Britneyn kolmas single Circukselta on:

...

IF YOU SEEK AMY!!!

Mitäs mieltä olette? Onko hyvä valinta kolmanneksi singleksi vai olisiko joku muu ollut parempi?

Ja Britneyn virallisilta sivuilta siis tuo tieto :)

14

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en todellakaan

      Se kolmas single on joko out from undet tai kill the lights

    • if you seek amy...

      Singlet olisi ehdottomasti pitänyt olla Womanizer, Circus, Kill the lights, Out from under ja sitten viides sinkku oisi voinut olla If you seek Amy.

      Kill the lights voi vedota muihinkin kun Britneyn faneihin ja se on vähän erilaista musiikkia. Sen sijaan If you seek Amy on vain Britney faneille jne.

    • Britneyfan94

      Mun lempikappaleeni! Tosta kappeleesta tulee mulle mieleen kaikki Britneyn vanhat ihanat kappaleet! Olen iloinen!

    • oli äänestäny

      sen julkastavaks... Kaikki suomalaiset ei ehkä tajua mitä se "If you seek Amy" tarkottaa... eli siis se lausutaan: F-U-C-K me. Mahtaakohan amerikkalaiset radioasemat suostua soittaan sitä? Ei välttämättä, ja sillon kappaleesta ei tule hittiä.

      • anna91

        Mä oon ainakin enemmän kuin tyytyväinen toho singleen. Mun lemppari oli ja on kill the lights, mut if you seek amykin on hyvä! TÄMÄKIN VALTAA VARMASTI TOP-3 USA:SSA JA ENGLANNISSA JA EDES CHRISTINAN EKA SINKKUKAAN EI PÄÄSSYT TOP-KOLMOSEEN. CHRISTINA ON FLOPPI JA BRITNEY KUNINGATAR!


      • se menee niin
        anna91 kirjoitti:

        Mä oon ainakin enemmän kuin tyytyväinen toho singleen. Mun lemppari oli ja on kill the lights, mut if you seek amykin on hyvä! TÄMÄKIN VALTAA VARMASTI TOP-3 USA:SSA JA ENGLANNISSA JA EDES CHRISTINAN EKA SINKKUKAAN EI PÄÄSSYT TOP-KOLMOSEEN. CHRISTINA ON FLOPPI JA BRITNEY KUNINGATAR!

        että jos kappaletta ei soiteta radiossa Amerikassa, niin kappaleesta ei yleensä tule hittiä. Ja siitä kappaleesta on syntyny "poru" kun siinä kiroillaan ja jotkut äidit yrittää kieltää sen julkasun ja kaikkee... Toisaalta se kohu saattaa auttaa tekeen siitä hitin...


      • lauluosaamisella,
        anna91 kirjoitti:

        Mä oon ainakin enemmän kuin tyytyväinen toho singleen. Mun lemppari oli ja on kill the lights, mut if you seek amykin on hyvä! TÄMÄKIN VALTAA VARMASTI TOP-3 USA:SSA JA ENGLANNISSA JA EDES CHRISTINAN EKA SINKKUKAAN EI PÄÄSSYT TOP-KOLMOSEEN. CHRISTINA ON FLOPPI JA BRITNEY KUNINGATAR!

        ja pitäisi itse käyttää aivojaan tuplasti enemmän. Eli osallistua koreografian tekoon, lauluntekoon eikä odottaa valmista jne... Lisäksi hän piti oman uransa pystyssä omilla henkilökohtaisilla sekoiluillaan. Jättäisi ne ensin pois D:

        MADONNA ON KUNINGATAR! Sitä et voi kiistää!! Christina on manttelinperijätär ellei sitten jokin uusi tulokas vie sen pois häneltä. Rihannakin on jo todistanut, että hän tuplasti parempi, kuin esimerkiksi kohulaulaja ja YLIARVOSTETTU BRITNEY SPEARS!!!!!!!!!!1


      • on fakta,
        lauluosaamisella, kirjoitti:

        ja pitäisi itse käyttää aivojaan tuplasti enemmän. Eli osallistua koreografian tekoon, lauluntekoon eikä odottaa valmista jne... Lisäksi hän piti oman uransa pystyssä omilla henkilökohtaisilla sekoiluillaan. Jättäisi ne ensin pois D:

