy todellakaan tee yhtä hyviä esityksiä... Mitä hittoa puhut siitä Rihannan levystä. Sehän on vieläkin listoilla vaikka se on ollut jo puoltoista vuotta yli! Se levyhän on megamenestys. Sori vaan en voi mitään, että media kirjoittelee Christinasta kaikkea huonoa tällä hetkellä ja olen niin varma, että hänen uusi levy floppaa. Ja enkä tajua. Miten blackout on liukuhiha tuotantoa jos se oli aivan uudenlainen albumi. Mä vaan rakastan Britneyn tanssikappaleita. Niissä ei pidäkkään olla mitään suurta tarinaa

        ei saanut mitään irti tuosta. Siis mitään uutta. Ääni oli jälleen muunneltua, kappaleet kertoo omasta elämästä, tanssiminen on sitä samaa Britneytä.

        Voisin jopa sanoa, että Britney on saanut valtavasti anteeksi omien töppäilyjen takia ja myös sen takia, koska hän on supertähti. Eli ihan sama, mitä tekee, se ei vahingoita uraa jne...

        Sama pätee myös moniin muihin artisteihin.


    • bellali

      ei ole mitään kohua, paitsi huomionkipeässä päässäsi. Christina on todistanut itsensä satoja kertoja uransa varrella sekä musiikillisesti että imagollisesti.

      Jos et tykkää, mene itkemään muualle. Luuletko että saat ketään manipuloitua kannallesi täällä? Pyh.

      • Gwar Vs Lordi

        "vihanpitoa." Lady Gaga haluaa saada vain julkisuutta. Ja mikäs sen paremapaa saada julkisuutta, kun pitää haukkua yhtä maailman parasta artistia? Ja tähän maailman parhaimpiin kuuluu myös Madonna, Britney yms... (Jotta B fanit eivät rupeisi vittuilemaan)


      • bölkåpï+
        Gwar Vs Lordi kirjoitti:

        "vihanpitoa." Lady Gaga haluaa saada vain julkisuutta. Ja mikäs sen paremapaa saada julkisuutta, kun pitää haukkua yhtä maailman parasta artistia? Ja tähän maailman parhaimpiin kuuluu myös Madonna, Britney yms... (Jotta B fanit eivät rupeisi vittuilemaan)

        Mutta Chrisitna Aguilera on ollut jo kymmenen vuotta yksi maailmna suurimmista supertähdistä. Vaikka hän viettääkin juuri nyt "hiljaiseloa" ei pidä unohtaa uran suuria saavutuksia ja kymmenien miljoonien levynmyyntiä(puhumattakaan megakiertueista joilla Christina on aina menestynyt!) Kyllähän Madonna,Britney jne ovat myös jokainen viettäneet urallaan hiljaiseloa aikanaan,mutta heodän supertähti-titteliä ei kukaan ole silti unohtanut! Siltikään C:tä,B:tä ym ei voi tosin verrata Madonnaan joka on ylivoimaisesti menestynein artisti maailmassa ja jättää varjoonsa myös muut yhtä kauan popmaailmassa olleet.´

        ps.lady gaga sanoi 7-päivää lehdessä että "on imarreltu siitä että hänet mainitaan samassa lauseessa Christina Aguileran kanssa".


      • Lady gaga ei ole millään
        Gwar Vs Lordi kirjoitti:

        "vihanpitoa." Lady Gaga haluaa saada vain julkisuutta. Ja mikäs sen paremapaa saada julkisuutta, kun pitää haukkua yhtä maailman parasta artistia? Ja tähän maailman parhaimpiin kuuluu myös Madonna, Britney yms... (Jotta B fanit eivät rupeisi vittuilemaan)

        tavalla osallisena tähän kohuun. Päin vastoin hän on rauhoitellut mediaa. KOKO USAN MEDIA JO UUTISOI TÄSTÄ. Lukaseppas hieman USA:n viidhesivustoja :)


      • nämä jutut,
        Lady gaga ei ole millään kirjoitti:

        tavalla osallisena tähän kohuun. Päin vastoin hän on rauhoitellut mediaa. KOKO USAN MEDIA JO UUTISOI TÄSTÄ. Lukaseppas hieman USA:n viidhesivustoja :)

        joten eiköhän tämän "kohun" voisi unohtaa.


      • anna91
        nämä jutut, kirjoitti:

        joten eiköhän tämän "kohun" voisi unohtaa.

