Veijo - mielipiteitä?

Mitä mieltä?

Päätimme eilen mieheni kanssa, että jos tulokas on poika, nimeksi tulisi Veijo.

Mitä mieltä olette? Saa haukkuakin, itsehän kysyn. Rehellisesti vaan :)

Kiitos.

17

2063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiitos

      Tulee mieleen lihava juoppo. Yök.

      • Anonyymi

        Nimeni on Veijo, en ole lihava enkä myöskään juoppo. Pituutta on 188cm ja vatsaa ei ole kertynyt.


    • nimimami

      henkilökohtaisesti en miellä vauvan nimeksi...Mutta ainakin on erilainen kuin Eetut ja Veetit.Jos tykkäätte niin mikä ettei!

      • ap.

        tulisikaan VAUVAlle, vaan miespuoleiselle IHMISELLE.

        Eetu, Veeti, Mico, Luca yms. ovat selkeästi vain pientä söpöä vauvaa ajatellen laitettu.


    • asseri

      Ihan hauska. Paras näistä Keijo, Reijo, Teijo -nimistä.

      Pehmeä ja sointuva, eikä vielä yleinen, mutta luulenpa, että muut tulevat viim. 10 vuoden kuluttua perässä. Muutenkin olen huomannut, että V:llä alkavien nimien suosio on lisääntynyt.

      Persoonallinen ja kiva valinta!

    • kristiina-veijo

      ei omia suosikkejani, mutta ihan hyvä valinta kuitenkin. Ei mikään ihan tusinanimi.

    • sibyllavon

      nykyään melko harvinainen nimi. Onko nimipäivä huomenna?

    • Eräs lukija

      ... että tuleva lapsenne on tyttö. :>

      Todettakoon että mielleyhtymät erääseen Veijo-nimiseen henkilöön "hieman häiritsevät", mutta toisaalta en muutenkaan pidä Veijo/Keijo/Reijo/jne. tyylisistä nimistä. Tosin kaitpa tuohonkin tottuisi.

      • ap.

        Näinköhän toivot meille tyttöäkään, kun tytöstä tulisi (ehkä, tämä ei ole varmaa) Anja.


      • Eräs lukija
        ap. kirjoitti:

        Näinköhän toivot meille tyttöäkään, kun tytöstä tulisi (ehkä, tämä ei ole varmaa) Anja.

        Tuo Anja-nimi siis! ;-)

        Nimimaussamme on sittenkin yhtäläisyyksiä, heh.


    • Hanna

      ...hauska nimi, en ole ennen huomannutkaan, kun olen minäkin ollut kiinni siinä mielikuvassa, että Veijo on omien vanhempien ikäluokkaan kuuluva ukko. Vaan kun ko. mielikuvasta pääsee irti, niin huomaa, että onpa hyvä nimi - toisin kuin Teijo (epämiehekäs, ristomainen), Keijo (ihan tosi tosi tosi tosi HASSU nimi, ajatella, että jonkun nimi on oikeasti Keijo) tai Reijo (nimi puhukoon puolestaan.)

      Juu siis pisteet Veijolle, ehdottomasti!

      • taas haukkumista

        Ei se nimi miestä pahenna, vai miten se oli..?


      • ........

        Sun viestisi oli hassu.

        " Keijo (ihan tosi tosi tosi tosi HASSU nimi, ajatella, että jonkun nimi on oikeasti Keijo)"

        Mun mielestä taas on hassua ajatella, että jonkun nimi oli Veijo, vaikka kai siihenkin ajatukseen tottuisi. Veijosta tulee vaan mieleen joku 70-luvun vaatteisiin pukeutunut kalapuikkoviiksinen herra. :D


      • Hanna
        ........ kirjoitti:

        Sun viestisi oli hassu.

        " Keijo (ihan tosi tosi tosi tosi HASSU nimi, ajatella, että jonkun nimi on oikeasti Keijo)"

        Mun mielestä taas on hassua ajatella, että jonkun nimi oli Veijo, vaikka kai siihenkin ajatukseen tottuisi. Veijosta tulee vaan mieleen joku 70-luvun vaatteisiin pukeutunut kalapuikkoviiksinen herra. :D

        ...täytyy sanoa, että ehkä vähän pilke silmäkulmassa mollasin noita ReijoKeijoTeijoja... Ne on lähinnä just sellasia ihan sympaattisia mutta just vähän hassuja nimiä,koska ne on Seppo-osastoa eli oman ikäluokan isien nimistöä. Ymmärrän, että Veijo kuuluu sinne ihan yhtä lailla ja on siis aivan yhtä huvittava nimi. Omaa korvaa se kuitenkin miellyttää sen verran, että jos mulla olisi vaikka 20 poikaa, niin ihan varmasti siinä joukossa joku jo olisi Veijo ;)


      • ..........
        Hanna kirjoitti:

        ...täytyy sanoa, että ehkä vähän pilke silmäkulmassa mollasin noita ReijoKeijoTeijoja... Ne on lähinnä just sellasia ihan sympaattisia mutta just vähän hassuja nimiä,koska ne on Seppo-osastoa eli oman ikäluokan isien nimistöä. Ymmärrän, että Veijo kuuluu sinne ihan yhtä lailla ja on siis aivan yhtä huvittava nimi. Omaa korvaa se kuitenkin miellyttää sen verran, että jos mulla olisi vaikka 20 poikaa, niin ihan varmasti siinä joukossa joku jo olisi Veijo ;)

        Nimenomaan pilke silmäkulmassa minäkin kirjoittelin, ei siis millään pahalla aloittajaa kohtaan. :)
        Itselläni on just sama juttu noiden Reijojen ja Teijojen kanssa, että kavereiden isiähän ne. Siksi on ehkä vaikea kuvitelle Veijo-nimistä vauvaa, mutta kuten aiemmin sanoin, ajatukseen varmasti tottuisi, jos Vaavi-Veijoja alkaisi tulla useampia vastaan,


    • Ämiiaa

      ....valittevasti.

    • ä:)

      Tunnen muuten pariskunnan Veijo ja Anja. Pidän molemmista nimistä joten ihan ok valinta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe