moi

tiadonhaluinen

moi!tunteeko kukaan mamas nimistä miästä gambiasta?päivystää yleensä mansea hotellin edessä ja sillä on oma auto jossa lukee mamas safari.haluaisin tiätää onko kukaan muu törmännyt tähän tyyppiin ku mä.erittäin ystävällinen,luatettava opas.oli meidän kanssa koko reissun.todellakin menen uudestaan heti ens talvena:)

16

1506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joshh

      Kuuluu tosiaan siihen Mansean edessä päivystävään toimistoon. Mukavan oloinen kaveri, vaikka ei meidän seurueesta asiakasta saanutkaan (Bob saman yhtiön palveluksesta toimi taksina/oppaana). Törmättiin Mama Safariin ekana päivänä siinä läheisellä rannalla jo, oli tekemässä päivätreeniään.

      • tuhkimo78

        Mukavia kavereitahan ne oli. Oliko niillä siinä Mansean edustallakin joku "toimisto"?
        Mitäs piditte Simple Simonsin baarista Mansean edustalla?
        Se oli hauska pikku kuppila jossa oli kiva istua ja kuunnella reggaeta..ja katsella menoa.
        Millaisilla retkillä kävitte Mamasin kanssa?


      • Bar
        tuhkimo78 kirjoitti:

        Mukavia kavereitahan ne oli. Oliko niillä siinä Mansean edustallakin joku "toimisto"?
        Mitäs piditte Simple Simonsin baarista Mansean edustalla?
        Se oli hauska pikku kuppila jossa oli kiva istua ja kuunnella reggaeta..ja katsella menoa.
        Millaisilla retkillä kävitte Mamasin kanssa?

        Oli vuosi sitten marraskuussa (simons supermarket)jossa oli myynnissä n.4-5 kuuden pullon vesipakkausta ja se kylmäarkku missä oli myös muutama pullo olutta,kalustuksena oli 1 pöytä 2 tuolia...aloimme pysätä vaimon kanssa muutaman kerran päivässä istumaan olusille..muutaman päivän päästä tuli toinen pöytä ja veimme muitakin Suomalaisia asiakkaiksi..No noin viikon päästä nimikyltti vaihtui (Simons baariksi)ja pöytiä oli jo ulkonakin useampia..Jokos se uusi baari siinä takana oli valmis? ja oliko heidän bordelli jo käytössä? rupesi silloin olemaan aika valmis.


      • mintsu gambia<3
        tuhkimo78 kirjoitti:

        Mukavia kavereitahan ne oli. Oliko niillä siinä Mansean edustallakin joku "toimisto"?
        Mitäs piditte Simple Simonsin baarista Mansean edustalla?
        Se oli hauska pikku kuppila jossa oli kiva istua ja kuunnella reggaeta..ja katsella menoa.
        Millaisilla retkillä kävitte Mamasin kanssa?

        joo,siis me tehtiin mamasin kaa kaikenlaisia retkiä,oltiin krokotiili puistossa ja sit se vei meijät futis stadionille,koska oon ihan hullu futis fani:)ja sit käytiin sen himassa syämäs ja muutenkin juatiin ja juhlittiin sen ja mikan kanssa.mika oli kans yks päivystäjä siitä hotellilta,ja ny ollaa pidetty yhteyttä mamasin kaa ja se on kyl sika rento tyyppi:)


      • Asiakkaana
        tuhkimo78 kirjoitti:

        Mukavia kavereitahan ne oli. Oliko niillä siinä Mansean edustallakin joku "toimisto"?
        Mitäs piditte Simple Simonsin baarista Mansean edustalla?
        Se oli hauska pikku kuppila jossa oli kiva istua ja kuunnella reggaeta..ja katsella menoa.
        Millaisilla retkillä kävitte Mamasin kanssa?

        (Simons bar) Oli vuosi sitten marraskuussa (simons supermarket)jossa oli myynnissä n.4-5 kuuden pullon vesipakkausta ja se kylmäarkku missä oli myös muutama pullo olutta,kalustuksena oli 1 pöytä 2 tuolia...aloimme pysätä vaimon kanssa muutaman kerran päivässä istumaan olusille..muutaman päivän päästä tuli toinen pöytä ja veimme muitakin Suomalaisia asiakkaiksi..No noin viikon päästä nimikyltti vaihtui (Simons baariksi)ja pöytiä oli jo ulkonakin useampia..Jokos se uusi baari siinä takana oli valmis? sielläkin istuimme jo toisella viikolla vaikka juomat kannettiin vielä vanhasta paikasta. Olikos heidän bordelli jo käytössä? rupesi silloin olemaan aika valmis.Minkähänlainen bisnes lienee.