        Minustakin Lady Gaga on nyt paljon parempi kuin joku Christina mediahuora joka nykyään on nothing


      • ei voi
        anna91 kirjoitti:

        Minustakin Lady Gaga on nyt paljon parempi kuin joku Christina mediahuora joka nykyään on nothing

        verrata Christinaan,sillä LG:ssä ei ole samaa taitoa ja karismaa,kuin Christinassa.Sitten kun Lady Gagan tuntevat KAIKKI,hänellä on maailmankiertueita,jotka ovat loppuunmyytyjä spektaakkeleja,todistanut olevansa muuntautumiskykyinen,esiintynyt legendojen kanssa,voittanut grammyja,myynyt kymmeniä miljoonia levyjä,arvostettu,myyvä kasvo jne.,niin vasta sitten heitä voi verrata samassa lauseessa.


      • parhaimmillaan:

    • anna91

      saan niin paljon iloa tästä! vihdoinkin kaikki tajuaa mikä matkija chtistina on ja sitä paitsi huora!

      • Tuki jo turpasi.

        Sä et tiedä musiikista yhtään mitään!! Sä oot vaan "median uhri" eli sulla ei ole mitään omia mielipiteitä, senkin pentu D: Kannatat Britneytä koska hän OLI Hollywoodin ihana julkkis, joka on aina kiltti ja kaikki on kohdallaan ja muuta paskaa, mitä manageri yritti pitää yllä.


      • ovat lukeneet

        jo typerien kirjoituksiesi otsikon tietävät,että olet trolli,joka ei tiedä yhtään mistään mitään.


      • anna91
        Tuki jo turpasi. kirjoitti:

        Sä et tiedä musiikista yhtään mitään!! Sä oot vaan "median uhri" eli sulla ei ole mitään omia mielipiteitä, senkin pentu D: Kannatat Britneytä koska hän OLI Hollywoodin ihana julkkis, joka on aina kiltti ja kaikki on kohdallaan ja muuta paskaa, mitä manageri yritti pitää yllä.

        on vaan niin ihanaa ja tykkään tosi paljon sekä blackoutista, että circusista. Ja onhan Britney yks mielyttävämpiä julkkiksia mitä tiiän. Christinan ääni ei vaan mua säväytä. Enemmänkin se saa aikaan mulle päänsäryn. Ja kaikki se Christinan huoraimago ja ylimeikkaaminen oksettaa mua.


      • anna91
        ovat lukeneet kirjoitti:

        jo typerien kirjoituksiesi otsikon tietävät,että olet trolli,joka ei tiedä yhtään mistään mitään.

        puhuu ihan asiasta. Minusta ainakin kiva aloitus, koska olisin kyllä tehnyt ton saman ellei joku olisi ehtinyt enennen mua. :) Minusta ainakin tollaset matkijat pitäisi kieltää musiikkimarkkinoilta!


      • oleva yhden
        anna91 kirjoitti:

        on vaan niin ihanaa ja tykkään tosi paljon sekä blackoutista, että circusista. Ja onhan Britney yks mielyttävämpiä julkkiksia mitä tiiän. Christinan ääni ei vaan mua säväytä. Enemmänkin se saa aikaan mulle päänsäryn. Ja kaikki se Christinan huoraimago ja ylimeikkaaminen oksettaa mua.

        lapsen äiti,jolla perhe-elämä näyttää sujuvan ja elämä muutenkin hymyilevän,niin on huora?Kun taas kahden lapsen yksinhuoltaja Britney ottaa noin vain mukaansa JOPA PAPARAZZIN!Ja yrittää viedä näköjään varattuja miehiä!Kevin Federlinekin kertoi,kuinka Britney nuoleskeli hänen edessään naisprostituoitujen kanssa ja sama juttu sitten kadulla,joka tallentui kuulemma valvontakameraankin!

        P.S Britney äänestetty epämiellyttävimpien julkkiksien joukkoon ja Britneyn julkkis-naapuritkin toivovat,että hän häipyisi.Niin ja Britneyn voihkimiset ja äänen narisemiset kuulostavat niin kammottavilta. Todella surkea ääni,kun monet pystyvät halutessaan imitoimaan Britneyn ääntä lähes täydellisesti.


      • huomio:
        anna91 kirjoitti:

        puhuu ihan asiasta. Minusta ainakin kiva aloitus, koska olisin kyllä tehnyt ton saman ellei joku olisi ehtinyt enennen mua. :) Minusta ainakin tollaset matkijat pitäisi kieltää musiikkimarkkinoilta!

        kannattaisi lopettaa Madonnan ja Christinan matkiminen.Lisäksi olisi suotavaa yrittää keksiä jotain omaakin ja nähdä vaivaa,eikä odottaa,että kaikki tehdään valmiiksi.


    • Christina on kauhea

      akka, joka on kateellinen gagalle

    • Si-nu-cca

      siis onx christiina kopioinu gagaa? Hirweetä musaaa aguileralla. Mutta sehän on vain minun mielipiteeni. onko lady gagalla lapsi ja onko se mies? No, olihan Christiinakin aluksi tumma! siis se on jotenkin saanu ittensä vaalee ihoiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe