Olimme menneet saaristoon juhlistamaan jotain isompaa saavutusta silloisessa firmassa. Tavan mukaan tarjolla oli alkoholia ja ohjelmassa oli saunomista sekä rentoja pelejä. Kaikilla oli ihan mukavaa, luulisin. Paikassa oli kaksi saunaa, toinen isossa rakennuksessa sisällä ja sitten sellainen pieni pihasauna. Lähdimme sitten erään työkaverini saunomaan, iso sauna oli tosi täynnä joten menimme sitten siihen pieneen saunaan pihalla. Olimme olleet vähän aikaa löylyssä kun sisään tulikin yksi toinen kollegoista, noin 25 vuotias ihan ok näköinen nainen ja ilman rihman kiertämää. Mietin mielessäni että oliko saunat jaettu siten että toinen on naisten sauna ja toinen miesten sauna, kuten joskus tehdään. Tilanne oli hieman kiusallinen, mutta toisaalta neitiä ei näyttänyt tilanne haittaavan joten minäkin sitten saunoin ihan normaalisti. Tämä toinen miespuolinen työkaverini ei sitten ilmeisesti kuitenkaan pitänyt tilannetta niin luontevana vaan lähti saunasta pois. Jäimme kaksin saunomaan, minä ja tämä alaston neito. Mietin siinä sitten että oĺisiko luontevaa olla vain hiljaa, vai pitäisikö aloittaa keskustelu jostain aiheesta. Onneksi minun ei tarvinnut tehdä päätöstä vaan neiti aloitti keskustelun kysymällä että mitä puuta saunan paneelit mahtavat olla. Sanoin että todennäköisesti ne on kuusta, koska niistä ei valu pihkaa lainkaan. Saunoin vielä noin viisi minuuttia ja menin sitten suihkuun ja jatkamaan kaljan juontia. Sainkin vedettyä ihan mukavat pohjat baarikierrosta varten mutta siitä sitten lisää seuraavassa tarinassa ;).....
Yhteissaunassa
5
47982
Vastaukset
- pimpistä "pihkaa"?
Huomasitko?
- kuusesta
ei ole pihkaa valunut? Kyllä ne paneelit lienevät olleet leppää tai haapaa.
Muuten, minusta sekasaunassa ei ole mitään luonnotonta. Jos samaa selitystä katsotaan yhden sukupuolen saunomisiin, niin hyh hyh!
Yhteissauna oli opiskeluaikoina Isallakin ja hyvin toimi. Mutta siellähän kaikki olivatkin akateemisia. - todella hyvä
ja hyvin kirjoitettu.
Kirjoittaja pysyy asiassa, eikä lipsu aiheesta.
Todella hyvää tekstiä.
Kirjoituksen otsikkohan oli:
Yhteissaunassa - Puuins.
No mutta eikö valunut. Kuusi on kylläkin pihkainen puu ja valuu jos on valuakseen. Niin kuusessa on se pitkä käpy ja männyssä lyhyt käpy. Haavassa ei käpyjä ole ollenkaan.
- pöhlö
niinpä, haavassa ei ole käpyjä, siihen pitääkin laittaa laastari, ettei valu verta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265