      • Bar
        Asiakkaana kirjoitti:

        (Simons bar) Oli vuosi sitten marraskuussa (simons supermarket)jossa oli myynnissä n.4-5 kuuden pullon vesipakkausta ja se kylmäarkku missä oli myös muutama pullo olutta,kalustuksena oli 1 pöytä 2 tuolia...aloimme pysätä vaimon kanssa muutaman kerran päivässä istumaan olusille..muutaman päivän päästä tuli toinen pöytä ja veimme muitakin Suomalaisia asiakkaiksi..No noin viikon päästä nimikyltti vaihtui (Simons baariksi)ja pöytiä oli jo ulkonakin useampia..Jokos se uusi baari siinä takana oli valmis? sielläkin istuimme jo toisella viikolla vaikka juomat kannettiin vielä vanhasta paikasta. Olikos heidän bordelli jo käytössä? rupesi silloin olemaan aika valmis.Minkähänlainen bisnes lienee.

        Oli tullut toiseen kertaan.Ensi pyysi uutta nimimerkkiä mutta olihan se kuitenkin tullut.


      • mintsu gambia<3
        Bar kirjoitti:

        Oli tullut toiseen kertaan.Ensi pyysi uutta nimimerkkiä mutta olihan se kuitenkin tullut.

        se baari oli kyl hyvä siinä,mut en mä ainakaan mistään muusta baarista tai bordelleista tiädä,simons baari oli kyl rento ja just simppeli sijaintikin:)kunpa pääsisin takas sinne


      • tuhkimo78
        Asiakkaana kirjoitti:

        (Simons bar) Oli vuosi sitten marraskuussa (simons supermarket)jossa oli myynnissä n.4-5 kuuden pullon vesipakkausta ja se kylmäarkku missä oli myös muutama pullo olutta,kalustuksena oli 1 pöytä 2 tuolia...aloimme pysätä vaimon kanssa muutaman kerran päivässä istumaan olusille..muutaman päivän päästä tuli toinen pöytä ja veimme muitakin Suomalaisia asiakkaiksi..No noin viikon päästä nimikyltti vaihtui (Simons baariksi)ja pöytiä oli jo ulkonakin useampia..Jokos se uusi baari siinä takana oli valmis? sielläkin istuimme jo toisella viikolla vaikka juomat kannettiin vielä vanhasta paikasta. Olikos heidän bordelli jo käytössä? rupesi silloin olemaan aika valmis.Minkähänlainen bisnes lienee.

        oli Simons baarintakapihalla vuokrattavissa. Ihan perus siistejä yöpymispaikkoja.
        Oli siellä takapihalla sellainen katettu betonialue mutta ei siellä mitään ohjelmaa ollut, vaikka voisi kyllä olla hyvä idea esim. rumpuesityksille ym.
        Baarin pitäjät mukavia heppuja!
        Kiva nähdä ens kerralla onko tullut lisää esim.juomia valikoimaan ja muuta muutosta.


      • Mentiin
        mintsu gambia<3 kirjoitti:

        se baari oli kyl hyvä siinä,mut en mä ainakaan mistään muusta baarista tai bordelleista tiädä,simons baari oli kyl rento ja just simppeli sijaintikin:)kunpa pääsisin takas sinne

        Sen vanhan baarin läpi sinne takapihalle, jossa oli myöskin heillä huoneita joita kutsuivat bordelliksi.Kyselin kyllä että mitä teidän lakinne sanoo moisista laitoksista mutta en saanut selvää vastausta...vaikka mitäpä se mulle olis kuulunutkaan...Vieläköhän siellä toimi karaokessa hoilaamani cd:t joita pojat pistivät soimaan kun näkivät Suomalaisia..jotka tulivat katsomaan että kukas täällä ulvoo Suomeksi..no pojathan nappasivat heistä heti uudet asiakkaat...kuinka tuoretta tietoa kullakin on?...toivon kans että pääsisin vielä tänä talvena käymään.


      • uudelleen
        Mentiin kirjoitti:

        Sen vanhan baarin läpi sinne takapihalle, jossa oli myöskin heillä huoneita joita kutsuivat bordelliksi.Kyselin kyllä että mitä teidän lakinne sanoo moisista laitoksista mutta en saanut selvää vastausta...vaikka mitäpä se mulle olis kuulunutkaan...Vieläköhän siellä toimi karaokessa hoilaamani cd:t joita pojat pistivät soimaan kun näkivät Suomalaisia..jotka tulivat katsomaan että kukas täällä ulvoo Suomeksi..no pojathan nappasivat heistä heti uudet asiakkaat...kuinka tuoretta tietoa kullakin on?...toivon kans että pääsisin vielä tänä talvena käymään.

