mä haluaisin vähän tietoo häkin siivouksesta!
Miten häkin siivoaminen tapahtuu?
Pitääko hiiret ottaa siivouksen aikana pois häkistä?kuinka monta kertaa viikossa häkki pitää siivota?minkä aika välein purut pitää vaihtaa?
vastatkaa!please!
häkin siivous
5
2189
Vastaukset
- hiirinro2
Kannattaa olla joku pienempi boksi (esim. kuljetuslaatikko/faunaboksi) mihin hiiret laitetaan siivouksen ajaksi. Siispä: Hiiret häkistä turvaan. Irtaimisto pois. Purut roskapussiin. Häkin pohjan pesu tarpeen mukaan. Uudet purut tilalle. Kuppin/kuppien ja juomapullon pesu (myös muiden tarvikkeiden, jos tarpeen). Irtaimisto paikalleen ja hiiret sisään. Pussin suu kiinni ja roskikseen ;)
Häkki pitää siivota niin usein, ettei se kamalasti ala haista. Häkin koosta&hiirien määrästä riippuen, n. pari kertaa viikossa, ellei tahdo haistella hiirihaisuja.- hiiri
Juu.
pitäähän joka päivä ottaa kaikki kakkapökytlät pois?!kuiteski. - Epä tietoinen
hiiri kirjoitti:
Juu.
pitäähän joka päivä ottaa kaikki kakkapökytlät pois?!kuiteski.Ei pidä ottaa. Ota silloinkun siivoiat häkin! Tai no niin minä luulisin. Kaveri omistaa 4 hiirtä.
- yh
l
- tanhiiri
Meillä terran siivous tapahtuu meillä niin juuri että siirrän hiiret pois terrasta johonkin pienempään terraan/häkkiin/kuljetuslaatikkoon.
Sitten otan purut pois ja kaikki muut... Sitten uudet purut tilalle ja tvarat takaisin ja hiiret sinne takaisin.
Uroshiirien terrat siivoan 2 kertaa viikossa ja
Naaraiden terrat kerran viikossa, tosiaan riippuu vähän määrästä.
Jos haluat lisää neuvoja/joku haluaa voi laittaa s-postia: [email protected].
Kasvatan hiiruja joten tietoa löytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984