Voi ei...

Kirska

Olen lueskellut näitä juttuja marmariksesta muutaman päivän kun tuli varattua syyslomalle matka perheen kanssa. Nyt olen tullut toisiin ajtuksiin kun on suomikatua, baarikatua jne..

Oikaiskaa jos olen väärässä, mutta onko tää Marmaris lapsille (9,13,15)yhtään sopiva paikka, vai vaihdanko vielä johonki muualle, jos on tilaa.

Eli lapsiperheiltä kommentteja olisi kiva saada. No toivottavasti olisi edes vähän aurinkoa tiedossa,vai onko enää sitäkään? Tietysti pessimisti ei pety koskaan, voihan se olla että tulee yllättymään iloisestikin, never know..

28

3996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä sitä

      Kyllä sitä aurinkoa ja lämmintä piisaa vielä syyskuussa. Ei ole enää niin hirveän kuuma ja yötkin ovat siedettäviä, eivätkä enää niin hiostavia. Olen ollut 2006 lokakuun lopussa ja aurinko paistoi täydeltä taivaalta ja lämmintäkin oli päivisin vielä n. 30 astetta. Viime syyskuussa (n.puolivälissä kuuta)päivälämpötila oli vielä reilusti päälle 30 asteeen.
      Kyllä siellä lapset viihtyvät hyvin koska ainakin Maxwellissa on muksuille järjestettyä ohjelmaa päivittäin.
      Menkää vaan Marmarikseen ja nauttikaa lomastanne.
      Uskon että ette pety.

      • Kirska

        loma kaikilla ilman pyykkäys/siivous/ruuanlaitto-osastoa.
        Olemme siis menossa lokakuun puolessa välissä, koulujen syyslomaviikolla.Hotellina on cosmopolitan, joka tuntui ihan mukavalta isojen uima-allasalueiden takia. Ei olla varsinaisia rantaihmisiä niin hirveesti.

        Ja onneks se on vähän syrjempänä, että vois olla vähän rauhallisempaa..


      • Agua
        Kirska kirjoitti:

        loma kaikilla ilman pyykkäys/siivous/ruuanlaitto-osastoa.
        Olemme siis menossa lokakuun puolessa välissä, koulujen syyslomaviikolla.Hotellina on cosmopolitan, joka tuntui ihan mukavalta isojen uima-allasalueiden takia. Ei olla varsinaisia rantaihmisiä niin hirveesti.

        Ja onneks se on vähän syrjempänä, että vois olla vähän rauhallisempaa..

        Baarikatu on vanhan kaupungin takana joten ei haitaa ns Suomikatu hiljainen pikkukatu paitsi markkinapäivänä,nimi ehkä tulee siitä kun kadulla kaksi Hotellia missä vain Suomalaisia.Syksyllä altaiden vedet mukavan viileitä ja Marmariksesta löytyy 3vesipuistoa ja viime kesänä avattu kartting rata johon 12v poikani ihastui...


      • Minä vaan
        Kirska kirjoitti:

        loma kaikilla ilman pyykkäys/siivous/ruuanlaitto-osastoa.
        Olemme siis menossa lokakuun puolessa välissä, koulujen syyslomaviikolla.Hotellina on cosmopolitan, joka tuntui ihan mukavalta isojen uima-allasalueiden takia. Ei olla varsinaisia rantaihmisiä niin hirveesti.

        Ja onneks se on vähän syrjempänä, että vois olla vähän rauhallisempaa..

        Pari kertaa Cosmopolitanissa olen viettänyt lomaa lasten kanssa ja ollaan tykätty hotellista. Lokakuun säästä en osaa sanoa, mutta kyllä Marmaris sopii mainiosti lapsiperheillekin.


    • Kirska

      vastauksista, lisääkin saa kommentteja laittaa. Plussia ja miinuksia..

      • tyttteli74

        Moikka !!

