Patti hamsterissa! Apua!

Eräss...

Eli, kun otin syyrialaisen hamsterinini käteeni, huomasin että sillä oli patti siinä vasemman poskipussin kohdassa, ei ollut ruokaa vaan ihan ulkopuolella, karvan alla, melko pieni ehkä jotain 8mm... Kosketuksessa se tuntui kovalta sisältä, ja se kohta missä se on näkyy vähän vaaleampana turkin alta ja tuo kohta siis pullottaa... En osaa erityisemmin sanoa, vaivasiko se, jotenkin hamsteri kyllä tuntui levottomammalta ja tuo toinen poski erottuukin selvästi toisesta. Mitä olette mieltä, pitäisikö viedä eläinlääkäriin? Olen aika aloittelija näiden asioiden kanssa, onkohan tuo jokin vaarallinen kasvain?

47

8511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräss...

      Jostain luin että yleensä kasvaimet ovat kiinteitä, mutta tuo tuntuu hyvin liikkuvalta, joten hyvällä tuurilla on vain rasvapatti... Vien mahdollisimman pian eläinlääkärille, kuten yhdessä aiheessa neuvottiin.

    • gftifu

      Minun hamsterillani on samanlainen, mutta vain jalassa. Ei siitä ole kumminkaan tullut mitään jatkuvaa oireilua jne.
      Olin ensin huolissani, mutta se ei vaikuttanut se patti mitenkään minun hamsterini toimintaan.

      • no,

        munkin hamsterilla on sama juttu mutta nenän päällä. En voi sanoa, että olin ENNEN huolissani, sillä olen vieläkin. en voi tunnustella onko kiinteä vai mikä se patti, kun sattuu tuo hamsteri olemaan roborovski, sellainen ikiliikkuja. toinen hamsuni, eli sen sisko, on paljon liikunnallisempi hamsu nyt tuon toisen patin takia ja patti sitäpaitsi kasvaa kokoajan! vaikka oliskin vaan joku rasvapatti, niin mua huolestuttaa kokoajan sen patin kasvu... niin että jos se kasvaa, niin miten se lähtee? ei mitenkään...!??? :'(


    • HopHop^^