Miehen paras...

suvenkorento*

..kaveri. Kuka, mikä hän/se on?

Joillakuilla meistä naisista on siitä oma käsityksemme, saattaa olla ihan väärä.

18

819

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no sehän on selvää

Vähäpukeinen Venäläinen nainen ,,meneeköhän poistoon??

• suvenkorento*

..en poista. Jokaisella se on kai joku, sinulla tuo.

• Kalle Kotton

raha ja mammona. Se on hyvä kaveri, sitä kun on, se ei petä.
      Sitä kun on tarpeeksi ompa turvallinen olo.
      Sillä saa melkein kaikki, mitä tarvitsee.
      Aattelin teettää arkun jo valmiiksi, ja siihen pankkikortille lokeron, että jos tekee mieli nousta kummittelemaan, ei tarvitse rahattomana kulkea.
      Tiedän, että vastaukseni on kauhea pettymys, mutta koita kestää:)

• suvenkorento*

..tietty määrä rahaa luo turvallisuutta, mutta...

-sillä voi ostaa talon mutta ei kotia
        -sillä voi ostaa sängyn mutta ei unta
        -sillä voi ostaa kellon mutta ei aikaa
        -sillä voi ostaa kirjan mutta ei tietoa
        -sillä voi ostaa aseman mutta ei kunnioitusta
        -sillä voi maksaa lääkärin mutta ei terveyttä
        -sillä voi ostaa verta mutta ei elämää
        -sillä voi ostaa seksiä mutta ei rakkautta

• Kalle Kotton
        suvenkorento* kirjoitti:

..tietty määrä rahaa luo turvallisuutta, mutta...

-sillä voi ostaa talon mutta ei kotia
        -sillä voi ostaa sängyn mutta ei unta
        -sillä voi ostaa kellon mutta ei aikaa
        -sillä voi ostaa kirjan mutta ei tietoa
        -sillä voi ostaa aseman mutta ei kunnioitusta
        -sillä voi maksaa lääkärin mutta ei terveyttä
        -sillä voi ostaa verta mutta ei elämää
        -sillä voi ostaa seksiä mutta ei rakkautta

musiikkikappaleista.
        Koti: Kun punapuunkantoon mökkinsä laittaa, niin silloin se ilonpäivä koittaa.
        Uni: Makeasti oravainen nukkuu sammalvuoteellansa.
        Aika: Elän silloin ihanasti hetkeen viimeiseen.
        Tieto; Kumpi voittaa karhu vai leijona, kysyi minulta töissä johtaja, mikä minä olen siihen vastaamaan, mulla jäi luvut kesken aikanaan.
        Terveys: Ja lääkärimme sanoi niin, oli tyhmää, että lähdettiin varrelle virran.
        Elämä: Elämä on kaunis ja hyvä elää sille, jolla on aikaa ja tilaa unelmille.
        Rakkaus: Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen... mut illan tullen katoaa ja häipyy hiljaa pois.
        Ja kaiken tämän jäljelle jää, vain elettyä elämää.

• tankavaara

hahmo, mutta minun parhaat ystäväni ovat naisia. Ja eniten ne naiset, jotka eivät yritä mitään...
      mitä?

Minä en yritä mitään ... olen mitä olen ja saatan muuttua... ja jos en muutu olen yksinkertaisesti tyhmä. Tiedän sen ja uskallan.

• suvenkorento*

..minun parhaat ystäväni ovat miehiä. Heidän kanssaan voin keskustella mistä vain, ilman kateuden häivääkään :-).

• suvenkorento*

..keskiyön taikaa, menen halaamaan tyynyäni.

Katson huomenna illalla, mitä täältä löytykään.

Hyvää yötä!

• kärsäkorento*

talvellakin hengittää, elikkä en ole vaipunut talvi koteloon.

• tietäähän tään...

No tietenkin kylmä olut ja jääkiekko, sohvalla rönsäten.