        MADONNA ON KUNINGATAR! Sitä et voi kiistää!! Christina on manttelinperijätär ellei sitten jokin uusi tulokas vie sen pois häneltä. Rihannakin on jo todistanut, että hän tuplasti parempi, kuin esimerkiksi kohulaulaja ja YLIARVOSTETTU BRITNEY SPEARS!!!!!!!!!!1

        että Britney on myynyt 2000-luvulla enemmän levyjä kuin kukaan muu. En ole sen fani, mutta onhan se kiinnostava laulaja. Vaikka levymyynti ei ole enää ekan levyn tasolla, silti Britneyn nimi on kaikkien huulilla, toisin kuin esim. Christina Aguileran. Moni ei edes oo kuullut Christinasta (paitsi nuoret) mutta kaikki tietää Britneyn.


      • jäänyt aika
        on fakta, kirjoitti:

        että Britney on myynyt 2000-luvulla enemmän levyjä kuin kukaan muu. En ole sen fani, mutta onhan se kiinnostava laulaja. Vaikka levymyynti ei ole enää ekan levyn tasolla, silti Britneyn nimi on kaikkien huulilla, toisin kuin esim. Christina Aguileran. Moni ei edes oo kuullut Christinasta (paitsi nuoret) mutta kaikki tietää Britneyn.

        unholaan,ellei olisi sekoillut sen arvoisesti,että roskalehdet pääsivät mässäilemään niillä.


      • usko...
        jäänyt aika kirjoitti:

        unholaan,ellei olisi sekoillut sen arvoisesti,että roskalehdet pääsivät mässäilemään niillä.

        Levymyynti on ollu senverta ylivoimasta. Eihän se edes ole myynyt älyttömän montaa levyä sen sekoilujen jälkeen. Mut toisaalta, sekoilut kuuluu Britney-ilmiöön. Ei Madonnakaan olis myynyt niin montaa levyä ilman niitä 80luvun lopun/90-luvun alun seksijuttuja.


      • anna91
        lauluosaamisella, kirjoitti:

        ja pitäisi itse käyttää aivojaan tuplasti enemmän. Eli osallistua koreografian tekoon, lauluntekoon eikä odottaa valmista jne... Lisäksi hän piti oman uransa pystyssä omilla henkilökohtaisilla sekoiluillaan. Jättäisi ne ensin pois D:

        MADONNA ON KUNINGATAR! Sitä et voi kiistää!! Christina on manttelinperijätär ellei sitten jokin uusi tulokas vie sen pois häneltä. Rihannakin on jo todistanut, että hän tuplasti parempi, kuin esimerkiksi kohulaulaja ja YLIARVOSTETTU BRITNEY SPEARS!!!!!!!!!!1

        Britneyhän on todellakin osallistunut uusinmman levyn tekoon todella paljon. Pari kappaletta hän on tehnyt lähes itse. Katsoppa circusin kappaletietoja tietämätön! Ja sit tanssiliikkeitään hän varsinkiin suunittelee. Hänhän valitsee tanssijansa ja luo koreografinsa heidän kanssaan. Britney osallistuu asioihinsa todella paljon enemmän kuin moni muu tämän hetken tähti. joten HANKI ELÄMÄ JA OTA SELVÄÄ


      • pissis^^
        anna91 kirjoitti:

        Britneyhän on todellakin osallistunut uusinmman levyn tekoon todella paljon. Pari kappaletta hän on tehnyt lähes itse. Katsoppa circusin kappaletietoja tietämätön! Ja sit tanssiliikkeitään hän varsinkiin suunittelee. Hänhän valitsee tanssijansa ja luo koreografinsa heidän kanssaan. Britney osallistuu asioihinsa todella paljon enemmän kuin moni muu tämän hetken tähti. joten HANKI ELÄMÄ JA OTA SELVÄÄ

        että P!nk tekee kaikki biisinsä itse ja Christina Aguilera myös tekee biisejä.Että ei Britney ole ainut joka osallistuu levyjen ja tanssikoreografien tekoon.


    • saadaan taas kohua

      Hyvä kappalevalinta, aiheuttaa keskustelua ja ristiriitaa, paheksuntaa (vanhemmilta).

    • se on virallista

      Amerikan radioasemat ei suostu soittamaan If you seek Amya. Ja se on listalla sijalla 86. Että silleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe