Seniori vai seniili?

Jompikumpi minäkin.

Kun näitä lätinöitä täällä 60 lukee,ei voi kun ihmetellä.Missä on se viisaus,joka pitäisi kasvaa iän mukana.Muutama omaa tekstiään rakastava hölmö kirjoittaa koko ajan,välillä sivutolkulla.Asia on tyhjänpäiväistä huttua.Ketä nyt voi kiinnostaa,onko joku ostanut kaupasta pari omenaa vai piimäpurkin.Itseänne saatte syyttää ikäistenne mollaamisesta.Koskaan täällä ei puhuta hyvistä kirjoista,leffoista,musiikista(siis ei iskelmistä).Vanhat ämmät marisee miesten perään,tai puhuu puuta heinää.Ennen oltiin näillä kymmenillä vielä kiinnostuneita yhteiskunnallisistakin asioista.Täällä keskutellessa riittää suurinpiirtein,onko suoli toiminut vai ei.

41

1708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minni....

Tuosta hyvästä saat kovat haukut, vaikka totta kirjoititkin.....

• voorumi

Älä nyt viitsi, koska tämä on se hyvä ja laadukas foorumi. Huono foorumi on ihan jossain muualla

• Eikös

ole niin, että nälkäistä ei kiinnosta pianomusiikki.

No vitsihän tämä oli. Mutta eihän näillä palstoilla ole kellään (kai) haluakaan keskustella asiallisesti mistään tärkeistä yhteiskunnallisista asioista.

• ainakin tämä
        Eikös kirjoitti:

ole niin, että nälkäistä ei kiinnosta pianomusiikki.

No vitsihän tämä oli. Mutta eihän näillä palstoilla ole kellään (kai) haluakaan keskustella asiallisesti mistään tärkeistä yhteiskunnallisista asioista.

palsta on kevyt yleispalsta, jolla voidaan puida lähes kaikkea taivaan ja maan välillä.

Korkeampilentoisia, filosofistisempia ja syvälleluotaavampia löytynee myös täältä, suomi24:stä.

• 1943

seniori en siksi, että en ole kokoomuslainen. Seniili en toivottavasti koskaan. Aloitahan ketju mainitsemistasi aiheista sen sijaan, että moittisit muita. Kovin olet perillä siitä, mistä keskustellaan eli kiinnostaa kuitenkin. Mitä mieltä olet siitä, että Hanoi Rocks lopettaa?

• johon kalikka kalahtaa..

Mitä tekemistä on seniorilla ja kokoomuslaisella.Eikös sossuissa ole senioreita?No,tätähän tämä on.Pölkkypäitä pullollaan.
        En kyllä valitettavasti tiedä hanoi rocksin nykyvaiheita.Että aukko sivistyksessä täälläkin.Mutta tyhmä olet joka tapauksessa.Palstaa luen nyt,koska olen vuodepotilaana ja ajankuluksi sitä välillä tökkää räpylänsä sontaankin.Tähän lopetan vierailut.Heippa vaan teille ikälopuille seuranvonkaajille.

• 1943
        johon kalikka kalahtaa.. kirjoitti:

Mitä tekemistä on seniorilla ja kokoomuslaisella.Eikös sossuissa ole senioreita?No,tätähän tämä on.Pölkkypäitä pullollaan.
        En kyllä valitettavasti tiedä hanoi rocksin nykyvaiheita.Että aukko sivistyksessä täälläkin.Mutta tyhmä olet joka tapauksessa.Palstaa luen nyt,koska olen vuodepotilaana ja ajankuluksi sitä välillä tökkää räpylänsä sontaankin.Tähän lopetan vierailut.Heippa vaan teille ikälopuille seuranvonkaajille.

Sinulle, niin tulet paremmalle tuulelle. Nukuhan hyvin, kauniita unia, oman.....