Ja perhe, turpa kiinni.

• lapsi, lapset.
      Vaimo/puoliso heti siinä tuntumassa!:)

Ei taida olla juuri sukupuolten välisiä eroja, jos on 'jälkikasvua siunaantunut'.

• nuo bestikset

olla enemmän tyttöjen juttuja. Ei miehillä sellaisia, kaverit ovat vain kavereita.

• RosaLiiin

yhden kivan miehen, jonka paras kaveri on koira.
      Heillä on melkein kadehdittava ystävyys.

Ja minulla on onneksi ilo ja kunnia olla heidän molempien,
      melkeinpä ihan paremman puoleinen kaveri, hym, hym ja nostan hieman "kuonoani".

• ent.tehtaantyttö

...minäkin tunnen entisen naapurin miehen (ei omani) hyvin silloin juttuun tultiin hänelläkin kun oli koira...Takua vaan ei enää täällä. Ole iloisesti täällä kaikkia tervehtimässä. Sinkkumies tämäkin, hänellä kun oli tuo labradorinnoutaja, vaalea sellainen. Enpä tiedä, onko uutta ottanut. Vuosiin kun ei olla nähty. Tuskinpa. Taku oli hänenkin paras ystävä...., useinkin merenrannalla iltaisin näitä koiriamme ulkoilutettiin ja kaiken maailman keskustelut käytiin siinä samalla... pitäisikö minunkin nostaa kuonoani, vai peräti iloisesti nyt haukahtaa..Takun muistolle...taputtaa kun Takuakaan en voi, enkä herkkupaloja Takulle taskustani antaa...

t.friidu

• suvenkorento*

..kovinkin tutulta. Muistan eräänkin tuttavani, jolta kuoli koira, oli hänen metsästyskaverinsa, kun hän kertoi siitä, kyyneleet nousivat hänen silmiinsä. Iso, raavas mies, en ollut koskaan nähnyt hänen tunteilevan mistään asiasta. Koira oli ollut hänelle niin hyvä kaveri.

• ent.tehtaantyttö
        suvenkorento* kirjoitti:

..kovinkin tutulta. Muistan eräänkin tuttavani, jolta kuoli koira, oli hänen metsästyskaverinsa, kun hän kertoi siitä, kyyneleet nousivat hänen silmiinsä. Iso, raavas mies, en ollut koskaan nähnyt hänen tunteilevan mistään asiasta. Koira oli ollut hänelle niin hyvä kaveri.

nuo lonkka- ja nivelkulumat tulevat, hankala on silloin koiran enää liikkua, kovasti kärsii. No, muistan minä nyt senkin...tämä "iso" mies, kun joutui sitä lopettamispäätöstä Takusta tekemään...lupasin, sitten minäkin kaveriksi lähteä tuonne Pieneläinklinikalle, että ei yksin. Siellä kun tämä nukutus-ja lopetuspiikki annetaan. Eivät siinä paljon kotieläimet kärsi. Eläinlääkäri kun tämän homman hoitaa...no, itkun paikka se minullekin...eipä tuota puhelisoittoa sitten kuitenkaan minulle tullut...mutta, jos olisi tullut, niin kyllä olisin tueksi mukaan...raskas on se reissu, niille jotka omista "ystävistään" joutuvat luopumaan. Kyllä siinä itku tulee miehelle siinä missä naisellekin, vaikka kuinka aikuisia muuten oltaisi...eipä mekään juuri tuo takia enää koiraa haluta itsellemme hankkia...tai mitään muutakaan...kotieläintä.

t.friidu

• suvenkorento*

..vaikenee muutamiksi viikoiksi, menee sirisemään muille maille.

Hyvää talvenselkää kaikille, olkaa ihmisiksi!

• suvenkorento*

...meinasi tärkein unohtua.

Kiitos kaikille mukavista vastauksista. Siinä ne taisivat tärkeimmät kaverit tulla.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6824
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3853
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3135
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe