Hei kaikki puutyön ystävät! Rakastan nikkaroida kaikenlaista puusta. Tuunaan vanhoja kalusteita ja rakentelen omiakin. Nyt on vain tullut ongelmaksi löytää valmiita huonekalu-koristeita kuten esim, ornamentteja. Puiset olisivat täydellisiä mutta kyllä mdf:kin kelpaa. Mistä voi tilata helpoimmin? Entä miten toimii tilaukset ulkomailta?
Apua kaivataan!
Täti 46
4
676
Vastaukset
- kake vaan
piää otta selvää. kai ne tilaukset pelaa.
- laaja valikoima kaikkea
Käy tarkastamassa Själje Detaljar kotisivuilta, saattaa olla kirjoitusvihre tuossa nimessä, mutta ehkä ymmärrät... Valikoimissa työkalut ja moninaiset materiaalit harraste- ja askartelutoimeen, ammattityökalut löytyy myös, kannattaa katsoa!
- vaan huikeat
tuolla. Hesassa kolmannen- tai neljännenlinjan ja hämeentien risteyksessä on Hokola Oy. Niillä on sellaisia puumassasta (pyökki ilmeisesti) puristettuja koristeita ym.
- tällainen osoite
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815