• kurkistelija,,

Olihan osuvasti sanottu.Nyt täällä räpistellään puolustuspuheita.Heh,heh,sanoma meni sille vähän älykkäämmälle ryhmälle kyllä perille.

• 1943

niin ei tule muita mielipiteitä. God natt, sov gott.

• Minulla hyvin
        1943 kirjoitti:

niin ei tule muita mielipiteitä. God natt, sov gott.

Kysynpä aloittajalta että, miten on suoli toiminut? Minulla hyvin. Lähden huomenna etelään rakkaitteni kanssa vietettyäni ihanan ja pitkän joulurupeaman vuoroin meillä ja vuoroin taas heillä. On jotenkin niin auvoinen olo: olen lukenut monta joululahjakirjaa, kuunnellut joulupukilta saamia cd-levyjä ja hoitaen kauneutta saamillani kaikenmaailman kauneuspurtiloilla ja tietysti pukeutuneena upeaan jouluna lahjaksi saatuun vapaa-ajan asuun. Olen ollut niin kiltti.

• niin tuhma
        Minulla hyvin kirjoitti:

Kysynpä aloittajalta että, miten on suoli toiminut? Minulla hyvin. Lähden huomenna etelään rakkaitteni kanssa vietettyäni ihanan ja pitkän joulurupeaman vuoroin meillä ja vuoroin taas heillä. On jotenkin niin auvoinen olo: olen lukenut monta joululahjakirjaa, kuunnellut joulupukilta saamia cd-levyjä ja hoitaen kauneutta saamillani kaikenmaailman kauneuspurtiloilla ja tietysti pukeutuneena upeaan jouluna lahjaksi saatuun vapaa-ajan asuun. Olen ollut niin kiltti.

ja siksipä sain upeita lahjoja: minkkiturkin, timanttikorvikset, katumaasturin ja maailmaympäriristeilyn. Aion jatkaa tuhmailua edelleen.

• omalle palstalle
        niin tuhma kirjoitti:

ja siksipä sain upeita lahjoja: minkkiturkin, timanttikorvikset, katumaasturin ja maailmaympäriristeilyn. Aion jatkaa tuhmailua edelleen.

Lapsikulta lintsaatko koulusta tänäänkin?

• O - O

jatkat sinäkin. Arvostelijoita löytyy kaikkialla, missä ihmiset jotain tekevät. Ellei itse pysty tarjoamaan jotain parempaa tilalle, valitus ei taida tilannetta muuttaa, ei ainakaan parempaan suuntaan. Kun suolesi on toiminut, voisit tehdä uuden mielenkiintoisen alustuksen jostain mieleisestä aiheesta. Jään odottelemaan.

Oletko äskettäin nähnyt jonkin suosittelemisen arvoisen elokuvan?

Entä millaiset kirjat ovat sinun mielestäsi hyviä?

• Ethän sinä olisi niistä kui...

Kas kun en viitsinyt kirjoittaa kirjojen nimiä tai cd-levyjen laulajia sinulle, tai edes noita vapaa-ajan laatutuotteiden merkkejä kirjoitukseeni. Ethän sinä kuitenkaan olisi niistä välittänyt saatikka ymmärtäanyt. Sinähän vain mariset ja valitat, tuskin edes osaat nauttia mistään. En usko edes sinun osaavan keskustella mistään, hyvä aloittaja. Sinulla taitaa vain olla yksi aihe mielessä ja se ei ole kirjoittamisen väärti.

• lätisijä

Kyllä näiden juttujen on tällä palstalla oltava juuri sellaisia kuin me olemme.

Voisimme keskustella, mitä on viisaus, se voisi olla esimerkiksi suvaitsevaisuutta.

Mikä on hyvä kirja, minulle se voi olla aivan joku muu kuin sinulle, tuleeko siitä oikeaa keskustelua jos olen erimieltä.

Samoin voi olla elokuvien kohdalla, elokuvien harrastajat on taas asia erikseen ja heillä oma fooruminsa.