        Suosittelen sinun perheellesi lämpimästi Marmarista. Itse olen vieraillut kyseisessä kohteessa useita kertoja perheeni kanssa.. Ja aina ollaan oltu yhtä tyytyväisiä lomaan. Viimeisin reissu tuli tehtyä syys-lokakuun vaihteessa 08 ja oltiin juuri tuossa Cosmopolitan hotellissa. Hotelli on todella ihana. Mukava henkilökunta. Siistit huoneet. Kaksi allas aluetta joista toinen on aurinkoisemmalla puolella ja toinen varjoisalla. Varjoisalta puolelta löytyy myös lasten allas. Ihan vierestä löytyy Kipa supermarket, jota kannattaa käyttää hyödyksi. Sieltä löytyy jos jotain. Meillä ainakin lapset tykkäsivät hotellista paljon. ( ehkä vesiliukumäet vaikuttivat asiaan ) :)
        Uskon , että et tule pettymään..


      • Kirska
        tyttteli74 kirjoitti:

        Moikka !!

        Suosittelen sinun perheellesi lämpimästi Marmarista. Itse olen vieraillut kyseisessä kohteessa useita kertoja perheeni kanssa.. Ja aina ollaan oltu yhtä tyytyväisiä lomaan. Viimeisin reissu tuli tehtyä syys-lokakuun vaihteessa 08 ja oltiin juuri tuossa Cosmopolitan hotellissa. Hotelli on todella ihana. Mukava henkilökunta. Siistit huoneet. Kaksi allas aluetta joista toinen on aurinkoisemmalla puolella ja toinen varjoisalla. Varjoisalta puolelta löytyy myös lasten allas. Ihan vierestä löytyy Kipa supermarket, jota kannattaa käyttää hyödyksi. Sieltä löytyy jos jotain. Meillä ainakin lapset tykkäsivät hotellista paljon. ( ehkä vesiliukumäet vaikuttivat asiaan ) :)
        Uskon , että et tule pettymään..

        Mahdoitte olla, siks kyselen että meillä on kolmio uudella puolella, parveke tai maaterassi (jota en kuitenkaan missään nimessä haluaisi). Eli onko kolmiot mitenkä sijoitettu hotelliin? vai onko sinne tänne ripoteltuna..

        Onko muilla asiasta kokemusta?


      • tyttteli74
        Kirska kirjoitti:

        Mahdoitte olla, siks kyselen että meillä on kolmio uudella puolella, parveke tai maaterassi (jota en kuitenkaan missään nimessä haluaisi). Eli onko kolmiot mitenkä sijoitettu hotelliin? vai onko sinne tänne ripoteltuna..

        Onko muilla asiasta kokemusta?

        Moi !
        Meillä oli juuri tuollainen perhehuone uudeltapuolelta parvekkeella.. huoneessa oli 2 makuuhuonetta ( toisessa parivuode) joissa oli molemmissa todella siisti vessa jossa oli suihku/kylpyamme.
        Makuuhuoneiden "keskelle" jäi oleskelu tila jossa 2 sohvaa ( joista oli meille tehty lisävuoteet lapsille" ja kaittonurkkaus . Jääkaappi, vedenkeitin yms. Varustelu aterimien suhteen on niukka, joten jos aiotte tehdä ruokaa itse.. Ottakaa mukaan kertakäyttö astioita.. Tai ostakaa paikanpäältä.
        Meidän huoneessa ainakin oli todella iso parveke.. Josta oli näkymä vuorelle..

        Hotellin kaikki huoneet jotka ovat uudella puolella, ovat sen verran "korkealla" ettei niissä ole maaparveketta.


      • syyslomalla lokakuussa käynyt
        Kirska kirjoitti:

        Mahdoitte olla, siks kyselen että meillä on kolmio uudella puolella, parveke tai maaterassi (jota en kuitenkaan missään nimessä haluaisi). Eli onko kolmiot mitenkä sijoitettu hotelliin? vai onko sinne tänne ripoteltuna..

        Onko muilla asiasta kokemusta?

        Plussaa :
        -ruoka hyvää ja aika edullista
        -henkilökunta joka paikassa erittäin ystävällistä, ja aika usein puhuivat myös suomea (lasten mielestä se oli hyvä asia)
        -aurinkoa ja lämpöä riitti vielä lokakuussakin ja merivesi oli lämmintä
        -vuokrattiin auto ja löydettiin tosi mukavia retkikohteita ja mm. villejä kilpikonnia
        Miinusta :
        -vähän rähjäistä ja epäsiistiä mm. meren rannalla
        -maantiekartat aika epätarkkoja, välillä tie loppui, vaikka kartan mukaan sen olisi pitänyt jatkua


      • Kirska
        Kirska kirjoitti:

        Mahdoitte olla, siks kyselen että meillä on kolmio uudella puolella, parveke tai maaterassi (jota en kuitenkaan missään nimessä haluaisi). Eli onko kolmiot mitenkä sijoitettu hotelliin? vai onko sinne tänne ripoteltuna..

        Onko muilla asiasta kokemusta?

        Kyllä siitä taitaa sittenkin ihan kiva loma tulla.Pääasia on kuitenkin perheen kanssa yhdessä olo, eiköhän me viihdytä.

        Tuskin kyllä mitään kokataan, mutta kun emmme ole mitään bile ihmisiä, niin omalla parvekeella on kiva istua iltaa, kun on palannu syömästä.

        Kiitos taas! =)


      • tyttteli74
        Kirska kirjoitti:

        Kyllä siitä taitaa sittenkin ihan kiva loma tulla.Pääasia on kuitenkin perheen kanssa yhdessä olo, eiköhän me viihdytä.

        Tuskin kyllä mitään kokataan, mutta kun emmme ole mitään bile ihmisiä, niin omalla parvekeella on kiva istua iltaa, kun on palannu syömästä.

        Kiitos taas! =)

        Jos vähänkään olet sauna ihmisiä.. Niin suosittelen lämpimästi kokeilemaan hotellin alakerrassa olevaa Turkkilaista saunaa eli Hamamia. Henkilökunta on todella ihanaa.. Ja saat 48 liiralla aivan taivaallisen olon itsellesi. Tuohon hintaan saat itse valita mitä "hoitoja" otat.. eli on mahdollisuus valita päähironta,kasvo tai jalkahoito.. sen normaalin "sauna" touhun päälle..
        Kokovartalo hieronta on ihan "taivaasta" ..
        Minun on päästävä Hamamiin joka ikinen reissu.. Nyt viime reissulla kävin viikon aikana kaksi kertaa , kun se oli siinä niin lähellä.. c",)


      • Agua
        Kirska kirjoitti:

        Kyllä siitä taitaa sittenkin ihan kiva loma tulla.Pääasia on kuitenkin perheen kanssa yhdessä olo, eiköhän me viihdytä.

        Tuskin kyllä mitään kokataan, mutta kun emmme ole mitään bile ihmisiä, niin omalla parvekeella on kiva istua iltaa, kun on palannu syömästä.

        Kiitos taas! =)

        Kannattaa ihan rohkeesti mennä jonain iltana vaikka hotellin omaan baariin iltaa istumaan ja tutustumaan ulkomaan eläviin,pari vuotta sitten tutustuin pariin Norjalaiseen ihmiseen ja viellä tänäpäivänäkin ollaan yhteyksissä ja noi syysmyrskyt on kyllä aika mahtavia 2007 syyslomalla oli yks yö tosi mahtava ukonilma jota oli parvekkeella ihan hieno ihailla...


