mä haluaisin vähän tietoo häkin siivouksesta!
Miten häkin siivoaminen tapahtuu?
Pitääko hiiret ottaa siivouksen aikana pois häkistä?kuinka monta kertaa viikossa häkki pitää siivota?minkä aika välein purut pitää vaihtaa?
vastatkaa!please!
häkin siivous
5
2395
Vastaukset
- hiirinro2
Kannattaa olla joku pienempi boksi (esim. kuljetuslaatikko/faunaboksi) mihin hiiret laitetaan siivouksen ajaksi. Siispä: Hiiret häkistä turvaan. Irtaimisto pois. Purut roskapussiin. Häkin pohjan pesu tarpeen mukaan. Uudet purut tilalle. Kuppin/kuppien ja juomapullon pesu (myös muiden tarvikkeiden, jos tarpeen). Irtaimisto paikalleen ja hiiret sisään. Pussin suu kiinni ja roskikseen ;)
Häkki pitää siivota niin usein, ettei se kamalasti ala haista. Häkin koosta&hiirien määrästä riippuen, n. pari kertaa viikossa, ellei tahdo haistella hiirihaisuja.- hiiri
Juu.
pitäähän joka päivä ottaa kaikki kakkapökytlät pois?!kuiteski. - Epä tietoinen
hiiri kirjoitti:
Juu.
pitäähän joka päivä ottaa kaikki kakkapökytlät pois?!kuiteski.Ei pidä ottaa. Ota silloinkun siivoiat häkin! Tai no niin minä luulisin. Kaveri omistaa 4 hiirtä.
- yh
l
- tanhiiri
Meillä terran siivous tapahtuu meillä niin juuri että siirrän hiiret pois terrasta johonkin pienempään terraan/häkkiin/kuljetuslaatikkoon.
Sitten otan purut pois ja kaikki muut... Sitten uudet purut tilalle ja tvarat takaisin ja hiiret sinne takaisin.
Uroshiirien terrat siivoan 2 kertaa viikossa ja
Naaraiden terrat kerran viikossa, tosiaan riippuu vähän määrästä.
Jos haluat lisää neuvoja/joku haluaa voi laittaa s-postia: [email protected].
Kasvatan hiiruja joten tietoa löytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1192324- 1331864
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1011191En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k731077Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451029Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉79984HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23975Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932