        Mekin olimme vuosi sitten marraskuussa siellä ja aijon palata uudelleen, olitko sinä se mukava henkselimies mukavine vaimoineen? Jospa yhtä aikaa taas menisimme taas Manseaan lähiaikoina? Teitkö sinä sen Gambialaulun?


      • Hekselimies
        uudelleen kirjoitti:

        Mekin olimme vuosi sitten marraskuussa siellä ja aijon palata uudelleen, olitko sinä se mukava henkselimies mukavine vaimoineen? Jospa yhtä aikaa taas menisimme taas Manseaan lähiaikoina? Teitkö sinä sen Gambialaulun?

        Mutta kerrohan kuka sinä olet.Tein muuten sillä reissulla myöskin Gambia humpan -Gambian aallot Sekä orjien juuret nimiset kappaleet,pitäisi vain löytää jonkun joka soittaisi ne cd:lle Sävel on kyllä suunnilleen tiedossa.Toiveena olisi päästä helmikuussa käymään kunhan saisi jonkun hoitamaan nuo hepat.Pistähän tietoa kuka olet....kävi muuten hyvin Bulgariassa kun kaveri viereisestä pöydästä rupes moikkaileen...oli Manseassa samaan aikaan ja oli kanssaan myös toinen,,hekin sattumalta tavanneet ja kuinka ollakaan olimme kaikki olleet Thaimaassa Tammi-Helmi tai maaliskuussa...Muutaman tunnin päästä Ruotsin risteilylle Ja ensi viikolla äkkilähtö johonkin lämpimään.


      • kyllä
        Hekselimies kirjoitti:

        Mutta kerrohan kuka sinä olet.Tein muuten sillä reissulla myöskin Gambia humpan -Gambian aallot Sekä orjien juuret nimiset kappaleet,pitäisi vain löytää jonkun joka soittaisi ne cd:lle Sävel on kyllä suunnilleen tiedossa.Toiveena olisi päästä helmikuussa käymään kunhan saisi jonkun hoitamaan nuo hepat.Pistähän tietoa kuka olet....kävi muuten hyvin Bulgariassa kun kaveri viereisestä pöydästä rupes moikkaileen...oli Manseassa samaan aikaan ja oli kanssaan myös toinen,,hekin sattumalta tavanneet ja kuinka ollakaan olimme kaikki olleet Thaimaassa Tammi-Helmi tai maaliskuussa...Muutaman tunnin päästä Ruotsin risteilylle Ja ensi viikolla äkkilähtö johonkin lämpimään.

        Istuimme iltaa Simonin baarissa olin ystävättäreni kanssa matkalla. Olen 50 ja minulla oli seuraavana päivänä hieman olitila huono (olisiko ollut oluen syytä). Nyt marraskuusssa olin Brasseissa ja taas täytyisi ottaa joku äkkilähtö vaikkapa Manseaan!!


      • Muistaa
        kyllä kirjoitti:

        Istuimme iltaa Simonin baarissa olin ystävättäreni kanssa matkalla. Olen 50 ja minulla oli seuraavana päivänä hieman olitila huono (olisiko ollut oluen syytä). Nyt marraskuusssa olin Brasseissa ja taas täytyisi ottaa joku äkkilähtö vaikkapa Manseaan!!

        Oliko se ystävätär sellainen vaalea jo nuorempi nainen....miniäsi..tai sitten olisi toinen mahdollinen pari joitten kanssa istuttiin monesti..mm.siellä takapihalla uuden baarin aihiolla.


      • muistan teidät hyvin
        Muistaa kirjoitti:

        Oliko se ystävätär sellainen vaalea jo nuorempi nainen....miniäsi..tai sitten olisi toinen mahdollinen pari joitten kanssa istuttiin monesti..mm.siellä takapihalla uuden baarin aihiolla.

        Olimme paljon tämän vaaleatukkaisen ja hänen anoppinsa kanssa. Me olimme minä 50 ja ystävättäreni 60. Istuskelimme myös Simonsin takapihalla.


      • Sekoitin
        muistan teidät hyvin kirjoitti:

        Olimme paljon tämän vaaleatukkaisen ja hänen anoppinsa kanssa. Me olimme minä 50 ja ystävättäreni 60. Istuskelimme myös Simonsin takapihalla.

        Kun oli useampi ryhmä jonka kanssa istuttiin siellä mutta kyllä minä nyt muistan. Terkkuja myös hänelle meiltä molemmilta....noin 4 tunt.lähtöön.


    • Kololikamu

      Mamasin ihanaan Alkaliin tutustuttiin 2012..hyvä tyyppi, mentiin tukka putkella koko loma. Tänään Alkali soitti mulle..Kololin kylässä ihmiset sisätiloissa. Ei turisteja. Köyhää. Lähettäkää paketteja😥 aira seppälä ylivieska, löytyy fesestä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe