Taitonetti paras liike Oulussa

paras ja halvin

Oulussa toimii sellainen liike Rautatienkadulla, kuin TAITONETTI. Mikäli tarvitset tietokoneita ja niiden korjausta tai osia, saat varmasti hyvän ja taidokkaan palvelun ja vielä halvalla. Olen kaksi konetta käyttänyt ja sain ne todella hyvään kuntoon ja toimimaan. Ei maksanut paljoa. Käytin muissa liikkeissä, mutta pettymys oli suuri ja rahaa paloi. Siksipä haluan tuoda tiedoksi, että Taitonetissä ollaan todella ajan tasalla ja ei maksa paljoa. Jos joku haluaa hyvää halvalla.Tyytyväinen asiakas.

25

14353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kukas se kissan hännän nostaisi jos ei kissa itse?" ;)

      • edes tunne.

        Eikö tämä keskustelupalsta eri aiheista ole sellainen, jossa ihmiset kyselevät missä kannattaa korjuuttaa tavaroitaan ja mistä kannattaa ostaa talopaketit jne. Minä en ole Taitonetin kanssa muussa tekemisissä ollut kun tietokoneen korjauksen kanssa ja siksi kun sain hyvän palvelun halvalla, niin ajattelin, että jos joku muukin haluaa saada hyvän työn sopuhintaan. Olen 65v mummukka, mutta terävä sellainen. Liikkeet eivät täällä mainosta itseään uskon niin.Minä vasta sattumalta löysin ko liikkeen.


    • ja mikä?

      Mitä piti koneisiisi tehdä ja paljonko maksoi?

      • ja laitettiin täysin kuntoo...

        Koneeni oli täysin jumissa virusten takia, eikä sitä kotikonstein saanut parannettua. Taitonetissä kone täysin tyhjennettiin ja puhdistettiin. Laitettiin käyttöjärjetelmä ja kaikki ajurit ja kaikki mahdollinen, niin ettei tarvinnut muuta kuin alkaa käyttämään. Kaikki tämä maksoi 39 e. Olin kolme vuotta aikaisemmin saman vaivan takia käyttänyt konettani Systemassa, mutta kone ei toiminut kun toin sen kotiin. Koneesta puuttui kaikki ajurit ym. Systemassa vain pieni puhdistus maksoi 87 e tuolloin. Kyllä kannattaa viedä liikkeeseen, jossa asiat tulee hyvin hoidetuksi.


      • ...
        ja laitettiin täysin kuntoo... kirjoitti:

        Koneeni oli täysin jumissa virusten takia, eikä sitä kotikonstein saanut parannettua. Taitonetissä kone täysin tyhjennettiin ja puhdistettiin. Laitettiin käyttöjärjetelmä ja kaikki ajurit ja kaikki mahdollinen, niin ettei tarvinnut muuta kuin alkaa käyttämään. Kaikki tämä maksoi 39 e. Olin kolme vuotta aikaisemmin saman vaivan takia käyttänyt konettani Systemassa, mutta kone ei toiminut kun toin sen kotiin. Koneesta puuttui kaikki ajurit ym. Systemassa vain pieni puhdistus maksoi 87 e tuolloin. Kyllä kannattaa viedä liikkeeseen, jossa asiat tulee hyvin hoidetuksi.

        Halpapa on kun 39euroa alvilla jos vertaa siihen että siinä on niin paljon töitä.. No alppilassa Oulussa on vielä halvempi, sisältyy samat hommat.


      • perär.
        ja laitettiin täysin kuntoo... kirjoitti:

        Koneeni oli täysin jumissa virusten takia, eikä sitä kotikonstein saanut parannettua. Taitonetissä kone täysin tyhjennettiin ja puhdistettiin. Laitettiin käyttöjärjetelmä ja kaikki ajurit ja kaikki mahdollinen, niin ettei tarvinnut muuta kuin alkaa käyttämään. Kaikki tämä maksoi 39 e. Olin kolme vuotta aikaisemmin saman vaivan takia käyttänyt konettani Systemassa, mutta kone ei toiminut kun toin sen kotiin. Koneesta puuttui kaikki ajurit ym. Systemassa vain pieni puhdistus maksoi 87 e tuolloin. Kyllä kannattaa viedä liikkeeseen, jossa asiat tulee hyvin hoidetuksi.

        taitaa mennä alle siivojien palkkojen, koska on sos.turvamaksut ja tilavuokrat ja vaikka mitkä alveineen maksettava tuosta summasta.


    • Miguelos3

      Taitonetti on täysi paska. Huollatin siellä koneeni muutama vuosi sitten. Palautettaessa kone oli entistä huonompi, mitkään pelejä se ei enää pyörittänyt ja tästä roskapalvelusta veloittivat vielä 120 euroa. Olivat selän takana asentaneet uuden käyttöjärjestelmän ja veloittivat siitäkin erikseen. Täyttä paskaa, en suosittele ko. yrityksen palveluja kenellekään.

      • elin2

        Itse vaihdatin vanhan koneeni uudempaan. Uudempaan, joka oli käytetty, mutta huollettu. Noh, KOLMAS kone oli toimiva. Ensimmäisessä eivät äänet toimineet, toinen oli todella hidas (käynnistymäänkin) ja tässäkin koneessa äänet eivät olleet kunnossa. Hyvityksenä sain astetta paremman koneen tilalle.. mutta tämäkin takuuajan umpeuduttua on alkanut esittelemään epäkohtiaan. Huoh. Näiden koneiden vaihdossa katosivat valokuvani, jotka siirrettiin ensimmäiselle koneelle. Yritin soittaa asiasta ainakin kolme kertaa liikkeen (Zeppeliinin taitonetti) aukioloaikana, ei vastausta. Oulun taitonetistä sain työntekijän kiinni, kerroin kadonneista valokuvistani. Hän otti yhteystietoni ja aikoi olla yhteydessä Zeppeliinin liikkeeseen, josta soittaisivat minulle. Tänäkään päivänä asiasta ei ole kuulunut mitään. Koneen vaihdon tein puoli vuotta sitten. Aluksi olin ihan innoissani heidän konseptistaan, mutta mielikuvat romuttuivat täysin tämän jälkeen. En todellakaan suosittele kenellekkään.


    • hinttarit

      Aivan täys paska koko liike. Vein koneeni huoltoon. Noh hain sitten koneen takaisin ja päivitykset oli muka tehty ja paskat. Ei mitään oltu tehty ja ite päivitys 4 tuntui konetta. JEp viimenen ja eka kerta. Elikkä tämä oli zeppeliinissä. Mutta onneksi tämä ei jää tähän.

    • Kiri-86

      Taitonetissä onnistuivat onkimaan rikkinäisestä kovalevystä tiedostot ja laittoivat veloituksetta ne käytettyyn leasing-koneeseen minkä sieltä ostin. Puoli vuotta nyt ainakin moitteetta toiminut ja ei mitään valittamista. Uuden koneen hinta olisi ollut parikymppiä kalliimpi mitä Gigantin vastaava. Nyttehän tuonne avattiin Euronicsi mistä saa uusia läppäreitä niin kilpailuakin varmasti on.

    • TAITONETTI

      En tiedä muuta kun että TAITO netissä ovat minulta ja monelta yst'ävältäni perineet maksun ja mitään ei olekaan tehty. En luota Taito Nettiin ottavat rahan ja eivät teekään koneellesi mitään ja muuten ovat keksineet joskus ihan olemattomia vikojakin.

    • Jouni_Lehtola

      No ainakin minulle vaihtoivat viime Joulun alla hyvin, halvalla ja nopeasti vanhaan HP:n läppäriin näytön, kun virallinen HP:n huoltoliike "Kuparidata, Oulu" kieltäytyi sitä tekemästä, sanoen, että tulee maksamaan enemmän kuin uusi kone, eikä voi olla varma että saako sellaista näyttöä lainkaan edes kiinasta tilaamalla.

      Muutaman kympin ottivat ja muutama päivä meni aikaa, kiitos Zeppelinin Taitonetille, nyt pojalla on toimiva läppäri :-)

    • Paskaapalvelua

      Myivät väärän kovalevyn Thinkpad T41-koneeseen. Vituttavaa palvelua.

    • tyytyväinenasiakas

      Minulla ainakin pelkkää hyvää sanottavaa taitonetistä :) aina olen saanut hyvää palvelua. Pari käytettyä läppäriäkin ostanut ja toimivat vieläkin.
      Onneksi asiakas saa valita mitä palvelua käyttää.

    • Laatua_järkihintaan

      Minulla on hyviä kokemuksia TAITONETTI liikkeestä. Useita koneita ostanut. Laatu ja hinta kohdallaan. Suosittelen. Ovat muuttaneet "kulman taa", Pakkahuoneenkatu 32.
      Palvelu pelaa. Tänään haen itselle uuden työkoneen. Mietin kannettava vai pöytämalli.

    • Pettynytasiakas

      Eipä kyllä voi kehua, aikatauluksi lupasivat että viikon päästä soittavat ja kertovat missä vika ja sitte päätetään mitä tehään..viikot vierii, mutta soittoa ei kuulu eikä näy ja eivät vastaa puhelimeen enää..

    • DumDamPam

      Joo ja tän palstan nimi on it-alan työ...

    • Jarmo_Johansson

      Näyttää ihmisillä olevan kokemuksia sekä hyviä että huonoja, siis aika keskiarvoista toimintaa siitä päätellen. Minun vikani oli se että ostin heiltä nettikaupasta käytetyn pöytäkoneen. Se toimitettiin eri käyttöjärjestelmällä mitä web-kaupassa mainostettiin eikä soittoihin tai sähköposteihin ole vastattu jotta asiaa voisi selvittää. Täytyy kysyä viranomaiselta millaiset kuluttajan oikeudet Suomessa ovat ja toimia niiden mukaisesti voidakseen edes yrittää selvittää miten korjaavat virheensä.

    • Neljätoistatuumaa

      Tilasin käytetyn läppärin Taitonetistä sopuhintaan, kone on tehokas nopea mylly. Vastaavaa ja hintaista ei marketista saa tällä rahalla, Tuskin näitä marketissa myydäänkään. Palvelu oli/on hyvä ja nopea toimitus ilman rahtimaksua. Entisen marketin koneen laitoin sivuun.

      • Anonyymi

        Ostin joulukuussa 2018 käytetyn läppärin Oulun taitonetti.
        Läppäri tuli nopeasti minulle.
        Vaan ei toiminut.
        Soitin maanantaina sinne ja sain palautusohjeet. Läppäri tuli takaisin torstaina ja oli kunnossa
        Nopea korjaus ja todella ystävällinen palvelu. Kone toimii hienosti!
        Suosittelen lämpimästi.


    • Anonyymi

      Tämä liike ainakin tekee verkkotilauksensa erittäin huonolla palvelulla. Ostin toissa viikolla koneen ja näytön. Lähetti yhden seurantatunnuksen ja hain eilen näytön, jonka mukana piti olla itse thinkcentre. Ei ollut, tänää asiakaspalveluun soitettu ja asiakaspalvelija kertoi ekan kerran kahdesta paketista olevan tulossa, eikä suostu seurantatunnusta antamaan. Ja alkoi kiroilemaan, sekä huutamaan, kun pyysin seurantatunnusta. Mainostaa itseään hyvällä asiakaspalvelulla, mutta sanat " vittu et sä tajua että tulee kaks pakettia?" Ja naurua päälle ei ole sitä, etenkin jos asiakas kuulee ekaa kertaa kahdesta paketista.

      • Anonyymi

        Näköjään muillakin negatiivisia kokemuksia. Mulle ainakin tekivät kaksi kauppaa kerralla, siis ensimmäisen ja viimeisen.


    • Anonyymi

      lupaavat vuoden takuita, mutta eivät pidä lupauksiaan. Kolmeviikkoa kone käytössä ja näyttö paskana. Kuulemma yleinen vika eikä korvata.... En suosittele paikkaa kenellekään.

    • Anonyymi

      Huollossa huonommaksi -taitonetti

    • Anonyymi

      Koodilla: barta5
      -5% alennusta kaikista tuotteista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe