häkin siivous

hiiri

mä haluaisin vähän tietoo häkin siivouksesta!
Miten häkin siivoaminen tapahtuu?
Pitääko hiiret ottaa siivouksen aikana pois häkistä?kuinka monta kertaa viikossa häkki pitää siivota?minkä aika välein purut pitää vaihtaa?
vastatkaa!please!

5

2453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiirinro2

Kannattaa olla joku pienempi boksi (esim. kuljetuslaatikko/faunaboksi) mihin hiiret laitetaan siivouksen ajaksi. Siispä: Hiiret häkistä turvaan. Irtaimisto pois. Purut roskapussiin. Häkin pohjan pesu tarpeen mukaan. Uudet purut tilalle. Kuppin/kuppien ja juomapullon pesu (myös muiden tarvikkeiden, jos tarpeen). Irtaimisto paikalleen ja hiiret sisään. Pussin suu kiinni ja roskikseen ;)

Häkki pitää siivota niin usein, ettei se kamalasti ala haista. Häkin koosta&hiirien määrästä riippuen, n. pari kertaa viikossa, ellei tahdo haistella hiirihaisuja.

• hiiri

Juu.
        pitäähän joka päivä ottaa kaikki kakkapökytlät pois?!kuiteski.

• Epä tietoinen
        hiiri kirjoitti:

Juu.
        pitäähän joka päivä ottaa kaikki kakkapökytlät pois?!kuiteski.

Ei pidä ottaa. Ota silloinkun siivoiat häkin! Tai no niin minä luulisin. Kaveri omistaa 4 hiirtä.

• yh

l

• tanhiiri

Meillä terran siivous tapahtuu meillä niin juuri että siirrän hiiret pois terrasta johonkin pienempään terraan/häkkiin/kuljetuslaatikkoon.
      Sitten otan purut pois ja kaikki muut... Sitten uudet purut tilalle ja tvarat takaisin ja hiiret sinne takaisin.

Uroshiirien terrat siivoan 2 kertaa viikossa ja
      Naaraiden terrat kerran viikossa, tosiaan riippuu vähän määrästä.

Jos haluat lisää neuvoja/joku haluaa voi laittaa s-postia: [email protected].
      Kasvatan hiiruja joten tietoa löytyy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4277
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2588
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2257
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2029
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1969
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1358
    Aihe