Musiikki, kansan maku varmaan painottuu sinne iskelmä puolelle, vois jäädä muutaman jorinaksi, ns. parempi musiikki.

Miesten perään mariseminen jatkuu hamaan loppuun saakka, vanhaintalossakin vielä tappelemme miesten päältä.

Sitten on näitä ihmisiä joilla ei ole sellaisia ystäviä, että voi puhua arkipäivän asioista, niin he kirjoittaa tänne.

Sitten on näitä erikoisen vilkkaalla mielenkuvituksella varustettuja ihmisiä, päihtyneenä, rapulassa,lääketokkurassa kirjoittavia,narsuja, eli laidasta laitaan.
      Ja meitä joilla yhdyssanat ja pilikunpaikat ym. on hakusessa.

Jos politiikka on yhteiskunnallista asiaa niin, katsoppa joskus kepun ja kommarien keskustelupalstoja, sieltä löytyy jopa linkkejä paskakasoista.
      Siellä keskustellaan suolentoiminnasta oikein kuvan kanssa.
      Kuppi kahvia aamuisin tyhjään vatsaan niin sillä minun suoleni toimii. Toinen kupillinen ei sitten menekkään tyhjään vatsaan.

• kun täällä yritettiin aloittaa ketjua kirjallisuudesta se lensi kevyesti omalle palstalleen.
        Samoin monasti kävi muiden aiheiden, esim. sairauksista ei voinut täällä keskustella.

Nykyisestä sheriffistä en tiedä kuinka suvaitsevainen hän on.

• "joskus muinoin"
        Tellastiina kirjoitti:

kun täällä yritettiin aloittaa ketjua kirjallisuudesta se lensi kevyesti omalle palstalleen.
        Samoin monasti kävi muiden aiheiden, esim. sairauksista ei voinut täällä keskustella.

Nykyisestä sheriffistä en tiedä kuinka suvaitsevainen hän on.

60 palstalaisia?

• "joskus muinoin" kirjoitti:

60 palstalaisia?

Minä ainakin olin,
        sinusta en tiedä, kun ei ole nikkiä!

• pikkumummukka

Hesarin keskustelupalstat lienevät sinulle oikea foorumi. Siellä on eri aihealueista monipuolisia keskusteluja.

Käväisepä lukemassa. On politiikka,päivän uutisia,mielipide,oma elämä ja kaikkea muuta mukavaa.

Mielenkiintoisia juttuja sinulle toivotellen!

• Kun etsii***

Täällä jatkuvasti maristaan kun ei osata keskustella, minusta tämä on 60 kevyttä rupattelua arkisista jokapäiväisistä asioista.

Jos välttämättä halaut keskustella arvoistesi kanssa sinä hakeudut arvoisellesi palstalle nappaat vaan googleen ...keskustelupalstat ...kyllä löytyy, voi olla että palaat pian takaisin kun ei rahkeet riitäkään kuin venkoiluun.

• mutta seniori

Hei, onhan täällä politiikka ja maailmanmenoa osastot, käypä siellä ennen kuin valitat.
      Siellä mielestäni on vielä vähemmän oikeaa keskustelua kuin täällä. Jokainen huutaa omaan mielipiteensä, kukaan ei vastaa ja jos vastaa suurin piirtein haistattelee. Teepä hyvä ihminen aloite asiasta mikä sinua kiinnostaa ja katso saatko keskustelua aikaiseksi.
      Meitä 60 – 70-kymppisiä on monenlaisia, takana erilainen menneisyys ja kiinnostuksen kohteet ovat erilaisia. Netistä löytyy keskustelupalstoja joka lähtöön, kokeile ihmeessä.

Kaino kysymys, mikä tekee sinusta yleispätevän arvostelemaan muita???????????

• Kaikille asiakeskusteluille on olemassa toinenkin palsta, mutta siellä keskusteleminen edellyttää melko syvällistä perehtymistä aiheeseen. Mutta oma palstansa on myös huuhaalle! Tämän pitäisi olla yleispalsta, jossa suvaitaan kaikkea, mikä ei ole sääntöjen vastaista.

Minun viilaani jokainen keskustelkoon siitä mistä tykkää, mutta mielenkiintoista olisi joskus nähdä juttua muustakin kuin pelakuun kasvattamisen tai lapasen peukalon kudontatavan tyyppisistä aiheista.

Politiikka aiheena vaatii keskustelijoilta hyviä hermoja, samoin uskonto. Viimeistään kolmannessa viestissä kirjoittaja yleensä lyö capslockin päälle, ja huutaa totuuttaan suut ja silmät täyteen. Täysipäisten olisi jaksettava jättää törkeydet ja saarnat omaan arvoonsa ja jatkaa itse aiheesta.

Kirjallisuus on mielenkiintoinen ja neutraalimpi aihe, mutta mikä olisi sellainen kirja, josta täällä voitaisiin keskustella, sellainen, jonka mahdollisimman monet ovat lukeneet. Seitsemän veljestä, Sinuhe, Tuntematon? Vaiko Päätalon teokset?

• beessisloggi

tästä vaiennut, nyt haluan tässä julkisesti tehdä tunnustuksen.
        En ole koskaan pystynyt lukemaan Sinuhea! Yrittänyt olen lukuisia kertoja, korkeintaan 20 sivua olen jaksanut.

Pitäisikö vielä kerran yrittää, viimeksi yritin joskus 40 iässä.
        Onko se niin hyvä kirja?

• Luin aikoinaan itsekseni, s...
        beessisloggi kirjoitti:

En ole koskaan pystynyt lukemaan Sinuhea! Yrittänyt olen lukuisia kertoja, korkeintaan 20 sivua olen jaksanut.

Onko se niin hyvä kirja?

Aku Ankka on hyvä aihe: Luin sitä aikoinaan itsekseni, sitten lapsilleni ja nyt lapsenlapselleni. Ja aina yhtä mielenkiinnolla.

• Hietamiehet
        Luin aikoinaan itsekseni, s... kirjoitti:

Aku Ankka on hyvä aihe: Luin sitä aikoinaan itsekseni, sitten lapsilleni ja nyt lapsenlapselleni. Ja aina yhtä mielenkiinnolla.

ei kun Hirvisaaret, jo mummo luki Nyyrikkiä.

• beessisloggi
        Luin aikoinaan itsekseni, s... kirjoitti:

Aku Ankkaa luettua lapsenlapsille, joten en ole sitä lukenut vuosikymmeniin.
        Sieltä vuosikymmenten takaa muistan yhden lauseen, jonka Aku sanoo (maidosta): kaada se litku takaisin lehmään.
        Toinen kohta, jonka muistan Akun ilmeineen päivineen, on sellainen jossa hän sanoo jotain tähän tapaan: leskiltä vien heidän viimeiset roponsa jne.

Taisin lukea mieluummin veljieni Tex Willereitä kuin Aku Ankkoja. Niistä en kyllä muista yhtään mitään.

• 1943
        beessisloggi kirjoitti:

Aku Ankkaa luettua lapsenlapsille, joten en ole sitä lukenut vuosikymmeniin.
        Sieltä vuosikymmenten takaa muistan yhden lauseen, jonka Aku sanoo (maidosta): kaada se litku takaisin lehmään.
        Toinen kohta, jonka muistan Akun ilmeineen päivineen, on sellainen jossa hän sanoo jotain tähän tapaan: leskiltä vien heidän viimeiset roponsa jne.

Taisin lukea mieluummin veljieni Tex Willereitä kuin Aku Ankkoja. Niistä en kyllä muista yhtään mitään.

Aku Ankkoja ahkerasti. Sieltä löytyi vastauksia moniin kysymyksiin. Ihmettelin, mistä tietävät. Sanoivat, että siellä ja siellä Aku Ankan taskukirjassa sanottiin.

• non-rec
        beessisloggi kirjoitti:

Onko se niin hyvä kirja?

Muistan kummitätini (joka oli kirjailija) hersyvän naurun, kun muistaakseni 9-10-vuotiaana hänen ollessaan meillä kylässä aloitin Sinuhen lukemisen. Luulen muuten että lukemisen aloittamisessa oli vähän silmänpalvontaakin... näin jälkikäteen ajatellen. Sitten huokasin ja sanoin: - En ole vasta kuin yhdeksännellä sivulla!

Ihan hyväntahtoinen se aikuisten nauru oli, vaikka vähän ihmettelinkin mitä nauramista asiassa oli. Kesken jäi Sinuhe kuitenkin silloin.

Luin Sinuhen kokonaan joskus kakskymppisenä. En kovin hyvin juonta muista, paljon yksittäisiä asioita ja henkilöitä kylläkin. Aion lukea kirjan ehdottomasti uudelleen, kunhan se jostain osuu käteeni.

• beessisloggi
        non-rec kirjoitti:

Muistan kummitätini (joka oli kirjailija) hersyvän naurun, kun muistaakseni 9-10-vuotiaana hänen ollessaan meillä kylässä aloitin Sinuhen lukemisen. Luulen muuten että lukemisen aloittamisessa oli vähän silmänpalvontaakin... näin jälkikäteen ajatellen. Sitten huokasin ja sanoin: - En ole vasta kuin yhdeksännellä sivulla!

Ihan hyväntahtoinen se aikuisten nauru oli, vaikka vähän ihmettelinkin mitä nauramista asiassa oli. Kesken jäi Sinuhe kuitenkin silloin.

Luin Sinuhen kokonaan joskus kakskymppisenä. En kovin hyvin juonta muista, paljon yksittäisiä asioita ja henkilöitä kylläkin. Aion lukea kirjan ehdottomasti uudelleen, kunhan se jostain osuu käteeni.

luettua - suorastaan ahmittua, kymmenittäin maailmankirjallisuuden suuria klassikoita.
        Nuorena aikuisena teki mieli tarttua moniin uudestaan, ja moniin vielä myöhemminkin. Tuo Sinuhe on tuntunut vain velvollisuudelta, mutta en ole saanut silti luettua, vaikka aika velvollisuudentuntoinen olenkin. Taidan jättää suosiolla lukematta, on paljon muitakin pahoja aukkoja sivistyksessä, jospa niistä kiinnostavimman tuntuisia rupeaisi ensin paikkailemaan.

• beessisloggi
        1943 kirjoitti:

Aku Ankkoja ahkerasti. Sieltä löytyi vastauksia moniin kysymyksiin. Ihmettelin, mistä tietävät. Sanoivat, että siellä ja siellä Aku Ankan taskukirjassa sanottiin.

joskus muiltakin. Minun lapseni ei ollut kovasti Aku Ankoista innostunut, mutta ei muistaakseni antanut heittää pois sudenpentujen käsikirjoja.

Joskus kritisoitiin Aku Ankkojen tarjoamaa maailmankuvaa ja arvomaailmaa, onkohan lehti siinä suhteessa muuttunut, vai oliko kritiikki edes oikeutettua?
        Itse en tosiaan juuri mitään Aku Ankoista muista, lapseni innostui enemmän Tinteistä ja Lucky Lukeista ja Asterixeista.
        Minun lapsuudessani ei tainnut ensin edes olla Aku Ankkoja.
        Muistan jostain kotiini tulleesta lehdestä Kieku ja Kaiku sarjakuvat, niistä pidin kovasti. En muista mikä lehti, mutta ruskean painomusteen muistan.

• beessisloggi kirjoitti:

joskus muiltakin. Minun lapseni ei ollut kovasti Aku Ankoista innostunut, mutta ei muistaakseni antanut heittää pois sudenpentujen käsikirjoja.

Joskus kritisoitiin Aku Ankkojen tarjoamaa maailmankuvaa ja arvomaailmaa, onkohan lehti siinä suhteessa muuttunut, vai oliko kritiikki edes oikeutettua?
        Itse en tosiaan juuri mitään Aku Ankoista muista, lapseni innostui enemmän Tinteistä ja Lucky Lukeista ja Asterixeista.
        Minun lapsuudessani ei tainnut ensin edes olla Aku Ankkoja.
        Muistan jostain kotiini tulleesta lehdestä Kieku ja Kaiku sarjakuvat, niistä pidin kovasti. En muista mikä lehti, mutta ruskean painomusteen muistan.

Nämä kukkopojat olivat Kotilieden sarjakuvasankareita. Runot kuviin riimitteli suurimmaksi osaksi Mika Valtari.

En ole ikinä viitsinyt lukea Aku Ankaa, en edes pojalleni olisi viitsinyt sitä lukea.
        Onneksi mummu asui toisessa päässä taloa ja kun vähän vetkuttelin, ehti mummu lukemaan ja minä säästyin lukemiselta.
        Aku Ankka alkoi Suomessa ilmestymään 50-luvun alussa.

Siitä Sinuhesta. Vaikka olen himolukija koskaan en ole aikonutkaan lukea Sinuhea, enkä muutakaan Valtaria paitsi Komisario Palmu-kirjoja.

Tämä kai jo selvittää minun kirjallisuusmakuni - ei mitään raskasta kirjallisuutta.

• ok-ok
        beessisloggi kirjoitti:

luettua - suorastaan ahmittua, kymmenittäin maailmankirjallisuuden suuria klassikoita.
        Nuorena aikuisena teki mieli tarttua moniin uudestaan, ja moniin vielä myöhemminkin. Tuo Sinuhe on tuntunut vain velvollisuudelta, mutta en ole saanut silti luettua, vaikka aika velvollisuudentuntoinen olenkin. Taidan jättää suosiolla lukematta, on paljon muitakin pahoja aukkoja sivistyksessä, jospa niistä kiinnostavimman tuntuisia rupeaisi ensin paikkailemaan.

Mika Waltarin tuotannon melkein kokonaa (huom. melkein) Pidän hänen kirjoistaan. Myös Sinuhesta. Viimeeksi luin Isästä Poikaan. Panu Rajalan kirja Waltarista on kyllä lukemisen arvoinen.
        Aku Ankka tuli meille jo 1952.
        Vanhin lapsenlapseni ei ole koskaan tykännyt Akusta,jota hämmästelin. Olin luullut, että kaikki lapset pitävät. Oppia ikä kaikki.

• 1943
        Tellastiina kirjoitti:

Nämä kukkopojat olivat Kotilieden sarjakuvasankareita. Runot kuviin riimitteli suurimmaksi osaksi Mika Valtari.

En ole ikinä viitsinyt lukea Aku Ankaa, en edes pojalleni olisi viitsinyt sitä lukea.
        Onneksi mummu asui toisessa päässä taloa ja kun vähän vetkuttelin, ehti mummu lukemaan ja minä säästyin lukemiselta.

Siitä Sinuhesta. Vaikka olen himolukija koskaan en ole aikonutkaan lukea Sinuhea, enkä muutakaan Valtaria paitsi Komisario Palmu-kirjoja.

Tämä kai jo selvittää minun kirjallisuusmakuni - ei mitään raskasta kirjallisuutta.

muistan, kun isä joutui lapsenvahdiksi. Hän lähti omille teilleen ja antoi meille kolmelle läjän Pellervo-lehtiä. Niissä oli jokin sarjakuva, en muista mikä, mutta mielenkiinnolla tutkimme. Turun Sanomissa oli muistaakseni Kaunotar ja kulkuri, E-liikkeen lehdessä Pekka Puupää.

• beessisloggi
        Tellastiina kirjoitti:

sitten Waltarini lukenut! Kotiliedestä siis, kiitos tiedosta. Jonkun komisario Palmunkin olen joskus tainnut lukea.

Olen jo vuosikaudet lukenut joko dekkareita tai tietokirjoja, harvoin romaaneja.
        Viime aikoina en ole jostain syystä pystynyt keskittymään kirjoihin lainkaan.
        Hesari ja satunnaiset naistenlehtien irtonumerot tyydyttää nykyään lukemistarpeet. Ja netistä tietysti tulee luettua milloin mitäkin.

• Naurua pimeässä

Tämä aihe on aina varma nakki. Mariseminen on varmaan meillä yhteinen luontenpiirre ja se, ettemme hyväksy oikeastaan ketään. Mikään muu aihe kuin mollaaminen ei kerää lukijoita ja kommentoijia kuin tämä palstan nuijiminen ja sen puolustelu. Onko mikään silti muuttunut? Ei, tyhmästä ei tule viisasta eikä sokeasta näkevää, mutta pyörän polkeminen jatkuu.

• Nabokovin kirjasta,

siirtelin empien sitä laatikosta toiseen (hävitettävät/varastoitavat) tässä ihan hiljattain. Nyt en muista, kumpaan laitoin. Onkohan töiden jälkeen mentävä kellarivarastoon penkomaan.

• senjorita??

Heipä kaikille!!!
      Ei varmaankaan kaikki 60 ole ihan hömppiä, jos ei ole muuta ajateltavaa kuin oma minä tai naapurin minä, niin sitä alkaa sekoilemaan. Itse käyn töissä, tunnen olevani vielä nuorekas ja johtuu varmaan siitä, että olen "terve" työssä ja kiinnostunut erilaisista asioista, kuten lukemisesta, elokuvista , käsitöistä, liikunnasta ja oman työn kehityksestä, suosittelen kaikille olemaan aktiivisia ja osallistuvia. Hyvää vuuoden jatkoa teille ja meille "vanhuksille.

• Kaikkitietävä, tai

keskenkasvuinen.
      Toki ÄO vaihtelee meidänikäisillä, aivan kuin millä tahansa ryhmällä.
      En arvioi aloittajan, voisi .........

Hoh hoh, kaikkea sitä saakin lukea, palkkaako eniro liian nuoria provoilemaan?

Noille kaikille aiheille löytyy oma palstansa, missä meidänkin ikäiset käyvät kiinnostuksiensa mukaan.

Haukkuminen ja arvosteleminen, sekö on aloittajan mielestä hyvää ajatusten vaihtoa?

Säälittävää, provoilua.

• murrosikäiset

Nyt oli koulujen loma aika. Eiköhän turhautuneet murkut ole jo lähteneet opiskelemaan ja rauha laskeutuu taas maahan.

• jocus*

Kumman teksti oli haukkumista, aloittajanko vai sinun? Haukkumisen ymmärrän jonkun kirjoittajan henkilökohtaisiin ominaisuuksiin puuttumisena. Aloittaja arvioi palstaa yleisesti - eikä ihan väärään osunutkaan.

• Meitsi mummo

Sinussa ei ole tapahtunut mitään edistystä tässä sukupolvessa.
      Ennen ja ennen, sinähän kirjoiAT KUIN MEIDÄN VANHEMMAT KUINKA ENNEN OLI NIIN TOSI HYVIN.
      Ilmaa ajatuksiin. Miksi kirjoitella kateellisena pariutumisesta esim. Jokainen elää ja on kuten parhaimmaks tuntee.

Minun slogan on että Hukkaan ei mee hullun päivät. Lätinä on parasta välillä ettei traumat lisäänny.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      230
      2135
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1406
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1205
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1048
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      59
      1031
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      984
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      980
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      824
    Aihe