En ole pajastanut.odotan,muistan,huolissani."visna"auttakoon.olen kääntänyt selän maailmalle.kosketa niin käännyn ja hymyilen,en välitä näen vaihtoehdot voin auttaa,en ole sen arvoinen.kiitos että autoitte jokaisella on kai tarkoitus,en häpeä pidän teistä vieläkin ja seksi terveellä tavalla on kaunista,vaikka en teitä naisia ikinä voittanutkaan,(korvat heilu tällä jääräpäällä)toivon että joku teistä kestää myrkyn ympärilläni ja välittää minusta sillä olen oppimassa nyöryyttä.ei kaikkea ihan aina on salaisuuksia.
Musta Mgia
Arial-jussi
1
551
Vastaukset
- luikuri tattinen
mitä jos käväsisit lääkärissä ja apteekin kautta takas kotiin. ja lepäät vaik pari päivää, lue vaikka aku-ankkoja ja kattele simpsoneita. Rentoudu.
eiköhän se sillä lähde.
jos ei niin otat vielä pari päivää lisää ja pyydät jonku kaverin kylään kattomaan leffoi tai simpsoneita. Tai pelaamaan jotai pelii tietokoneella tai konsolilla.
Kyllä sä vielä jonkun naisen elämääs löydät, ei siitä kannata mitään stressiä ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli144293"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn183105Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän652932Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h1362628Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi261846Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on111814Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.3681573En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa611516Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html721511- 241216