      • rakastavat marmarista

        yleensä!! meillä ei mietitäkään mitään muuta paikkaa kuin sitä, vielä tällähetkellä. mutta joka vuosi matkaa eniten odottavat lapset!! inhottaa, että jotkut kirjoittajat mollaavat syyttäsuotta, tarkoitan että juuri varmaan nämä muutama suomi hotelli niitä ärsyttää, ja sitten täytyy mustamaalata koko marmaris!! olemme olleet monessa hotellissa, ja kaikki olleet tosi ihania, ihmiset ovat niin lapsi rakkaita, mikä vaikuttaa varmasti paljon siihen että matkoillamme olemme tavanneet vaan erityisen tyytyväisiä lapsiperheitä, ja usein olemme nähneet niitä muinakin vuosina samaan aikaan marmariksessa. vesipuistot ovat jo vähän isommille lapsille, ja tottakai pienimmillekin iso juttu(ja meille aikuisillekin)!!! hyvää ruokaa,aurinkoa, ja ihana turkkilainen ilmapiiri!! vaikka paikassa on paljon paljon turisteja, silti siellä on erittäin "turkkilainen" fiilis!avoimin mielin matkaan, ja varokaa että turkki ei vie teidänkin perheen sydäntä!


      • Kirska
        tyttteli74 kirjoitti:

        Jos vähänkään olet sauna ihmisiä.. Niin suosittelen lämpimästi kokeilemaan hotellin alakerrassa olevaa Turkkilaista saunaa eli Hamamia. Henkilökunta on todella ihanaa.. Ja saat 48 liiralla aivan taivaallisen olon itsellesi. Tuohon hintaan saat itse valita mitä "hoitoja" otat.. eli on mahdollisuus valita päähironta,kasvo tai jalkahoito.. sen normaalin "sauna" touhun päälle..
        Kokovartalo hieronta on ihan "taivaasta" ..
        Minun on päästävä Hamamiin joka ikinen reissu.. Nyt viime reissulla kävin viikon aikana kaksi kertaa , kun se oli siinä niin lähellä.. c",)

        Täytyypi käydä testaamassa, heti ekoina päivinä = )Otan miehenkin mukaan..


      • Meille?
        rakastavat marmarista kirjoitti:

        yleensä!! meillä ei mietitäkään mitään muuta paikkaa kuin sitä, vielä tällähetkellä. mutta joka vuosi matkaa eniten odottavat lapset!! inhottaa, että jotkut kirjoittajat mollaavat syyttäsuotta, tarkoitan että juuri varmaan nämä muutama suomi hotelli niitä ärsyttää, ja sitten täytyy mustamaalata koko marmaris!! olemme olleet monessa hotellissa, ja kaikki olleet tosi ihania, ihmiset ovat niin lapsi rakkaita, mikä vaikuttaa varmasti paljon siihen että matkoillamme olemme tavanneet vaan erityisen tyytyväisiä lapsiperheitä, ja usein olemme nähneet niitä muinakin vuosina samaan aikaan marmariksessa. vesipuistot ovat jo vähän isommille lapsille, ja tottakai pienimmillekin iso juttu(ja meille aikuisillekin)!!! hyvää ruokaa,aurinkoa, ja ihana turkkilainen ilmapiiri!! vaikka paikassa on paljon paljon turisteja, silti siellä on erittäin "turkkilainen" fiilis!avoimin mielin matkaan, ja varokaa että turkki ei vie teidänkin perheen sydäntä!

        On samaa mieltä Marmariksesta ja yleensä Turkista!
        Vaikka meänkin perhe alkuun meni isoin ennakkoluuloin, niin sieltä on palattu joka kerta isompi palanen Turkkia mukana sydämessä.
        Miehen kans kaksin tällä kertaa kylläkin Alanyaan, lapset kyllä suuttuvat kuullessaan, mutta pakko se on parisuhdettakin hoitaa kerran 17 vuodessa ;)
        Lasten kans mennään taas sitten Marmarikseen, mutta nyt on jo suomiloman vuoro!


    • Sadetakissa

      Tämmönen kokemus vielä tiedoksesi; olimme pari vuotta sitten Marmariksessa syyslomalla lokakuussa ja viikolle sattui maailman uskomattomin rankkasade ja myrsky. Vettä tuli aivan jumalattomasti, eivätkä viemärit jaksaneet sitä vetää. En ollenkaan tarkoita, että se lomaviikon pilaisi, eikä meiltäkään pilannut,mutta kannattaa ottaa huomioon, että syksy on silloin sielläkin.

      • Kirska

        Säiden suhteen lokakuussa, ei me tietysti mitään älytöntä 40 asteen lämpöä tarvita, kunhan ois ees sellasta suomen hellepäivän verran lämmintä.

        veneretkeäkin ollaan suunniteltu, jos vaan ilma on sen verran lämmintä että tarkenee ottaa aurinkoa laivankannella, onko teillä niistä kokemusta, onko millanen ja vieläkö niitä lokakuussa tehdään?


      • Olin

        Olinpa minäkin silloin siellä. Myrsky oli kyllä mullekin ennen kokematon tapaus. Kaupungin sähköt oli poikki ja vettä satoi kaatamalla. Tuuli nosti rannalla veneetkin maihin ja teki valtavasti tuhoa.
        Sotku oli aika uskomaton. Myskyn jälkeen seuraavana päivänä sää kyllä lämpeni. Kotiuduin sieltä muistaakseni 30.10 ja ilmat oli mitä parhaimmat loppuloman ajan, sitä yhtä myrskyä lukuun ottamatta.


      • i<3m
        Kirska kirjoitti:

        Säiden suhteen lokakuussa, ei me tietysti mitään älytöntä 40 asteen lämpöä tarvita, kunhan ois ees sellasta suomen hellepäivän verran lämmintä.

        veneretkeäkin ollaan suunniteltu, jos vaan ilma on sen verran lämmintä että tarkenee ottaa aurinkoa laivankannella, onko teillä niistä kokemusta, onko millanen ja vieläkö niitä lokakuussa tehdään?

        Olin 3 v sitten Marmariksessa lokakuun lopussa ja vaikka aurinko ei paistanut enää niin polttavana ja kirkkaana, niin lämpöä piisasi ja veneretkelläkin tarkeni hyvin:) Suosittelen niitä lämpimästi, ovat aivan ihania! Ja ehdottomasti kannattaa kokeilla myös tuo aikaisemmin mainittu hamam eli turkkilainen sauna, noita kahta ei kannata missata:)!!!!


      • lapsiperhe 06
        Olin kirjoitti:

        Olinpa minäkin silloin siellä. Myrsky oli kyllä mullekin ennen kokematon tapaus. Kaupungin sähköt oli poikki ja vettä satoi kaatamalla. Tuuli nosti rannalla veneetkin maihin ja teki valtavasti tuhoa.
        Sotku oli aika uskomaton. Myskyn jälkeen seuraavana päivänä sää kyllä lämpeni. Kotiuduin sieltä muistaakseni 30.10 ja ilmat oli mitä parhaimmat loppuloman ajan, sitä yhtä myrskyä lukuun ottamatta.

        Me olimme pienten lasten kanssa Icmelerin puolella pari vuotta sitten. Tuo rupeaa jo olemaan kauden loppupuolta, joten meno on rauhottunut aivan varmasti pahimillakin baarikaduilla :)

        Jos rauhallisempaa menoa haluatte, käykää viereisessä Icmelerissä päivän retkellä. Ranta on kivempi (hiekkaranta) kun Marmariksessa.

        Me ostimme veneretken suoraan järjestäjiltä, oli yli puolet halvempi kuin oman matkanjärjestäjän kautta. Siellä Icmelerin rannalla niitä myytiin, sama varmaan Marmariksen puolella myös. Kannattaa hieman tarkkailla millaisia retkiä ovat, me menimme sellaiselle missä ei kuulunut alkoholi hintaan mukaan, karsi näin ne pahimmat bilettäjät ja diskonjumputuksen pois ;)

        Turkki on ihana paikka, ruoka uskomattoman hyvää. Kannattaa etsiä niitä paikallisten suosimia ravintoloita, ruoka on huomattavasti halvempaa kuin turistiravintoloissa. Ja aitoa turkkilaista ruokaa.

        Varmasti nautitte Turkin matkastanne.


      • Kirska
        lapsiperhe 06 kirjoitti:

        Me olimme pienten lasten kanssa Icmelerin puolella pari vuotta sitten. Tuo rupeaa jo olemaan kauden loppupuolta, joten meno on rauhottunut aivan varmasti pahimillakin baarikaduilla :)

        Jos rauhallisempaa menoa haluatte, käykää viereisessä Icmelerissä päivän retkellä. Ranta on kivempi (hiekkaranta) kun Marmariksessa.

        Me ostimme veneretken suoraan järjestäjiltä, oli yli puolet halvempi kuin oman matkanjärjestäjän kautta. Siellä Icmelerin rannalla niitä myytiin, sama varmaan Marmariksen puolella myös. Kannattaa hieman tarkkailla millaisia retkiä ovat, me menimme sellaiselle missä ei kuulunut alkoholi hintaan mukaan, karsi näin ne pahimmat bilettäjät ja diskonjumputuksen pois ;)

        Turkki on ihana paikka, ruoka uskomattoman hyvää. Kannattaa etsiä niitä paikallisten suosimia ravintoloita, ruoka on huomattavasti halvempaa kuin turistiravintoloissa. Ja aitoa turkkilaista ruokaa.

        Varmasti nautitte Turkin matkastanne.

        Meilläkin oli toinen vaihtoehto juuri tuon icmelerin puolelta, mutta kun kyselin lapsilta kumpaan hotelliin ne haluaa, niin vastaus oli yksimielinen,cosmopolitan...

        Mäkin elän siinä toivossa että "pahimmat bilettäjät" olisi jo lomansa pitäny syyskuuhun mennessä, että silloin lokakuussa olisi jo rauhallisempaa.

        Kiitos kaikille jotka olette kertoneet lomistanne ja antaneet vinkkejä, kyllä mä rupean jo oleen innostuneempi lähteen Turkkiin.


      • Meille?
        Kirska kirjoitti:

        Meilläkin oli toinen vaihtoehto juuri tuon icmelerin puolelta, mutta kun kyselin lapsilta kumpaan hotelliin ne haluaa, niin vastaus oli yksimielinen,cosmopolitan...

        Mäkin elän siinä toivossa että "pahimmat bilettäjät" olisi jo lomansa pitäny syyskuuhun mennessä, että silloin lokakuussa olisi jo rauhallisempaa.

        Kiitos kaikille jotka olette kertoneet lomistanne ja antaneet vinkkejä, kyllä mä rupean jo oleen innostuneempi lähteen Turkkiin.

        Kyllä ne pahimmat pilettäjät taitaa olla jo kotikonnuillaan. ;) Tahtoo olla, että syyskuun alusta paikat rauhoittuu.
        Mukavaa reissua ja Se Cosmopolitan on varmasti paras vaihtoehto! Ite oltiin kyllä rannan tuntumassa hieman pienemmässä hotlassa.


      • ja lapset
        Meille? kirjoitti:

        Kyllä ne pahimmat pilettäjät taitaa olla jo kotikonnuillaan. ;) Tahtoo olla, että syyskuun alusta paikat rauhoittuu.
        Mukavaa reissua ja Se Cosmopolitan on varmasti paras vaihtoehto! Ite oltiin kyllä rannan tuntumassa hieman pienemmässä hotlassa.

        Mielestäni marmaris sopii aivan vallan hyvin myös lapsi perheille. Lapsia rakastetaan aivan hirmuisesti ja voin sanoo etten tiedä yhtäkää lasta joka siellä ei ois viihtynyt.
        Lapset saa suuren huomion ja aina kaikkea kivaa keksitään :)
        Onhan siel se viihdepuolikin sitä haluaville mut ihana lomapaikka myös lapsiperheille :)


      • turkin kävijä
        Kirska kirjoitti:

        Meilläkin oli toinen vaihtoehto juuri tuon icmelerin puolelta, mutta kun kyselin lapsilta kumpaan hotelliin ne haluaa, niin vastaus oli yksimielinen,cosmopolitan...

        Mäkin elän siinä toivossa että "pahimmat bilettäjät" olisi jo lomansa pitäny syyskuuhun mennessä, että silloin lokakuussa olisi jo rauhallisempaa.

