Peilikirkas jää.
Riite rannan kaislikossa.
Kuka uskaltaa.
Mennä.
Kuin uhallakin.
Nuo upeat linnut.
Joutsenet.
Lepää peilikirkaanjään.
Pinnalla.
Sulassa sovussa.
Liekö rakkaus yhteinen.
Joutsen kun yksiavioinen.
Rikkooko jään.
Vai lie kestää.
Yhteisen.
Rakkaus.
Liekö sekoittanut.
Ajantajun.
Aikataulun.
Yhdessä yrittää.
Yhdessä kevättä odottaa.
Nuo uljaat.
Minäkin odotan.
Odatan ja toivotan.
Kevään tulevaksi.
Rakkaani saapuvaksi.
Olen kuin Joutsen peilillä.
Uin yksin menneessä.
Odottaen tulevaa kevättä.
Kuinka toivon niin.
En tiedä mitä määrättiin.
Lukujärjestykseen.
Elämän.
Kaksi Joutsenta lammella
6
252
Vastaukset
- Toukokuu
kirjoitit, toivoa talviseen päivään. :)
- lindalinda1
talvinen maisema avautuu silmien eteen runoasi
lukiessa, kuin oma talvinen koskimaisemani jossa
myös pari viikkoa sitten oli joutsenia. Ikuisia
parejahan ne linnut on, kunpa meidän ihmistenkin
liitot olisi yhtä kestäviä.
Ja eiköhän se ole parempi niin, ettemme tiedä mi-
tä siihen elämän lukujärjestykseen on
kirjoitettu. Otetaan vaan päivä kerrallaan ja
odotetaan ja toivotaan uusia huomisia. - *MURUKULTA*
Minulla tuli mieleen kevät ja kuinka aina - - sitä jää hämmästeleen niitten joutsenten uljasta liitoa.
Ja kun niillä on vielä levähdyspaikka tuossa lähellä, on minulla aitiopaikka katsella niitten siipien liehittelyä aamuisin ennen matkan jatkumista.
Niin että kevät tulee, ei mene kauaa Gitta ja kesä.. se on siinä!:)
Mukavan mielikuvakin tästä tuli,, näky järvelle..
Tammikuista iltaa vielä, tuitukka, Murukulta kiikuttaa kupposet kuumaa \_/? ja [].... Olet saanu katsella,
"Kaksi joutsenta lammella"
yhdessä elämää jakaa,
uskollisia toisilleen.
Uuden kevään odotus jo,
mitä se tuo tullessaan,
joutsente kutsuhuudot,
laskeutuvat vedenkalvoon.
Margitta
toivoa sydämelles
kiitos lukunautinnosta,
kevät minullaki mielessä...Liisa- ** Katinkulta **
Enempää en osaa sanoa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511