        Kiitos kaikille jotka olette kertoneet lomistanne ja antaneet vinkkejä, kyllä mä rupean jo oleen innostuneempi lähteen Turkkiin.

        Lokakuu on mitä mainioin kuukausi käväistä Marmariksessa. Ei ole enään niin tukahduttavan kuumaa, ja meno rauhoittunut täydellisesti kesähulinasta. Itse olen käynyt Marmariksessa yhteensä noin 20 kertaa eri vuodenaikoina,keväällä,kesällä ja syksyllä.Syksyn reissuista olen nauttinut eniten ja olen menossa lokakuussa 09 piipahtamaan taas viikoksi sinne. Veneretki kannattaa tehdä ehdottomasti,uskon että nautitte siitä. Veneretkissä on paljon tarjontaa ja mielipiteitä niistä on yhtä paljon kuin miehiäkin. Olen kokeillut montaa eri laivaa, mutta nykyisin käytän meidän suomalaisten suosimaa Osmanin Bora-venettä. Hauskaa ja viihtyisää lomaa, uskon että tulette viihtymään siellä.


      • Kirska
        turkin kävijä kirjoitti:

        Lokakuu on mitä mainioin kuukausi käväistä Marmariksessa. Ei ole enään niin tukahduttavan kuumaa, ja meno rauhoittunut täydellisesti kesähulinasta. Itse olen käynyt Marmariksessa yhteensä noin 20 kertaa eri vuodenaikoina,keväällä,kesällä ja syksyllä.Syksyn reissuista olen nauttinut eniten ja olen menossa lokakuussa 09 piipahtamaan taas viikoksi sinne. Veneretki kannattaa tehdä ehdottomasti,uskon että nautitte siitä. Veneretkissä on paljon tarjontaa ja mielipiteitä niistä on yhtä paljon kuin miehiäkin. Olen kokeillut montaa eri laivaa, mutta nykyisin käytän meidän suomalaisten suosimaa Osmanin Bora-venettä. Hauskaa ja viihtyisää lomaa, uskon että tulette viihtymään siellä.

        Niitä veneretkiä myydään lukemani mukaan siis rannalta. Jos niitä on kauhean monta niin mistä tietää minkä valitsee?

        Osmanin bora? Löytyykö helposti ja mikä tekee siitä suomalaisten suosiman?


      • matkusteleva
        Kirska kirjoitti:

        Niitä veneretkiä myydään lukemani mukaan siis rannalta. Jos niitä on kauhean monta niin mistä tietää minkä valitsee?

        Osmanin bora? Löytyykö helposti ja mikä tekee siitä suomalaisten suosiman?

        Kaikki ne veneretket on samanlaisia, vuokraa hytillinen moottorivene kipparilla ja kokilla päiväks. Selviää alta kahdellasadalla ja saa olla rauhassa. Ei kierrä samoissa poukamissa kun turistirysät. Cafe/Restaurant Deniz satamassa vuokraa yhtä siistiä paattia. Suosittelen!!!


      • cat 22
        Kirska kirjoitti:

        Niitä veneretkiä myydään lukemani mukaan siis rannalta. Jos niitä on kauhean monta niin mistä tietää minkä valitsee?

        Osmanin bora? Löytyykö helposti ja mikä tekee siitä suomalaisten suosiman?

        löytyy helposti mutta vaikea selittää mistä kuljet mihin..mutta siinä veneessä lukee OSMAN IN VENE ja sitten on Suomen lippu myös tunnuksena. No,kysyit mikä tekee Suomalaisten suosiman..täällä haukutaan paljon veneen isäntää,toki myös kehutaankin mutta ukon kanssa joka vuosi ollaan käyty hänen retkellään ja ei mulla ole mitään henkilökohtaisesti mitään häntä vastaan,mutta joillain muilla tälläkin palstalla kirjoittaneilla on. Osman on Suomea puhuva mies,kuten monet muutkin Marmariksessa puhuvat paikalliset.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe